to je jasný....taky myslím,že by se špatně říkal opakNovys píše:nemá cenu se tady dohadovat..dneska jsem byl na sraze a každej řek že to neosilňuje...svítí to dobře...!!!
Help xenon
ale auto pochází odněkud tambóďa píše:tak přeparkuješ, no...Stiloman píše:ta RZ na autě v mém podpisu je matoucí........parkuju cca 40km za ostravou směrem na slovenskoNovys píše:tak se přijed podivat-Mělník![]()
takže trošku z ruky

jen nešlo přepsat.....ten jouda mne trošku natáhl....v autě byla místo 1,8 jen 1,6
...... tak už jsem taky "TDI"pozitivní
okta kombi 4x4"powered by TDI Fun" 19";-).....still in progress
okta kombi 4x4"powered by TDI Fun" 19";-).....still in progress
Teoreticky ano. Musíš sehnat redukci mezi původní kabel a konektor D2R (zajímají tě jen výbojky D2R, protože D1 mají vestavěné zapalovadlo a jsou v kombinaci s ballasty z přestavbovky nepoužitelné), což není takový problém. Co už je větší problém, je vymyslet způsob, jak tu výbojku v tom reflektoru upevnit a zároveň trefit ohnisko. I to je řešitelné, ale je s tím opravdu hodně práce. Z mého pohledu je nejjednodušší cesta, pokud chci mermomocí xenony, zakoupení nějakého typu projektorové optiky, například angel eyes. Nejsou drahé a většinou dobře vypadají. Projektor ale každopádně líp svítí a výbojky v něm jsou bezproblémové.bóďa píše:můžu se ještě zeptat, takže když se pořídí HID sada a k tomu se dá nějaká výbojka z origo světla D1R nebo D2R tak by to mělo být teoreticky ok?
Peugeot 206 Roland Garros, 1.6 16V, 81 kW
ok, dik za nazor. kazdopadne bych se te rad zeptal, kde sehnat svetla s cockama na renault safrane phase 1Fakir píše:Teoreticky ano. Musíš sehnat redukci mezi původní kabel a konektor D2R (zajímají tě jen výbojky D2R, protože D1 mají vestavěné zapalovadlo a jsou v kombinaci s ballasty z přestavbovky nepoužitelné), což není takový problém. Co už je větší problém, je vymyslet způsob, jak tu výbojku v tom reflektoru upevnit a zároveň trefit ohnisko. I to je řešitelné, ale je s tím opravdu hodně práce. Z mého pohledu je nejjednodušší cesta, pokud chci mermomocí xenony, zakoupení nějakého typu projektorové optiky, například angel eyes. Nejsou drahé a většinou dobře vypadají. Projektor ale každopádně líp svítí a výbojky v něm jsou bezproblémové.bóďa píše:můžu se ještě zeptat, takže když se pořídí HID sada a k tomu se dá nějaká výbojka z origo světla D1R nebo D2R tak by to mělo být teoreticky ok?

ne, musim rict, ze kdybych sel do xenonu, tak si radsi koupim cockove (projektorove) bixenony z koncernu za stejnou cenu jako xenony a nijak me nebude srat ze jsou treba corovany

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
to se mi snad zda....jeste podporuj zlodejebóďa píše:ok, dik za nazor. kazdopadne bych se te rad zeptal, kde sehnat svetla s cockama na renault safrane phase 1Fakir píše:Teoreticky ano. Musíš sehnat redukci mezi původní kabel a konektor D2R (zajímají tě jen výbojky D2R, protože D1 mají vestavěné zapalovadlo a jsou v kombinaci s ballasty z přestavbovky nepoužitelné), což není takový problém. Co už je větší problém, je vymyslet způsob, jak tu výbojku v tom reflektoru upevnit a zároveň trefit ohnisko. I to je řešitelné, ale je s tím opravdu hodně práce. Z mého pohledu je nejjednodušší cesta, pokud chci mermomocí xenony, zakoupení nějakého typu projektorové optiky, například angel eyes. Nejsou drahé a většinou dobře vypadají. Projektor ale každopádně líp svítí a výbojky v něm jsou bezproblémové.bóďa píše:můžu se ještě zeptat, takže když se pořídí HID sada a k tomu se dá nějaká výbojka z origo světla D1R nebo D2R tak by to mělo být teoreticky ok?![]()
ne, musim rict, ze kdybych sel do xenonu, tak si radsi koupim cockove (projektorove) bixenony z koncernu za stejnou cenu jako xenony a nijak me nebude srat ze jsou treba corovany

http://www.facebook.com/djdoemixx
No myslím, že to je trochu jinak, protože H1 a H7 žárovky taky žádné stínítko na tělese žárovky nemají, stejně jako výbojky a odstínění obstarává stínítko které je přímo v parabole, nebo respektive před parabolou. Takže za předpokladu správného seřízení je to ok. Snad jen když jede auto přes horizont. H4 přestavby mají stínítka na výbojkách, takže taky ok. Jediné co mě napadá co by určitě oslňovalo je to, když nějaký ocas narve např. do H4 paraboly HID sadu určenou do např. H1, nebo H7Fakir píše:Musím tě opravit, Bóďo. Výbojky z přestavbových sad do parabol opravdu nepatří! Automobilky tomu rozumějí, proto se vyrábějí dva typy výbojek - jeden do reflektorů klasické konstrukce (označení originálních výbojek D1R/D2R) a druhý do projektorů (D2S/D1S). Výbojky do projektorů jsou čiré, tedy vyzařují 360° od osy a o oříznutí "špatných" vyzařovacích úhlů se postará projektor. Výbojky do parabol mají některé vyzařovací úhly zakryté speciální teplu odolnou barvou, aby pomohly odstínit nežádoucí světelný tok, na což samotné reflektory nestačí, protože mají z principu mnohem víc "odpadního" světla, než projektory. Problém je, že všechny výbojky, prodávané v přestavbových sadách, jsou čiré a jde tedy o typ určený do projektorů. V klasickém reflektoru bude vždy nepříjemně oslňovat, protože ten reflektor není spočítaný a navržený na trojnásobný světelný výstup výbojek, v porovnání se žárovkami. Tady seřízení nepomůže - resp. ikdyž to bude na regloskopu vypadat v pohodě, v noci to bude do očí pořád pěkně hnusný, oproti projektorům. Takže když už přestavbovku, tak k tomu aspoň dát ještě projektorovou optiku, ať to má nějakou štábní kulturu.
aha... no ja vim ze H1 (nevim jak ostatni) maj stinitko primo v parabole, ale podle toho co psal Fakir jsem pochopil, ze stinitko maj mit jeste vybojky...fastr píše:No myslím, že to je trochu jinak, protože H1 a H7 žárovky taky žádné stínítko na tělese žárovky nemají, stejně jako výbojky a odstínění obstarává stínítko které je přímo v parabole, nebo respektive před parabolou. Takže za předpokladu správného seřízení je to ok. Snad jen když jede auto přes horizont. H4 přestavby mají stínítka na výbojkách, takže taky ok. Jediné co mě napadá co by určitě oslňovalo je to, když nějaký ocas narve např. do H4 paraboly HID sadu určenou do např. H1, nebo H7Fakir píše:Musím tě opravit, Bóďo. Výbojky z přestavbových sad do parabol opravdu nepatří! Automobilky tomu rozumějí, proto se vyrábějí dva typy výbojek - jeden do reflektorů klasické konstrukce (označení originálních výbojek D1R/D2R) a druhý do projektorů (D2S/D1S). Výbojky do projektorů jsou čiré, tedy vyzařují 360° od osy a o oříznutí "špatných" vyzařovacích úhlů se postará projektor. Výbojky do parabol mají některé vyzařovací úhly zakryté speciální teplu odolnou barvou, aby pomohly odstínit nežádoucí světelný tok, na což samotné reflektory nestačí, protože mají z principu mnohem víc "odpadního" světla, než projektory. Problém je, že všechny výbojky, prodávané v přestavbových sadách, jsou čiré a jde tedy o typ určený do projektorů. V klasickém reflektoru bude vždy nepříjemně oslňovat, protože ten reflektor není spočítaný a navržený na trojnásobný světelný výstup výbojek, v porovnání se žárovkami. Tady seřízení nepomůže - resp. ikdyž to bude na regloskopu vypadat v pohodě, v noci to bude do očí pořád pěkně hnusný, oproti projektorům. Takže když už přestavbovku, tak k tomu aspoň dát ještě projektorovou optiku, ať to má nějakou štábní kulturu.
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
zlodeje sice nesnasim, ale tak pokud to coruje nekde ve fabrice a prodava to za dvojku tak je mi to tak nejak jedno a radsi si koupim cockovy bixenony z koncernu nez hid xenony za stejnou cenuDOEMIXXX píše:to se mi snad zda....jeste podporuj zlodejebóďa píše:ok, dik za nazor. kazdopadne bych se te rad zeptal, kde sehnat svetla s cockama na renault safrane phase 1Fakir píše: Teoreticky ano. Musíš sehnat redukci mezi původní kabel a konektor D2R (zajímají tě jen výbojky D2R, protože D1 mají vestavěné zapalovadlo a jsou v kombinaci s ballasty z přestavbovky nepoužitelné), což není takový problém. Co už je větší problém, je vymyslet způsob, jak tu výbojku v tom reflektoru upevnit a zároveň trefit ohnisko. I to je řešitelné, ale je s tím opravdu hodně práce. Z mého pohledu je nejjednodušší cesta, pokud chci mermomocí xenony, zakoupení nějakého typu projektorové optiky, například angel eyes. Nejsou drahé a většinou dobře vypadají. Projektor ale každopádně líp svítí a výbojky v něm jsou bezproblémové.![]()
ne, musim rict, ze kdybych sel do xenonu, tak si radsi koupim cockove (projektorove) bixenony z koncernu za stejnou cenu jako xenony a nijak me nebude srat ze jsou treba corovanymoje nervy dost

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Ahoj z těch vašich příspěvků jsem trošku zmatený
mohl by mi někdo konkrétně odpovědět?
Mám Mazdu 2 a chtěl bych do toho xenony přemýšlel jsem o 8000k (http://www.k-tuning.cz/2406/xenonova-sa ... 000-k.html) co všechno musím mít abych je mohl používat a nějak brutálně neoslňoval ostatní.

