Zvýšení výkonu - ROVER 416

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

New_Zulu
Příspěvky: 146
Registrován: 04 bře 2005 15:58
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu - ROVER 416

Příspěvek od New_Zulu »

Já si myslím že nejlepší by bylo to přestavět na VTEC...samozřejmně že to nebude takovej "zátah" jako s turbem ale 50HP navíc znát určitě bude, nehledě na to že s takvouhle upravou projde v pohodě STK.Natož s jiným motorem už nikoliv.Navíc ta konverze opravdu vychází v celku levně.
Honda Civic 5D 6g. 1.6i ES "Angličan" :-)

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Taboo píše:
elviiis píše:jde o to že vnašich zemněpisných šířkách je Vtec motor a jeho komponenty velice cenná věc kdežto 2.0t s roveru nikoliv... ano máš pravdu v tom že ví s čeho vycházi pokud by přestavoval svůj motor ale v čr jsou rover vrakáče co tahaj auta z uk na díli a mnohdy jsou pojízdné tudíž by byla možnost motor otestovat... odhadovaná cena přestavby je okolo 30tis (2000tis dolarů podle kurzu)... s tím že si myslím že výsledek bude podstatně zajímavější... ale je pravda že pokud by nechal spodek Zkovej a dal jen palici z Bčka tak přestavba je podstatně levnější...
U nas je to prave naopak - kdyz se nekdo rozhodne rano udelat ze sve Hondy Mini-Me, zajede na nejbizsi vrakoviste a vecer toho sameho dne se tou konverzi muze pysne chlubit svym non-VTEC kamaradum... V USA je ten Tomcat 2.0T motor vpodstate nesehnatelny (a z toho mala, co o nem vim, vyplyva, ze jeho pisty spolehlive nevydrzi moc pres 200HP a i ta Tomcat prevodovka neni moc pevna...).
jo no co se pístů týče tak toho opravdu moc nevydrží ale na to aby sériovej tomcat se zvedlím plnícím tlakem předjel M3 stačej :lol: celkově tovární ecu a motor (s T28kou) snese 1.15bar což je opravdu slušné... převodovka toho opravdu moc nevydrží ale to hlavně kvůli ložiskům nahrazení torsenu za quief to řeší mne osobně pomohla výměna tomcat převodovky za převodovku z 620ti a vydržela už 10tis a nikdo se s ní nemazlil ani slicky a ostré rozjezdy ji nepoznamenali... u nás se sehnat dají ne snadno ale dají a ze velici nízké peníze protože češi rovery nemají rádi i když nevím proč mám s nimi jen dobré skušenosti...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Ludwig
Příspěvky: 234
Registrován: 16 črc 2006 22:06
Bydliště: Beroun

Příspěvek od Ludwig »

Taboo píše: Jak tomu ma clovek rozumet? Ze narust vykonu motoru o celou 1/3 za nejakych $1,000 je "absolutne nenavratny" z hlediska pozitku z jizdy? Kdyby tomu tak bylo, tak by cele tisice lidi tu Mini-Me konverzi nejspis nedelaly a placaly by na sve tovarni motory vetsi klapky s prinosem 3HP...
možná jsem se špatně vyjádřil, ale já osobně považuju upravovat tohle auto za nesmysl, vůbec se mi nelíbí a hlavně schánět nějaké tuningové díly si myslím že bude problém. jasně že se dá udělat všechno, ale u auta který má cenu 1500Euro bych rozhodně neivestoval tisíc doláčů do tunění motoru...

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Ludwig píše:
Taboo píše: Jak tomu ma clovek rozumet? Ze narust vykonu motoru o celou 1/3 za nejakych $1,000 je "absolutne nenavratny" z hlediska pozitku z jizdy? Kdyby tomu tak bylo, tak by cele tisice lidi tu Mini-Me konverzi nejspis nedelaly a placaly by na sve tovarni motory vetsi klapky s prinosem 3HP...
možná jsem se špatně vyjádřil, ale já osobně považuju upravovat tohle auto za nesmysl, vůbec se mi nelíbí a hlavně schánět nějaké tuningové díly si myslím že bude problém. jasně že se dá udělat všechno, ale u auta který má cenu 1500Euro bych rozhodně neivestoval tisíc doláčů do tunění motoru...
To že si ho lidé necenění ještě neznamená že není dobré...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Re: Zvýšení výkonu - ROVER 416

Příspěvek od Květoslávek »

New_Zulu píše:Já si myslím že nejlepší by bylo to přestavět na VTEC...samozřejmně že to nebude takovej "zátah" jako s turbem ale 50HP navíc znát určitě bude, nehledě na to že s takvouhle upravou projde v pohodě STK.Natož s jiným motorem už nikoliv.Navíc ta konverze opravdu vychází v celku levně.
stk? moje autíčko tam nezná cestu :D
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Příspěvek od Květoslávek »

elviiis píše:
Ludwig píše:
Taboo píše: Jak tomu ma clovek rozumet? Ze narust vykonu motoru o celou 1/3 za nejakych $1,000 je "absolutne nenavratny" z hlediska pozitku z jizdy? Kdyby tomu tak bylo, tak by cele tisice lidi tu Mini-Me konverzi nejspis nedelaly a placaly by na sve tovarni motory vetsi klapky s prinosem 3HP...
možná jsem se špatně vyjádřil, ale já osobně považuju upravovat tohle auto za nesmysl, vůbec se mi nelíbí a hlavně schánět nějaké tuningové díly si myslím že bude problém. jasně že se dá udělat všechno, ale u auta který má cenu 1500Euro bych rozhodně neivestoval tisíc doláčů do tunění motoru...
To že si ho lidé necenění ještě neznamená že není dobré...
tak tak 8)
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu - ROVER 416

Příspěvek od blázen »

New_Zulu píše:Já si myslím že nejlepší by bylo to přestavět na VTEC...samozřejmně že to nebude takovej "zátah" jako s turbem ale 50HP navíc znát určitě bude, nehledě na to že s takvouhle upravou projde v pohodě STK.Natož s jiným motorem už nikoliv.Navíc ta konverze opravdu vychází v celku levně.
jak může s jiným typem motoru projít v pohodě na STK:roll:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Re: Zvýšení výkonu - ROVER 416

Příspěvek od Květoslávek »

blázen píše:
New_Zulu píše:Já si myslím že nejlepší by bylo to přestavět na VTEC...samozřejmně že to nebude takovej "zátah" jako s turbem ale 50HP navíc znát určitě bude, nehledě na to že s takvouhle upravou projde v pohodě STK.Natož s jiným motorem už nikoliv.Navíc ta konverze opravdu vychází v celku levně.
jak může s jiným typem motoru projít v pohodě na STK:roll:
no klidně člověk může když ví co a jak....a ví se teda o někom kdo by teda ten swap provedl?jako tu turbínu?
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu - ROVER 416

Příspěvek od blázen »

Květoslávek píše:
blázen píše:
New_Zulu píše:Já si myslím že nejlepší by bylo to přestavět na VTEC...samozřejmně že to nebude takovej "zátah" jako s turbem ale 50HP navíc znát určitě bude, nehledě na to že s takvouhle upravou projde v pohodě STK.Natož s jiným motorem už nikoliv.Navíc ta konverze opravdu vychází v celku levně.
jak může s jiným typem motoru projít v pohodě na STK:roll:
no klidně člověk může když ví co a jak....a ví se teda o někom kdo by teda ten swap provedl?jako tu turbínu?
legálně nikdy
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Příspěvek od Květoslávek »

hold co se dá dělat....ale spíš i kdybych se rozhodl pro 1 nebo druhý tak mám trochu strach z brzd....
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

proč jednoduše nekoupíš celý přeplnovaný rover a ten tvůj neprodáš? Tomu moc nerozumím :roll:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

asi chce zůstat u kobála... no co se brzd týče tak ani 220ka nemá nejlepší brzdné schopnosti řekl bych že oboje mají brzdy s civica... každopádně lze po ůpravě těhlic mrsknout větší brzdiče a větší kotouče s nějakého většího modelu... ale obávám se že práce by byla finančně neméně náročná jako invetsice do materiálu... pokud nezvládneš swap sám nebo nemáš hodně peněz tak bych se do toho nepouštěl...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Příspěvek od HANYSx »

mě na aerodeck acco pasovali brzdiče z acco typeR normálně na držáky na těhlici akorát to neutáh válec a musel sem dát silnější i válec... takže bych se kouknul po brzdách ze civic typeR a při troše štěstí ti budou pasovat bez úprav
jestli posílíš trochu výkon tak to auto s brzdama absolutně přestane stíhat, mě honda přestala brzdit už při výměně kol za větší
na tvym místě bych šel do 2.0T, s tou mini-me ti tady asi nikdo moc neporadí, chtěl sem na hondu dát Vtec hlavu 3roky, ale sem lama a nerozumim tomu tak sem hledal někoho kdo bude vědět co a jak... a nenašel... navíc foukanej motor ti dycky přinese víc potěšení, osobní zkušenost :wink:

New_Zulu
Příspěvky: 146
Registrován: 04 bře 2005 15:58
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu - ROVER 416

Příspěvek od New_Zulu »

blázen píše:
New_Zulu píše:Já si myslím že nejlepší by bylo to přestavět na VTEC...samozřejmně že to nebude takovej "zátah" jako s turbem ale 50HP navíc znát určitě bude, nehledě na to že s takvouhle upravou projde v pohodě STK.Natož s jiným motorem už nikoliv.Navíc ta konverze opravdu vychází v celku levně.
jak může s jiným typem motoru projít v pohodě na STK:roll:
Přečti si můj příspěvěk znovu :lol:
Psal jsem že NEPROJDE s jiným motorem..Swap "mini-me" je o výměně hlavy za jinou hlavu tzn. pořád ti zůstane typ motoru stejný...je vyražený na bloku (pokud se nemýlím)
Jinak for Taboo...D16A8/9 je DOHC na to hlava z D16Z6 nejde bo je to SOHC...podle Minora z Hondaclubu tam nejde ani žádná jiná hlava z DOHC takže swap je asi nereálný

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

chlapi a jak na STK poznají že je to jiný motor, když 10 minut hledají číslo a typ motoru (já se mezitím směju a tvrdím že nevím kde je (protože jsem ho přetřel barvou i s blokem)) a nakonec tam napíšou to číslo a typ motoru co je v techničáku
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom_ »

kentoya píše:chlapi a jak na STK poznají že je to jiný motor, když 10 minut hledají číslo a typ motoru (já se mezitím směju a tvrdím že nevím kde je (protože jsem ho přetřel barvou i s blokem)) a nakonec tam napíšou to číslo a typ motoru co je v techničáku
no u me ho taky hledali,a nakonec asi nasli kde je,ale neprecetli,spatne dostupne misto :lol: :lol:
Audi Coupe Quattro

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

na všech mých autech ho nikdy nehledali,..ale když se tam semtam objevím,tak ho najdou na cizích tak do 40s.. je to poměrně snadné..maj hadr,škrabku..najdou vždy - nenajdou...tak tě vyrazí at ho očistíš a do 30dní můžeš zkusit znovu
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Zvýšení výkonu - ROVER 416

Příspěvek od elviiis »

New_Zulu píše:
blázen píše:
New_Zulu píše:Já si myslím že nejlepší by bylo to přestavět na VTEC...samozřejmně že to nebude takovej "zátah" jako s turbem ale 50HP navíc znát určitě bude, nehledě na to že s takvouhle upravou projde v pohodě STK.Natož s jiným motorem už nikoliv.Navíc ta konverze opravdu vychází v celku levně.
jak může s jiným typem motoru projít v pohodě na STK:roll:
Přečti si můj příspěvěk znovu :lol:
Psal jsem že NEPROJDE s jiným motorem..Swap "mini-me" je o výměně hlavy za jinou hlavu tzn. pořád ti zůstane typ motoru stejný...je vyražený na bloku (pokud se nemýlím)
Jinak for Taboo...D16A8/9 je DOHC na to hlava z D16Z6 nejde bo je to SOHC...podle Minora z Hondaclubu tam nejde ani žádná jiná hlava z DOHC takže swap je asi nereálný
počkej počkej já měl crx non vtec a já tam vyděl dvouvačku :?:

co typu matoru týče taky bych to neřešil
ad1. mne u celici napsali do protokolu že typ motoru nelze nalést že je zakapotován hlavně že na rozvodech je stříbrnej nápis 3S-GTE velkej jak brno :lol:
ad2. típek co ode mne koupil nemohl projít na evidenčce bo tam byli gumi 195/50 místo 195/55 typ motoru je netankoval :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

když nenajdou je to jejich problém, vyhodit tě nemůžou, musí prostě najít, ty nejsi povinen vědět kde je číslo a typ motoru, od toho jsou oni
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

kentoya píše:když nenajdou je to jejich problém, vyhodit tě nemůžou, musí prostě najít, ty nejsi povinen vědět kde je číslo a typ motoru, od toho jsou oni
to máš pravdu..jenže oni ho najdou vždy..a pokud najdou tu plošku od barvy tak ji seškrabnou a pokud tam nic nebude..letíš pryč a nic je nezajímá... kdysi sem řešil potíže 200sx s KA24E takže vím naprosto přesně jak se legálně postupuje.. legálně to neojebeš,..jedině když se trefíš zrovna do dnů,kdy bude mechanik promrzlý a něco na něj poleze,tek ti možná kontrolu typu motoru v tom zasviněném motorovém prostoru neprovede... :roll:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike Mad »

sorry za OT....kdyz se bavite o tech encitelnych cislech. na moji starence je uz cislo vyrezle a nejde precist typ...jak to budou resit na STK az pojedu na evidencku?
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 bře 2012 18:12, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

Taboo píše:
Ludwig píše:jasně že se dá udělat všechno, ale u auta který má cenu 1500Euro bych rozhodně neivestoval tisíc doláčů do tunění motoru...
Jen me turbo, brzdy, ECU anebo podvozek - samostatne - maji vyssi cenu, nez cele me auto v jeho tovarni podobe dohromady (= $1,500). Jen v samotnem motoru (nepocitaje turbo, intercooler, standalone ECU, etc.) mam okolo $10,000. Mozna to je nesmysl cpat tisice dollaru do stareho $1,500 auta, ale za investici pod $30,000 mam z 200HP prditka neco, ceho se zadny produkcni vuz na svete ani nedotkne - at uz v akceleraci v prime care anebo v zatackach na okruhu. A tim myslim i tovarni exotiky desetinasobne anebo dvacetinasobne porizovaci ceny... Jakou hodnotu mela Maratova Honda v jeji tovarni podobe? Neni to, o cem "tuning" je? :?
svatá slova :D
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Podry
Příspěvky: 106
Registrován: 18 pro 2008 15:11

Re:

Příspěvek od Podry »

Taboo píše:Pokud ti jde o opravdu znatelne zvyseni vykonu motoru (= ne nejake subjektivni 5HP merene pomoci G-Tech :lol: ), financne nejvic efektivni by byla Mini-Me konverze za pouziti VTEC (Z6, Y8) hlavy, jeji modifikace k dosazeni vyssi komprese, aftermarket vackove hridele, etc. Bez te Mini-Me konverze, preplnovani anebo vymeny celeho motoru (treba za JDM D-series) na ten D16A muzes placat setrvacniky, kladky, svody a cokoliv se ti zachce - jen aby jsi zjistil, ze zadneho podstatneho zvyseni vykonu motoru tim nedosahnes... :wink:
mini-me jde udělat i na D16A8? dohc 91kw? to se dělá jen na SOHC pokud se nemýlím ne?
a co je D-series JDM ? díky za odpověd 8)

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Re:

Příspěvek od Taboo »

Smazano
IQ stylingem nenahradis.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“