Chtěl bych se zeptat zkušenějších, jak nejlépe sundat ojnici z pístu. Jde ale o typ, kde je pístní čep v pístu volně, v ojnici napevno a nepoužívají se segerovky na zajištění. Napadá mě ten čep jedině vylisovat a mám dost strach z poškození pístu. Drží to tam opravdu dobře. Mám jednu testovací ojnici s pístem ze které jsem se pokusil ten čep vymlátit kladivem ale to není to pravé řešení. proto se ptám. Viděl jsem video montáže tohoto čepu a dělali to tak, že nahřáli nad hořákem ojnici, oko se roztáhlo a pak se zasunul čep. Jenže když už je to smontované, po nahřátí by se roztáhl i čep a vyndat by to nešlo, tak uvažuju jak na to.
ještě se chci zeptat, mám jednu sadu nových pístů a narozdíl od všech ostatních co jsem viděl mají tyto písty drsný, hrbolatý povrch. Má to nějaký význam kromě toho že se v tom bude asi dost ukládat karbon? Chtěl bych je vyleštit...
Děkuju za rady
Nightmare