
uprava motoru renault v6 benzín
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
uprava motoru renault v6 benzín
uvažuji o upravě motoru 140kw v6 nechci nic brutalního ale rád bych se dostal na +-160kw komplet ladák mám už domluvenej, ma smysl čip??? u nafty je to znát ale u mé staré lagi nic moc neznate nějakou firmu co se zajimá o upravu rencku??? prosím o radu celkem mě to hlodá 

Re: uprava motoru renault v6 benzín
mám pocit,že tento motor je i v tom P406 Coupe,kterej se tu řešíBob píše:uvažuji o upravě motoru 140kw v6 nechci nic brutalního ale rád bych se dostal na +-160kw komplet ladák mám už domluvenej, ma smysl čip??? u nafty je to znát ale u mé staré lagi nic moc neznate nějakou firmu co se zajimá o upravu rencku??? prosím o radu celkem mě to hlodá

-
- Příspěvky: 618
- Registrován: 29 zář 2007 02:53
- Bydliště: Šlapanice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
http://www.elia-ag.de/index2.html
na strankach nic moc nebude ale delaji i starsi modely
napis jim a uvidis. Podle me urcite neco maji
na strankach nic moc nebude ale delaji i starsi modely

Renó Megan Scényk - 79 kW
Fijat 126p - moc kW
Fijat 126p - moc kW
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
rozmysli si dobře jak auto využíváš a jak dlouho si ho chceš nechat, a jestli ti je jedno zda v průběhu přestavby bude delší dobu stát...
tenhle výkonovej nárust není nereálnej -začal bych klasicky jako u každýho motoru -vyndat vyčistit, proměřit zda má cenu stavět na tom co máš, nebo to zgenerálkovat a na to aplikovat úpravy....
lehce udělat hlavu a sací potrubí (stačí odstranit výrobní nedostatky kanálů v oblasti přechodu kanál/sedlo a zabrousit ventily), laděný svody...Když by si motor víc rozebíral uvažoval bych o vyvážení ojnic a pístů do tolerance 0.5g,odlehčit setrvák, pokud jde atd..napsáno toho tady bylo dost
"chip" bych dělal až nakonec -stavěnej od základu pro potřeby motoru
tenhle výkonovej nárust není nereálnej -začal bych klasicky jako u každýho motoru -vyndat vyčistit, proměřit zda má cenu stavět na tom co máš, nebo to zgenerálkovat a na to aplikovat úpravy....
lehce udělat hlavu a sací potrubí (stačí odstranit výrobní nedostatky kanálů v oblasti přechodu kanál/sedlo a zabrousit ventily), laděný svody...Když by si motor víc rozebíral uvažoval bych o vyvážení ojnic a pístů do tolerance 0.5g,odlehčit setrvák, pokud jde atd..napsáno toho tady bylo dost
"chip" bych dělal až nakonec -stavěnej od základu pro potřeby motoru
Re: uprava motoru renault v6 benzín
je možná podobnej ale stejnej nenígoreff píše:mám pocit,že tento motor je i v tom P406 Coupe,kterej se tu řešíBob píše:uvažuji o upravě motoru 140kw v6 nechci nic brutalního ale rád bych se dostal na +-160kw komplet ladák mám už domluvenej, ma smysl čip??? u nafty je to znát ale u mé staré lagi nic moc neznate nějakou firmu co se zajimá o upravu rencku??? prosím o radu celkem mě to hlodá
Re: uprava motoru renault v6 benzín
pravě že přes zimu jezdyt z v6 nebudu mam i druhé auto a na jaro chci mýt motor hotov jinak motor je jak stovarny auto se kupovalo zrozebraním motorem a ten se před měsicem dodělal a jezdí to hodně dobře ale u nás vklubu se v6 rozmnožili a ja je chci na jaře na sprintu překvapit proto se nemužu domluvyt zklukama sklubu pač konkurence nespí
RENAULT LAGUNA V6 24V 152KW SOUČASNOST peugeot 106 xi do města
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Re: uprava motoru renault v6 benzín
nestraš co ja vým tak ne jinak je po překvapení oni any nevý že mám v6
RENAULT LAGUNA V6 24V 152KW SOUČASNOST peugeot 106 xi do města
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Re: uprava motoru renault v6 benzín
jestli máš tenhle,tak stejný jeBob píše:je možná podobnej ale stejnej nenígoreff píše:mám pocit,že tento motor je i v tom P406 Coupe,kterej se tu řešíBob píše:uvažuji o upravě motoru 140kw v6 nechci nic brutalního ale rád bych se dostal na +-160kw komplet ladák mám už domluvenej, ma smysl čip??? u nafty je to znát ale u mé staré lagi nic moc neznate nějakou firmu co se zajimá o upravu rencku??? prosím o radu celkem mě to hlodá



a tady pro nevěřící http://it.wikipedia.org/wiki/PSA_ES http://www.vectorbd.com/peugeot/v6.html
Re: uprava motoru renault v6 benzín
sklaním před tebou máš pravdu
RENAULT LAGUNA V6 24V 152KW SOUČASNOST peugeot 106 xi do města
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
vše je jen o penězích a o tom kolik chceš investovat....základem u atmosferickýho motoru je tam nějakym způsobem dostat víc vzduchu a nějak to zas vše dostat ven....Vačky,spasování výrobních tolerancí,komplet výfuk,přepracovaný sání a nakonec softík....investice bez vaček kolem 50000.-
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
můžu se zeptat, jak se to vůbec dělá? nikdy jsem to nepochopil, hlavně slícování, to musí bejt nějakej extra dlouhej brusnej a potom leštící vehement na vrtačku nebo co??jolik píše:nejlevněji tě vyjde vybrousit přesahy v sacích kanálcích,když to budeš dělat sám tak 1 000,. za brusivo a leštivo a něco za těsnění,pak to slícuješ a smontuješ motor.
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
kamo tak to asi neni ten 24v ale 12v (motor PRV). a to sou mi počty čečemikey píše:mam tez tento motor ale ma pouze 120 kw (170 k)..-((((((((

žádnej motor nemá 120kW a 170 koní

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
maš pravdu jeto stará verze 3l jinak investyce za kterou nechci na motoru jít je kolem30t+- ono to jede už tet hodně slušněbóďa píše:kamo tak to asi neni ten 24v ale 12v (motor PRV). a to sou mi počty čečemikey píše:mam tez tento motor ale ma pouze 120 kw (170 k)..-((((((((jestli myslis ten co ja tak ma 123 kW což je 167 koní.... (mam ho v autě, do faceliftovany verze myho auta se uz dával ten 24 v)
žádnej motor nemá 120kW a 170 koní
Re: uprava motoru renault v6 benzín
ja to dělal vpraci frezkou a pak triskovačkou použivá se na leštění hliniku a nerezi je to potom jak lechce matné zrcadlo
RENAULT LAGUNA V6 24V 152KW SOUČASNOST peugeot 106 xi do města
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Re: uprava motoru renault v6 benzín
nejsi první co to říká ale mě ještě nesklamal a to mám 3lagunu a2x r5 stejně se nadává na forda a měl sem tři a jen jeden se sral a zbytek ok prostě jak chytneš zmrda tak se deš oběsit
RENAULT LAGUNA V6 24V 152KW SOUČASNOST peugeot 106 xi do města
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
mno za +-30tis uděláš tak komplet vejfuck sání a takový ty hovadinky a budeš vděčnej když se dostaneš na 130kw jestli to teď má 123...Bob píše:maš pravdu jeto stará verze 3l jinak investyce za kterou nechci na motoru jít je kolem30t+- ono to jede už tet hodně slušněbóďa píše:kamo tak to asi neni ten 24v ale 12v (motor PRV). a to sou mi počty čečemikey píše:mam tez tento motor ale ma pouze 120 kw (170 k)..-((((((((jestli myslis ten co ja tak ma 123 kW což je 167 koní.... (mam ho v autě, do faceliftovany verze myho auta se uz dával ten 24 v)
žádnej motor nemá 120kW a 170 koní
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: uprava motoru renault v6 benzín
ted má 140kw zaklat a lauf nepočitám do ceny ten už je objednán
RENAULT LAGUNA V6 24V 152KW SOUČASNOST peugeot 106 xi do města
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Bob:zkus se mrknout po netu kolik by Tě vyšly písty s vyšší kompresí počítám tak 15 kulí i s poštou vybroušení a vyleštění 6ti kanálku a zabroušení 12ti ventilu cca 4 k vytáhnutí katu 0,s.filtr (odstínit a přivést vzduch) i s těsněním jsi na 25 k tohle bys na výkonu určitě poznal,výfuck bych řešil až po výměně vaček 

Vento GTI 150+
Když měníš písty tak rovnou samozřejmně uděláš GO motoru a to ti do 30ti nevynde ani kdyby ses na nudličky rozkrájel... to máš kliku ojni nové písty těsnění kruhy ložiska výbrus honování orovnání bloku hlav atd atd atd...jolik píše:Bob:zkus se mrknout po netu kolik by Tě vyšly písty s vyšší kompresí počítám tak 15 kulí i s poštou vybroušení a vyleštění 6ti kanálku a zabroušení 12ti ventilu cca 4 k vytáhnutí katu 0,s.filtr (odstínit a přivést vzduch) i s těsněním jsi na 25 k tohle bys na výkonu určitě poznal,výfuck bych řešil až po výměně vaček
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
to je možné ale takovýto zásah v podstatě znamená GO znovu... k pístům je třeba výbrus dále vzhledem k vyšší mtlakům bych doporučil orovnat blok a hlavy a dát kvalitnější těsnění pod makovici a kvlaitnější šrouby... co oojnic týče je otýzka jak pevné jsou ty seriové pokud je šance že to vydrží je třeba je alespoň vyůhlovat... a navíc není go jako go výměna rozvodů a šálů není go kdyžto běžnej servisní zásah asi jako výměna oleje...bóďa píše:panove, pokud byste si precetli i prvni stranku, zjistite, ze je motor po generálce
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily