poznej turbo svody na obrazku :-)

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

poznej turbo svody na obrazku :-)

Příspěvek od Ilegaltuner »

http://images.google.cz/imgres?imgurl=h ... D%26sa%3DN

vím že jsem najivní, ale nepozná náhodou někdo z čeho by mohly být ty svody na turbo co tam dává na ten c30se s omegy? :twisted:
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

je to řadový 6ti válec a nejspíš disel, ale z omegy tds co jsem zatím koukal to není ta má turbo uprostřed :(
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

tom28
Příspěvky: 665
Registrován: 17 pro 2006 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tom28 »

Nehraje mi tam jedna věc. A to že ten 3 litr z omegy co dává do ty 30 je 24 ventil a písty , který tam bastlí, jsou z nějaký 3 ventilový techniky. A to jestě je tam má daný jako 1 sací a 2 výfukový.
S těmi svody by ti asi možná pomohlo, kdyby jsi zjistil, podle katalogových čísel do jakých motorů se ještě používá stejné těsnění "výfukové" jako do tohoto třílitru z omegy. Vypadá totiž, že ty svody tam dal bez jakékoliv úpravy.
Respektive, když si to těsnění koupíš, je tam psaný u jakého auta se to ještě používá.

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

tom28 píše:Nehraje mi tam jedna věc. A to že ten 3 litr z omegy co dává do ty 30 je 24 ventil a písty , který tam bastlí, jsou z nějaký 3 ventilový techniky. A to jestě je tam má daný jako 1 sací a 2 výfukový.
S těmi svody by ti asi možná pomohlo, kdyby jsi zjistil, podle katalogových čísel do jakých motorů se ještě používá stejné těsnění "výfukové" jako do tohoto třílitru z omegy. Vypadá totiž, že ty svody tam dal bez jakékoliv úpravy.
Respektive, když si to těsnění koupíš, je tam psaný u jakého auta se to ještě používá.
písty tam má z toho 30se jen jsou ubrané na soustruhu...ten důlek.
S tím těsněním dobrý nápad, du na to kouknout :wink:
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

nic jsem nenašel těsnění je jen na tenhle motor :twisted:
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Ludwig
Příspěvky: 234
Registrován: 16 črc 2006 22:06
Bydliště: Beroun

Příspěvek od Ludwig »

to jsou nejspíš svody od firmy HIPO, která dělala turbosady na oplácký motory... to už nikde neseženeš...

tom28
Příspěvky: 665
Registrován: 17 pro 2006 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tom28 »

Koukal jsem jsem po netu a vypadá, to že to bude problém. Buď to bude jak píše Ludwig, nebo je to nějaký diesel. Jelikož jakýkoliv opel benzínový v takovém ojemu má svody buď laděný, nebo svody 3 a 3. A výfuk tažený ve dvou trubkách až dozadu.
Podle těsnění to fakt pasuje jen na 3 litr 24v. koukal jsem i na řadový 6-ti válce v dieslu a ty mají kulaté kanály.

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

tom28 píše:Koukal jsem jsem po netu a vypadá, to že to bude problém. Buď to bude jak píše Ludwig, nebo je to nějaký diesel. Jelikož jakýkoliv opel benzínový v takovém ojemu má svody buď laděný, nebo svody 3 a 3. A výfuk tažený ve dvou trubkách až dozadu.
Podle těsnění to fakt pasuje jen na 3 litr 24v. koukal jsem i na řadový 6-ti válce v dieslu a ty mají kulaté kanály.
jo no :cry:
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

jako ono neníí problém si ty scody vyrobit, nebo koupit na e36 a jen předěllat příruby, ale tohle by bylo krásně elegantntní řešení :D
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

skoukl bych bych svody z bavorů... nšco podobného měl i 735turbo nebo jak bylo to označení což byl tuším 3.0 r6 turbo...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Jose85
Příspěvky: 581
Registrován: 18 čer 2007 20:42

Příspěvek od Jose85 »

elviiis píše:skoukl bych bych svody z bavorů... nšco podobného měl i 735turbo nebo jak bylo to označení což byl tuším 3.0 r6 turbo...
745i E23-kod motoru M102/M106

M102 fuj obrázek
Obrázek

Obrázek
inzerát s bídným obrázkem:
http://washingtondc.craigslist.org/nva/ ... 88342.html

tohle snad budou sériový M102/M106 svody :? :
Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

hmm tak to nejsou ony maj jinoé příruby...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

jo no z bmw to nic nebude tds má turbo uprostřed stejně tak 3,0D
ta 745 má jak de vidět na fotce jiné příruby :(

kurče zajímalo by mně fakt z čeho to jsou svody :?
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

nenapsal by plís někdo tomu týpkovi z těch stránek ?
Je tam na něho mail gtr1@arcor.de :)
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“