Zvýšení výkonu - ROVER 416

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Zvýšení výkonu - ROVER 416

Příspěvek od Květoslávek »

Ahoj mám dotaz...je to za ty peníze dobrá investice? myslím tu první?
http://www.sportovniautodoplnky.cz/oem- ... etrvacnik/
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
Ludwig
Příspěvky: 234
Registrován: 16 črc 2006 22:06
Bydliště: Beroun

Příspěvek od Ludwig »

Řekl bych že je to vahazování peněz do luftu, kord u rovera 416...

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Příspěvek od Květoslávek »

MĚ JDE O TO JESTLI TO ASPON TROCHU POZNÁM...NEJDE O TO JESTLI JE TO PRO DANÝ AUTO ZBYTEČNÝ... DÍKEC..
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

poznáš to dvakrát
poprvé v peněžence
a podruhé až se ti utrhne, protože to není kovaný dural za tu cenu, ale max automatový, pokud je to vůbec dural, a ten rád prochází kapotou, co je to za materiál jsem nestudoval, třeba je to titan
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: řemenice?

Příspěvek od Sly »

Nejsem si jisty, jak s remenickou, nicmene u setrvacniku jde rozdil poznat pekne. Ja mel na byvalem aute oba kousky a muzu doporucit. Jde o dural. V idealnim pripade je u 900kg auta se seriovym motorem uspora az 1s na 0-100km/hod.

Dalsi vec je ta, ze jsem nechal kliku, setrvacnik i remenici dynamicky vyvazit jako celek.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: řemenice?

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 bře 2012 18:10, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Příspěvek od Květoslávek »

tak mi někdo poradte jak to auto který je sice uuuuplně nevhodný na nějakou sportovní jízdu trochu zrychlit...výfuk,svíčky,filtr už jsou....a myslel jsem nějak šáhnout trochu do motoru..díky
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 bře 2012 18:11, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Příspěvek od Květoslávek »

no jo to je krásný ale nevím jestli se svého platu bazarníka si to můžu dovolit...ps ten mini-me projekt..víš o tom něco víc to jako tam dát hlavu z d16z6? sohc VTEC?díky za info.. ps ten gtech potřebuju k něčemu inému :D
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

New_Zulu
Příspěvky: 146
Registrován: 04 bře 2005 15:58
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od New_Zulu »

Ten swap hlavy se dá vygooglit popř. najdeš něco i na honda-clubu..pár lidí to tam už dělalo popř. pomůžou :-) jinak co jsem se ten swap zajímal, vychází to na cca 20tis. S tím že je potřeba samozřejmně: hlava, sání, rozdělovač, jednotka, rozovody a sada těsnění.Dobré by bylo už také nějak tu hlavu opravit/upravit. tzn. minimálně takovej menší repásek - gufera ventilů a srovnat.

Uživatelský avatar
Ludwig
Příspěvky: 234
Registrován: 16 črc 2006 22:06
Bydliště: Beroun

Příspěvek od Ludwig »

Já teda nevim jak ten motor vypadá, ale co třeba nechat udělat, nebo nejlépe udělat sám sání s větším průměrem a klapku s větším průměrem? Nějaký razantnější úpravy jsou podle mě absolutně nenávratný jak z hlediska financíá tak z hlediska požitku z jízdy...

New_Zulu
Příspěvky: 146
Registrován: 04 bře 2005 15:58
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od New_Zulu »

Jenže studeným sáním naženeš cca tak 2HP ?? víc podle mě určitě ne. Navíc co jsem koukal na grafy z brzdy tak většinou studený sání na honda motoru spíš ublížilo, nebo se to dalo srovnávat s chybou měření. Tou hlavou udělá z motoru VTEC :-) sice jenom SOHC ale i tak se dá jenom přehozením hlavy + ty upravy co jsem psal zvednout výkon o cca 20-30HP to už je lepší co myslíš? + třeba vačka+tvoje studené sání + klapka a jsme třeba na 50HP odhadem...to už se vyplatí :lol:
EDIT: těch 50HP jsem asi přehnal..ale s kvalitními svody a výfukem možná jo

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

klapku nechat origo, pro malý nárůst výkonu není dobré klapku zvětšovat, určitě bude dostačující i pro navýšení výkonu o 100 koní, je potřeba aby byla restriktivní kvůli lepší turbulenci (nebo jak to nazvat) vzduchu za klapkou, protože jinak by jsi musel upravit intake manifold, ale to je rada všeobecná, tvé sání a klapku jsem neviděl
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Příspěvek od Květoslávek »

DÍKY DÍKY PÁNI VELMOŽNÍ.. S TÍM SOHC VTEC JE TO CELKEM ZAJÍMAVÝ ALE VÍTE O NĚKOM KDO SEM CHODÍ, KDO BY TO PROVED?
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

New_Zulu
Příspěvky: 146
Registrován: 04 bře 2005 15:58
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od New_Zulu »

Jak jsem psal skoč se podívat na Honda-club.cz tam je pár lidí co to už dělali nebo dokonce ti to udělají...Je tam na prodej i ta hlava D16Z6 za velice slušný penízky

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

nejsem si jist zadali je pro tento vůz vhodná přestavba na V-Tec dal bych tam 2.0t a je pokoj. To auto je na atmo 16ku těžké ta turbína s tím jinak pocvičí a přestavba je stejně náročná jako přestavba na V-tec a to i finančně...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Příspěvek od Květoslávek »

PANE PRESLEY to je taky řešení ale prej tam moc nevende almara a i imobilizér je docela trabl..mluvil sem s borcem v rover servisu v brně,bratislavská... :( nebo víš o nějakým takovým swapu?
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Bych měl takovej blbej dotaz. Nebude lepší to prodat a koupit něco co rovnou pojede?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Květoslávek píše:PANE PRESLEY to je taky řešení ale prej tam moc nevende almara a i imobilizér je docela trabl..mluvil sem s borcem v rover servisu v brně,bratislavská... :( nebo víš o nějakým takovým swapu?
tvoje kastle je stejná jako 220ka coupe (čumák) normálně to do toho šoupneš... ani bych se nedivil kdyby to sedělo i na držáky motoru když seženeš držáky s 220ky klidně NAčkového gsi... almaru má 220ka stejnou jako 620ka i 820ka... to ti řekl někdo kdo neví že i 220ky se dělali s tímto motorem... dokonce i NAčko má stejnou almaru (z venku) mimochodem ten motor se dával i do maestra... s imobilizérem si poradí každej autoelektrikář v tom problém není žádnej...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Příspěvek od Květoslávek »

Ritchma píše:Bych měl takovej blbej dotaz. Nebude lepší to prodat a koupit něco co rovnou pojede?
ty už jsi začal...co? :D no 420T tourerů moc na světě není...
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Květoslávek píše:
Ritchma píše:Bych měl takovej blbej dotaz. Nebude lepší to prodat a koupit něco co rovnou pojede?
ty už jsi začal...co? :D no 420T tourerů moc na světě není...
mno co se toho roveráckého motoru týče tak bych řekl že opravdu super... najeto 170tis a předl jako kotě... nabustnul jsem ho co dalo turbo a ani nefouklo těsněníi pod palicí... malá spotřeba příjemnej zátah už od spodku... kombajn s tímto motorem by byl fakt seper kámoš tuto přestavbu zvažuje ale je to až projekt číslo 2 po golfu...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Květoslávek píše:
Ritchma píše:Bych měl takovej blbej dotaz. Nebude lepší to prodat a koupit něco co rovnou pojede?
ty už jsi začal...co? :D no 420T tourerů moc na světě není...
tak já si nevybíral, mě saxo schořelo. Ale už bych do auta moc peněz necpal, nemá to moc smysl. Příště koupim rovnou něco 200ps + a nebudu to řešit 8)
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Příspěvek od Květoslávek »

elviiis píše:
Květoslávek píše:
Ritchma píše:Bych měl takovej blbej dotaz. Nebude lepší to prodat a koupit něco co rovnou pojede?
ty už jsi začal...co? :D no 420T tourerů moc na světě není...
mno co se toho roveráckého motoru týče tak bych řekl že opravdu super... najeto 170tis a předl jako kotě... nabustnul jsem ho co dalo turbo a ani nefouklo těsněníi pod palicí... malá spotřeba příjemnej zátah už od spodku... kombajn s tímto motorem by byl fakt seper kámoš tuto přestavbu zvažuje ale je to až projekt číslo 2 po golfu...
otázka pro všechny přítomné kdo by mi to dal do kupy???? :D
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 bře 2012 18:11, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

jde o to že vnašich zemněpisných šířkách je Vtec motor a jeho komponenty velice cenná věc kdežto 2.0t s roveru nikoliv... ano máš pravdu v tom že ví s čeho vycházi pokud by přestavoval svůj motor ale v čr jsou rover vrakáče co tahaj auta z uk na díli a mnohdy jsou pojízdné tudíž by byla možnost motor otestovat... odhadovaná cena přestavby je okolo 30tis (2000tis dolarů podle kurzu)... s tím že si myslím že výsledek bude podstatně zajímavější... ale je pravda že pokud by nechal spodek Zkovej a dal jen palici z Bčka tak přestavba je podstatně levnější...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

taky bych byl pro 2,0T ..rozeberu,vyčistím,změřím,vyměním,složím,jezdím,ujíždím VTEC
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

blázen píše:taky bych byl pro 2,0T ..rozeberu,vyčistím,změřím,vyměním,složím,jezdím,ujíždím VTEC
:smich2: :smich2: :smich2:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

blázen píše:taky bych byl pro 2,0T ..rozeberu,vyčistím,změřím,vyměním,složím,jezdím,ujíždím VTEC
moc se nesměj,ted se na mě sesype kupa majitelů VTEC a obhájit to budeš muset ty.. já rovera Turbo neměl :lol:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

blázen píše:
blázen píše:taky bych byl pro 2,0T ..rozeberu,vyčistím,změřím,vyměním,složím,jezdím,ujíždím VTEC
moc se nesměj,ted se na mě sesype kupa majitelů VTEC a obhájit to budeš muset ty.. já rovera Turbo neměl :lol:
mno řeknu jedno že na to že to živilo tak malinkaté turbíčko to jelo jak cip...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 bře 2012 18:12, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“