uprava motoru renault v6 benzín

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Bob
Příspěvky: 1446
Registrován: 29 srp 2004 18:41
Bydliště: Brno

uprava motoru renault v6 benzín

Příspěvek od Bob »

uvažuji o upravě motoru 140kw v6 nechci nic brutalního ale rád bych se dostal na +-160kw komplet ladák mám už domluvenej, ma smysl čip??? u nafty je to znát ale u mé staré lagi nic moc neznate nějakou firmu co se zajimá o upravu rencku??? prosím o radu celkem mě to hlodá :cry:

vrkuboy
Příspěvky: 618
Registrován: 29 zář 2007 02:53
Bydliště: Šlapanice u Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vrkuboy »

elia 8)
Renó Megan Scényk - 79 kW
Fijat 126p - moc kW

Uživatelský avatar
Bob
Příspěvky: 1446
Registrován: 29 srp 2004 18:41
Bydliště: Brno

Příspěvek od Bob »

ja nic nenašel jen kompresor pro dačia :cry:

Uživatelský avatar
goreff
Příspěvky: 273
Registrován: 30 srp 2007 20:26
Bydliště: zwischen Ol und Pv

Re: uprava motoru renault v6 benzín

Příspěvek od goreff »

Bob píše:uvažuji o upravě motoru 140kw v6 nechci nic brutalního ale rád bych se dostal na +-160kw komplet ladák mám už domluvenej, ma smysl čip??? u nafty je to znát ale u mé staré lagi nic moc neznate nějakou firmu co se zajimá o upravu rencku??? prosím o radu celkem mě to hlodá :cry:
mám pocit,že tento motor je i v tom P406 Coupe,kterej se tu řeší :wink:

vrkuboy
Příspěvky: 618
Registrován: 29 zář 2007 02:53
Bydliště: Šlapanice u Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vrkuboy »

http://www.elia-ag.de/index2.html

na strankach nic moc nebude ale delaji i starsi modely :wink: napis jim a uvidis. Podle me urcite neco maji
Renó Megan Scényk - 79 kW
Fijat 126p - moc kW

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

rozmysli si dobře jak auto využíváš a jak dlouho si ho chceš nechat, a jestli ti je jedno zda v průběhu přestavby bude delší dobu stát...

tenhle výkonovej nárust není nereálnej -začal bych klasicky jako u každýho motoru -vyndat vyčistit, proměřit zda má cenu stavět na tom co máš, nebo to zgenerálkovat a na to aplikovat úpravy....

lehce udělat hlavu a sací potrubí (stačí odstranit výrobní nedostatky kanálů v oblasti přechodu kanál/sedlo a zabrousit ventily), laděný svody...Když by si motor víc rozebíral uvažoval bych o vyvážení ojnic a pístů do tolerance 0.5g,odlehčit setrvák, pokud jde atd..napsáno toho tady bylo dost

"chip" bych dělal až nakonec -stavěnej od základu pro potřeby motoru

Uživatelský avatar
Bob
Příspěvky: 1446
Registrován: 29 srp 2004 18:41
Bydliště: Brno

Re: uprava motoru renault v6 benzín

Příspěvek od Bob »

goreff píše:
Bob píše:uvažuji o upravě motoru 140kw v6 nechci nic brutalního ale rád bych se dostal na +-160kw komplet ladák mám už domluvenej, ma smysl čip??? u nafty je to znát ale u mé staré lagi nic moc neznate nějakou firmu co se zajimá o upravu rencku??? prosím o radu celkem mě to hlodá :cry:
mám pocit,že tento motor je i v tom P406 Coupe,kterej se tu řeší :wink:
je možná podobnej ale stejnej není

Uživatelský avatar
Bob
Příspěvky: 1446
Registrován: 29 srp 2004 18:41
Bydliště: Brno

Re: uprava motoru renault v6 benzín

Příspěvek od Bob »

pravě že přes zimu jezdyt z v6 nebudu mam i druhé auto a na jaro chci mýt motor hotov jinak motor je jak stovarny auto se kupovalo zrozebraním motorem a ten se před měsicem dodělal a jezdí to hodně dobře ale u nás vklubu se v6 rozmnožili a ja je chci na jaře na sprintu překvapit proto se nemužu domluvyt zklukama sklubu pač konkurence nespí
RENAULT LAGUNA V6 24V 152KW SOUČASNOST peugeot 106 xi do města
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!

patt-
Příspěvky: 683
Registrován: 24 led 2007 01:55
Bydliště: Malacky(slovensko)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od patt- »

lol :D a jak vies ze nikto s toho clubu sem nechodi? :lol:
first lowered R E N A U L T C L I O grandtour
http://www.clio-club.sk/ - renault clio club sk/cz

Uživatelský avatar
Bob
Příspěvky: 1446
Registrován: 29 srp 2004 18:41
Bydliště: Brno

Re: uprava motoru renault v6 benzín

Příspěvek od Bob »

nestraš co ja vým tak ne jinak je po překvapení oni any nevý že mám v6
RENAULT LAGUNA V6 24V 152KW SOUČASNOST peugeot 106 xi do města
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!

Uživatelský avatar
goreff
Příspěvky: 273
Registrován: 30 srp 2007 20:26
Bydliště: zwischen Ol und Pv

Re: uprava motoru renault v6 benzín

Příspěvek od goreff »

Bob píše:
goreff píše:
Bob píše:uvažuji o upravě motoru 140kw v6 nechci nic brutalního ale rád bych se dostal na +-160kw komplet ladák mám už domluvenej, ma smysl čip??? u nafty je to znát ale u mé staré lagi nic moc neznate nějakou firmu co se zajimá o upravu rencku??? prosím o radu celkem mě to hlodá :cry:
mám pocit,že tento motor je i v tom P406 Coupe,kterej se tu řeší :wink:
je možná podobnej ale stejnej není
jestli máš tenhle,tak stejný je :P
Obrázek
Obrázek
a tady pro nevěřící http://it.wikipedia.org/wiki/PSA_ES http://www.vectorbd.com/peugeot/v6.html

Uživatelský avatar
Bob
Příspěvky: 1446
Registrován: 29 srp 2004 18:41
Bydliště: Brno

Re: uprava motoru renault v6 benzín

Příspěvek od Bob »

sklaním před tebou máš pravdu
RENAULT LAGUNA V6 24V 152KW SOUČASNOST peugeot 106 xi do města
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

vše je jen o penězích a o tom kolik chceš investovat....základem u atmosferickýho motoru je tam nějakym způsobem dostat víc vzduchu a nějak to zas vše dostat ven....Vačky,spasování výrobních tolerancí,komplet výfuk,přepracovaný sání a nakonec softík....investice bez vaček kolem 50000.-
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
jolik
Příspěvky: 118
Registrován: 28 srp 2007 19:57
Bydliště: ostravwa

Příspěvek od jolik »

nejlevněji tě vyjde vybrousit přesahy v sacích kanálcích,když to budeš dělat sám tak 1 000,. za brusivo a leštivo a něco za těsnění,pak to slícuješ a smontuješ motor.
Vento GTI 150+

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bóďa »

jolik píše:nejlevněji tě vyjde vybrousit přesahy v sacích kanálcích,když to budeš dělat sám tak 1 000,. za brusivo a leštivo a něco za těsnění,pak to slícuješ a smontuješ motor.
můžu se zeptat, jak se to vůbec dělá? nikdy jsem to nepochopil, hlavně slícování, to musí bejt nějakej extra dlouhej brusnej a potom leštící vehement na vrtačku nebo co??
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikey »

mam tez tento motor ale ma pouze 120 kw (170 k)..-((((((((

Uživatelský avatar
fredh
Příspěvky: 328
Registrován: 08 črc 2007 20:32

Příspěvek od fredh »

stejnej dotaz jak boďa, nebylo by foto před a po?
hlavně se neposrat...


GTI-->VTS-->GTI-->GTI-->TDI

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bóďa »

mikey píše:mam tez tento motor ale ma pouze 120 kw (170 k)..-((((((((
kamo tak to asi neni ten 24v ale 12v (motor PRV). a to sou mi počty čeče :lol: jestli myslis ten co ja tak ma 123 kW což je 167 koní.... (mam ho v autě, do faceliftovany verze myho auta se uz dával ten 24 v)

žádnej motor nemá 120kW a 170 koní :lol:
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Uživatelský avatar
Bob
Příspěvky: 1446
Registrován: 29 srp 2004 18:41
Bydliště: Brno

Příspěvek od Bob »

bóďa píše:
mikey píše:mam tez tento motor ale ma pouze 120 kw (170 k)..-((((((((
kamo tak to asi neni ten 24v ale 12v (motor PRV). a to sou mi počty čeče :lol: jestli myslis ten co ja tak ma 123 kW což je 167 koní.... (mam ho v autě, do faceliftovany verze myho auta se uz dával ten 24 v)

žádnej motor nemá 120kW a 170 koní :lol:
maš pravdu jeto stará verze 3l jinak investyce za kterou nechci na motoru jít je kolem30t+- ono to jede už tet hodně slušně

Uživatelský avatar
jolik
Příspěvky: 118
Registrován: 28 srp 2007 19:57
Bydliště: ostravwa

Příspěvek od jolik »

bud pružnej nástavec na vrtačku nebo ruční frézku,slícování hlavy a sání abys nemněl přesahy aby se do válce dostalo co nejvíc vzduchu,mám to vyzkoušeno na filetě a jde to znát,už mám přichystanou hlavu i na své autí :wink:
Vento GTI 150+

Uživatelský avatar
Bob
Příspěvky: 1446
Registrován: 29 srp 2004 18:41
Bydliště: Brno

Re: uprava motoru renault v6 benzín

Příspěvek od Bob »

ja to dělal vpraci frezkou a pak triskovačkou použivá se na leštění hliniku a nerezi je to potom jak lechce matné zrcadlo
RENAULT LAGUNA V6 24V 152KW SOUČASNOST peugeot 106 xi do města
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikey »

no jo sem se sekl ..at uz ma kolik chce nejede moc a elektrika vozu me zloby pro me uz renault nikdy ..sou to smecka ..sorry hosy ..

Uživatelský avatar
Bob
Příspěvky: 1446
Registrován: 29 srp 2004 18:41
Bydliště: Brno

Re: uprava motoru renault v6 benzín

Příspěvek od Bob »

nejsi první co to říká ale mě ještě nesklamal a to mám 3lagunu a2x r5 stejně se nadává na forda a měl sem tři a jen jeden se sral a zbytek ok prostě jak chytneš zmrda tak se deš oběsit
RENAULT LAGUNA V6 24V 152KW SOUČASNOST peugeot 106 xi do města
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Bob píše:
bóďa píše:
mikey píše:mam tez tento motor ale ma pouze 120 kw (170 k)..-((((((((
kamo tak to asi neni ten 24v ale 12v (motor PRV). a to sou mi počty čeče :lol: jestli myslis ten co ja tak ma 123 kW což je 167 koní.... (mam ho v autě, do faceliftovany verze myho auta se uz dával ten 24 v)

žádnej motor nemá 120kW a 170 koní :lol:
maš pravdu jeto stará verze 3l jinak investyce za kterou nechci na motoru jít je kolem30t+- ono to jede už tet hodně slušně
mno za +-30tis uděláš tak komplet vejfuck sání a takový ty hovadinky a budeš vděčnej když se dostaneš na 130kw jestli to teď má 123...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Bob
Příspěvky: 1446
Registrován: 29 srp 2004 18:41
Bydliště: Brno

Re: uprava motoru renault v6 benzín

Příspěvek od Bob »

ted má 140kw zaklat a lauf nepočitám do ceny ten už je objednán
RENAULT LAGUNA V6 24V 152KW SOUČASNOST peugeot 106 xi do města
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!

Uživatelský avatar
jolik
Příspěvky: 118
Registrován: 28 srp 2007 19:57
Bydliště: ostravwa

Příspěvek od jolik »

Bob:zkus se mrknout po netu kolik by Tě vyšly písty s vyšší kompresí počítám tak 15 kulí i s poštou vybroušení a vyleštění 6ti kanálku a zabroušení 12ti ventilu cca 4 k vytáhnutí katu 0,s.filtr (odstínit a přivést vzduch) i s těsněním jsi na 25 k tohle bys na výkonu určitě poznal,výfuck bych řešil až po výměně vaček :wink:
Vento GTI 150+

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

jolik píše:Bob:zkus se mrknout po netu kolik by Tě vyšly písty s vyšší kompresí počítám tak 15 kulí i s poštou vybroušení a vyleštění 6ti kanálku a zabroušení 12ti ventilu cca 4 k vytáhnutí katu 0,s.filtr (odstínit a přivést vzduch) i s těsněním jsi na 25 k tohle bys na výkonu určitě poznal,výfuck bych řešil až po výměně vaček :wink:
Když měníš písty tak rovnou samozřejmně uděláš GO motoru a to ti do 30ti nevynde ani kdyby ses na nudličky rozkrájel... to máš kliku ojni nové písty těsnění kruhy ložiska výbrus honování orovnání bloku hlav atd atd atd...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
jolik
Příspěvky: 118
Registrován: 28 srp 2007 19:57
Bydliště: ostravwa

Příspěvek od jolik »

elviiis:jj,je vhodné udělat malou GO,šály,zbrousit kliku a válce,new šrouby,nevím jestli by musely být měněny ojnice-jen bych je nechal vyuhlovat,počítám +15 a seskládání svépomocí.kruhy jsou součástí pístu.
Vento GTI 150+

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bóďa »

panove, pokud byste si precetli i prvni stranku, zjistite, ze je motor po generálce 8)
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

bóďa píše:panove, pokud byste si precetli i prvni stranku, zjistite, ze je motor po generálce 8)
to je možné ale takovýto zásah v podstatě znamená GO znovu... k pístům je třeba výbrus dále vzhledem k vyšší mtlakům bych doporučil orovnat blok a hlavy a dát kvalitnější těsnění pod makovici a kvlaitnější šrouby... co oojnic týče je otýzka jak pevné jsou ty seriové pokud je šance že to vydrží je třeba je alespoň vyůhlovat... a navíc není go jako go výměna rozvodů a šálů není go kdyžto běžnej servisní zásah asi jako výměna oleje...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“