
uprava motoru renault v6 benzín
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: uprava motoru renault v6 benzín
motor byl kouslej takže krom obalu vše dělané vybrus pisty hlava klika pod hlavou kovové těsnění a tvrtčí pružiny pot ventilama prostě go, jo a hlava je snižená o 0,25
RENAULT LAGUNA V6 24V 152KW SOUČASNOST peugeot 106 xi do města
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Re: uprava motoru renault v6 benzín
jenom jedna hlava?Bob píše:motor byl kouslej takže krom obalu vše dělané vybrus pisty hlava klika pod hlavou kovové těsnění a tvrtčí pružiny pot ventilama prostě go, jo a hlava je snižená o 0,25


myslim si ze to je zaklad vic nez dobrej a nemusis mit tak obavu o motor a dalsi investice nemusej zacinat genralkou motoru coz by se dost prodrazilo... takze bych na tom asi udelal ty lehci upravy co jsou tu popsany jestli nechces ten motor zase rozebirat kvuli jinejm pistum...
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
tak na povrchu můžeš akorát tak provrtat střechu a leštit kapotu a pak to možná líp pojede
pokud chceš honik KW tak ho rozeber a poskládej pořádně, tj. slícuj požádně sání,zalešti ho,zkus použít jiné vačky a písty a jiný předstih,možná poupravit AFR pak se možná něčeho dočkáš... jinač bez přeplnování to asi moc nemá cenu..když už bys do toho lezl a měnil písty..tak už použij pro menši kompresi, instaluj lepší palivové čerpadlo,vstřiky, kompresor a dolad AFR s předstihem.. pak to bude lepší..pokud se to nerozsype protože rencky sou z bahna,..hlavně převodovky
nejlíp je zkusit si na nějakém odborném cizím foru najít někoho ,kdo už něco poskládal coby s vyšším výkonem a jednoduše to udělat podle něj

pokud chceš honik KW tak ho rozeber a poskládej pořádně, tj. slícuj požádně sání,zalešti ho,zkus použít jiné vačky a písty a jiný předstih,možná poupravit AFR pak se možná něčeho dočkáš... jinač bez přeplnování to asi moc nemá cenu..když už bys do toho lezl a měnil písty..tak už použij pro menši kompresi, instaluj lepší palivové čerpadlo,vstřiky, kompresor a dolad AFR s předstihem.. pak to bude lepší..pokud se to nerozsype protože rencky sou z bahna,..hlavně převodovky
nejlíp je zkusit si na nějakém odborném cizím foru najít někoho ,kdo už něco poskládal coby s vyšším výkonem a jednoduše to udělat podle něj
jj udělaj sání vejfuck atd ať máš dobrej pocit... nesouhlasím z bláznem že jedině přeplňování... kopress 14:1 by s tím taky dobře hnula
ono hlavně jak psal blázen jestli jsou motory měkoty tak bych šel na sériové střeva opatrně...

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
nesouhlasím.. výkon s velikostí kompresního poměru neroste lineárně v žádném případě,jediné co lineárně poroste bude riziko poškození motoru. Použitelný kompresní poměr bude tak 11,5 - 12:1 víc určitě ne,nárust výkonu bude malý a bude muset jezdit na bůhví co..elviiis píše:jj udělaj sání vejfuck atd ať máš dobrej pocit... nesouhlasím z bláznem že jedině přeplňování... kopress 14:1 by s tím taky dobře hnulaono hlavně jak psal blázen jestli jsou motory měkoty tak bych šel na sériové střeva opatrně...
Mno to je asi relativní... vyděl jsem spoustu amerik s maso kompresí a mněli slušný obejmový výkon... i když jak říkáš jezdili bůh ví na co...blázen píše:nesouhlasím.. výkon s velikostí kompresního poměru neroste lineárně v žádném případě,jediné co lineárně poroste bude riziko poškození motoru. Použitelný kompresní poměr bude tak 11,5 - 12:1 víc určitě ne,nárust výkonu bude malý a bude muset jezdit na bůhví co..elviiis píše:jj udělaj sání vejfuck atd ať máš dobrej pocit... nesouhlasím z bláznem že jedině přeplňování... kopress 14:1 by s tím taky dobře hnulaono hlavně jak psal blázen jestli jsou motory měkoty tak bych šel na sériové střeva opatrně...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
souhlasím s bláznem -navíc nevím nač kompresi jak hovado, když potom k tomu nebude mít vačky
nechápu lidi co dávaj kompresi 12 na seriový vačky, když i vačkám 294/285 co mam já stačí 11.2:1, výrobce doporučuje minimum10.5:1 bezpečný maximum 11.6...víc by taky šlo za cenu lepšího benzínu,než je mix 99/98,za cenu poškození a rychlejšího opotřebení motoru (občas se takový motory silně přehřejvaj)
velkou kompresí můžeš mírně zlepšít průběh Mk ve středních otáčkách, max výkon to o moc nezlepší (ze seriovejch 9.5 na 12:1 na skoro seriovým motoru nárust skoro 0 - lepší vejfuk,hlava,sání=+8PS...,přičemž stejnej výsledek na brzdě měl stejně osazenej a poladěnej motor s KP 10,5:1)
jo a co si pamatuju ze školy, tak velikost KP souvisí s tepelnou účinností motoru a zvýšení o 1 bod teoreticky znamená nárust výkonu kolem 3PS...bohužel do hranic 12:1..
proto bych šel cestou rozumného navýšení KP - své by si k tomu měl říct i případný ladič/výrobce vaček...

nechápu lidi co dávaj kompresi 12 na seriový vačky, když i vačkám 294/285 co mam já stačí 11.2:1, výrobce doporučuje minimum10.5:1 bezpečný maximum 11.6...víc by taky šlo za cenu lepšího benzínu,než je mix 99/98,za cenu poškození a rychlejšího opotřebení motoru (občas se takový motory silně přehřejvaj)
velkou kompresí můžeš mírně zlepšít průběh Mk ve středních otáčkách, max výkon to o moc nezlepší (ze seriovejch 9.5 na 12:1 na skoro seriovým motoru nárust skoro 0 - lepší vejfuk,hlava,sání=+8PS...,přičemž stejnej výsledek na brzdě měl stejně osazenej a poladěnej motor s KP 10,5:1)
jo a co si pamatuju ze školy, tak velikost KP souvisí s tepelnou účinností motoru a zvýšení o 1 bod teoreticky znamená nárust výkonu kolem 3PS...bohužel do hranic 12:1..
proto bych šel cestou rozumného navýšení KP - své by si k tomu měl říct i případný ladič/výrobce vaček...

znie to logicky, ale preco potom pouzivaju napr. zavodne motory spalujuce metanol kompresny pomer 15:1 aj vyssi?blázen píše:nesouhlasím ,já vyčetl, že účinnost tepelného oběhu klesá s hodnotami nad cca 12:1 (krom toho bych vzal v úvahu nebezpečí detonací) ,to znamená,že zisk výkonu je v porovnání se zvyšujícím se kompresním poměrem do 12:1 výraně nižší, ,...kurva halík nižší,nižžší
uplny zaklad na uvod:
http://en.wikipedia.org/wiki/Compression_ratio
trosku praxe:
http://www.popularhotrodding.com/tech/0 ... index.html
vysoke kompresne pomery maju svoj dovod a zaroven prinasaju svoje specificke problemy....samozrejme, je rozdiel ak sa bavime o seriovo produkcnom motore a zavodnom speciale, ale na druhej strane nie je spravne tvrdit vseobecne ze kompresia nad 12:1......atd
najviac praktickych informacii sa na tuto temu dozvies na americkej hot rod scene....
nikdo nepopírá nárust výkonu při z KP 11:1 na 15:1 v obou případech na dobře naladěných motorech..já sem chtěl jen poukázat to, že daleko větší nárust výkonu bude ze 7:1 na 11:1 než z 11:1 na 15:1 a to ještě za cenu velikých problému s detonacemi a nutnosti bůhví jakého paliva.,. kde ten nárust opravdu nebude lineární a za cenu obroských problémů se patrně dostaví neuspokojivý výsledek. O nějakých speciálech tu nemůže být řeč,protože tady nikdy nikdo nemůže žádný takový speciál skládat at už z vědomostního nebo finančního hlediska., pouze si na tom můžeme ukázat jak to dopadne v téměř ideálním případě... na pokraji možností,kde se ty speciály budou patrně pohybovatraddy píše:znie to logicky, ale preco potom pouzivaju napr. zavodne motory spalujuce metanol kompresny pomer 15:1 aj vyssi?blázen píše:nesouhlasím ,já vyčetl, že účinnost tepelného oběhu klesá s hodnotami nad cca 12:1 (krom toho bych vzal v úvahu nebezpečí detonací) ,to znamená,že zisk výkonu je v porovnání se zvyšujícím se kompresním poměrem do 12:1 výraně nižší, ,...kurva halík nižší,nižžší
uplny zaklad na uvod:
http://en.wikipedia.org/wiki/Compression_ratio
trosku praxe:
http://www.popularhotrodding.com/tech/0 ... index.html
vysoke kompresne pomery maju svoj dovod a zaroven prinasaju svoje specificke problemy....samozrejme, je rozdiel ak sa bavime o seriovo produkcnom motore a zavodnom speciale, ale na druhej strane nie je spravne tvrdit vseobecne ze kompresia nad 12:1......atd
najviac praktickych informacii sa na tuto temu dozvies na americkej hot rod scene....
Re: uprava motoru renault v6 benzín
mám kontrolní otasku když udělám saní,profi čip, a komplet vyfuk kolik mám očekavat narust mám možnost to nechat udělat a cena je relativně dobrá ale slibovanej narust se mě zdá až moc tak chci slišet váš nazor třeba nekecá???
RENAULT LAGUNA V6 24V 152KW SOUČASNOST peugeot 106 xi do města
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Re: uprava motoru renault v6 benzín
odpověd ti přessně nikdo nepoví,záleží jak to uděláš a jak je udělaná GO na motoru.. ale motor bude líp dýchat,něco nahoru půjde.. je to laborace.. taky se ti stím může jezdit hůř,změna výfuku bude asi měnit umístění špičky kroutícího momentu
Re: uprava motoru renault v6 benzín
vyfuk je komplet kopie jak rozměr tak pruměr jedné fransouské firmy a ta garantuje prí min. 15koní nahoru je to možné??? komplet mám slibené prí 220ps cos je narust o 35 ps cos se mě zdá celkem hodně
RENAULT LAGUNA V6 24V 152KW SOUČASNOST peugeot 106 xi do města
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Re: uprava motoru renault v6 benzín
s 35hp bych nepočítal.. s polovinou možná .. je fuk čeho je to kopie.. jde o to,jak se bude motor chovat po montáži
Re: uprava motoru renault v6 benzín
predpokladam ze je to kopie vyfuku primo na tenhle motor takze to fuk moc neni....blázen píše:s 35hp bych nepočítal.. s polovinou možná .. je fuk čeho je to kopie.. jde o to,jak se bude motor chovat po montáži

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: uprava motoru renault v6 benzín
ja sem tipoval 20-25ps
RENAULT LAGUNA V6 24V 152KW SOUČASNOST peugeot 106 xi do města
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Re: uprava motoru renault v6 benzín
je to úplně fuk,když nemáš třeba graf z brzdy co to s motorem udělalo.. ikdyby to byla kopie i formule 1 tak se něco změní výkon třeba bude vyšší ale třeba mu to posune maximum točivého momentu výš.. takže se mu stím v výsledku bude po městě jezdit hůř.. už si pochopil?bóďa píše:predpokladam ze je to kopie vyfuku primo na tenhle motor takze to fuk moc neni....blázen píše:s 35hp bych nepočítal.. s polovinou možná .. je fuk čeho je to kopie.. jde o to,jak se bude motor chovat po montáži
Re: uprava motoru renault v6 benzín
je to origo na tenhle rok a motor, ale stím kroutákem mužes mít pravdu
RENAULT LAGUNA V6 24V 152KW SOUČASNOST peugeot 106 xi do města
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Re: uprava motoru renault v6 benzín
hele ty jsi asi nepochopil, ze jakasi firma udelala sportovni vyfuk na lagunu 3,0 24v, ktery ma pochopitelne odzkouseny a zmereny ze to prida tolik a tolik vykonu a prida to stejne na trilitrovym motoru laguny Lůdi, Bláži i Emila. takze na jedny lagune, druhy, treti i cvrty, proste na vsech stejne (s timhle motorem). a Bob ma kopii toho vyfuku takze jestli je to dokonala kopie tak mu to prida stejne jako na ty lagune na ktery zkousela ten vyfuk ta firma... ano, kdyby delal kopii vyfuku formule 1, tak si nemuze byt vysledkem jisty co to bude delat. ale on dela kopii vyfuku na lagunu. uz jsi pochopil?blázen píše:je to úplně fuk,když nemáš třeba graf z brzdy co to s motorem udělalo.. ikdyby to byla kopie i formule 1 tak se něco změní výkon třeba bude vyšší ale třeba mu to posune maximum točivého momentu výš.. takže se mu stím v výsledku bude po městě jezdit hůř.. už si pochopil?bóďa píše:predpokladam ze je to kopie vyfuku primo na tenhle motor takze to fuk moc neni....blázen píše:s 35hp bych nepočítal.. s polovinou možná .. je fuk čeho je to kopie.. jde o to,jak se bude motor chovat po montáži

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: uprava motoru renault v6 benzín
hele Bóďo..z toho co tu píšeš víš o motoru naprosto kulové.. můžu ti s klidem napsat, že výkon motoru se bude odvíjet třeba od jeho kvality GO... to že nějaká firma něco udělala a něčím garantuje je pěkné to,že to někdo napodobí a čeká 35hp je ještě pěknější a nárust nějakých HP ti nepopírám.. ..já ti jen tvrdím,že výsledek může být ve tvaru nárustu HP ,ale což předpokládám mu posune výš špičku kroutícího momentu a ve finále se mu stím může jezdit po městě hůř.. což je jediné co tu tvrdím..nikde nepíšu,že to tak bude a nikde netvrdím,že je ten výfuk špatný.. měl by ses probudit ze zasněných ideálů a zkusit trošku použít mozek..třeba taky napíšeš kloubný OTbóďa píše:hele ty jsi asi nepochopil, ze jakasi firma udelala sportovni vyfuk na lagunu 3,0 24v, ktery ma pochopitelne odzkouseny a zmereny ze to prida tolik a tolik vykonu a prida to stejne na trilitrovym motoru laguny Lůdi, Bláži i Emila. takze na jedny lagune, druhy, treti i cvrty, proste na vsech stejne (s timhle motorem). a Bob ma kopii toho vyfuku takze jestli je to dokonala kopie tak mu to prida stejne jako na ty lagune na ktery zkousela ten vyfuk ta firma... ano, kdyby delal kopii vyfuku formule 1, tak si nemuze byt vysledkem jisty co to bude delat. ale on dela kopii vyfuku na lagunu. uz jsi pochopil?blázen píše:je to úplně fuk,když nemáš třeba graf z brzdy co to s motorem udělalo.. ikdyby to byla kopie i formule 1 tak se něco změní výkon třeba bude vyšší ale třeba mu to posune maximum točivého momentu výš.. takže se mu stím v výsledku bude po městě jezdit hůř.. už si pochopil?bóďa píše:predpokladam ze je to kopie vyfuku primo na tenhle motor takze to fuk moc neni....
pokud k tomu máš ještě nějaký opodstatněný,nebo ověřený fakt,tak klidně piš..pokud ne,..tak si nechej svoje nesmyslné OT pro sebe
Re: uprava motoru renault v6 benzín
je pravda že kdyš sem dělal forda kopije wolf tak to na rozjest vubec nemělo silu ale od 3500otaček to jelo min o 50% líp ale to sem přiklaněl velkím kolum ale je možné že se posunul krouták
RENAULT LAGUNA V6 24V 152KW SOUČASNOST peugeot 106 xi do města
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!