Brzdové systémy TAR-OX vs. nelegální kopie
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
Ja mam na aute tento podvozok http://www.d2racingsport.com/type-drift.htm . A zatial funguje ok, maju ho aj dalsi chalani na autach dlhsie ako ja a tiez sa nestazuju.
ono tech 230kmh se da uplne v pohode ubrzdit jednopistkama s 282mm kotoucem...proste je to o kvalite. Ja koupit brzdy teto tridy (myslim 8pot 356) tak bych chtel minimalne krvave stopy pasu na rameni a nespokojil bych se s tim, ze to v pohode zabrziVipouš píše:hezky napsane..Mam brzdy D2 356mm kotouc, 8mi pisty trmeny.. a zarucuju kazdemu, ze jsou lepsi nez ty sra*ky co jsem tam mel pred tim.. chcete srovnavat tarox a D2..?? To nejde.. je to jako by nekdo srovnaval skodovku s lambem.. je rodil v cene a kvalite, ale rozhodne se mi nikdy s brzdama od D2 nestalo, ze by mi ve 230km/hod rekly "ted brzdit nebudem" Coz mi v toledu delaly seriove brzdy pravidelne..

5ekl bych že to bude spíše špatným výberem seriových komponentů ( desky, kotouče, brdovka ) a stavem brzdové hydrauliky než chyba použitého systému..Vipouš píše:hezky napsane..Mam brzdy D2 356mm kotouc, 8mi pisty trmeny.. a zarucuju kazdemu, ze jsou lepsi nez ty sra*ky co jsem tam mel pred tim.. chcete srovnavat tarox a D2..?? To nejde.. je to jako by nekdo srovnaval skodovku s lambem.. je rodil v cene a kvalite, ale rozhodne se mi nikdy s brzdama od D2 nestalo, ze by mi ve 230km/hod rekly "ted brzdit nebudem" Coz mi v toledu delaly seriove brzdy pravidelne..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
a to jsi ty obrovsky tezky brzy jako povesil na toledo jo?Vipouš píše:hezky napsane..Mam brzdy D2 356mm kotouc, 8mi pisty trmeny.. a zarucuju kazdemu, ze jsou lepsi nez ty sra*ky co jsem tam mel pred tim.. chcete srovnavat tarox a D2..?? To nejde.. je to jako by nekdo srovnaval skodovku s lambem.. je rodil v cene a kvalite, ale rozhodne se mi nikdy s brzdama od D2 nestalo, ze by mi ve 230km/hod rekly "ted brzdit nebudem" Coz mi v toledu delaly seriove brzdy pravidelne..

Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: Brzdové systémy TAR-OX vs. nelegální kopie
jen pridam zkusenost ze podvozky D2 konkretne na subaru impreza nefunguji moc dobre, kvalita mizerna, charakteristika pruzeni mizerna ... brzdy to same, ty seriove desky co k tomu davaji to je vysmech, to vubec nebrzdi, chce to hned dat desky s lepsi smesi ... jak pisu mam zkusenosti s nekolik subaru a evo
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové systémy TAR-OX vs. nelegální kopie
konečně názorLadis píše:jen pridam zkusenost ze podvozky D2 konkretne na subaru impreza nefunguji moc dobre, kvalita mizerna, charakteristika pruzeni mizerna ... brzdy to same, ty seriove desky co k tomu davaji to je vysmech, to vubec nebrzdi, chce to hned dat desky s lepsi smesi ... jak pisu mam zkusenosti s nekolik subaru a evo

Rekl bych ze tady tak trochu michame jablka a hrusky. Mam na aute D2 356mm 8mipistky s racing deskama a jsem s nima spokojeny. Kupoval jsem je ale jako nahradu za seriove pote co jsem to malem s 300ZX neubrzdil za Oktavkou. V porovnani cena/vykon(kvalita) to bylo to nejlepsi na co jsem narazil. Je ale jasny ze pokud bych jezdil kazdy vikend na okruh ze bych je velice rychle odrovnal a musel bych jit do neceho opravdu kvalitniho, take ale umerne drazsiho. Vsechno je to jen o tom co od tech brzd kdo pozaduje a co je za ne ochoten zaplatit...