Dotaz ohledně VW 1.8T a výfuku

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Skury
Příspěvky: 837
Registrován: 22 kvě 2004 15:45
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Dotaz ohledně VW 1.8T a výfuku

Příspěvek od Skury »

Zdravim pánové...

Mám blbej dotaz. Jakej styl výfuku na motor z kokty/vw/audi 1.8T 150PS? Potřebuju udělat výfuk na mýho pickupa a vejfuk neexistuje, takže se bude dělat až přímo na autě. A mám dvě možnosti. Buď použít výfuk dle vzoru z kokty, se všemi tlumiči a katalyzátorem nebo jinej upravenej.... Co jsem slyšel, tak v podstatě plno průchozí, jen trubka ukončená tlumičem. Co kat a lambdy (jsou myslim 2)?

Bude tedy někdo vědět, jak tohle vyřešit? Díky moc.
Be in, be pirate. Pirates.cz + Škoda Felicia Fun + VW Golf III Variant

Uživatelský avatar
Skury
Příspěvky: 837
Registrován: 22 kvě 2004 15:45
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz ohledně VW 1.8T a výfuku

Příspěvek od Skury »

Nikdo?
Be in, be pirate. Pirates.cz + Škoda Felicia Fun + VW Golf III Variant

Uživatelský avatar
máca
Příspěvky: 2415
Registrován: 18 úno 2006 01:20
Bydliště: mostecko

Příspěvek od máca »

hele s tema lambdama bacha, my vyhazovaly katiky na S8 a prave tam jsou lambdy dve -pred a za katem a jak se ten katr hodil pryc, tak to po nejakejch km zacalo hazet chybu motoru! a neni pravda, ze rovna roura je nejrychlejsi vejfuk, kor u turba je ten problem, ze turbo potrebuje nejakej odpor, jinak hrozi jeho pretoceni, ja bych to asi resil stredni a koncovej tlumic origo pasik, octa....a mezi tim to proste pospojivat nak rourama, on precijen vyrobce vedel jak to navrhnout, aby to fungovalo v poradku a dlouho
cabrio bukvice

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

chlape pročti téma výfuky je tam toho už více než dost pokud nebudeš spokojenej s tím co nalezneš hoď dotaz tam toto ti smažu...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Skury
Příspěvky: 837
Registrován: 22 kvě 2004 15:45
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skury »

OK, v pohodě. Jinak mě Hondzik odkazoval přímo na tebe, že ty jsi tu exoert přes turbo motory. Takže kouknu a pak kdyžtak napíšu tobě. Díky.
Be in, be pirate. Pirates.cz + Škoda Felicia Fun + VW Golf III Variant

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

máca píše:hele s tema lambdama bacha, my vyhazovaly katiky na S8 a prave tam jsou lambdy dve -pred a za katem a jak se ten katr hodil pryc, tak to po nejakejch km zacalo hazet chybu motoru! a neni pravda, ze rovna roura je nejrychlejsi vejfuk, kor u turba je ten problem, ze turbo potrebuje nejakej odpor, jinak hrozi jeho pretoceni, ja bych to asi resil stredni a koncovej tlumic origo pasik, octa....a mezi tim to proste pospojivat nak rourama, on precijen vyrobce vedel jak to navrhnout, aby to fungovalo v poradku a dlouho
přetočení? Jak?
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

SKury píše:OK, v pohodě. Jinak mě Hondzik odkazoval přímo na tebe, že ty jsi tu exoert přes turbo motory. Takže kouknu a pak kdyžtak napíšu tobě. Díky.
no řekl bych že jsou tu lepčejší osoby ale klidně SZ...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

blázen píše:
máca píše:hele s tema lambdama bacha, my vyhazovaly katiky na S8 a prave tam jsou lambdy dve -pred a za katem a jak se ten katr hodil pryc, tak to po nejakejch km zacalo hazet chybu motoru! a neni pravda, ze rovna roura je nejrychlejsi vejfuk, kor u turba je ten problem, ze turbo potrebuje nejakej odpor, jinak hrozi jeho pretoceni, ja bych to asi resil stredni a koncovej tlumic origo pasik, octa....a mezi tim to proste pospojivat nak rourama, on precijen vyrobce vedel jak to navrhnout, aby to fungovalo v poradku a dlouho
přetočení? Jak?
splno průchodnění výfuku nepovedek k ničemu jinému než zrychlenému náběhu turba možnosti dostat se na vyšší tlak... a zhoršení křivky motru před náběhem turba...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

elviiis píše:
blázen píše:
máca píše:hele s tema lambdama bacha, my vyhazovaly katiky na S8 a prave tam jsou lambdy dve -pred a za katem a jak se ten katr hodil pryc, tak to po nejakejch km zacalo hazet chybu motoru! a neni pravda, ze rovna roura je nejrychlejsi vejfuk, kor u turba je ten problem, ze turbo potrebuje nejakej odpor, jinak hrozi jeho pretoceni, ja bych to asi resil stredni a koncovej tlumic origo pasik, octa....a mezi tim to proste pospojivat nak rourama, on precijen vyrobce vedel jak to navrhnout, aby to fungovalo v poradku a dlouho
přetočení? Jak?
splno průchodnění výfuku nepovedek k ničemu jinému než zrychlenému náběhu turba možnosti dostat se na vyšší tlak... a zhoršení křivky motru před náběhem turba...
to odpovídá..ale tomu přetočení nějak nerozumím.. jediné co potřebuje odpor je spalovací prostor, kvůli rychlosti výplachu.. která by neměla překročit určité hranice,řekněme rychlost zvuku aby nedošlo k rozkmitání celé pístové skupiny a nasávané směsi a poklesu výkonu :roll:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Starlet
Příspěvky: 2217
Registrován: 01 led 2007 16:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz ohledně VW 1.8T a výfuku

Příspěvek od Starlet »

Jestli máš lambdu i za katem a hodíš ho pryč tak ti bude ŘJ házet chybu. Mám taky katout, ale lambdu jen před, takže je to fuk...Obecně by to tak mělo fungovat.
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Příspěvek od raddy »

blázen píše:
máca píše:hele s tema lambdama bacha, my vyhazovaly katiky na S8 a prave tam jsou lambdy dve -pred a za katem a jak se ten katr hodil pryc, tak to po nejakejch km zacalo hazet chybu motoru! a neni pravda, ze rovna roura je nejrychlejsi vejfuk, kor u turba je ten problem, ze turbo potrebuje nejakej odpor, jinak hrozi jeho pretoceni, ja bych to asi resil stredni a koncovej tlumic origo pasik, octa....a mezi tim to proste pospojivat nak rourama, on precijen vyrobce vedel jak to navrhnout, aby to fungovalo v poradku a dlouho
přetočení? Jak?
povodne tvrdenie o pretoceni je nezmysel, takze postrada zmysel aj dalsia debata na tuto temu. otacky turba sa riadia obtokovou klapkou-wastegate a nie vyfukom, presnejsie povedane nie v zmysle prekrocenia max. otacok kompresora.
opacna situacia vsak nastat moze uplne bez problemov a to v pripade, ak je vyfuk natolko restriktivny, ze protitlak neumozni dosiahnut pozadovane otacky kompresora.

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

raddy píše:
blázen píše:
máca píše:hele s tema lambdama bacha, my vyhazovaly katiky na S8 a prave tam jsou lambdy dve -pred a za katem a jak se ten katr hodil pryc, tak to po nejakejch km zacalo hazet chybu motoru! a neni pravda, ze rovna roura je nejrychlejsi vejfuk, kor u turba je ten problem, ze turbo potrebuje nejakej odpor, jinak hrozi jeho pretoceni, ja bych to asi resil stredni a koncovej tlumic origo pasik, octa....a mezi tim to proste pospojivat nak rourama, on precijen vyrobce vedel jak to navrhnout, aby to fungovalo v poradku a dlouho
přetočení? Jak?
povodne tvrdenie o pretoceni je nezmysel, takze postrada zmysel aj dalsia debata na tuto temu. otacky turba sa riadia obtokovou klapkou-wastegate a nie vyfukom, presnejsie povedane nie v zmysle prekrocenia max. otacok kompresora.
opacna situacia vsak nastat moze uplne bez problemov a to v pripade, ak je vyfuk natolko restriktivny, ze protitlak neumozni dosiahnut pozadovane otacky kompresora.
to já všecko vím,jen sem byl zvědavej co z něj vypadne za kravinu
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“