tak toho jsem se bal a je to tadyWRCteam píše:to panda.. favo modry.. jezdi tady u mne... je v p**** uz ho ma treti nebo ctvtrej majitel naposledy byl naprodej za 45 tis.... nebo dokonce i min.. zacal celej krupat.. ma urvanej zadni naraznik....
Favorit Favoritů....
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1646
- Registrován: 06 úno 2004 08:27
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Favorit Favoritů....
Re: Favorit Favoritů....
top baurak a co jinyho cekat... bohuzel.. dopadlo to jak dopad.. uvidim treba zachvili ho budu mit na dilne na dily.-. 

wrceho mazlicek a dvojcatko a http://www.tuningxcars.com/
- StreetFighter
- Příspěvky: 1514
- Registrován: 30 črc 2004 10:36
- Bydliště: Hamilton, Canada
- Kontaktovat uživatele:
Re: Favorit Favoritů....
odkud jsi? včera jsem Tě asi zahlídl v DB u hospody, je to možné?WRCteam píše:to panda.. favo modry.. jezdi tady u mne... je v p**** uz ho ma treti nebo ctvtrej majitel naposledy byl naprodej za 45 tis.... nebo dokonce i min.. zacal celej krupat.. ma urvanej zadni naraznik....
Radši budu druhej než mrtvej!
Honda Civic D16A6 - Sweatheart
Chrysler GrandVoyager 2,5TD - Daily Driver
Honda Civic IV.gen - prodám veškeré díly - více SZ
Alfa Romeo GTV - Under Construction
Yamaha YFM350X Warrior RWD - Free Time Machine
Honda Civic D16A6 - Sweatheart
Chrysler GrandVoyager 2,5TD - Daily Driver
Honda Civic IV.gen - prodám veškeré díly - více SZ
Alfa Romeo GTV - Under Construction
Yamaha YFM350X Warrior RWD - Free Time Machine
- Tommy1978
- Moderátor
- Příspěvky: 5635
- Registrován: 25 pro 2005 21:41
- Bydliště: Vidlákof - Věk: 33 - Body: 0
- Kontaktovat uživatele:
EE naposled stálo na Schmidtech (Space)StreetFighter píše:tak jak jsem psal - stále stejné, jsou na tom teď myslím štefany, nebo borbety....Baurak píše:tak bez vzduchace, muziky a kol ho prodaval puvodni majtel to jsem psal ale jak vypada ted uz nevimStreetFighter píše: už ani ten ho nemá![]()
je bez vzducháče, bez muziky, kola šteffantýpek s tím normálně jezdí, nedávno jsem ho předjížděl

Mi mame Ňů Býtla a taki noví Toledo f tuninku dost kua voe neasi 

- Martasfavi1
- Příspěvky: 3
- Registrován: 03 čer 2007 14:53
- Bydliště: Otrokovice
- Kontaktovat uživatele:
Imitace držáků karoserie
Hoj chtěl bych se zeptat jestli můžou být na autě imitace držáků kapoty. Nikde jsem nezjistil jestli s nima můžu do provozu. Díky za odpověd.
Škoda Fávo je nej:-)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imitace držáků karoserie
Ne. Důvod - ostré hrany, ohrožení chodců...Martasfavi1 píše:Hoj chtěl bych se zeptat jestli můžou být na autě imitace držáků kapoty. Nikde jsem nezjistil jestli s nima můžu do provozu. Díky za odpověd.
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
- Martasfavi1
- Příspěvky: 3
- Registrován: 03 čer 2007 14:53
- Bydliště: Otrokovice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
A důvod takového konání by byl jaký?Martasfavi1 píše:A kdybych přez to mněl folii ktera to zakryvá?
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
- Martasfavi1
- Příspěvky: 3
- Registrován: 03 čer 2007 14:53
- Bydliště: Otrokovice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Favorit Favoritů....
Tvým snem je tedy mít imitaci rally auta? 

|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
Re: Favorit Favoritů....
Ondras píše:Tvým snem je tedy mít imitaci rally auta?


Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
- Fáboš
- Moderátor
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 07 kvě 2004 22:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Favorit Favoritů....
No ono Bertone to auto navrhl kapánek jinak, museli ho předělat kvůli tomu, že soudruzi tady neuměli vyrábět některý součástky.... Od Bertoneho vypadal líp.......Panda píše:to není výplod soudruhů ale Bertoneho a na tu dobu to vůbec nebylo škaredýkubi píše:Teda jakože favority nemusím ale těmto lidem smekám, co se dá udělat z obyčeného hranatého výplodu soudruhů z ČSSR, překrásný fakt moc........ akorát by mi bylo líto s tím jezdit, lidi jsou závistiví, však víme

bez špéry jak kretén a v naftě.....3er
[url]http://www.getphoto.cz
[url]http://www.getphoto.cz
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Favorit Favoritů....
Zase tolik rozdílů tam nebylo. Bertone musel přizpůsobit příď - hlavně zvětšit přední světla, protože ČS technologie neumožňovaly udělat je nižší. Další věc, kterou na vnějším designu Bertone těžce nesl byla unifikace pátých dveří pro klrátkou a dlouhou kastli, což vedlo ke kompromisu v křivce střechy. V interiéru navrhnul plastické výplně dveří, které se dočkaly realizace až v r. 93. Každopádně první model 1:1 byl prakticky totožný se sériovou podobou.Fáboš píše:No ono Bertone to auto navrhl kapánek jinak, museli ho předělat kvůli tomu, že soudruzi tady neuměli vyrábět některý součástky.... Od Bertoneho vypadal líp.......
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
- Fáboš
- Moderátor
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 07 kvě 2004 22:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Favorit Favoritů....
já vim, viděl jsem studii v MB v muze. Vim, že prakticky základní liie zůstala stejná, ikdyž se mi zdála nižší než byla, ale možná se pletu, už je to pár let, co jsem to viděl, ale od Bertoneho mi to auto přišlo s větším šmrncem....Ondras píše:Zase tolik rozdílů tam nebylo. Bertone musel přizpůsobit příď - hlavně zvětšit přední světla, protože ČS technologie neumožňovaly udělat je nižší. Další věc, kterou na vnějším designu Bertone těžce nesl byla unifikace pátých dveří pro klrátkou a dlouhou kastli, což vedlo ke kompromisu v křivce střechy. V interiéru navrhnul plastické výplně dveří, které se dočkaly realizace až v r. 93. Každopádně první model 1:1 byl prakticky totožný se sériovou podobou.Fáboš píše:No ono Bertone to auto navrhl kapánek jinak, museli ho předělat kvůli tomu, že soudruzi tady neuměli vyrábět některý součástky.... Od Bertoneho vypadal líp.......

bez špéry jak kretén a v naftě.....3er
[url]http://www.getphoto.cz
[url]http://www.getphoto.cz
Re: Favorit Favoritů....
to bejvají studie vždyckyFáboš píše:já vim, viděl jsem studii v MB v muze. Vim, že prakticky základní liie zůstala stejná, ikdyž se mi zdála nižší než byla, ale možná se pletu, už je to pár let, co jsem to viděl, ale od Bertoneho mi to auto přišlo s větším šmrncem....Ondras píše:Zase tolik rozdílů tam nebylo. Bertone musel přizpůsobit příď - hlavně zvětšit přední světla, protože ČS technologie neumožňovaly udělat je nižší. Další věc, kterou na vnějším designu Bertone těžce nesl byla unifikace pátých dveří pro klrátkou a dlouhou kastli, což vedlo ke kompromisu v křivce střechy. V interiéru navrhnul plastické výplně dveří, které se dočkaly realizace až v r. 93. Každopádně první model 1:1 byl prakticky totožný se sériovou podobou.Fáboš píše:No ono Bertone to auto navrhl kapánek jinak, museli ho předělat kvůli tomu, že soudruzi tady neuměli vyrábět některý součástky.... Od Bertoneho vypadal líp.......
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
- Fáboš
- Moderátor
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 07 kvě 2004 22:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Favorit Favoritů....
no jo ale on byl limitovanej tim, co uměly fabriky v ČSSR vyrobit.Panda píše:to bejvají studie vždyckyFáboš píše:já vim, viděl jsem studii v MB v muze. Vim, že prakticky základní liie zůstala stejná, ikdyž se mi zdála nižší než byla, ale možná se pletu, už je to pár let, co jsem to viděl, ale od Bertoneho mi to auto přišlo s větším šmrncem....Ondras píše: Zase tolik rozdílů tam nebylo. Bertone musel přizpůsobit příď - hlavně zvětšit přední světla, protože ČS technologie neumožňovaly udělat je nižší. Další věc, kterou na vnějším designu Bertone těžce nesl byla unifikace pátých dveří pro klrátkou a dlouhou kastli, což vedlo ke kompromisu v křivce střechy. V interiéru navrhnul plastické výplně dveří, které se dočkaly realizace až v r. 93. Každopádně první model 1:1 byl prakticky totožný se sériovou podobou.
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er
[url]http://www.getphoto.cz
[url]http://www.getphoto.cz
Re: Favorit Favoritů....
co kde jak?:) z vrchlabiStreetFighter píše:odkud jsi? včera jsem Tě asi zahlídl v DB u hospody, je to možné?WRCteam píše:to panda.. favo modry.. jezdi tady u mne... je v p**** uz ho ma treti nebo ctvtrej majitel naposledy byl naprodej za 45 tis.... nebo dokonce i min.. zacal celej krupat.. ma urvanej zadni naraznik....
wrceho mazlicek a dvojcatko a http://www.tuningxcars.com/
Re: Favorit Favoritů....
Obcas toto Favo taky potkavam....ten kdo ho vyrobil mel opravdu vkus a byl sikovnej...ale ty kluci co se tu o nej porad stridaj ho totalne dojebali! Uz davno neni modre....ma cerny homemade lak (opravdu LQ) a interier uz tam take neni...kola jsou tam Alessio turbo 5 diry...ani si nechci predstavit jak vypada ta podlozka.... Toho auta je vazne skoda
http://www.dipit-shop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoservis-vrchlabi.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Oficiální dealer: Autostyl-Janko Elia tuning Alcor Dip
Grand Espace IV 3,5V6, Avantime V6 (Borůvka), Avantime V6 (Šedivák), Felicia roadster 1961, Octavia 3 RS - daily car
http://www.autoservis-vrchlabi.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Oficiální dealer: Autostyl-Janko Elia tuning Alcor Dip
Grand Espace IV 3,5V6, Avantime V6 (Borůvka), Avantime V6 (Šedivák), Felicia roadster 1961, Octavia 3 RS - daily car

- Eiffel
- Moderátor
- Příspěvky: 5541
- Registrován: 13 říj 2004 10:14
- Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Favorit Favoritů....
Cadillac seville V8 4.6 
zatím ještě žiju...

zatím ještě žiju...
Re: Favorit Favoritů....
No hele ja bych to Favo ani omylem nekupoval! Radeji bych postavil jine...coz mam v umyslu
Ten origo z naraznik je tam proto ze s tim tuningovym pochroumal ten kluk kamosovu skachtli a motor byl utrzenej protoze se rozjizdeli na zpatecku a zkouseli jak bude palit na jednicku gumy. Je toho auta opravdu skoda. Jinak potvrzuju ze z Vrchlabi neni....sem se dostal po nejake dobe jeste jako modry a ty prasarny vznilaly tady ve vidlakove. Auto vystridali jen na Vrchlabsku minimalne 3 majitele...

http://www.dipit-shop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoservis-vrchlabi.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Oficiální dealer: Autostyl-Janko Elia tuning Alcor Dip
Grand Espace IV 3,5V6, Avantime V6 (Borůvka), Avantime V6 (Šedivák), Felicia roadster 1961, Octavia 3 RS - daily car
http://www.autoservis-vrchlabi.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Oficiální dealer: Autostyl-Janko Elia tuning Alcor Dip
Grand Espace IV 3,5V6, Avantime V6 (Borůvka), Avantime V6 (Šedivák), Felicia roadster 1961, Octavia 3 RS - daily car

To ale není to,o čem je tady řeč...je to člen partičky místního člena Cream...je hodně podobný,taky jsem si ho zezačátku pletl
http://www.infinitycars.cz/index.php?pa ... e%20Tomaso

http://www.infinitycars.cz/index.php?pa ... e%20Tomaso
JJ ty Fáva si docela podobný sou..Ta fotka v tom potoce
PORNO

AIRLESS PRIDE
Past : Xsara VTS 2.0 16v http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=216&t=179162
Now : GIV 1.6i http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=135054
Past : Xsara VTS 2.0 16v http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=216&t=179162
Now : GIV 1.6i http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=135054
- plaváček
- Příspěvky: 597
- Registrován: 27 srp 2006 13:56
- Bydliště: Kraj Vysočina, obec Jihlava :-)
- Kontaktovat uživatele:
myslíš golfem? to určitě ne, ten je v jihlavě v garážiOzzy_Vita píše:Nejel jsi ve středu nebo úterý (teď už nevímplaváček píše:Dneska ráno modré Fávo viděno v Ostravě...) kolem 16:00 - 16:30 přes křižovatku u vodáren v Ostravě ?

ale jinak se teď v ostravě pohybuju..
A ktomu fávu, podoba je značná a vzhledem k tomu že jsem ho viděl celkem z dálky je to asi jak říkáte

VW GOLF III