AR166 píše:V12: byl to do tebe rejpanec. pamatuju si, jak jsi jí takhle na pumpě označil. .. to auto je a jestli tam napácháš ještě něco většího, tak
vsak ja vim....me se ta barva taky nelibi,ale neudelas nic...... mno motor uz mam, jeste sehnat prevodovku a pak se uvidi jestli to prijde sem bo ne e....
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
Jardafox píše:to vyměnili starci za zafiru tak klídek:D
ze by zlata zafira?
spíš našrot žirafa a v sociál edišn
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
Velký díky patri Rudimu , ze ma fabka kola z FRS a jeste mona aj pribude naraznik z FRS, kdyz se zadari, na prvnich fotkach trosku vis jeste to bylo vyheverovano a pak jedna sada v kufru
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Vasekk - njn, snažil jsem se to zlo zminimalizovat aspoň láknutím do barvy, aby to tak nebilo do očí. Dal bych origo, ale tyhle ten nějakej expert narval až dopředu a původní díry zadělal...
Chamelion: hlavně že zmizelo to tažný ted to vypadá o mooc líp
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
yarisek píše:JJ to už se tu někde řešilo, a pak jsem našel pár příkladů, jak se v dnešní době řeší koncovky výfuků. U IS-F je to možná více vidět...
nj, cos myslel? setri a sidi kde muzou
Ale ne, je to jen v tom že výfuk se musí hejbat, kdežto zadní nárazník je na pevno. Takže pokud se dělají takovedle designové koncovky výfuku přímo v nárazníku, tak je tohle řešení.
yarisek píše:JJ to už se tu někde řešilo, a pak jsem našel pár příkladů, jak se v dnešní době řeší koncovky výfuků. U IS-F je to možná více vidět...
nj, cos myslel? setri a sidi kde muzou
Ale ne, je to jen v tom že výfuk se musí hejbat, kdežto zadní nárazník je na pevno. Takže pokud se dělají takovedle designové koncovky výfuku přímo v nárazníku, tak je tohle řešení.
ale u toho lexusu jsou tz horní koncovky vyloženě fake ne? že trubky vede jen do tý spodní nebo obráceně.
yarisek píše:Ale ne, je to jen v tom že výfuk se musí hejbat, kdežto zadní nárazník je na pevno. Takže pokud se dělají takovedle designové koncovky výfuku přímo v nárazníku, tak je tohle řešení.
samozrejme ale i tak v dnesni dobe kdy je mozne vymyslet temer cokoliv a x moznosti provedeni, tak by nebyl problem vymyslet aby to fungovalo i bez takove "nahrazky" protoze to opravdu kazi celej dojem auta
ale u toho lexusu jsou tz horní koncovky vyloženě fake ne? že trubky vede jen do tý spodní nebo obráceně.
Nn, tak jak jsou 4 koncovky venku, tak jsou 4 výstupy z tlumiče, je to videt i na té další fotce. jedine co tam je , jako u ostatních aut, že mezi koncem tlumiče a koncovkou v narazníku je díra, protože se výfuk hejbe..