Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE

Příspěvek od elviiis »

Origo pisty budou mit mensi roztaznost... bud vybrus nebo nic... pokud chces ten motor jen na zkousku tak proc ne ale obavam se ze motor nebude mit dobre tlaky... tlaku se neboj... muj bejvalej rover drzel v poho 17psi a jezdi do dnes najel uz s upravama pres 25tis a slape stale... jinag i verze s rozdelovacem i bez si sam ridi predzapal podle paliva takze to zvyseni kp by mohl normalne prebrat... ale bejt tebou vzal bych od zmeiho ten druhej motor a udelal ho poradne a jak klekene tenhle mas druhej poradnej udelanej...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE

Příspěvek od seba »

Já si musim koupit druhá motor jen tu novou verzi...A písty chci dát až do toho novýho motoru se kterym si vyhraju:)I když tenhle mam rozebranej do šroubku:)Co mám dělat když tam chci loupnout starý písty a jen kroužky?NEchat stěny vyleštěné?Vážně to nemůžu přejet honovacími kameny s úběrem 000prd?Co je lepší pro motor?:((Prostě chci honovat:-D)

Z článku o honování...
Jednoduše řečeno jde o hloubku honované stopy a její průměrnou hloubku. Přesnější informace bychom získali v normě DIN 4768. Mám-li být konkrétní, pak Rt by mělo být v intervalu 3 až 6 µm pro zážehové motory.

No tak by to snad na jemno šlo ne?Necham to proměřit a uvidim zda tam neni moc velká ovalita..

Jinak co se tvého minulého rovera týče, řikal jsi žes tam měl jen zvedlý tlak jinak nic?Budík na tlak si tam asi měl že?A jinak nic?Co je tedy pravdy na tom že jednotka zvládá jen 14psi?
Rover 620ti

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE

Příspěvek od elviiis »

mno mnel jsem jen kratkou kysnu a boostlej motor... to ze jednotka zvlada jen 14psi je kec... jednotka ma mapu az do 18psi... 14psi udrzi seriove turbo... vyssi tlak jen na jednick... je moc male ale novej majitel rozkuchal vyfuk a udrzi to vklidu 18psi ale dostava na prdel turbo a zbytecne prehriva vzduch 18psi s T28 a vetsim coolerem musi bejt fakt super... jinak ja najezdil na 14psi asi 10tis novej majitel kamos s 18psi dalsich 15 ted ma motor ke 180tis origo a vse drzi dokonce ani tesneni pod hlavou jeste nefouklo... ale tu T25ku bych pres 14psi nerval...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE

Příspěvek od seba »

Kysnu? :? Jinak to rád slyšim:)Dam 14psi na seriový písty pak vykucham výfuk a dam T28, veci intercooler a 18psi:)(vstřiky stačej?)

Teť jsou jedinej problém ty písty.Je mi líto je rvát do toho motoru, chci je dát až do nějakého zachovalejšího....Já teť zkusim sehnat někoho kdo to proměří a kdyžtak to lehce ohonuju a risknu to:-DV nejhoršim shodim halvu vyhodim kliku a udělam výbrus a ty písty tam budu muset hodit.

No a jinak na těch 18psi já osobně si nedovedu představit co to auto dělá??????To už musí lítat ne?Nemáte nějaké video?
Rover 620ti

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE

Příspěvek od blázen »

18psi jak na T25 tak na T28 je tlak,který ti odrovná turbo.. to je celé..

jinak nelaboruj s pístama vem blok do servisu a nechej ho změřit..pak zjistíš,jestli budeš potřebovat nové písty nebo použiješ staré
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE

Příspěvek od elviiis »

kysnu myslim převodovku... dal jsem převodovku s 620ti bo je krátká... 220ka ma převodovku dlouhou jako tejden... při tlaku 14psi jsem na slikách udělal M3 3.2... jelo to jako pichla vosa ale ve vyšších rychlostech šlo cítět že turbo je prostě malé... T28 a 18psi bude akurát... ale budík na afr bych raději koupil... vstřiky byli též origo... tady je video s 14psi... origo vyfukem vcetne katu coolerem a jen vložkou v sani... jiank 0-100km/h tam bylo lehce pres 5s na tech slikach to melo odpich jako prase vzdy jsem na startu vsem uletel 1 a 2 se nechytal nikdo ale pak zacal padat tlak turba... a fire ze svoji 200sx S14 me dal ale M3 ne :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=a3B2-ckUsWU" onclick="window.open(this.href);return false;
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Re: Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE

Příspěvek od Květoslávek »

u nás je t28 na pořadu dne...a velkej ic samozřejmě.... 8)
2 elvis....sháním na t28příruby...nevíš o něčem?
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE

Příspěvek od elviiis »

obkreslit a nechat vypalit... nejelpsi moznost...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Re: Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE

Příspěvek od Květoslávek »

z hliníku laserem....?máš nějaký kontakt... :? 8)
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE

Příspěvek od elviiis »

hlinik ti za tu teplotu naliska... hrozne se roztahuje a skrehne... udelej to s cerne oceli... uplne obycejbe 11ky... dobre se obraby a je levna...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Re: Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE

Příspěvek od Květoslávek »

elviiis píše:hlinik ti za tu teplotu naliska... hrozne se roztahuje a skrehne... udelej to s cerne oceli... uplne obycejbe 11ky... dobre se obraby a je levna...
díky,a někdo kdo by to vyrobil?
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE

Příspěvek od elviiis »

mno po brne nevim... ale googel najde 8)
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Re: Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE

Příspěvek od Květoslávek »

nemusí být brno...jestli spíš ty máš nejakýho typana...ps strejda gugl nechce k nám :(
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE

Příspěvek od seba »

elviiis píše:kysnu myslim převodovku... dal jsem převodovku s 620ti bo je krátká... 220ka ma převodovku dlouhou jako tejden... při tlaku 14psi jsem na slikách udělal M3 3.2... jelo to jako pichla vosa ale ve vyšších rychlostech šlo cítět že turbo je prostě malé... T28 a 18psi bude akurát... ale budík na afr bych raději koupil... vstřiky byli též origo... tady je video s 14psi... origo vyfukem vcetne katu coolerem a jen vložkou v sani... jiank 0-100km/h tam bylo lehce pres 5s na tech slikach to melo odpich jako prase vzdy jsem na startu vsem uletel 1 a 2 se nechytal nikdo ale pak zacal padat tlak turba... a fire ze svoji 200sx S14 me dal ale M3 ne :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=a3B2-ckUsWU" onclick="window.open(this.href);return false;
Ouu to jsem viděl to je mazec video:)Já dám těch 12-14psi a až udělam budík AFR a dám tam T28, vykucham výfuk tak to šoupnu na 18psi:)Můžu si boost controller vyvést do kokpitu :D a řídit boost za jízdy?Při kolika otáčkách už se otvírá obtokovej ventil?ža bych to měl třeba stažený a pak si to pustil až by mě chytla nálada(bylo by to furt stejně na max.):-D:-DTo sou zas dotazy :D :D
Rover 620ti

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE

Příspěvek od elviiis »

ne pokud nebudes mit el boost controler tak ho za zadnou cenu nedavej dovnitr je to hovadina mnel jsem to a uz nikdy... drbnes do nej a budes divit rover dokaze vztlacit ve 3tis origo t25 na 25psi a mne se to povedlo coz neni moc safety... takze na pevno nstavit nejlepe bez kolecka na stelovani nastavit matku a zakontrovat... obtokovenj ventil ridi tlakem ovladana ws a tlak do ni ridi el solenoid... neovlada se otackama protoze v zevislosti na uprave napr vyfuku se mnei otacky kdy turbo uda pozadovany boost... bud muzes koupit el boost controler a nebo nastav ventil na tlak tech 14psi a dej tam el ventil 2*1 cili jeden vstup a jeden vystup a budes prepinat mezi zapojenim s boost controlerem a zapojenim bez boost conroleru nebo mezi dvema boost controlery nabo i vice pdole ventilu... je to financne i technicky nenarocne a elegantni v kokpitu budes mit spinac s napisem boost :lol: ...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE

Příspěvek od elviiis »

Květoslávek píše:nemusí být brno...jestli spíš ty máš nejakýho typana...ps strejda gugl nechce k nám :(
osobne o nikom nevim... jeste jsem zadne svodz nebo neco podobneho nedelal baych to potreboval delat i downpipe se mi vyplatilo koupit na ebayi...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE

Příspěvek od seba »

elviiis píše:ne pokud nebudes mit el boost controler tak ho za zadnou cenu nedavej dovnitr je to hovadina mnel jsem to a uz nikdy... drbnes do nej a budes divit rover dokaze vztlacit ve 3tis origo t25 na 25psi a mne se to povedlo coz neni moc safety... takze na pevno nstavit nejlepe bez kolecka na stelovani nastavit matku a zakontrovat... obtokovenj ventil ridi tlakem ovladana ws a tlak do ni ridi el solenoid... neovlada se otackama protoze v zevislosti na uprave napr vyfuku se mnei otacky kdy turbo uda pozadovany boost... bud muzes koupit el boost controler a nebo nastav ventil na tlak tech 14psi a dej tam el ventil 2*1 cili jeden vstup a jeden vystup a budes prepinat mezi zapojenim s boost controlerem a zapojenim bez boost conroleru nebo mezi dvema boost controlery nabo i vice pdole ventilu... je to financne i technicky nenarocne a elegantni v kokpitu budes mit spinac s napisem boost :lol: ...
No já myslel jako při kolika otáčkách motoru to plní max tlak jestli když nastavim 14psi tak při kolika točkách motoru to tak už bude plnej boost a začne to odpouštět....
Jinak boost controller chci nějakej levnej já našel toto :
Obrázek
Jak to je s tim elektrickym?Jak je to složitý na zapojení kde a za kolik se to dá koupit?Já to ještě nedělal tak nevim.Jinak že bych měl spínače např seriovka pak 14psi a pak červenej se 17třeba:-DTo by se mi líbilo no.Na ty čudlíky v kokpitu já sem pes :D :D
Rover 620ti

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE

Příspěvek od blázen »

plný tlak na tom T28 těch 1,2bar bych odhadnul někde poměrně nízko na dvoulitrovým motoru..podle mě není problém ho mít při 3000ot... ale ....motor plní podle zatížení,ne podle otáček.

jen bych ještě jednou podotknul,že 1,2bar je maximum,dál bych nezkoušel,už tak to turbo dostane záhul, lepší by bylo nějaké BB.

taky si zjisti,zda ti budou stačit vstřiky,podle mě nebudou dostatečně dimenzované pro to,abys využil maximální potenciál u toho T28...pokud nezvýšíš tlak paliva (palivovou pumpu bych taky vyměnil)
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE

Příspěvek od elviiis »

Rover ma male vstřiky... řekl bych že více jak 1.1bar neuživí palivem... koupil bych budik na smes... Jina jak psal blazen zaleži hodně na zatížení ale taky si myslim že to bude is T28celkem rychle... zaleží taky co to bude za t28... idealní by byla asi T2860 (1)... rover ma celkem nizko omezovač takže by takovehle turbo 1.1bar do tech 6500ot udrželo... el boost controler stojí okolo 10tis vyhoda je ze muzes upravit mapu boostu napr na jednicku protoze muj rover bez sliku pri uz pred dosazenim max boostu ztratil tahem motoru trakci to je vec kterou muzes odstranit tim el boost controlerem ale myslim ze obyc manula boost controler co jsi ukazal bude dostacujici a pouzijes pouze lepsi pneu (sirsi) nebo nejake sliky napr na sprintu... u te t25 budes mit tech 14psi velice nizko uz so to moc nepapamatuji ale bylo to nekde okolo 270ot kde byl uz taky max kroutak serioveho motoru...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE

Příspěvek od seba »

Super, díky moc za odpovědi.Ve všem mám jasno.Až motor dám dohromady a rozhodnu se co udělám, tak se ještě ozvu přímo až to budu dělat.Ještě mám jeden dotaz na ten ventil 1*2 pomocí kterého volím do jekého boost controlleru půjde tlak.Kde se dá sehnat a kam se zapojí elektrika?
Rover 620ti

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE

Příspěvek od elviiis »

mno takovej ventil koupis v kazde prodejne s pneumatickymi rozvody apd napr festo to bude mit urcite...a budeou urco delat i 12v... jiank v podstate takovej ventil by nemel bejt problem sehnat i mechanickej... jinak spravne oznaceni by mnelo bejt tusim 3/2 tzn 3cesty a dve polohy...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“