odstranění systému aktivního uhlí
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
odstranění systému aktivního uhlí
Potřeboval bych radu, jestli někdo už odstraňoval na japonci systém aktivního uhlí. Chci pročistit motorový prostor a ta změť hadiček a trubiček mně tam leze na nervy.Jde o to,jestli to nebude dělat nějaký bordel, myslím,jestli to nebude vadit jednotce. Je na to totiž napojený EGR ventil a ještě nějaký další ventily a nějaký trojcestný magneticky ventil-vše je vidět na fotkách.Ty konektory bych kdyžtak nechal zapojené,abych obechcal jednotku.Ale ty hadičky a nádobku chci vyrazit.
			
							- Přílohy
- 
			
		
				- IMG_0246.JPG (103.05 KiB) Zobrazeno 1689 x
 
- 
			
		
				- P1010015.JPG (109.86 KiB) Zobrazeno 1687 x
 
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
						peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: odstranění systému aktivního uhlí
Bez úpravy řídící jednotky nic neodstranuj. Čas od času si jednotka prověří funkci dle výsledku emisí.
			
			
									
									toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm 
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
						IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: odstranění systému aktivního uhlí
Vím,že EGR ventil můžu zaslepit a pokud neodpojím konektor,tak jednotka nic nepozná,takže bych nechal ty konektory zapojené a výhazel jen to vedení.NAvíc aktivní uhlí nemá s emisema už nic společného ne?
			
			
									
									mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
						peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: odstranění systému aktivního uhlí
Aktivní uhlí je s emisemi velice úzce spjato tak jako egr. Dochází k němu zkapalnení benzínových par a znovu nasatí do sacího potrubí. Záleží na tom jak je ta tvoje paštika stará a jak ecu provádí ovládání a kontrolu. Pokud už máš obd 2 tak to udělat nejde. Ecu čas od času ventil uzavře,otevře,tím vznikne bohatší směs a jednotka ověří funkci dle výsledku emisí,takže je úplně jedno jestli ventil necháš zapojeny v obvodu. To lze jen u kombinace řízení elektro/podtlak nebo podtlak ale ne obd 2 a dvě nebo 3 lambda sondy.
			
			
									
									toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm 
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
						IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: odstranění systému aktivního uhlí
Je to rok 1987 mazda 626 GD, lambdu to má jednu a i když to má kat,tak pochybuju,že to splňuje nějakou normu.BUde to fungovat nějak na principu podtlaku,mám k tomu knížku Jak na to,ale bohužel o tomhle se tam moc nezmiňují.Vím,že nejjednodušší by bylo to vyhodit a vyzkoušet,co to dělá,ale nechci vše složit a pak zas rozložit,kdy by to dělalo bordel.
			
			
									
									mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
						peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: odstranění systému aktivního uhlí
Tak tady to úplně v pohodě můžeš zlikvidovat. Cívky ventilu nahraď adekvátním odporem a je klid. Pozor na podtlaky,některé bývají průchozí a ovládají i něco jiného.
			
			
									
									toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm 
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
						IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: odstranění systému aktivního uhlí
mám takovou blbou otázku, ale měla / jak často by se měnit ta "nádoba", v které se páry shromaždují a může její dlouhá "nevýměna" mít vliv na chod motoru nebo výkon nebo cokoli?  
			
			
									
									
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
						Re: odstranění systému aktivního uhlí
Smazano
			
			
													
					Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 00:22, celkem upraveno 1 x.
									
			
									IQ stylingem nenahradis.
						- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: odstranění systému aktivního uhlí
Dík za rady a typy,zítra to letí z auta ven.Čím míň tam toho bude,tím líp.  Kdyby někdo věděl,co se dá ještě odstranit,tak bych taky byl rád za typ.
 Kdyby někdo věděl,co se dá ještě odstranit,tak bych taky byl rád za typ.
To Tabbo: Jsem přemýšlel,že do těch portů udělám závit a dám tam šroubek s těsněním.Původně sem tam totiž chtěl dát ty gumové záslepky,ale když jsou naprd,tak to vymyslím jinak.
			
			
									
									 Kdyby někdo věděl,co se dá ještě odstranit,tak bych taky byl rád za typ.
 Kdyby někdo věděl,co se dá ještě odstranit,tak bych taky byl rád za typ.To Tabbo: Jsem přemýšlel,že do těch portů udělám závit a dám tam šroubek s těsněním.Původně sem tam totiž chtěl dát ty gumové záslepky,ale když jsou naprd,tak to vymyslím jinak.
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
						peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: odstranění systému aktivního uhlí
Co já mám zkušenost,tak většina toyot a to i moje z roku 88 udělá po zapnutí kličku diagnostický test elektro okruhu,takže cokoliv odpojím,třeba i ventil na benzínové páry signalizuje jako poruchu.  Nevím jak mazda. Každopádně to zjistí velice rychle a případný odpor je haléřova položka.
			
			
													
					Naposledy upravil(a) Libor12 dne 07 dub 2009 08:12, celkem upraveno 1 x.
									
			
									toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm 
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
						IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: odstranění systému aktivního uhlí
toyota uvádí 5let nebo 100000km. Nevím jak jinde,asi to bude obdobné.bóďa píše:mám takovou blbou otázku, ale měla / jak často by se měnit ta "nádoba", v které se páry shromaždují a může její dlouhá "nevýměna" mít vliv na chod motoru nebo výkon nebo cokoli?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm 
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
						IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP




