Zvýšení výkonu - ROVER 416
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
Zvýšení výkonu - ROVER 416
Ahoj mám dotaz...je to za ty peníze dobrá investice? myslím tu první?
http://www.sportovniautodoplnky.cz/oem- ... etrvacnik/
http://www.sportovniautodoplnky.cz/oem- ... etrvacnik/
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi 
Go HARD or Go Home!!!

Go HARD or Go Home!!!
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
poznáš to dvakrát
poprvé v peněžence
a podruhé až se ti utrhne, protože to není kovaný dural za tu cenu, ale max automatový, pokud je to vůbec dural, a ten rád prochází kapotou, co je to za materiál jsem nestudoval, třeba je to titan
poprvé v peněžence
a podruhé až se ti utrhne, protože to není kovaný dural za tu cenu, ale max automatový, pokud je to vůbec dural, a ten rád prochází kapotou, co je to za materiál jsem nestudoval, třeba je to titan
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: řemenice?
Nejsem si jisty, jak s remenickou, nicmene u setrvacniku jde rozdil poznat pekne. Ja mel na byvalem aute oba kousky a muzu doporucit. Jde o dural. V idealnim pripade je u 900kg auta se seriovym motorem uspora az 1s na 0-100km/hod.
Dalsi vec je ta, ze jsem nechal kliku, setrvacnik i remenici dynamicky vyvazit jako celek.
Dalsi vec je ta, ze jsem nechal kliku, setrvacnik i remenici dynamicky vyvazit jako celek.
Live4Ride Syndicate
Re: řemenice?
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 bře 2012 18:10, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
Ten swap hlavy se dá vygooglit popř. najdeš něco i na honda-clubu..pár lidí to tam už dělalo popř. pomůžou
jinak co jsem se ten swap zajímal, vychází to na cca 20tis. S tím že je potřeba samozřejmně: hlava, sání, rozdělovač, jednotka, rozovody a sada těsnění.Dobré by bylo už také nějak tu hlavu opravit/upravit. tzn. minimálně takovej menší repásek - gufera ventilů a srovnat.

Jenže studeným sáním naženeš cca tak 2HP ?? víc podle mě určitě ne. Navíc co jsem koukal na grafy z brzdy tak většinou studený sání na honda motoru spíš ublížilo, nebo se to dalo srovnávat s chybou měření. Tou hlavou udělá z motoru VTEC
sice jenom SOHC ale i tak se dá jenom přehozením hlavy + ty upravy co jsem psal zvednout výkon o cca 20-30HP to už je lepší co myslíš? + třeba vačka+tvoje studené sání + klapka a jsme třeba na 50HP odhadem...to už se vyplatí 
EDIT: těch 50HP jsem asi přehnal..ale s kvalitními svody a výfukem možná jo


EDIT: těch 50HP jsem asi přehnal..ale s kvalitními svody a výfukem možná jo
klapku nechat origo, pro malý nárůst výkonu není dobré klapku zvětšovat, určitě bude dostačující i pro navýšení výkonu o 100 koní, je potřeba aby byla restriktivní kvůli lepší turbulenci (nebo jak to nazvat) vzduchu za klapkou, protože jinak by jsi musel upravit intake manifold, ale to je rada všeobecná, tvé sání a klapku jsem neviděl
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
nejsem si jist zadali je pro tento vůz vhodná přestavba na V-Tec dal bych tam 2.0t a je pokoj. To auto je na atmo 16ku těžké ta turbína s tím jinak pocvičí a přestavba je stejně náročná jako přestavba na V-tec a to i finančně...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
tvoje kastle je stejná jako 220ka coupe (čumák) normálně to do toho šoupneš... ani bych se nedivil kdyby to sedělo i na držáky motoru když seženeš držáky s 220ky klidně NAčkového gsi... almaru má 220ka stejnou jako 620ka i 820ka... to ti řekl někdo kdo neví že i 220ky se dělali s tímto motorem... dokonce i NAčko má stejnou almaru (z venku) mimochodem ten motor se dával i do maestra... s imobilizérem si poradí každej autoelektrikář v tom problém není žádnej...Květoslávek píše:PANE PRESLEY to je taky řešení ale prej tam moc nevende almara a i imobilizér je docela trabl..mluvil sem s borcem v rover servisu v brně,bratislavská...nebo víš o nějakým takovým swapu?
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
mno co se toho roveráckého motoru týče tak bych řekl že opravdu super... najeto 170tis a předl jako kotě... nabustnul jsem ho co dalo turbo a ani nefouklo těsněníi pod palicí... malá spotřeba příjemnej zátah už od spodku... kombajn s tímto motorem by byl fakt seper kámoš tuto přestavbu zvažuje ale je to až projekt číslo 2 po golfu...Květoslávek píše:ty už jsi začal...co?Ritchma píše:Bych měl takovej blbej dotaz. Nebude lepší to prodat a koupit něco co rovnou pojede?no 420T tourerů moc na světě není...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
tak já si nevybíral, mě saxo schořelo. Ale už bych do auta moc peněz necpal, nemá to moc smysl. Příště koupim rovnou něco 200ps + a nebudu to řešitKvětoslávek píše:ty už jsi začal...co?Ritchma píše:Bych měl takovej blbej dotaz. Nebude lepší to prodat a koupit něco co rovnou pojede?no 420T tourerů moc na světě není...

Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
otázka pro všechny přítomné kdo by mi to dal do kupy????elviiis píše:mno co se toho roveráckého motoru týče tak bych řekl že opravdu super... najeto 170tis a předl jako kotě... nabustnul jsem ho co dalo turbo a ani nefouklo těsněníi pod palicí... malá spotřeba příjemnej zátah už od spodku... kombajn s tímto motorem by byl fakt seper kámoš tuto přestavbu zvažuje ale je to až projekt číslo 2 po golfu...Květoslávek píše:ty už jsi začal...co?Ritchma píše:Bych měl takovej blbej dotaz. Nebude lepší to prodat a koupit něco co rovnou pojede?no 420T tourerů moc na světě není...

Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi 
Go HARD or Go Home!!!

Go HARD or Go Home!!!
jde o to že vnašich zemněpisných šířkách je Vtec motor a jeho komponenty velice cenná věc kdežto 2.0t s roveru nikoliv... ano máš pravdu v tom že ví s čeho vycházi pokud by přestavoval svůj motor ale v čr jsou rover vrakáče co tahaj auta z uk na díli a mnohdy jsou pojízdné tudíž by byla možnost motor otestovat... odhadovaná cena přestavby je okolo 30tis (2000tis dolarů podle kurzu)... s tím že si myslím že výsledek bude podstatně zajímavější... ale je pravda že pokud by nechal spodek Zkovej a dal jen palici z Bčka tak přestavba je podstatně levnější...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
mno řeknu jedno že na to že to živilo tak malinkaté turbíčko to jelo jak cip...blázen píše:moc se nesměj,ted se na mě sesype kupa majitelů VTEC a obhájit to budeš muset ty.. já rovera Turbo nemělblázen píše:taky bych byl pro 2,0T ..rozeberu,vyčistím,změřím,vyměním,složím,jezdím,ujíždím VTEC
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily