 
  Foto by nebylo na škodu. Díky za rady

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
 
   většina sériových motorů má spalovací prostor přizpůsobený měkkému spalování s vrstvením směsi směrem k jeho středu. Vynikající poměr emisí protože dovolí spalovat chudé směsi. Ten ale správného "tunera" nezajímá.
 většina sériových motorů má spalovací prostor přizpůsobený měkkému spalování s vrstvením směsi směrem k jeho středu. Vynikající poměr emisí protože dovolí spalovat chudé směsi. Ten ale správného "tunera" nezajímá.  Pravidlo 1. Čím je plocha spalovacího prostoru menší tím menší je tepelná ztráta a vyšší účinnost. Pravidlo 2. Tvar spalovacího prostoru musí v součinnosti s umístěním obou kanálu podporovat dobré rozvírení směsi. Čím lepší zplynování,odolnost proti detonaci,tím rychlejší prohoření směsí- vyšší energie-vyšší výkon.  Pravidlo 3. Objemy spalovacího prostoru musí být stejné s rozdílem max 0.5 %. Pravidlo 4. Upravit spalovací prostor i tvar kanálu tak aby docházelo k vytvoření tečneho víru. Při úpravě sp.p. bych se asi snažil směřovat osu vznikajícího víru do nejteplejšího místa tj.kolem výfukového ventilu,aby docházelo k rychlejšímu vzplynování směsi. To bude ve tvém případě ale znamenat i upravení natokove hrany ventilu.
 Pravidlo 1. Čím je plocha spalovacího prostoru menší tím menší je tepelná ztráta a vyšší účinnost. Pravidlo 2. Tvar spalovacího prostoru musí v součinnosti s umístěním obou kanálu podporovat dobré rozvírení směsi. Čím lepší zplynování,odolnost proti detonaci,tím rychlejší prohoření směsí- vyšší energie-vyšší výkon.  Pravidlo 3. Objemy spalovacího prostoru musí být stejné s rozdílem max 0.5 %. Pravidlo 4. Upravit spalovací prostor i tvar kanálu tak aby docházelo k vytvoření tečneho víru. Při úpravě sp.p. bych se asi snažil směřovat osu vznikajícího víru do nejteplejšího místa tj.kolem výfukového ventilu,aby docházelo k rychlejšímu vzplynování směsi. To bude ve tvém případě ale znamenat i upravení natokove hrany ventilu.
 Částečně by Ti mohli napovědět obrázky z mnou založeného tématu. Jedna se o simulaci podobnou kterou udělá fluent. Nechci jen tupě něco kopírovat,chci vědět proč to tak je. Takže jsem navštívil technickou knihovnu a zapůjčil odpovídající literaturu ke krácení zimních večerů.
 Částečně by Ti mohli napovědět obrázky z mnou založeného tématu. Jedna se o simulaci podobnou kterou udělá fluent. Nechci jen tupě něco kopírovat,chci vědět proč to tak je. Takže jsem navštívil technickou knihovnu a zapůjčil odpovídající literaturu ke krácení zimních večerů.  já ty fotky nemůžu najít,ale taboo sem postoval fotky jim modifikovaných kanálů a spalovacího prostoru. Přesně totiž odpovídají tomu čeho by jsi se měl snažit dosáhnout.
 já ty fotky nemůžu najít,ale taboo sem postoval fotky jim modifikovaných kanálů a spalovacího prostoru. Přesně totiž odpovídají tomu čeho by jsi se měl snažit dosáhnout. i když se se starým Weslakem nekamarádíš
 i když se se starým Weslakem nekamarádíš  a určitě to není způsob "sem něco placnu a tady uberu"
 a určitě to není způsob "sem něco placnu a tady uberu"  ,poté co jsem si to vědecky zdůvodnil proč se ty spalovací prostory tak tvaruji,zkusil si udělat simulaci ve fluentu,došel jsem k závěru že tvé řešení spalovacího prostoru pro 4ventil je to nejlepší z možných.
 ,poté co jsem si to vědecky zdůvodnil proč se ty spalovací prostory tak tvaruji,zkusil si udělat simulaci ve fluentu,došel jsem k závěru že tvé řešení spalovacího prostoru pro 4ventil je to nejlepší z možných.  Ono výpočet a sw simulace je jedna věc a skutečná simulace na flow bench druhá. Ta druhá je samozřejmě lepší.  Jak jsem již říkal,nechci jen něco tupě kopírovat,chci vědět proč to tak někdo udělal. Ale naprosto Tě chápu,proč házet perly sviním a prozrazovat know how.
  Ono výpočet a sw simulace je jedna věc a skutečná simulace na flow bench druhá. Ta druhá je samozřejmě lepší.  Jak jsem již říkal,nechci jen něco tupě kopírovat,chci vědět proč to tak někdo udělal. Ale naprosto Tě chápu,proč házet perly sviním a prozrazovat know how. pohraju si s těmi hranami doladím kanály jak jen to půjde
  pohraju si s těmi hranami doladím kanály jak jen to půjdeNa ty vodítka se chystám, protože z pohledu do sacího kanálu nábíhá pozvolna materiál " hliník" až do výšky smotného vodítka. Vypadá to jako "skokanský můstek" a nakonci je vodítko. V místě vodítka je ten profil tak vysoký, že působí jako restrikce odhadem asi tak 1/5 až 1/4 průtokového profilu. Problém je že asi budu muset sehnat jinou poškoženou hlavu, abych zjistil, jestli je tam dostatek materiálu. Kdybych projel zkrz, asi bych si hodně dlouho nadával.Libor12 píše:No já bych se toho vůbec nebál. Hlava kterou Taboo modifikoval Ti může velice dobře posloužit jako vzor. K tomu upravit úhel hrany ventilu na 30st. Kanály upravit i s vodítky aby nepřesahovala do kanálu. Sám budu brzy vytvářet něco podobného.

 "
 "
nemas nejaku fotku ?Taboo píše: ...prijdou na radu brutalni zarezy a povrch pomerne pripominajici golfovy micek. Nekteri lide se pote divi, proc jsem ten hezky povrch tak "nesmyslne" zkurvil...
 Taboo seš nestor tohoto fóra,že i po těch letech si dáš práci s takovým elaborátem v češtině
  Taboo seš nestor tohoto fóra,že i po těch letech si dáš práci s takovým elaborátem v češtině  