Live4Ride Syndicate
Moderátor: Dave0401
Re: Live4Ride Syndicate
Taky se přidávám. Vše nejlepší, hodně štěstí a hlavně to zmiňované zdraví.
Live4Ride Syndicate
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Live4Ride Syndicate
Tak já taky přeju všechno nejlepší, zdraví, štěstí...
www.elecig.cz
E-cigarety, liquidy a příslušenství nejvyšší kvality.
E-cigarety, liquidy a příslušenství nejvyšší kvality.
Kurec, tak mi včera odešl Xenon
Tak potupně jezdím s žárovkama
Myslel jsem že je to výbojkou, ale zkoušel jsem to a je OK. Chyba je v tom "ballastu" Výbojka po zapnutí blikne, ale nesvítí. Tak jsem zvědav jak dopadne reklamačka.


Live4Ride Syndicate
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
- tomoking
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 10 črc 2004 13:59
- Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Ladis uz mel 2 x balast v PYCZYMr. Yaris píše:Kurec, tak mi včera odešl XenonTak potupně jezdím s žárovkama
Myslel jsem že je to výbojkou, ale zkoušel jsem to a je OK. Chyba je v tom "ballastu" Výbojka po zapnutí blikne, ale nesvítí. Tak jsem zvědav jak dopadne reklamačka.
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem
U me dalsi praskla hadicka na palivove soustave, vytekly benzin + vytekl i olej. Dal jsem auto na kompletni prohlidku.Mr. Yaris píše:Kurec, tak mi včera odešl XenonTak potupně jezdím s žárovkama
Myslel jsem že je to výbojkou, ale zkoušel jsem to a je OK. Chyba je v tom "ballastu" Výbojka po zapnutí blikne, ale nesvítí. Tak jsem zvědav jak dopadne reklamačka.
Duvodem praskani hadicek a castecne i skubani pri rozjezdu byl spatne usazeny motor. Dole na prevodovce chybely dve matice a jeden silentblok, ktery zabranuje naklaneni motoru zepredu dozadu, ten nebyl vubec prichyceny. Tim dochazelo pri rozjezdu ke skubani, a behem jizdy pak k prodirani palivovych trubek.
Motor se spravne usadil, silentblok se prisrouboval a preusporadaly se hadice, ktere se navic izolovaly dvoji vrstvou. Dalsi vec, ktere si technici vsimli, byla spatne nasazena jedna strana svodu. Tesneni bylo skriple a srouby dotazene na max. Pri tom dochazelo k fuceni. Tohle s nejvetsi pravdepodobnosti zpusobuje strileni z vyfuku pri klidne jizde a nepravidlenou odezvu a "pokaslavani" pri proslapnuti plynu (na neutral, pri seslapnute spojce). Provedla se vymena svicek, vypral se vzduchovy filtr a k vyse zminenemu dochazelo stale, tudis je to zrejme zpusobeno netesnosti na svodech (v uvahu prichazi i pouzita mapa - uvidime, jak se to bude chovat po novem tesneni pod svody). Olej se vyliva pri pravotocivych zatackach z leve strany pres viko, gufera vacky. Bude treba znovu pretesnit. Po GO se za studena zacalo ozyvat cvakani, ktere po najeti cca 5km a dostani oleje do provozni teploty zmizi. Po urcite dobe se ale cvakani meni na hodne zvlastni zvuky, ktere zatim nedokaze nikdo diagnostikovat, nicmene zdrave nezni.
I kdyz Tomas, Ladis i Michal rikaji, ze k trhani pri rozjezdech dochazelo ihned po instalaci noveho setrvacniku, v servise si mysli, ze jde bud o pokrouceni, pripadne o vyrobni vadu bud setrvacniku nebo pritlacaku. Nedoseda celou plochou, zpusobuje skrtani lamely pri razeni, castecne skubani pri rozjezdu (tomu napomahal i neuchyceny silentblok) a dale to vede k nadmernemu prehrivani setrvacniku a cele kliky. Jsou to jen domenky, ale dle zkusenosti nekolika motoraru, kteri auto behem tohoto tydne diagnostikovali, doslo k protoceni salu na klice pravdepodobne z duvodu prehrani kliky nerovnomernym dosedanim lamely, respektive pritlacaku na setrvacnik, nikoliv zpetnymi razy a keramickou lamelou.
Dale je horsi synchron na patem a sestem stupni + paty stupen ma jine vedeni drahy, takze je mozne, ze je spatna radici vidlicka na petce.
Jelikoz nechci nechavat nic nahode, pozdejsi oprava by ve vysledku mohla byt daleko nakladnejsi (hlavne co se prevodovky a bouchani na motoru tyce), rozhodl jsem se pro pokud mozno kompletni vyreseni vyse vzniklych problemu. Dneska jsem objednal novou spojkovou sadu. Setrvacnik se necha prerovnat. I kdyz kluci rikali, ze je setrvacnik v poradku, prevodovka se pres to sunda a zkontroluje se rovnost/nerovnost setrvacniku, pritlacaku. Pri te prilezitosti se opravi synchrony a pokusime se o realnou diagnostiku skubani pri rozjezdech se skrtanim lamely behem razeni.
Motor se rozebere, udela se kompletni pretesneni + spravne prisroubovani svodu. Zjisti se stav kliky, k cemu doslo pri posledni GO a co muze zpusobovat cvakani za studena a pazvuky pri teplote oleje cca 100 stupnu.
Pri velmi pomale jizde se ozyva bouchani ze zadnich naprav, od podvozku, od tlumicu. Podovozek se rozebere, zdiagnostikuje a prenastavi. Podle slov mechanika je predek mekci nez zadek, coz vede k pretacivosti pri po sobe dvou jdoucich zatacek leva prava/prava leva. Tohle se udela uz v ramci cele opravy, dokud se o "problemu" vi, v ramci moznosti se vyresi. Podvozek ma najeto cca 20tis, takze neni bezpodminecne nutne jej cely menit. Jedna se o Bilstein B14 PSS HE5-A179, coz je kvalitni zbozi.
Tomasovi mnohokrat dekuji za poskytnuti detailnich informaci o vsech dilech v aute, chronologii, jak auto vznikalo a co vse bylo udelano. Na konzultacich se podileli 4 zkuseni lide (napr. i Marat), s jejichz spolupraci a cennymi poznatky jsem se dohodl na GO, ktera se udela znovu s kompletni revizi auta.
Pevne verim, ze se auto nastavi a uzpusobi castejsimu pouzivani a vyladi se veci, ktere zatim nebyly uplne vylazeny. Motor bude zase v poradku a nebude dochazet k castym porucham. Rad bych dal autu to, co mu predemnou daval Tomas a zaroven vyuzil znalosti lidi, kteri se v tehle brandzi v Brne pohybuji a byli ochotni Imprezu diagnostikovat a navrhnout nekolik reseni a cest k odstraneni zavad. Jestli se vse podari zvladnout k me spokojenosti, to ukaze cas.
Live4Ride Syndicate
Re: Live4Ride Syndicate
Pěkně, to nebude nic levného, co
Re: Live4Ride Syndicate
Nic levneho by to nemuselo byt v pripade, ze bych vesele jezdil dal.
Live4Ride Syndicate
Re: Live4Ride Syndicate
jj asi jako remix, takové auto se kupuje s tím, že se do něj bude investovat, prtže tomu každý dává kartáč jak svina podle mě..
Re: Live4Ride Syndicate
I kdyz tady v minulosti par lidi poukazovalo na muj styl jizdy a jakkoliv nemam v umyslu sam sebe obhajovat, jsem presvedceny, ze krom jedne jizdy na okruhu minuly tyden jsem s autem jezdil velmi slusne. Dodrzuji pravidla, ktere se pro bezpecnost celeho auta dodrzovat musi. Vim, kolik me auto stalo a stoji, proto mu nedokazu ublizovat nezodpovednou jizdou. Kdokoliv jiny by do auta sedl, mohlo se mu stat to same, co se stalo me. Je to smula, ktera se mi lepi na paty a touhle generalkou si slibuji, ze se odstrani potencialni nebezpeci, ktere by mohly zpusobovat caste poruchy, ke kterym zatim dochazelo + problemy, ktere vznikly po GO a o kterych vime.
Live4Ride Syndicate
Re: Live4Ride Syndicate
tak budu držet palce ať je to co nejlepší a co nejlevnější 

Rapid 130 --> 110r --> Favorit --> 1000MB --> E34 525iA --> Swišť GTi MK III (125,8dB
) --> Golf 1.9 GTI TDI 20 jahre
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto

felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto
Takže je to OK. Psal jsem borcovi, a bez problémů mi to vymění. Takže super.
Kurec Igore, celkem dost práce. Ale je jasné kdyby si to nenechal pozpravovat, tak by ta škoda mohla být daleko věší. Přeju ať to vše vyjde a funguje jak má
Kurec Igore, celkem dost práce. Ale je jasné kdyby si to nenechal pozpravovat, tak by ta škoda mohla být daleko věší. Přeju ať to vše vyjde a funguje jak má

Live4Ride Syndicate
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Live4Ride Syndicate
Sly píše:I kdyz tady v minulosti par lidi poukazovalo na muj styl jizdy a jakkoliv nemam v umyslu sam sebe obhajovat, jsem presvedceny, ze krom jedne jizdy na okruhu minuly tyden jsem s autem jezdil velmi slusne. Dodrzuji pravidla, ktere se pro bezpecnost celeho auta dodrzovat musi. Vim, kolik me auto stalo a stoji, proto mu nedokazu ublizovat nezodpovednou jizdou. Kdokoliv jiny by do auta sedl, mohlo se mu stat to same, co se stalo me. Je to smula, ktera se mi lepi na paty a touhle generalkou si slibuji, ze se odstrani potencialni nebezpeci, ktere by mohly zpusobovat caste poruchy, ke kterym zatim dochazelo + problemy, ktere vznikly po GO a o kterych vime.
Soucítím s tebou a doufam, že se ti podaří vše dát dokupy. Je to krasné a úžasné auto. Loni v létě jsem koupil golfika a strávil(tráví) více času v servise než se mnou.
Změna je život...
Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)
SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -
Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)
SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -
Re: Live4Ride Syndicate







Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
(???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=

Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
Sly: Uz vim kde byla chyba, vecer na to mrknu.
http://www.novinky.cz/clanek/149497-kli ... telny.html
http://www.novinky.cz/clanek/149497-kli ... telny.html
AUTODÍLY SIEN Bohumín
skype: autodily_sien_bohumin
775233340, 773334818
skype: autodily_sien_bohumin
775233340, 773334818
Dnes jsme zakoupili další přírustek do rodiny 

- Přílohy
-
- 24092008(002).jpg (27.69 KiB) Zobrazeno 1188 x
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
další
- Přílohy
-
- 24092008.jpg (39.34 KiB) Zobrazeno 1185 x
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Live4Ride Syndicate
jéééé snopel od kozyho
.....ááá šup tam C20LET 


- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Live4Ride Syndicate
ne, to je céro vod igora 

Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše

Re: Live4Ride Syndicate
kua špatne čteš nebo neviš koho se ptam?F.l.a.n.e.l. píše:ne, to je céro vod igora

..::užrané quattro::..