trapna hondas toyoutou, aneb subaru a VW RULEZ

Prostě videa

Moderátor: Jardafox

Odpovědět

Uživatelský avatar
Ozzy_Vita
Moderátor
Příspěvky: 2357
Registrován: 01 dub 2006 00:24
Bydliště: Los Bukeros
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ozzy_Vita »

moc pěkné 8) Subka jsou v tomhle asi nedostižitelná
Škoda 105 -> Opel Manta B -> Opel Vita B Sport -> Honda Accord 2.0 16V Vtec

Uživatelský avatar
bleach
Příspěvky: 2129
Registrován: 02 lis 2006 09:11

Příspěvek od bleach »

waci píše:Róm-ster Scout by jim ukázal jak se jezdí v terénu....
vecna skoda, ze se v usa neprodava

Mirek999
Moderátor
Příspěvky: 2331
Registrován: 28 pro 2004 17:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

Zase nas presvedcilo Subaru a o jeho kvalitach. 8)
Optimismus pramení z nedostatku informací :o)

Uživatelský avatar
Tommy1978
Moderátor
Příspěvky: 5635
Registrován: 25 pro 2005 21:41
Bydliště: Vidlákof - Věk: 33 - Body: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommy1978 »

8) 8) 8)
Mi mame Ňů Býtla a taki noví Toledo f tuninku dost kua voe neasi :lol:

Uživatelský avatar
T-PK
Příspěvky: 240
Registrován: 10 říj 2004 21:07
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od T-PK »

Nevím sice proč v nadpisu tak chválíš VW, když by při lámání chleba stejně propadlo... Ale AWD od Suba je fakt best of! (Škoda, že tam nedali i quattro od Audi, zajimal by mě výsledek)...
Naposledy upravil(a) T-PK dne 26 bře 2008 22:24, celkem upraveno 1 x.

Mirek999
Moderátor
Příspěvky: 2331
Registrován: 28 pro 2004 17:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

Podle me ma stejnak nejlepsi system pohonu kol na svete AWD od Subaru a quattro od Audi.Ale vzdy se vice priklonim ke strane Japonske.Nikdy s tim nebyly zadne problemy a vyjede to skoro vse.
Optimismus pramení z nedostatku informací :o)

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom_ »

Mirek999 píše:Podle me ma stejnak nejlepsi system pohonu kol na svete AWD od Subaru a quattro od Audi.Ale vzdy se vice priklonim ke strane Japonske.Nikdy s tim nebyly zadne problemy a vyjede to skoro vse.
zajimave ze ja problemy taky zadny nemam . No o tom vyjeti muzem spekulovat,pokud mas malou svetlou vysku tak ti je k hovnu jestli mas quattro nebo system od subaru.Ale na cesty do prahy je subarko dostacujici :lol: :lol: :D
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
bleach
Příspěvky: 2129
Registrován: 02 lis 2006 09:11

Příspěvek od bleach »

T-PK píše:Nevím sice proč v nadpisu tak chválíš VW, když by při lámání chleba stejně propadlo... Ale AWD od Suba je fakt best off! (Škoda, že tam nedali i quattro od Audi, zajimal by mě výsledek)...
pasat narozdil od tojoty a hondy vyjel nahoru :smich:

Mirek999
Moderátor
Příspěvky: 2331
Registrován: 28 pro 2004 17:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

Tom_ píše:
Mirek999 píše:Podle me ma stejnak nejlepsi system pohonu kol na svete AWD od Subaru a quattro od Audi.Ale vzdy se vice priklonim ke strane Japonske.Nikdy s tim nebyly zadne problemy a vyjede to skoro vse.
zajimave ze ja problemy taky zadny nemam . No o tom vyjeti muzem spekulovat,pokud mas malou svetlou vysku tak ti je k hovnu jestli mas quattro nebo system od subaru.Ale na cesty do prahy je subarko dostacujici :lol: :lol: :D

To je pravda,ze pokud je to nizke,tak te nezachrani ani svecena voda,ale pokud je to Forestr,tak ten uz neco projede.Jako za timahle autama budu stat vzdycky,ikdyz je spotreba nekde jinde,ne jako koncernove TDi,proto to tu nema tolik lidi,jelikoz se kazdej lekne spotreby,ale nevidi ty klady toho auta. 8) A hlavne v tom nejsou zadne slabe mérdky.
Optimismus pramení z nedostatku informací :o)

Uživatelský avatar
infinity
Příspěvky: 246
Registrován: 11 bře 2007 20:55
Bydliště: Sev. Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od infinity »

Mirek999 píše:
Tom_ píše:
Mirek999 píše:Podle me ma stejnak nejlepsi system pohonu kol na svete AWD od Subaru a quattro od Audi.Ale vzdy se vice priklonim ke strane Japonske.Nikdy s tim nebyly zadne problemy a vyjede to skoro vse.
zajimave ze ja problemy taky zadny nemam . No o tom vyjeti muzem spekulovat,pokud mas malou svetlou vysku tak ti je k hovnu jestli mas quattro nebo system od subaru.Ale na cesty do prahy je subarko dostacujici :lol: :lol: :D

To je pravda,ze pokud je to nizke,tak te nezachrani ani svecena voda,ale pokud je to Forestr,tak ten uz neco projede.Jako za timahle autama budu stat vzdycky,ikdyz je spotreba nekde jinde,ne jako koncernove TDi,proto to tu nema tolik lidi,jelikoz se kazdej lekne spotreby,ale nevidi ty klady toho auta. 8) A hlavne v tom nejsou zadne slabe mérdky.
Mame forestera 2.0 XT (turbo) a ta spotreba fakt neni zrovna idealni, zhruba jako ITR. Ale je to ovlivneno tezkou vahou...Na druhou stranu zatim secko co bylo treba vyjel a co se tyce spolehlivosti tak za 40 000 krome beznych veci snad jenom lozisko... 8)

Mirek999
Moderátor
Příspěvky: 2331
Registrován: 28 pro 2004 17:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

infinity píše:
Mirek999 píše:
Tom_ píše:zajimave ze ja problemy taky zadny nemam . No o tom vyjeti muzem spekulovat,pokud mas malou svetlou vysku tak ti je k hovnu jestli mas quattro nebo system od subaru.Ale na cesty do prahy je subarko dostacujici :lol: :lol: :D

To je pravda,ze pokud je to nizke,tak te nezachrani ani svecena voda,ale pokud je to Forestr,tak ten uz neco projede.Jako za timahle autama budu stat vzdycky,ikdyz je spotreba nekde jinde,ne jako koncernove TDi,proto to tu nema tolik lidi,jelikoz se kazdej lekne spotreby,ale nevidi ty klady toho auta. 8) A hlavne v tom nejsou zadne slabe mérdky.
Mame forestera 2.0 XT (turbo) a ta spotreba fakt neni zrovna idealni, zhruba jako ITR. Ale je to ovlivneno tezkou vahou...Na druhou stranu zatim secko co bylo treba vyjel a co se tyce spolehlivosti tak za 40 000 krome beznych veci snad jenom lozisko... 8)
Delal sem v servisu na tyhle auta a od imprez az po SVX sme to delali a na to auto nemuzu rict spatneho slova,sou to drzaci.Se vsim,teda az na ty nove auta,to uz je takove narychlo.Nechapu treba starsi modely,meli poloosy tak,ze je zajistoval jeden cep a kdyz jsi je vyndaval tak se vyklepl a vathl poloosu,zustal ti couhat ten tisicihran z prevodovky,proste zadny vypousteni aleje nebo tak.Nove modely uz to maj na kundu,ze proste zavadis tisicihran do pravodovky.Nevim proc zmenili styl tohoto.Tamtzo bylo rychle,suche a bezproblemove.Jinak nikdy k nam neprijelo auto na plataku nebo tak nepojizdne,byly vetsinou bezne prohlidky,oleje,klouhy homokineticke,spojky,obcas nejake to turbo,ale to je vetsinou picovina lidi,ze s tim neumej jezdit.Akorat ta spotreba je kruta,dost si lidi davali plyn,sice sme na to nadavali,jelikoz byl pristup na hovno okolo motoru,ale hned to jezdilo levneji.Ale kdo si toto poridi tak neresi moc kolik to zere.Nebyl tam nikdo kdo by prijel s rozsvicenym hladovym okem,vetsinou se rucicky opiraly nahore o ten kolicek :lol: :lol: :lol:
Optimismus pramení z nedostatku informací :o)

Odpovědět

Zpět na „Video“