pokud dáš na origo tlumiče kratší pružiny tak počítej že se o trochu sníží životnost..čím větší snížení, tím kratší životnost..
Mam dotaz, mam ty Koni sport - žluté se štelovací tuhostí, přendal jsem pružiny ze starých ko sport no name tlumičů a dal je na tyhle, ale auto šlo ještě asi o 2cm dolů což už je moc nízko, měl jsem v plánu koupit sériový pružiny a dát je na ty koni aby se to zvedlo..ale týpek co mi přehazoval ten podvozek tak mi tvrdí že se nic nezmění jelikož tlumiče jsou zkrácené a výměna pružin výšku neovlivní.. Mě se to zdá jako blbost, samozřejmě počítám s tím že by to bylo třeba o 2cm níž než v sérii, ale aby to zůstalo? Díky za odpověď
Škoda Octavia Combi - limited edition Style
Alfa Romeo 166 - full luxury packet & lowrider packet
Fiat Punto GT - 1,4 turbo
chtěl bych se zeptata jak je na tam s tuhosti (pohodlím) KW var. 1 a supersport ? oba štelováky. Na passata B5.5
při snižení cca 6cm.. Jestli teda má vliv snižení na tuhosti.. A ješte otázka jak se to vubec šteluje když je to na aute ?
Brian píše:pokud dáš na origo tlumiče kratší pružiny tak počítej že se o trochu sníží životnost..čím větší snížení, tím kratší životnost..
Mam dotaz, mam ty Koni sport - žluté se štelovací tuhostí, přendal jsem pružiny ze starých ko sport no name tlumičů a dal je na tyhle, ale auto šlo ještě asi o 2cm dolů což už je moc nízko, měl jsem v plánu koupit sériový pružiny a dát je na ty koni aby se to zvedlo..ale týpek co mi přehazoval ten podvozek tak mi tvrdí že se nic nezmění jelikož tlumiče jsou zkrácené a výměna pružin výšku neovlivní.. Mě se to zdá jako blbost, samozřejmě počítám s tím že by to bylo třeba o 2cm níž než v sérii, ale aby to zůstalo? Díky za odpověď
tomu co popissuješ moc nerozumim.na autě si měl koni a přendal si tam pružiny a auto si sedlo moc k zemi?Pokud to jinejch pružinách bylo vejš tak je problém v nich...myslím že zrovna koni sport se na 166 dělaj myslim jen na předek zadek nee.
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
nn na autě byl sport podvozek ale odešli mi tlumiče..koupil jsem ty koni a přehodil je... ale je to níž než to bylo.. ten maník v servisu co mi to přehazoval mi tvrdí že tam sériový pružiny nepůjdou na ty kratší tlumiče... ale můj názor je že když zvednu auto heverem tak kolo se spouští dolů a tím vidím délku tlumiče..takže by to jít mělo
Škoda Octavia Combi - limited edition Style
Alfa Romeo 166 - full luxury packet & lowrider packet
Fiat Punto GT - 1,4 turbo
tak ale potom nejsou určwny na 166,nebo ti je prodaly blbě...v katalogu jsou jen předky....pokud jsou správný tak musej sedět i na seriových pružinách....někde se stala chyba....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
kombinace koni sport a seriový pružiny je běžně používaná, otázka je jestli až nandáš seriový pružiny nebude auto naopak moc vysoko... nemáš jenom misky pod pružinama v nejnižší poloze? pak by ti stačilo je zvednout o ty dvě drážky co tam sou(vzadu myslim jedna) a byl bys cca o 2cm vejš
Zdravim pani potreboval bych poradit. Pred casom som vymenil tlmice+pruziny zo serie na Koni sport. Po vymene mi zacala buchat ta nova pruzina Na pravej prednej strane to pri vytocenom volante a nerovnosti buchne. Vymenil som uz snad vsechno a stale to bucha . Mechanik tvrdi ze je to ta pruzina ze sa nejak stoci pri stlaceni a po odlahceni vystreli, jo a ulozenie tlmicov tez neew. Nefite mi pls nekto poradit jak to vyresit?? Jo a auto je MondeoV6 02. Thx
myslim drážku v který máš sajgrovku o kterou opřeš misku pod pružinu, ale jak tak koukám na tvojí fotku tak asi maj oboje jenom jednu moje koni sport co sem měl na hondu měli vepředu tři a vzadu dvě a tu sajgrovku sis mohl posouvat
Jakou značku pružin by jste doporučily ? na passata 3BG 1.9TDI
snižení o 40mm.. jesli weitec,supersport a nebo jesli má někdo zkušenosti s těma od riegera na Proseku ?
Něco kolem 5tis
Poradi prosim nekdo co z toho se vyplati nejvic, pomer cena/kvalita ???
Kw pruziny 60/40 ale pochybuju ze to je dobra volba k serii tlumicum.. nebo ??? http://www.x1-autodily.eu/shop/D" onclick="window.open(this.href);return false;íly-dle-typu-vozidla/VW/Lupo/Sportovní-pruziny/KW-sportovni-pruziny-VW-Lupo-60-40::95671.html
tak mám takovou malou otázku
docela často u upravených aut jde vidět že kola nejsou svislé ale jsou mírně nakloněná
vždy jsem si myslel že by to mělo byt 100% rovné aby celá plocha pneumatiky dosedala na cestu ale teď se v tom nevyznám
jde o úpravu aneb "křídlo na stodvacitku" ?
Děcka jednu rychlou radu prosím..chtěl bych něco sportovnějšího na mojí Cordobu. Snížení bych viděl asi tak do 40mm, samozřejmě tvrdší než origo tlumiče, abych se tolik nehoupal v zatáčkách. Štelovatelnej nemusí být...cenu tak nějak lidovou..nevím no kolem 8000 ? Je to na Seat Cordoba 1,6 74kW r.v. 1998
padnul mi do oka tenhle http://www.tuningshop.cz/stavitelny-pod ... 1-9tdi.htm
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
Petr78 píše:Chci se zeptat, jestli tady někdo má (nebo měl) na autě snížené pružiny JOM se seriovými tlumiči?
A zajímají mě jenom praktické zkušenosti.
Opravdu nejsem zvědavý na rady typu: četl/slyšel jsem že to jsou levné šmejdy, kup si něco dražšího/lepší značku, atd.
Předem díky za užitečné odpovědi.
pruziny JOM na seriovych tlumicich ... da se s tim jezdit, ale pohodle to neni. opravdu to poskakuje apod., jezdil jsem s tim rok a pak bylo znat vymenu tlumicu za obyc snizeny sport Vmaxx. Kdyz ten tlumic nepracuje spravne, ve spravne poloze tak proste nefunguje jak ma ... Je to v podstate to nejlevnejsi reseni (pouzitelne jete pruziny se daji na aukci na vetsinu aut sehnat uz od 600Kc za sadu), tak co od toho ocekavat? Na podvozku a brzdach se setrit nema, holt to stiji dost tisic
luckyR> za 8tis uz sezenes lepsi pevny podvozek nez JOM ... zkus se podivat po eshopech.
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Při použití sníženích sportovních pružin (se snížením 3cm) na sériové tlumiče se změní i maximální přiblížení kola k podběhu, nebo to zůstane stejné jako se sériovými pružinami.
Jde mi o to že teď při najetí na obrubník nebo třeba přejetí přes příčný práh, když se kolo maximálně přiblíží k podběhu, tak je tam rezerva tak 5mm. Bude kolo při použití sportovních pružin drhnout o podběh, nebo se kolo nepřiblíží víc než na sériových pružinách