jaky 2litr na sprinty

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od blázen »

H-Vtec píše:
blázen píše:kurva já dát na dvoukilo 13stky tak hrabu až do cíle :lol:
jj lehkej zadek a žídná trakce :lol:
já myslel ,že se ti při akceleraci váha tlačí na zadek a odlehčuje předek :roll:

ale aspon to z vás lezé jak z chlupaté deky, auto vnitřně očesané, slick,kola ze sekačky..co ještě přijde... určitě berete den před závodem projímadlo neb každé kg dolů dobré :lol:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

jagy
Příspěvky: 120
Registrován: 24 říj 2006 22:24

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od jagy »

blázen píše:kurva já dát na dvoukilo 13stky tak hrabu až do cíle :lol:
Jen se zeptam jaky vliv ma na trakci pri sprintu velikost kola? Spis bych rekl, ze trakce bude souviset ze siri disku, pneu a jejich kvalitou. Obecne bych rekl, ze s 13" zajedes lepsi cas, nez s napr. 17"...

Uživatelský avatar
H-Vtec
Příspěvky: 681
Registrován: 25 pro 2004 02:24
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od H-Vtec »

blázen píše:
H-Vtec píše:
blázen píše:kurva já dát na dvoukilo 13stky tak hrabu až do cíle :lol:
jj lehkej zadek a žídná trakce :lol:
já myslel ,že se ti při akceleraci váha tlačí na zadek a odlehčuje předek :roll:

ale aspon to z vás lezé jak z chlupaté deky, auto vnitřně očesané, slick,kola ze sekačky..co ještě přijde... určitě berete den před závodem projímadlo neb každé kg dolů dobré :lol:
vaha se sice tlačí na zadek,ale když budem stát vedle sebe na čáře,ty s naleštěnejma 17tkama na nízkoprofilech a ja s "prdítkem" a na slickách,tak Ti ujedu a ty to tam zapálíš :lol:

Jasny auto řádně očesany,tak jak má vypadat pořádná sprint kára :lol: Malem bych zapoměl do toho svojeho rospočtu připsat flexu z baumaxu za 400,- a nějaky kotoučky :smich:
Fiat Panda 1.3T....185Ps.......402m: 12,515s

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

můj názor je asi takový, raději si svoji nedokonalou sprint káru nechám i pro ježdění na cesty a vyřádím se s ní, co z toho že auto očešu a na sprintech mám pohárek, když s ní nikde nemůžu, pokud ale máš druhý srovnatelný auto tak nic proti, ale jestli jen jedno relativně silný na relativní pohárek a na cestách jezdíš pomalou šunkou tak je to dle mě k prdu

ale řešíte tady kraviny
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od NeviM »

jagy píše:
blázen píše:kurva já dát na dvoukilo 13stky tak hrabu až do cíle :lol:
Jen se zeptam jaky vliv ma na trakci pri sprintu velikost kola? Spis bych rekl, ze trakce bude souviset ze siri disku, pneu a jejich kvalitou. Obecne bych rekl, ze s 13" zajedes lepsi cas, nez s napr. 17"...
takovou, ze defacto zkratis prevodovku, (presneji receno prevod mezi kolem a silnici, pac kdyz nejaky kolecko v soustave kolecek zmensis, tak ten celkovej prevod zkratis a je jedno jestli je to kolecko v prevodovce nebo v blatniku) a kratsi prevod je jednoduse receno pomalejsi ale silnejsi, to snad chapes 8)
jinak zkracovani prevodu je defacto nahrazovani chybejiciho vykonu a sily potrebneho pro zrychleni na ukor maximalni rychlosti, treba me naopak vyhovuje kdyz muzu jet na 4. treba 230 :lol:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

mashina
Příspěvky: 46
Registrován: 27 lis 2005 14:50
Bydliště: cb
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mashina »

vcem je dobry jet na ctyrku 230?

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od blázen »

jagy píše:
blázen píše:kurva já dát na dvoukilo 13stky tak hrabu až do cíle :lol:
Jen se zeptam jaky vliv ma na trakci pri sprintu velikost kola? Spis bych rekl, ze trakce bude souviset ze siri disku, pneu a jejich kvalitou. Obecne bych rekl, ze s 13" zajedes lepsi cas, nez s napr. 17"...
obrovský vliv.,..když sem zkusil místo 17" ty 15tky..hrabalo to i na 3 v boostu.. 17tky měli problém na 2jku :wink:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od blázen »

H-Vtec píše:
blázen píše:
H-Vtec píše: jj lehkej zadek a žídná trakce :lol:
já myslel ,že se ti při akceleraci váha tlačí na zadek a odlehčuje předek :roll:

ale aspon to z vás lezé jak z chlupaté deky, auto vnitřně očesané, slick,kola ze sekačky..co ještě přijde... určitě berete den před závodem projímadlo neb každé kg dolů dobré :lol:
vaha se sice tlačí na zadek,ale když budem stát vedle sebe na čáře,ty s naleštěnejma 17tkama na nízkoprofilech a ja s "prdítkem" a na slickách,tak Ti ujedu a ty to tam zapálíš :lol:

Jasny auto řádně očesany,tak jak má vypadat pořádná sprint kára :lol: Malem bych zapoměl do toho svojeho rospočtu připsat flexu z baumaxu za 400,- a nějaky kotoučky :smich:
zapoměls na variantu,když budem na těch slick stát oba.. :roll:

ty s 1000kg a 200hp a já s 1200kg a 300hp.. :roll:

na rovinu..jet na 15tkách a na slick..tak sem pod 13s..tím sem si jistý,,, bez slick to bylo lehce nad 13 nehledě na 17" Alu... a to už neberu v potaz něco sundat z hmotnosti..což mi přijde ubohé...takže opět sem názoru..že raději větší RWD než česat FWD mrdku
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

mashina píše:vcem je dobry jet na ctyrku 230?
v tom ze neslysis rev vytocenyho motoru pri vyssich cestovnich rychlostech narozdil od kratky prevodovky, v tom ze nejuspornejsi rezim jizdy se odehrava ve vyssi rychlosti nez u kratky prevodovky, relativne velika potencionalni maximalni rychlost bez nutnosti upravovat prevodovku, moznost podradit treba v 210 v pripade ze potrebuju akcelerovat rychleji nez to zvladne petka (a to uprimne receno vetsinu ridicu aut zjistujicich jestli mi to jede celkem prekvapi) takze nic moc relevantniho, ale me proste vic bavej delsi prevodovky :wink:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

jagy
Příspěvky: 120
Registrován: 24 říj 2006 22:24

Příspěvek od jagy »

Nevim: to jsme si nerozumeli... samozrejme jsem to myslel tak, ze obvod bude zachovan..

Blazen: aha, tak to je nova metoda.. ti blbi amici a vubec kazdy, kdo sprintum rozumi dava ty maly kola asi spatne. :D Vzdycky je lepsi mi co nejmensi mozne kolo a vetsi profil. Nizkoprofilace na sprint opravdu neee...

A btw. porad rikas kdyby kdyby.. tak si to mel zajet. Takhle se ohanet autem, ktere davno nemas je prece blbost...

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

jagy píše:Nevim: to jsme si nerozumeli... samozrejme jsem to myslel tak, ze obvod bude zachovan..
to by pak celkem ztratilo smysl, davat tam mensi disky, kdyz bys prumer zachoval :lol:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Proc ? Mensi kolo, mensi vaha, navic rozlozena bliz ke stredu. Vetsi profil na slicku je navic bezna vec.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

jagy píše:Nevim: to jsme si nerozumeli... samozrejme jsem to myslel tak, ze obvod bude zachovan..

Blazen: aha, tak to je nova metoda.. ti blbi amici a vubec kazdy, kdo sprintum rozumi dava ty maly kola asi spatne. :D Vzdycky je lepsi mi co nejmensi mozne kolo a vetsi profil. Nizkoprofilace na sprint opravdu neee...

A btw. porad rikas kdyby kdyby.. tak si to mel zajet. Takhle se ohanet autem, ktere davno nemas je prece blbost...
já ti nepsal že amíci sou blbci,ale napsal sem ti jak se mi auto chovalo...ale tobě to je fuk..protože na 150k se neprojeví nic nikde
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

jagy
Příspěvky: 120
Registrován: 24 říj 2006 22:24

Příspěvek od jagy »

:smich2:

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

jestli mas 1200kg a 300ps tak nic moc. Hvtec má kolem 800kg :) možná míň ;)

nyni 2. misto sprint 2500ccm Pribram :)

Uživatelský avatar
CRX_Zamek
Příspěvky: 120
Registrován: 26 lis 2007 14:15
Bydliště: Mladá Boleslav/Nosálov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CRX_Zamek »

Hm,dobrá debata.Zase se tu řešení ty naše ,,super DRAG(kategorie)".
Můžete mi říct,proč v ČR je nevýhodou mít NOS či turbo,natož wenkel.Kdo vymyslel koeficienty,které vás hodí například do třílitru,když máte oturbenou 1.4ku??.Zajímalo by mě,jak dlouho to bude trvat než se začne něco měnit.Spoustu lidí to naštve,ale ty kteří se zajímaji o drag racing,tak to 100% uvítají.Proto doufám,že se bude něco dít.

(p.s:Je to jen můj názor,proto nepište,že to někomu vnucuju!!)
My nick zam3k_crx!

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

reproboy píše:jestli mas 1200kg a 300ps tak nic moc. Hvtec má kolem 800kg :) možná míň ;)

nyni 2. misto sprint 2500ccm Pribram :)
jenomže je třeba rozlišit auto,pro denní provoz a pro 400m
já z něj nevytáhoval ani klimu ani SW,nic.. prostě sem sním najel na váhu co máme v práci,kde sem ho narozdíl od ostatních zvážil a ponechal prostě tak jak je. Nevytahnul sem z něj ani lékárničku..což HVTEC určitě ne.. dvoukilo jde očesat asi na 1000kg.. takže si ten poměr zkus představit jinač 1000kg/300hp...

jagy:netuším čemu se směješ.. když sem dal menší kola.. prostě hrabalo jak potrefená koza. Nikdy bych se na nich neodvážil jezdit.. optimum byly nějaké 17" s pneu 225/45 a 245/40
obujte tyto pneu na to prdítko od HVtec,nechte seriovou hmotnost a vemte si GTECH a změřte si to.. pak můžem porovnat čas..
Ted přemýšlím o Z32,ktterou si na 99% koupím a vy mi zase budete tvrdit, že bude jezdit horší časy než tyhle FWD prdítečka :lol:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od Zemi »

Blazne zrovna na Slovaci jsem byl na dovoleny a v jednom +-500HP 300ZX jsem se nahodou vozil... Kamo ale ty prachy co do toho budes muset narvat bude tak na 4x S13. :D Votode... Je to jen o prachach... A taky sehnat hezkej kousek nebude prdel.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

CRX_Zamek píše:Hm,dobrá debata.Zase se tu řešení ty naše ,,super DRAG(kategorie)".
Můžete mi říct,proč v ČR je nevýhodou mít NOS či turbo,natož wenkel.Kdo vymyslel koeficienty,které vás hodí například do třílitru,když máte oturbenou 1.4ku??.Zajímalo by mě,jak dlouho to bude trvat než se začne něco měnit.Spoustu lidí to naštve,ale ty kteří se zajímaji o drag racing,tak to 100% uvítají.Proto doufám,že se bude něco dít.

(p.s:Je to jen můj názor,proto nepište,že to někomu vnucuju!!)
koeficient 1,7 pro přeplnovaní vymyslel nějaký idiot, který vůbec nerozumí ničemu,jen chce na sraz nalákat právě plno takových prdítkářů kteří nemají na svém autě vůbec co ukázat.jen většinou to co jim tam oproti serii chybí :lol:
koeficient je nesmysl,nebot přeplnovat může každý, kdyby nemohl, pochopil bych to protože by doško k diskriminaci některých typů řekněme vozů. Takhle dochází k diskriminaci těch silnějších vozů..

samozřejmě že lidi jako já to neřeší,nikdy bych nestál o nějaký nesmyslný pohárek který by neznamenal vítězství,ale jen nějaké umělé vítězství,protože tam byly daleko rychlejší auta se stejně velkým motorem.

toto je mlj názor.. ted mě sežerou prdítkáři :lol:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od blázen »

Zemi píše:Blazne zrovna na Slovaci jsem byl na dovoleny a v jednom +-500HP 300ZX jsem se nahodou vozil... Kamo ale ty prachy co do toho budes muset narvat bude tak na 4x S13. :D Votode... Je to jen o prachach... A taky sehnat hezkej kousek nebude prdel.
bohužel tě zklamu mám ty projekty prostudované a není to o moc dražší než S13.. jen o jedno turbo, 2 ojnice a 2 vačky, 2 těsnění pod hlavu a pár dalších kravin.. není to nic hrozného v porovnání s tím, jaký je výsledek. Podvozek je podobně drahej. Sehnat pěknej kousek jde v DE a stojej okolo 8-9tis E
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

jagy
Příspěvky: 120
Registrován: 24 říj 2006 22:24

Příspěvek od jagy »

blázen píše:
jagy:netuším čemu se směješ.. když sem dal menší kola.. prostě hrabalo jak potrefená koza. Nikdy bych se na nich neodvážil jezdit.. optimum byly nějaké 17" s pneu 225/45 a 245/40
obujte tyto pneu na to prdítko od HVtec,nechte seriovou hmotnost a vemte si GTECH a změřte si to.. pak můžem porovnat čas..
Ted přemýšlím o Z32,ktterou si na 99% koupím a vy mi zase budete tvrdit, že bude jezdit horší časy než tyhle FWD prdítečka :lol:
17" na sprinty :smich: Nevim, proc by mel nechavat na UNU seriovou hmotnost a davat tam 17" kola. :smich2:

Z32 si klidne kup, je to fajn auto.. ale ja chci jezdit, ne to mit v garazi a davat dohromady, co lidi za 20let znicili. :lol: Ale jestli te to bavi a mas prostory a penize, tak proc ne.

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 13:27, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

spis jde o to ze na uno nedostanes 17" ani do podbehu :))))

blázne jinač.

Vem si 200sx S13 vem si 100000 a postav 12s auto.
Já tohle udělám na unu a budu jezdit za 12s s FWD.

a una s klimou sem viděl v životě dvě a jednomu z toho nešla :D

život je otázkou priorit. Na normalni jezdeni mam jiny auto a na zavody zatim top sekret, ale pak s tebou pojedu klidně na okruh zkusit :)

Uživatelský avatar
Johnik
Příspěvky: 771
Registrován: 16 srp 2006 20:01
Bydliště: Zas a znovu v Práglu

Příspěvek od Johnik »

Mě to přijde, že tady ten bláznivej blázen pouze závidí ty přiblblí pohárky, protože je jedinej, kterej o nich furt mele :twisted: .

Kategorie jsou fajn věc. Některé úpravy na nich by ale bejt možný. Napřklad místo koeficientů s turbama udělat kategorie 1.4 ,1.6 ,2.0 ,2.5 , nad 2.5, 1.4Turbo, 1.6T, 2.0T nad 2.0T ale to se neřeší NOS a Wankel. A je otázka jestli by dorazilo dost aut aby se naplnila kategorie.

Nadruhou stranu pravidla jsou daný a nikdo dotyčnejm neříká, že musej jet právě s daným autem. a nikdo neřiká nikomu, že nesmí postavit auto-bestii co udělá ten nej čas. => Proto kategorie nejsou problém drag racingu.

to Blázen: u tebe jsou to jen samí kdyby. A kdyby byly v prdeli ryby tak by na to nemusely bejt rybníky.
pana Tabooa a jeho velkou ranní louži radši neřešit :lol: . A v dollarech :lol: .
http://pumatrip.webnode.cz/
http://janhavlat.rajce.idnes.cz - Fotogalerie z motoristických akcí
http://www.youtube.com/user/janhavlat - Videogalerie z motoristických akcí

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Johnik píše:Mě to přijde, že tady ten bláznivej blázen pouze závidí ty přiblblí pohárky, protože je jedinej, kterej o nich furt mele :twisted: .

Kategorie jsou fajn věc. Některé úpravy na nich by ale bejt možný. Napřklad místo koeficientů s turbama udělat kategorie 1.4 ,1.6 ,2.0 ,2.5 , nad 2.5, 1.4Turbo, 1.6T, 2.0T nad 2.0T ale to se neřeší NOS a Wankel. A je otázka jestli by dorazilo dost aut aby se naplnila kategorie.

Nadruhou stranu pravidla jsou daný a nikdo dotyčnejm neříká, že musej jet právě s daným autem. a nikdo neřiká nikomu, že nesmí postavit auto-bestii co udělá ten nej čas. => Proto kategorie nejsou problém drag racingu.

to Blázen: u tebe jsou to jen samí kdyby. A kdyby byly v prdeli ryby tak by na to nemusely bejt rybníky.
pana Tabooa a jeho velkou ranní louži radši neřešit :lol: . A v dollarech :lol: .
¨

hold se vyjádřil další prdítkář se 135hp pumou která je stejně rychlá jako nějaké staré Tdi s pokažený turbem... k tomu není co dodat

moje auto bylo schopné 12s + stačilo z něj bezplatně vyházet 100kg přebytečných věcí od izolace podlahy po klimu.. a zajelo by to BEZ SLICK. což to uno ani v nejerotičtějším snu.

Ukončil bych tuto debatu tím,necht si prdítkáři nechaj prdítka..nikdo jim ty pohárky nebere ani je nikdo nechce.. já si raděj postavím 3litrové twinturbo a hezky se povozím..

nikdy sem nezáviděl žádný pohárek,..nikdy sem totiž o žádný nejevil zájem, pro mě znamená vítězství ujet někomu na té přiblblé křižovatce,kde bude to prdítko bez slick...tam dostane parádní nářez.. ne v nějaké přiblblé kategorii s koeficienty,kde jezdí jen škaredé jebky.

Vždy když vidím na youtube ty prdítka jak se snažej vším možným..tak je mi fakt do smíchu. Trapná výmluva,že nevlezou 17ky na uno.. snima by nezajelo ani pod 15s.. to je celý problém :roll:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

blázen píše:
Johnik píše:Mě to přijde, že tady ten bláznivej blázen pouze závidí ty přiblblí pohárky, protože je jedinej, kterej o nich furt mele :twisted: .

Kategorie jsou fajn věc. Některé úpravy na nich by ale bejt možný. Napřklad místo koeficientů s turbama udělat kategorie 1.4 ,1.6 ,2.0 ,2.5 , nad 2.5, 1.4Turbo, 1.6T, 2.0T nad 2.0T ale to se neřeší NOS a Wankel. A je otázka jestli by dorazilo dost aut aby se naplnila kategorie.

Nadruhou stranu pravidla jsou daný a nikdo dotyčnejm neříká, že musej jet právě s daným autem. a nikdo neřiká nikomu, že nesmí postavit auto-bestii co udělá ten nej čas. => Proto kategorie nejsou problém drag racingu.

to Blázen: u tebe jsou to jen samí kdyby. A kdyby byly v prdeli ryby tak by na to nemusely bejt rybníky.
pana Tabooa a jeho velkou ranní louži radši neřešit :lol: . A v dollarech :lol: .
¨

hold se vyjádřil další prdítkář se 135hp pumou která je stejně rychlá jako nějaké staré Tdi s pokažený turbem... k tomu není co dodat

moje auto bylo schopné 12s + stačilo z něj bezplatně vyházet 100kg přebytečných věcí od izolace podlahy po klimu.. a zajelo by to BEZ SLICK. což to uno ani v nejerotičtějším snu.

Ukončil bych tuto debatu tím,necht si prdítkáři nechaj prdítka..nikdo jim ty pohárky nebere ani je nikdo nechce.. já si raděj postavím 3litrové twinturbo a hezky se povozím..

nikdy sem nezáviděl žádný pohárek,..nikdy sem totiž o žádný nejevil zájem, pro mě znamená vítězství ujet někomu na té přiblblé křižovatce,kde bude to prdítko bez slick...tam dostane parádní nářez.. ne v nějaké přiblblé kategorii s koeficienty,kde jezdí jen škaredé jebky.

Vždy když vidím na youtube ty prdítka jak se snažej vším možným..tak je mi fakt do smíchu. Trapná výmluva,že nevlezou 17ky na uno.. snima by nezajelo ani pod 15s.. to je celý problém :roll:
smrdí ti z pusy hovna kamaráde :) až si stouplneš se svojí nadupanou 1,8T 300PS 1200kg vedle pořádně udělaného una, tak budeš před ním přesně do té doby, než chytne trakci. Pak kolem tebe projede jak ty projíždíš vedle pana klobouka. Zajimavy je, že uno zapálí 245slick i na dvojku jak hovno :)

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

reproboy píše:
blázen píše:
Johnik píše:Mě to přijde, že tady ten bláznivej blázen pouze závidí ty přiblblí pohárky, protože je jedinej, kterej o nich furt mele :twisted: .

Kategorie jsou fajn věc. Některé úpravy na nich by ale bejt možný. Napřklad místo koeficientů s turbama udělat kategorie 1.4 ,1.6 ,2.0 ,2.5 , nad 2.5, 1.4Turbo, 1.6T, 2.0T nad 2.0T ale to se neřeší NOS a Wankel. A je otázka jestli by dorazilo dost aut aby se naplnila kategorie.

Nadruhou stranu pravidla jsou daný a nikdo dotyčnejm neříká, že musej jet právě s daným autem. a nikdo neřiká nikomu, že nesmí postavit auto-bestii co udělá ten nej čas. => Proto kategorie nejsou problém drag racingu.

to Blázen: u tebe jsou to jen samí kdyby. A kdyby byly v prdeli ryby tak by na to nemusely bejt rybníky.
pana Tabooa a jeho velkou ranní louži radši neřešit :lol: . A v dollarech :lol: .
¨

hold se vyjádřil další prdítkář se 135hp pumou která je stejně rychlá jako nějaké staré Tdi s pokažený turbem... k tomu není co dodat

moje auto bylo schopné 12s + stačilo z něj bezplatně vyházet 100kg přebytečných věcí od izolace podlahy po klimu.. a zajelo by to BEZ SLICK. což to uno ani v nejerotičtějším snu.

Ukončil bych tuto debatu tím,necht si prdítkáři nechaj prdítka..nikdo jim ty pohárky nebere ani je nikdo nechce.. já si raděj postavím 3litrové twinturbo a hezky se povozím..

nikdy sem nezáviděl žádný pohárek,..nikdy sem totiž o žádný nejevil zájem, pro mě znamená vítězství ujet někomu na té přiblblé křižovatce,kde bude to prdítko bez slick...tam dostane parádní nářez.. ne v nějaké přiblblé kategorii s koeficienty,kde jezdí jen škaredé jebky.

Vždy když vidím na youtube ty prdítka jak se snažej vším možným..tak je mi fakt do smíchu. Trapná výmluva,že nevlezou 17ky na uno.. snima by nezajelo ani pod 15s.. to je celý problém :roll:
smrdí ti z pusy hovna kamaráde :) až si stouplneš se svojí nadupanou 1,8T 300PS 1200kg vedle pořádně udělaného una, tak budeš před ním přesně do té doby, než chytne trakci. Pak kolem tebe projede jak ty projíždíš vedle pana klobouka. Zajimavy je, že uno zapálí 245slick i na dvojku jak hovno :)
k tomu se daj napsat jen dvě věci.. třeba pořádně udělané 200sx.. a třeba to že uno spálí 245tky je pochopitelné,protože má trakci nahovno :roll:

btw:mě smrdí z pusy borovička...hovna lezou z tebe.. ty tady pořád uvádíš nějaké extrémní uno.. postav vedle toho una pořádnou SX.. hynek jezdil sprinty s 1,7bar na T3, a ty slick urval i na 3.. raddy jezdí 1,4bar s vodou.. kentoya se škrábe ke 400hp, a plno dalších..

nechci ti brát tvůj svět..jak sem psal,..nech si prdítko, nikdo ti ho nebere. prostě si hon bezvýznamné pohárky s unem třeba celý život, já se raděj líp povozím v těžkým silným voze.
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

jagy
Příspěvky: 120
Registrován: 24 říj 2006 22:24

Příspěvek od jagy »

Blazne a proc toho tematu vlastne pises, kdyz te ty sprinty nezajimaj a nikdy si je nejel? Ohanis se auty, ktere nemas a nejakymi cisly, ktere si nikdy nezajel. A to, ze se ohanis nezmerenym vykonem nema ani cenu komentovat.

Jo, jsou to treba prdtitka, ale jezdi. Ty nejezdis, jen kecas. To je ten rozdil - skutky vs. kecy.

vrkuboy
Příspěvky: 618
Registrován: 29 zář 2007 02:53
Bydliště: Šlapanice u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od vrkuboy »

hodte na nej site! je to blazen :lol:
Renó Megan Scényk - 79 kW
Fijat 126p - moc kW

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Zavedme tedy koeficienty na kuchnutej interier, protoze to znevyhodnuje ty, co ho tam nechali, pripadne jim vyndat nejde :D

Dale zavedeme koeficient na variabilni casovani ventilu, coz mnoho Hondaru posle uplne do hajzlu z jejich kategorie do 1.6.

A nakonec zavedeme posledni a zasadni koeficient - pokud se sel ridic pred zavodem vysrat, ma penalizaci pul sekundy. Pokud se ridic malyho nevykonnyho zmrda posere az pri jizde, kdyz kolem nej s revem otevrenyho vyfuku a hvizdem turba proleti poradny auto, od penalizace se upousti.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“