Dotaz ohledně VW 1.8T a výfuku
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Dotaz ohledně VW 1.8T a výfuku
Zdravim pánové...
Mám blbej dotaz. Jakej styl výfuku na motor z kokty/vw/audi 1.8T 150PS? Potřebuju udělat výfuk na mýho pickupa a vejfuk neexistuje, takže se bude dělat až přímo na autě. A mám dvě možnosti. Buď použít výfuk dle vzoru z kokty, se všemi tlumiči a katalyzátorem nebo jinej upravenej.... Co jsem slyšel, tak v podstatě plno průchozí, jen trubka ukončená tlumičem. Co kat a lambdy (jsou myslim 2)?
Bude tedy někdo vědět, jak tohle vyřešit? Díky moc.
Mám blbej dotaz. Jakej styl výfuku na motor z kokty/vw/audi 1.8T 150PS? Potřebuju udělat výfuk na mýho pickupa a vejfuk neexistuje, takže se bude dělat až přímo na autě. A mám dvě možnosti. Buď použít výfuk dle vzoru z kokty, se všemi tlumiči a katalyzátorem nebo jinej upravenej.... Co jsem slyšel, tak v podstatě plno průchozí, jen trubka ukončená tlumičem. Co kat a lambdy (jsou myslim 2)?
Bude tedy někdo vědět, jak tohle vyřešit? Díky moc.
hele s tema lambdama bacha, my vyhazovaly katiky na S8 a prave tam jsou lambdy dve -pred a za katem a jak se ten katr hodil pryc, tak to po nejakejch km zacalo hazet chybu motoru! a neni pravda, ze rovna roura je nejrychlejsi vejfuk, kor u turba je ten problem, ze turbo potrebuje nejakej odpor, jinak hrozi jeho pretoceni, ja bych to asi resil stredni a koncovej tlumic origo pasik, octa....a mezi tim to proste pospojivat nak rourama, on precijen vyrobce vedel jak to navrhnout, aby to fungovalo v poradku a dlouho
cabrio bukvice
přetočení? Jak?máca píše:hele s tema lambdama bacha, my vyhazovaly katiky na S8 a prave tam jsou lambdy dve -pred a za katem a jak se ten katr hodil pryc, tak to po nejakejch km zacalo hazet chybu motoru! a neni pravda, ze rovna roura je nejrychlejsi vejfuk, kor u turba je ten problem, ze turbo potrebuje nejakej odpor, jinak hrozi jeho pretoceni, ja bych to asi resil stredni a koncovej tlumic origo pasik, octa....a mezi tim to proste pospojivat nak rourama, on precijen vyrobce vedel jak to navrhnout, aby to fungovalo v poradku a dlouho
no řekl bych že jsou tu lepčejší osoby ale klidně SZ...SKury píše:OK, v pohodě. Jinak mě Hondzik odkazoval přímo na tebe, že ty jsi tu exoert přes turbo motory. Takže kouknu a pak kdyžtak napíšu tobě. Díky.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
splno průchodnění výfuku nepovedek k ničemu jinému než zrychlenému náběhu turba možnosti dostat se na vyšší tlak... a zhoršení křivky motru před náběhem turba...blázen píše:přetočení? Jak?máca píše:hele s tema lambdama bacha, my vyhazovaly katiky na S8 a prave tam jsou lambdy dve -pred a za katem a jak se ten katr hodil pryc, tak to po nejakejch km zacalo hazet chybu motoru! a neni pravda, ze rovna roura je nejrychlejsi vejfuk, kor u turba je ten problem, ze turbo potrebuje nejakej odpor, jinak hrozi jeho pretoceni, ja bych to asi resil stredni a koncovej tlumic origo pasik, octa....a mezi tim to proste pospojivat nak rourama, on precijen vyrobce vedel jak to navrhnout, aby to fungovalo v poradku a dlouho
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
to odpovídá..ale tomu přetočení nějak nerozumím.. jediné co potřebuje odpor je spalovací prostor, kvůli rychlosti výplachu.. která by neměla překročit určité hranice,řekněme rychlost zvuku aby nedošlo k rozkmitání celé pístové skupiny a nasávané směsi a poklesu výkonuelviiis píše:splno průchodnění výfuku nepovedek k ničemu jinému než zrychlenému náběhu turba možnosti dostat se na vyšší tlak... a zhoršení křivky motru před náběhem turba...blázen píše:přetočení? Jak?máca píše:hele s tema lambdama bacha, my vyhazovaly katiky na S8 a prave tam jsou lambdy dve -pred a za katem a jak se ten katr hodil pryc, tak to po nejakejch km zacalo hazet chybu motoru! a neni pravda, ze rovna roura je nejrychlejsi vejfuk, kor u turba je ten problem, ze turbo potrebuje nejakej odpor, jinak hrozi jeho pretoceni, ja bych to asi resil stredni a koncovej tlumic origo pasik, octa....a mezi tim to proste pospojivat nak rourama, on precijen vyrobce vedel jak to navrhnout, aby to fungovalo v poradku a dlouho

Re: Dotaz ohledně VW 1.8T a výfuku
Jestli máš lambdu i za katem a hodíš ho pryč tak ti bude ŘJ házet chybu. Mám taky katout, ale lambdu jen před, takže je to fuk...Obecně by to tak mělo fungovat.
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
povodne tvrdenie o pretoceni je nezmysel, takze postrada zmysel aj dalsia debata na tuto temu. otacky turba sa riadia obtokovou klapkou-wastegate a nie vyfukom, presnejsie povedane nie v zmysle prekrocenia max. otacok kompresora.blázen píše:přetočení? Jak?máca píše:hele s tema lambdama bacha, my vyhazovaly katiky na S8 a prave tam jsou lambdy dve -pred a za katem a jak se ten katr hodil pryc, tak to po nejakejch km zacalo hazet chybu motoru! a neni pravda, ze rovna roura je nejrychlejsi vejfuk, kor u turba je ten problem, ze turbo potrebuje nejakej odpor, jinak hrozi jeho pretoceni, ja bych to asi resil stredni a koncovej tlumic origo pasik, octa....a mezi tim to proste pospojivat nak rourama, on precijen vyrobce vedel jak to navrhnout, aby to fungovalo v poradku a dlouho
opacna situacia vsak nastat moze uplne bez problemov a to v pripade, ak je vyfuk natolko restriktivny, ze protitlak neumozni dosiahnut pozadovane otacky kompresora.
to já všecko vím,jen sem byl zvědavej co z něj vypadne za kravinuraddy píše:povodne tvrdenie o pretoceni je nezmysel, takze postrada zmysel aj dalsia debata na tuto temu. otacky turba sa riadia obtokovou klapkou-wastegate a nie vyfukom, presnejsie povedane nie v zmysle prekrocenia max. otacok kompresora.blázen píše:přetočení? Jak?máca píše:hele s tema lambdama bacha, my vyhazovaly katiky na S8 a prave tam jsou lambdy dve -pred a za katem a jak se ten katr hodil pryc, tak to po nejakejch km zacalo hazet chybu motoru! a neni pravda, ze rovna roura je nejrychlejsi vejfuk, kor u turba je ten problem, ze turbo potrebuje nejakej odpor, jinak hrozi jeho pretoceni, ja bych to asi resil stredni a koncovej tlumic origo pasik, octa....a mezi tim to proste pospojivat nak rourama, on precijen vyrobce vedel jak to navrhnout, aby to fungovalo v poradku a dlouho
opacna situacia vsak nastat moze uplne bez problemov a to v pripade, ak je vyfuk natolko restriktivny, ze protitlak neumozni dosiahnut pozadovane otacky kompresora.