problém s turbem

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

možná trapná otázka ale hlídal z vás někdo u toho GT AFR? Že hořej písty..to je už opravdu něco špatně.. problém není rozhodně v GT turbu
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

písty hořely v jinejch souvislostech s jinejma turba vlivem nedostatečně dimenzovanýho ppalivovýho čerpadla který prostě nestačilo dodávat dost paliva....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Shelby
Příspěvky: 757
Registrován: 16 led 2006 21:12
Bydliště: svoje
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s turbem

Příspěvek od Shelby »

jen otazecka... proc je tedy známo, ze treba u 2.0 tddi u forda odchazeji turba a to je na nich krasnej napis garrett, kdyz jsou tak skvele? I me odeslo, kdyz jsem jel pilu po dalnici,tak krup a osicka byla vejpul... ale musim priznat, ze jsem to auto mel par dni a hned co jsem prvni nechal udelat byla vymena oleje a ve velkem vyhlasenem servise tam dali 10w40 misto 0w30... ale jestli to kruplo tim... nechci rejpat, jen me to zajima. A samo ze je alespon u me normalni jezdit do zahrati slusne a po pile to nechat kadlat - nejsem tak bohatej abych kupoval turbiny jak rohliky :)
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí :D

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

hele ono pokud to je vada turba tak by určitě garett toto turbo vyreklamoval ale pokud je konstrukční vada v designu motoru či motorvém prostoru tak je to chyb fordu... první OII měli ůdajně taky problém s odcházením turba a též to bylo ůdajně špatně navrženým přístupem mazání...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: problém s turbem

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:30, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: problém s turbem

Příspěvek od JonnY »

Shelby : pri diesloch sa pouzivaju velmi male turba aby sa dosiahli co najlepsie reakcie v co najnizsich otackach. lenze sa moze stat ze pri vysokej zatazi vo "vysokych" (4000+) otackach to turbo sa dostane na hornu hranicu svojich moznosti, a proste to nevydrzi

a ako pise Taboo, nikomu to nejak moc nevadi. vacsina ludi nejazdi tak aby to turbo rychlo oddelali, a ak hej tak ho vymenia v zaruke, alebo idealne majitel zacvaka...

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s turbem

Příspěvek od blázen »

já myslím že u TDDI neodcházej běžně jen turba :lol:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
maxm
Příspěvky: 41
Registrován: 25 zář 2008 15:04

Příspěvek od maxm »

tddi v 4000+ hmmmm :( :( :(
I love the smell of the napalm in the morning

Shelby
Příspěvky: 757
Registrován: 16 led 2006 21:12
Bydliště: svoje
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s turbem

Příspěvek od Shelby »

rejpalky typu blazen ze kterych nic normalniho nevypadne ignoruji a ostatnim diky. Celkem me to zajimalo... a ano, turbo mi odeslo kdyz byly ot. za 4000 ot. drzel jsem se na dalnici za Focusem ST :D ted uz to neudelam :D
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí :D

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s turbem

Příspěvek od blázen »

Shelby píše:rejpalky typu blazen ze kterych nic normalniho nevypadne ignoruji a ostatnim diky. Celkem me to zajimalo... a ano, turbo mi odeslo kdyz byly ot. za 4000 ot. drzel jsem se na dalnici za Focusem ST :D ted uz to neudelam :D
tak mi sem napostuj tvoje OT kde něco normálního vypadlo z tebe.. :lol:
každej pohcopil,že jde o joke..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

TF
Příspěvky: 101
Registrován: 02 říj 2006 21:30
Bydliště: Západní Čechy

Re: problém s turbem

Příspěvek od TF »

Tak těd´ už někdo Coupe s GT28 v čr rozchodil??? Já jen že prý už se těch kitů prodalo X, ale nikdo nedokáže poradit někoho, komu by to skutečně jelo. A přitom v Anglii s tím Cuffaro kitem jezdí normálně (dle toho co píšou na ENG foru).

Promažte někdo ty OT nademnou třeba k poslednímu krossmenovi nebo tabooovi.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s turbem

Příspěvek od Krosmen »

jistě,já jsem montoval už tři ztoho jedno je vidět na odkazu v mém podpisu,je to GT28RS
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s turbem

Příspěvek od blázen »

já mám na SX GT2871R a tam to fungovalo poslední 7000km naprosto bez problému a skutečně je tam restriktor.. taková kostka na přívodu oleje
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s turbem

Příspěvek od Krosmen »

originál garette má restriktor o průměru 2mm,ale musí se zároveň sezhora zajistit proti jeho vypadnutí-zároveň restriktor drží celý vnitřek s ložiskama proti protočení....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s turbem

Příspěvek od blázen »

jo to vím..já tam mám ještě něco navíc..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s turbem

Příspěvek od Krosmen »

Já používám ještě jeen restriktor na vstupu oleje pro jistotu.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s turbem

Příspěvek od blázen »

jj taky ho tam mám to je právě ono..ale proč vám to na coupe nefunguje?
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s turbem

Příspěvek od Krosmen »

mě vše funguje jak má.... :-)
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“