
http://www.youtube.com/watch?v=lPv5WKEEAjw
Sice to tam kapku popletl se zrychlením a tim že 106 nemá sunshine_roof, ale jinak vcelku relevantní info

Moderátor: Jardafox
Saxofon je tiny_bit_better, tzn. že 106 je much_more_betterreproboy píše:já mu dám že hořtice se sýrem je tajny byt betr, tajny byt mor exajtynk nez pravej italskej makaron!
To jsme dva s tim, že já bych to ještě rozšířil o veškerou francouzskou produkciMPI píše:A to já jí klidně přiznam - už nikdy bych si nekoupil SaxoBohužel ale ani ,,pežooo"
Já ani omylem, ono je s tím sranda, když to jede....a to není moc často...kujon píše:Tak to já bych si 16V 106 koupil klidně zas
Tak to možná ten tvůj, ten můj jezdí víceméně bez problémů (ťuk ťuk na dřevo), když nepočítám výměnu oleje, rozvodů, a prasklej držák motoru, tak v servisu nebylMPI píše:Já ani omylem, ono je s tím sranda, když to jede....a to není moc často...kujon píše:Tak to já bych si 16V 106 koupil klidně zas
Páč vy ste oba dva závodníci a honíte to jak zdutou kozu, tak to pak takhle dopadáMPI píše:Asi jsi klikařA nebo já s Ryčmou neuvěřitelný smolaři, neb má s VTS ty samé zkušenosti
Na 16" to daleko líp sedí Ríšo a piánko pro rohlíky proč ne, né jak tvůj prague_ride_style - héééén hééééén, eště mi nalož, eště víc, křup, křup, dobrý den v servise, blaf, požár, konecRitchma píše:Protože je logický, že když si koupim auto, který vyniká jízdnima vlastnostma, nedám na něj 16" a nejezdim piánko pro rohlíky.....
A pak s tim ještě překážíš rozjetýmu fáčku a musí tě člověk objíždět zprava
No nevím pane Kujon, ale to auto absolvovalo jen 2x rally slippery (a pokaždé jsem se od přihlížejících dozvěděl, že je vidět, že je mi toho auta dost líto a že to šetřím) a tuším 1x slalom v Milovicích (šnečím tempem, páč mam ruce volšový...), nehledě na to, že vzhledem k tomu, jak dlouho to auto bylo odstavený, jsem ho moc honit nestihlkujon píše:Páč vy ste oba dva závodníci a honíte to jak zdutou kozu, tak to pak takhle dopadáMPI píše:Asi jsi klikařA nebo já s Ryčmou neuvěřitelný smolaři, neb má s VTS ty samé zkušenosti
to je přesně ten důvod, proč Punto GT už nechci. Sice jsem měl koní na rozdávání (186), ale pak začlo všechno odcházet. Podvozek, ramena, stabik, prevodovka, elektronika.. proste uz ten vykon nic nepobíralo. A pak se z toho stal akorát hustožrout peněz než zábava. Prodo mám deltu, která se vyrovná těmto hot hatchum, ale je spolehlivější, min zere, je pohodnější a má lepší podvozek a cinquecento nasrávače, se kterym si zablbnu a potrapim, ale nestojí to tolik peněz...MPI píše: Repro: Ano, máš naprostou pravdu - u těhle malejch vzteklejch sráčů se s tím musí počítat, bohužel....Nicméně pokud náklady na opravy za rok přesáhnou aktuální cenu, za kterou by se to při troše optimismu a ne moc vysoké inteligenci kupujícího dalo prodat, tak je to pro mě dostatečnej důvod, proč bych do toho znovu nešel