Zvýšení výkonu - ROVER 416
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Zvýšení výkonu - ROVER 416
Já si myslím že nejlepší by bylo to přestavět na VTEC...samozřejmně že to nebude takovej "zátah" jako s turbem ale 50HP navíc znát určitě bude, nehledě na to že s takvouhle upravou projde v pohodě STK.Natož s jiným motorem už nikoliv.Navíc ta konverze opravdu vychází v celku levně.
Honda Civic 5D 6g. 1.6i ES "Angličan" 

jo no co se pístů týče tak toho opravdu moc nevydrží ale na to aby sériovej tomcat se zvedlím plnícím tlakem předjel M3 stačejTaboo píše:U nas je to prave naopak - kdyz se nekdo rozhodne rano udelat ze sve Hondy Mini-Me, zajede na nejbizsi vrakoviste a vecer toho sameho dne se tou konverzi muze pysne chlubit svym non-VTEC kamaradum... V USA je ten Tomcat 2.0T motor vpodstate nesehnatelny (a z toho mala, co o nem vim, vyplyva, ze jeho pisty spolehlive nevydrzi moc pres 200HP a i ta Tomcat prevodovka neni moc pevna...).elviiis píše:jde o to že vnašich zemněpisných šířkách je Vtec motor a jeho komponenty velice cenná věc kdežto 2.0t s roveru nikoliv... ano máš pravdu v tom že ví s čeho vycházi pokud by přestavoval svůj motor ale v čr jsou rover vrakáče co tahaj auta z uk na díli a mnohdy jsou pojízdné tudíž by byla možnost motor otestovat... odhadovaná cena přestavby je okolo 30tis (2000tis dolarů podle kurzu)... s tím že si myslím že výsledek bude podstatně zajímavější... ale je pravda že pokud by nechal spodek Zkovej a dal jen palici z Bčka tak přestavba je podstatně levnější...

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
možná jsem se špatně vyjádřil, ale já osobně považuju upravovat tohle auto za nesmysl, vůbec se mi nelíbí a hlavně schánět nějaké tuningové díly si myslím že bude problém. jasně že se dá udělat všechno, ale u auta který má cenu 1500Euro bych rozhodně neivestoval tisíc doláčů do tunění motoru...Taboo píše: Jak tomu ma clovek rozumet? Ze narust vykonu motoru o celou 1/3 za nejakych $1,000 je "absolutne nenavratny" z hlediska pozitku z jizdy? Kdyby tomu tak bylo, tak by cele tisice lidi tu Mini-Me konverzi nejspis nedelaly a placaly by na sve tovarni motory vetsi klapky s prinosem 3HP...
To že si ho lidé necenění ještě neznamená že není dobré...Ludwig píše:možná jsem se špatně vyjádřil, ale já osobně považuju upravovat tohle auto za nesmysl, vůbec se mi nelíbí a hlavně schánět nějaké tuningové díly si myslím že bude problém. jasně že se dá udělat všechno, ale u auta který má cenu 1500Euro bych rozhodně neivestoval tisíc doláčů do tunění motoru...Taboo píše: Jak tomu ma clovek rozumet? Ze narust vykonu motoru o celou 1/3 za nejakych $1,000 je "absolutne nenavratny" z hlediska pozitku z jizdy? Kdyby tomu tak bylo, tak by cele tisice lidi tu Mini-Me konverzi nejspis nedelaly a placaly by na sve tovarni motory vetsi klapky s prinosem 3HP...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
Re: Zvýšení výkonu - ROVER 416
stk? moje autíčko tam nezná cestuNew_Zulu píše:Já si myslím že nejlepší by bylo to přestavět na VTEC...samozřejmně že to nebude takovej "zátah" jako s turbem ale 50HP navíc znát určitě bude, nehledě na to že s takvouhle upravou projde v pohodě STK.Natož s jiným motorem už nikoliv.Navíc ta konverze opravdu vychází v celku levně.

Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi 
Go HARD or Go Home!!!

Go HARD or Go Home!!!
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
tak takelviiis píše:To že si ho lidé necenění ještě neznamená že není dobré...Ludwig píše:možná jsem se špatně vyjádřil, ale já osobně považuju upravovat tohle auto za nesmysl, vůbec se mi nelíbí a hlavně schánět nějaké tuningové díly si myslím že bude problém. jasně že se dá udělat všechno, ale u auta který má cenu 1500Euro bych rozhodně neivestoval tisíc doláčů do tunění motoru...Taboo píše: Jak tomu ma clovek rozumet? Ze narust vykonu motoru o celou 1/3 za nejakych $1,000 je "absolutne nenavratny" z hlediska pozitku z jizdy? Kdyby tomu tak bylo, tak by cele tisice lidi tu Mini-Me konverzi nejspis nedelaly a placaly by na sve tovarni motory vetsi klapky s prinosem 3HP...

Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi 
Go HARD or Go Home!!!

Go HARD or Go Home!!!
Re: Zvýšení výkonu - ROVER 416
jak může s jiným typem motoru projít v pohodě na STK:roll:New_Zulu píše:Já si myslím že nejlepší by bylo to přestavět na VTEC...samozřejmně že to nebude takovej "zátah" jako s turbem ale 50HP navíc znát určitě bude, nehledě na to že s takvouhle upravou projde v pohodě STK.Natož s jiným motorem už nikoliv.Navíc ta konverze opravdu vychází v celku levně.
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
Re: Zvýšení výkonu - ROVER 416
no klidně člověk může když ví co a jak....a ví se teda o někom kdo by teda ten swap provedl?jako tu turbínu?blázen píše:jak může s jiným typem motoru projít v pohodě na STK:roll:New_Zulu píše:Já si myslím že nejlepší by bylo to přestavět na VTEC...samozřejmně že to nebude takovej "zátah" jako s turbem ale 50HP navíc znát určitě bude, nehledě na to že s takvouhle upravou projde v pohodě STK.Natož s jiným motorem už nikoliv.Navíc ta konverze opravdu vychází v celku levně.
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi 
Go HARD or Go Home!!!

Go HARD or Go Home!!!
Re: Zvýšení výkonu - ROVER 416
legálně nikdyKvětoslávek píše:no klidně člověk může když ví co a jak....a ví se teda o někom kdo by teda ten swap provedl?jako tu turbínu?blázen píše:jak může s jiným typem motoru projít v pohodě na STK:roll:New_Zulu píše:Já si myslím že nejlepší by bylo to přestavět na VTEC...samozřejmně že to nebude takovej "zátah" jako s turbem ale 50HP navíc znát určitě bude, nehledě na to že s takvouhle upravou projde v pohodě STK.Natož s jiným motorem už nikoliv.Navíc ta konverze opravdu vychází v celku levně.
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
asi chce zůstat u kobála... no co se brzd týče tak ani 220ka nemá nejlepší brzdné schopnosti řekl bych že oboje mají brzdy s civica... každopádně lze po ůpravě těhlic mrsknout větší brzdiče a větší kotouče s nějakého většího modelu... ale obávám se že práce by byla finančně neméně náročná jako invetsice do materiálu... pokud nezvládneš swap sám nebo nemáš hodně peněz tak bych se do toho nepouštěl...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
mě na aerodeck acco pasovali brzdiče z acco typeR normálně na držáky na těhlici akorát to neutáh válec a musel sem dát silnější i válec... takže bych se kouknul po brzdách ze civic typeR a při troše štěstí ti budou pasovat bez úprav
jestli posílíš trochu výkon tak to auto s brzdama absolutně přestane stíhat, mě honda přestala brzdit už při výměně kol za větší
na tvym místě bych šel do 2.0T, s tou mini-me ti tady asi nikdo moc neporadí, chtěl sem na hondu dát Vtec hlavu 3roky, ale sem lama a nerozumim tomu tak sem hledal někoho kdo bude vědět co a jak... a nenašel... navíc foukanej motor ti dycky přinese víc potěšení, osobní zkušenost
jestli posílíš trochu výkon tak to auto s brzdama absolutně přestane stíhat, mě honda přestala brzdit už při výměně kol za větší
na tvym místě bych šel do 2.0T, s tou mini-me ti tady asi nikdo moc neporadí, chtěl sem na hondu dát Vtec hlavu 3roky, ale sem lama a nerozumim tomu tak sem hledal někoho kdo bude vědět co a jak... a nenašel... navíc foukanej motor ti dycky přinese víc potěšení, osobní zkušenost

Re: Zvýšení výkonu - ROVER 416
Přečti si můj příspěvěk znovublázen píše:jak může s jiným typem motoru projít v pohodě na STK:roll:New_Zulu píše:Já si myslím že nejlepší by bylo to přestavět na VTEC...samozřejmně že to nebude takovej "zátah" jako s turbem ale 50HP navíc znát určitě bude, nehledě na to že s takvouhle upravou projde v pohodě STK.Natož s jiným motorem už nikoliv.Navíc ta konverze opravdu vychází v celku levně.

Psal jsem že NEPROJDE s jiným motorem..Swap "mini-me" je o výměně hlavy za jinou hlavu tzn. pořád ti zůstane typ motoru stejný...je vyražený na bloku (pokud se nemýlím)
Jinak for Taboo...D16A8/9 je DOHC na to hlava z D16Z6 nejde bo je to SOHC...podle Minora z Hondaclubu tam nejde ani žádná jiná hlava z DOHC takže swap je asi nereálný
chlapi a jak na STK poznají že je to jiný motor, když 10 minut hledají číslo a typ motoru (já se mezitím směju a tvrdím že nevím kde je (protože jsem ho přetřel barvou i s blokem)) a nakonec tam napíšou to číslo a typ motoru co je v techničáku
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
no u me ho taky hledali,a nakonec asi nasli kde je,ale neprecetli,spatne dostupne mistokentoya píše:chlapi a jak na STK poznají že je to jiný motor, když 10 minut hledají číslo a typ motoru (já se mezitím směju a tvrdím že nevím kde je (protože jsem ho přetřel barvou i s blokem)) a nakonec tam napíšou to číslo a typ motoru co je v techničáku


Audi Coupe Quattro
Re: Zvýšení výkonu - ROVER 416
počkej počkej já měl crx non vtec a já tam vyděl dvouvačkuNew_Zulu píše:Přečti si můj příspěvěk znovublázen píše:jak může s jiným typem motoru projít v pohodě na STK:roll:New_Zulu píše:Já si myslím že nejlepší by bylo to přestavět na VTEC...samozřejmně že to nebude takovej "zátah" jako s turbem ale 50HP navíc znát určitě bude, nehledě na to že s takvouhle upravou projde v pohodě STK.Natož s jiným motorem už nikoliv.Navíc ta konverze opravdu vychází v celku levně.![]()
Psal jsem že NEPROJDE s jiným motorem..Swap "mini-me" je o výměně hlavy za jinou hlavu tzn. pořád ti zůstane typ motoru stejný...je vyražený na bloku (pokud se nemýlím)
Jinak for Taboo...D16A8/9 je DOHC na to hlava z D16Z6 nejde bo je to SOHC...podle Minora z Hondaclubu tam nejde ani žádná jiná hlava z DOHC takže swap je asi nereálný

co typu matoru týče taky bych to neřešil
ad1. mne u celici napsali do protokolu že typ motoru nelze nalést že je zakapotován hlavně že na rozvodech je stříbrnej nápis 3S-GTE velkej jak brno

ad2. típek co ode mne koupil nemohl projít na evidenčce bo tam byli gumi 195/50 místo 195/55 typ motoru je netankoval

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
to máš pravdu..jenže oni ho najdou vždy..a pokud najdou tu plošku od barvy tak ji seškrabnou a pokud tam nic nebude..letíš pryč a nic je nezajímá... kdysi sem řešil potíže 200sx s KA24E takže vím naprosto přesně jak se legálně postupuje.. legálně to neojebeš,..jedině když se trefíš zrovna do dnů,kdy bude mechanik promrzlý a něco na něj poleze,tek ti možná kontrolu typu motoru v tom zasviněném motorovém prostoru neprovede...kentoya píše:když nenajdou je to jejich problém, vyhodit tě nemůžou, musí prostě najít, ty nejsi povinen vědět kde je číslo a typ motoru, od toho jsou oni

svatá slovaTaboo píše:Jen me turbo, brzdy, ECU anebo podvozek - samostatne - maji vyssi cenu, nez cele me auto v jeho tovarni podobe dohromady (= $1,500). Jen v samotnem motoru (nepocitaje turbo, intercooler, standalone ECU, etc.) mam okolo $10,000. Mozna to je nesmysl cpat tisice dollaru do stareho $1,500 auta, ale za investici pod $30,000 mam z 200HP prditka neco, ceho se zadny produkcni vuz na svete ani nedotkne - at uz v akceleraci v prime care anebo v zatackach na okruhu. A tim myslim i tovarni exotiky desetinasobne anebo dvacetinasobne porizovaci ceny... Jakou hodnotu mela Maratova Honda v jeji tovarni podobe? Neni to, o cem "tuning" je?Ludwig píše:jasně že se dá udělat všechno, ale u auta který má cenu 1500Euro bych rozhodně neivestoval tisíc doláčů do tunění motoru...

IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re:
mini-me jde udělat i na D16A8? dohc 91kw? to se dělá jen na SOHC pokud se nemýlím ne?Taboo píše:Pokud ti jde o opravdu znatelne zvyseni vykonu motoru (= ne nejake subjektivni 5HP merene pomoci G-Tech), financne nejvic efektivni by byla Mini-Me konverze za pouziti VTEC (Z6, Y8) hlavy, jeji modifikace k dosazeni vyssi komprese, aftermarket vackove hridele, etc. Bez te Mini-Me konverze, preplnovani anebo vymeny celeho motoru (treba za JDM D-series) na ten D16A muzes placat setrvacniky, kladky, svody a cokoliv se ti zachce - jen aby jsi zjistil, ze zadneho podstatneho zvyseni vykonu motoru tim nedosahnes...
a co je D-series JDM ? díky za odpověd
