BOV - vyhozené peníze

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
misokgb
Příspěvky: 286
Registrován: 28 srp 2007 04:05
Bydliště: Nitra, SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: BOV - vyhozené peníze

Příspěvek od misokgb »

ARV6 píše:Fakt co prispevek to perla... Rekl bych ze 2.0V6 Turbo od AR BOV ma z vyroby, jen uzavreny...
Bypass to ano, to je samozrejme. Ale sycani nepocut, tak ako na seriovej 1,8T RS alebo Grande punto 1,4T :kladivo:
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: BOV - vyhozené peníze

Příspěvek od JRD McLAREN »

..no kukal som sa dneska f robote pod kapotu par autam...
motory VW 1.8T (AWT, AWZ) a oba mali "bypass", teda prebytocny tlak vracali nas5 do sania..
..a tETKA mala to plastove cudo nazvane ako " Kombinovany ventil"
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: BOV - vyhozené peníze

Příspěvek od Idaho »

pokud si dobřepamatuji ( a že sem jich pár rozebral ) tak 7mgte má BOV. Taktéž sem zatím nevidel 3SGTE bez BOV ale asi sem videl zatím jen sqmé exoty kterých je poskrovnu ale zrovna vsichni se scházejí v mé blízkosti :D ( mluvím oseriových motorech se seriovým vemtilem at si ho výrobce nazývá jak chce princip je stejný ).
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

PhoB
Příspěvky: 166
Registrován: 02 led 2006 23:11

Re: BOV - vyhozené peníze

Příspěvek od PhoB »

Ted lehce odbocim, kdyz mam turbo s anti-surge sacim housingem. Pomuze mi to k necemu (pouziti bez bov) nebo je to vec, ktera pomaha pouze pri surge v zatezi?
S2 ABY Coupe in ressurection
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: BOV - vyhozené peníze

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:43, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: BOV - vyhozené peníze

Příspěvek od Krosmen »

Ještě teda jednou pro upřesněný.Podle jakého kritéria mám bov vybírat a kam by mněl být v systému umístěn pro jeho optimální funkci.Kdysi sem četl že by se mněl umisťovat do 1/3 vzdálenosti mezi klapku a IC blíže k němu.
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: BOV - vyhozené peníze

Příspěvek od Libor12 »

no já už si vybral :) dnes přišel Obrázek Obrázek 8)
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Re: BOV - vyhozené peníze

Příspěvek od Mirek-200sx »

synapse je dobra volba libore..na kolik vysel a kde jsi kupoval jestli to neni tajne? 8)
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: BOV - vyhozené peníze

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:44, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Re: BOV - vyhozené peníze

Příspěvek od Mirek-200sx »

Taboo: rekneme ze kdyz pouziju bezny FMIC kit, vyvody ze stran. Je lepsi BOV umistit kam? psal jsi 1/3-1/2 vedeni...pocitas i IC? Takze BOV idealne umistit na potrubi Turbo->IC nebo IC->klapka? Dekuju za upresneni

Konkretni IC pro predstavu kudy povedou trubky je tento:
http://www.jperformance.co.uk/images/ni ... er_web.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

EDIT: Pokud mam radovy 6 valec a dve turba. Staci BOV jeden? Nebo je nutnost pouzit dva? GTR ma tusim seriove 2 ventily.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: BOV - vyhozené peníze

Příspěvek od Libor12 »

Mirek-200sx píše:synapse je dobra volba libore..na kolik vysel a kde jsi kupoval jestli to neni tajne? 8)
přimo zde http://synapseengineering.com/cart/cata ... s-2-1.html" onclick="window.open(this.href);return false; a cena až do domu 300usd
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: BOV - vyhozené peníze

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:44, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Re: BOV - vyhozené peníze

Příspěvek od Mirek-200sx »

Super, to jsem chtel vedet..dekuju Taboo
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

TF
Příspěvky: 101
Registrován: 02 říj 2006 21:30
Bydliště: Západní Čechy

Re: BOV - vyhozené peníze

Příspěvek od TF »

A co při zvyšování výkonu? Mám auto co má v sérii 220HP a s větším turbem by mělo mít 300. Budu muset dávat jiný BOV nebo bude stačit sériový? Nebo jak to spočítat/změřit?

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“