..no kukal som sa dneska f robote pod kapotu par autam...
motory VW 1.8T (AWT, AWZ) a oba mali "bypass", teda prebytocny tlak vracali nas5 do sania..
..a tETKA mala to plastove cudo nazvane ako " Kombinovany ventil"
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
pokud si dobřepamatuji ( a že sem jich pár rozebral ) tak 7mgte má BOV. Taktéž sem zatím nevidel 3SGTE bez BOV ale asi sem videl zatím jen sqmé exoty kterých je poskrovnu ale zrovna vsichni se scházejí v mé blízkosti ( mluvím oseriových motorech se seriovým vemtilem at si ho výrobce nazývá jak chce princip je stejný ).
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Ted lehce odbocim, kdyz mam turbo s anti-surge sacim housingem. Pomuze mi to k necemu (pouziti bez bov) nebo je to vec, ktera pomaha pouze pri surge v zatezi?
S2 ABY Coupe in ressurection
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT
Ještě teda jednou pro upřesněný.Podle jakého kritéria mám bov vybírat a kam by mněl být v systému umístěn pro jeho optimální funkci.Kdysi sem četl že by se mněl umisťovat do 1/3 vzdálenosti mezi klapku a IC blíže k němu.
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
synapse je dobra volba libore..na kolik vysel a kde jsi kupoval jestli to neni tajne?
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Taboo: rekneme ze kdyz pouziju bezny FMIC kit, vyvody ze stran. Je lepsi BOV umistit kam? psal jsi 1/3-1/2 vedeni...pocitas i IC? Takze BOV idealne umistit na potrubi Turbo->IC nebo IC->klapka? Dekuju za upresneni
EDIT: Pokud mam radovy 6 valec a dve turba. Staci BOV jeden? Nebo je nutnost pouzit dva? GTR ma tusim seriove 2 ventily.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
A co při zvyšování výkonu? Mám auto co má v sérii 220HP a s větším turbem by mělo mít 300. Budu muset dávat jiný BOV nebo bude stačit sériový? Nebo jak to spočítat/změřit?