na to si v této souvislosti přišel zase kde?jagy píše:Nedavno tu blazen tvrdil, ze vetsi kola jsou lepsi.Idaho píše: Mas vubec představu o seriových rozmerech pneumatik? osobne bud uradsi kočírovat 400PSů na 225/50/R16 než na 275/35/R18
Ono ty vetší kola mu lepší trakci nebo jiné vylepšení výkonu neudelají. N adruhou stranu, proč si mylsíš že s ena drag používají vyšší gumy? říká ti neco zploštení pneumatiky při záberu?
Mylsím že posuzovat vlastnosti auta jen proto jaký má výškový profil pneumatiky ale i je šíře, prumer a spousta dalších aspektu, které s pneumatikou vubec nesouvisí.Aspon si mu to potrvdil, ze tomu tak neni.
jaky 2litr na sprinty
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
já tvrdil úplně něco jiného a to ,že pro akceleraci je celkově nejlepší co nejmenší kolo..ale tvoje chytrá hlavička to zase nepochopila a pouze využila při nesprávném pochopení k rýpání.. jde o celkový obvod kola pane rýpalejagy píše:Tak si to tady najdi.. ja jsem rikal, ze co nejmensi kolo + vyssi profil pneu je na sprint/akceleraci lepsi, nez vetsi kolo + nizkoprofilac.
Tys tvrdil, ze vetsi kola jsou lepsi.. a tohle nema nic spolecneho se zmenou prevodu.

Tady ti preposlu, cos napsal:
kurva já dát na dvoukilo 13stky tak hrabu až do cíle
obrovský vliv.,..když sem zkusil místo 17" ty 15tky..hrabalo to i na 3 v boostu.. 17tky měli problém na 2jku
netuším čemu se směješ.. když sem dal menší kola.. prostě hrabalo jak potrefená koza. Nikdy bych se na nich neodvážil jezdit..
ano ..to znamená to, co je tam napsáno..menší kola maj menší obvod alespon u mne vždy měli..ale třeba u tebe ne. Hledáš jen za co by si se mohl chytit..přitom nemáš vůbec za co.. přestává mě opravdu bavit s tebou debatovat. Piš až si to vyzkoušíš.. je to stejně hloupé jako sem dávat něčí fotky..jak už tu někdo poznamenal..jagy píše:Na chytrou hlavicku si hrajes ty, pritom placas ani nevis co.
Tady ti preposlu, cos napsal:
kurva já dát na dvoukilo 13stky tak hrabu až do cíleobrovský vliv.,..když sem zkusil místo 17" ty 15tky..hrabalo to i na 3 v boostu.. 17tky měli problém na 2jkunetuším čemu se směješ.. když sem dal menší kola.. prostě hrabalo jak potrefená koza. Nikdy bych se na nich neodvážil jezdit..
ještě ti to napíšu jednou, at to pochopíš..
17" kola sou většinou větší a většinou těžší
15" kola sou většinou menší a většinou lehčí
a výsledkem je,leší akcelerace na těch menších a lehčích kolech..už si to pochopil, nebo to mám zkusit ještě nějak jinak?
nejlepší bude,když už to nebudeš ani komentovat, protože z tebe zas vyleze nějaká krávovina ostatně jako v 90%
jagy: v tom máš pravdu ,ale já sem myslel určitě něco jiného, vyšší profil zaručuje při akceleraci pružnější přenos narozdíl od nízkoprofilové pneumatiky. Moje věta,že se nedalo na 15" jezdit se vztahovala k normálnímu ježdění pro které jsem ho používal. To je to co jsi nepochopil..kdybys toho okolo té věty přečetl víc, tak bys to ..no možná.. pochopil.
Auto se chovalo 10x hůř něž na velkých ,širokých a tvrdých kolech. Nehledě na to,že měly menší celkový obvod a k tomu už se vztahovala druhá věta ,že to hrabalo jako koza..a ppro to platí i první věta v případě použití 13" kol a k nim adekvátním pneumatikám,bych se stím neodvážil rychle nikdy jezdit. Nevím jak jinak ti to už napsat, přijdeš mě opravdu jako trouba,neber to jako urrážku.
k tomu co ti taboo napsal ti můžu napsat daleko víc, bylo to jedno z témat které sem měl u státní zkoušky z drážní dopravy..vliv rotujících hmot,valivé odpory,skluzy, vliv adheze a spousta dalšího,které samozřejmě platí i obecně.
Auto se chovalo 10x hůř něž na velkých ,širokých a tvrdých kolech. Nehledě na to,že měly menší celkový obvod a k tomu už se vztahovala druhá věta ,že to hrabalo jako koza..a ppro to platí i první věta v případě použití 13" kol a k nim adekvátním pneumatikám,bych se stím neodvážil rychle nikdy jezdit. Nevím jak jinak ti to už napsat, přijdeš mě opravdu jako trouba,neber to jako urrážku.
k tomu co ti taboo napsal ti můžu napsat daleko víc, bylo to jedno z témat které sem měl u státní zkoušky z drážní dopravy..vliv rotujících hmot,valivé odpory,skluzy, vliv adheze a spousta dalšího,které samozřejmě platí i obecně.
je mi celkem jedno co mi žereš... těžko budu posluchat někoho kdo přemejšlí nad tím že s ax pojede udělané 200sx... pravděpodobně patříš k těm vesnickejm lisíkům co když jedu v roveru tak mne ve svojí corse gsi vyzívají na soubojeButcher píše:bob ash píše:Tilton píše: To elviiis: Stejně ti to s tím Charade nežeru.Kroutící moment je ti na slalomu k hovnu a spíš než na rozvoru,záleží na rozchodu, výšce težiště, rozměrech pneumatik,atd.
Nevím jak jsi přišel na to že mám AXo,ale téměř v ceně svejch tlumičů i s pérama jsem ted nedávno mohl mít dvoukilo s motorem po GOViděl jsem snad kdysi jednu fotku kentoyova Nissanu,ale snad mi nechecš tvrdit (s 500koňma nebo kolik píšeš),že jezdí na takovejch balonech(moc už si to nemapatuju,ale ty gumy byly aspon xxx/65)?!

chlape vrať se na zem a jeť s tím nakoupit to bys kentoyu porazil bo bys našel rychleji parkovací plácek

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
elviiis píše:Butcher píše:bob ash píše: je mi celkem jedno co mi žereš... těžko budu posluchat někoho kdo přemejšlí nad tím že s ax pojede udělané 200sx... pravděpodobně patříš k těm vesnickejm lisíkům co když jedu v roveru tak mne ve svojí corse gsi vyzívají na souboje![]()
chlape vrať se na zem a jeť s tím nakoupit to bys kentoyu porazil bo bys našel rychleji parkovací plácek

pochopil jsi to dobře nejlepší kandidát pro kategorii do 2000ccm ve vyšší cenové relaci je integra , civic typer s 2000 , mr2 s beams motorem... c té nihží je to asi kadet a sunny pro nízkou hmotnost a slušnej výkon...posero píše:no nejlepsi kandidati jsou citron AX GTi,crx K20,nebo neco tak ......
nebo sem to pochopil spatne?
no a celkově nejlepší je AX gti... s tím narveš všechno a vždycky a na okreskách se na tebe nikdo nechytá...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
daleko za hondy? vždyt jezděj podobné časy.. ježiši..posero píše:elviiis píše: kadet a sunny pro nízkou hmotnost a slušnej výkon.../quote]
tyhle zarad az daleko za hondy,nebo me jako fanatickyho hondare hodne nastvesa navic si zapomel ze sunny a kadet nejezdi kategorii do 1600 jako moje vti


- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Moje řeč....Jean Ragnottiposero píše:kdyz se nejede rovne tak nejvic zalezi na zbesilosti pilota
A to má vzadu posranou torzku.Co myslíte Kentoyo v 200sx,elviiisi v Roveru,Taboo v Eclipse a spol.?Stačili byste mu?Snad jo,vždyť je to jenom prdítko,ne?

jsem rád že ti ležím v žaludku, pokud bych ho neporazil v autě, porazil bych ho v šacháchButcher píše:Moje řeč....Jean Ragnottiposero píše:kdyz se nejede rovne tak nejvic zalezi na zbesilosti pilota
A to má vzadu posranou torzku.Co myslíte Kentoyo v 200sx,elviiisi v Roveru,Taboo v Eclipse a spol.?Stačili byste mu?Snad jo,vždyť je to jenom prdítko,ne?

IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
1:0 pro tebekentoya píše:jsem rád že ti ležím v žaludku, pokud bych ho neporazil v autě, porazil bych ho v šacháchButcher píše:Moje řeč....Jean Ragnottiposero píše:kdyz se nejede rovne tak nejvic zalezi na zbesilosti pilota
A to má vzadu posranou torzku.Co myslíte Kentoyo v 200sx,elviiisi v Roveru,Taboo v Eclipse a spol.?Stačili byste mu?Snad jo,vždyť je to jenom prdítko,ne?

- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
O sprintu už tu reč dávno není.Tebe jsem tam zahrnul trošku neprávem,ale s elviiisem a kentoyou sme se bavili o rychlosti na obyčejné okresce.Samozřejmě by sis se mnou vytřel na 1/4 míle prdel,ale to já už dávno udělal s celým tím tvým Dragem,PERFORMANCE apod. hovadinama.Nikomu tady nic nevnucuju...Taboo píše:Proc je to pro nektere prditkare uplne nemozne pochopit, ze toto tema neni o rally, zavodeni z 100km/h, spotrebe anebo parkovani v krabici od bot, ale o nejvhodnejsi 2.0L platforme na sprintyButcher píše:Moje řeč....Jean Ragnottiposero píše:kdyz se nejede rovne tak nejvic zalezi na zbesilosti pilota
A to má vzadu posranou torzku.Co myslíte Kentoyo v 200sx,elviiisi v Roveru,Taboo v Eclipse a spol.?Stačili byste mu?Snad jo,vždyť je to jenom prdítko,ne?![]()
![]()
?
Prestante uz konecne tady kazdemu vnucovat ty sve prditka v disciplinach a pomoci priblblych argumentu, ktere s drag racing nemaji vubec nic spolecneho! To je jako zacit argumentovat, ze ten tvuj Ragnotti by nemel ani tu nejmensi sanci ani proti 100% tovarnimu Ford 4x4 pickup trucku nekde v terenu anebo John Deere traktoru na poli. A prestan se ohanet videem nejakeho profesionalniho ridice. Ty sam osobne by jsi s tim svym prditkem jel asi nejak takhle:
http://www.youtube.com/watch?v=1aDDi2ebB7U
Takze postav to SVE prditko v 1/4 mile s TEBOU samym za volantem proti memu prditku - a ja si s tebou tak jedine vytru prdel. Neargumentuj tady necim, co sam nevlastnis a neumis. Jinak bych se te taky mohl zeptat, at se ty (anebo ten tvuj Ragnotti) postavis s tim svym prditkem proti tomuto (i presto, ze ja sam neco podobneho take nevlastnim a ani neumim):
http://www.youtube.com/watch?v=g-A-ITNfexQ&NR=1
měl by sis v prvé řadě vytřít prdel sám se sebou, okreskama se jdi zabývat do jiného tématu,když máš pomalé prdítko, tady byla řeč o 400m 2litrovým sprinteru a taboo je jeden z velkého mála, který může vnést na toto forum cenné zkušenosti a informace právě jeho zkušenostma s performance hovadinkama jak to nazýváš.
nevím co je na kentoyově autě špatné pro okresky, má dobrej podvozek a silnej motor a řídit umí dobře dědek jeden..nevidím důvod si být jistý tím co píšeš,když si jeho auto nikdy neřídil
nevím co je na kentoyově autě špatné pro okresky, má dobrej podvozek a silnej motor a řídit umí dobře dědek jeden..nevidím důvod si být jistý tím co píšeš,když si jeho auto nikdy neřídil