<<< Na co si dát majzla na cestách >>>
Moderátor: Dave0401
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
o tom mluvili pred chvili na radio zurnalu, ze namontovali do aut tajne sledovaci zarizeni a zjistili ze nektera policejni auta se 8 hodin nehly z mista

..:: MB C-Klasse ::..
..:: Okta III ::..
..:: Kawa Z1000SX ::..
..:: Okta III ::..
..:: Kawa Z1000SX ::..
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
ona ani ta garáž nepomůže, sice v ní dejme tomu nebude gps signál, ale tak či tak bude na mapě gps systému místo, na kterém signál zmizel, pak doba, po kterou nebyl a pak čas výjedu. A když to ještě někdo umí ukázat na google fotomapách jako třeba firma, ve které pracuji.... ... ....
, pak je po pi*i i s garáží a holt se musí makat. 
Nafta & benzín
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
jo, ty systémy mají něco do sebe - ale ve služebním autě bych to nechtěl
. tolik lidí už kvůli toho vyletělo .... a nejlepší ti, co kradli naftu. rekord má jistý řidič vozidla tatra 8X8 speciálně upraveného s hydraulickým rypadlem na korbě od Českých Budějovic... za ukradenou naftu si postupně postavil barák, koupil funglovku Octávku RS a do práce jezdil fáčkem na LPG

Nafta & benzín
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
krást nafta se bude furt
, i kdyby ti měl na korbě sedět dispečer

Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
tak pokud je v autě systém s měřením paliva v nádrži (nepočítám sračky od SGS a spol., kdy se to napojí na plovák a lítá to +/- 20% nádrže...), tak nemáš šanci. 
Nafta & benzín
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
když se někde napíchnu na palivový systém ,tak to bude ukazovat jen vyšší spotřebu a tu si šofer vždycky zdůvodní,hlavně v terénu.
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
kde se chceš napíchnout ?
, když je to hardwarově řešeno sondou v nádrží, která nesnímá průtok, ani nějakou přiblblou hladinu, ale hydrostatický tlak ?
Stačí systém na chvíli odpojit, on si ihned zazálohuje aktuální stav a začíná počítat timeout do dalšího zapojení a ihned hlásí SMSkou nestandartní situaci a pak porovnává hladinu před výpadkem a po výpadku a navíc porovnává polohu stroje
. Jediná varianta by byla, že bys plynule odčerpával naftu a místo toho doléval v adekvátním poměru vodu, ačkoli ta má jinou hustotu, ale pokud bys vypočítal poměr, tak by to asi bylo ok... A na spotřebu to neuhraješ, protože spotřeba je plynulá, ty pokud ubereš skokově třeba 10, 20, 50 l, tak se ti to jó projeví- majitel si vyjede sestavu a v ní bude schod jako prase.
Prostě- nelze ojebat
Prostě- nelze ojebat
Nafta & benzín
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
když se domluvím s mechanikem ,aby mi při servisu připojil k přepadům z trysek odbočku z které budu celou šichtu při běhu motoru brát naftu tak nevím jak tohle někdo zjistí.A další věc -jak se pozná když budu brát naftu z nezavislého topení? Rád se poučím jak ty lepší systémy fungujou,zatím jsem neslyšel o žádném který by koumáci šoféři neobešli.
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
nezávislé topení má normovaný provoz, tzn. ví se, kolik takové nezávislé topení v průměru za hodinku spálí. A on takový systém umí snímat, kdy nezávislé topení jede - přesný čas. Možná by nějaký koumák mohl umět odpojit čidlo, ale opět když to udělá, okamžitě jde sms majiteli stroje a údaj se ukládá na serveru.
Co se týče odbočky, jak říkáš, musela by nafta ubývat kontinuálně, ne skokově, každý větší skok se okamžitě projeví (především díky tomu, že neměříme hladinu ,ale hydrostatický tlak).
Takže ano, pokud bys vytvořil systém, takový, že ti mechanik umístí někde v systému odbočku a ty bys za provozu stroje odebíral kontinuálně určité minimální množství souběžně s prací stroje, tak by to teoreticky možné bylo. Ono je to totiž ošetřeno i o časovač, tedy běžnou spotřebu za časovou jednotku. Takže pokud by to nějak extra kolýsalo, tak je to problém. Nehledě na to, že průběžně odčerpávanou naftu bys musel nasávat elektropumpičkou, která by musela být kalibrovaná na takový odběr, který se nepozná. Prostě není to sranda a vyrobit a provozovat zařízení, které by takový systém ojebal, není až tak snadné, resp. většina těch, co stroje či náklaďáky obsluhují, nebo řídí, nejsou schopna jen tak tohle zprovoznit. A už vůbec nehledě na to, že budeš jezdit někde s kanistrem v náklaďáku, do kterého se ti ta nafta bude průběžně čerpat... to je docela riziko. A ještě detail - ono to umí snímat i otáčky a vypracovat na to ve výstupu krásný graf v návaznosti na spotřebu. Takže když by někdo tu naftu bral přes nějaký přepad a tvrdil, že stroj byl maximálně vytížen, majitel si vyobrazí otáčky, na kterých zjistí, že stoj jel v běžném režimu a spotřeba je vysoká.
Co se týče odbočky, jak říkáš, musela by nafta ubývat kontinuálně, ne skokově, každý větší skok se okamžitě projeví (především díky tomu, že neměříme hladinu ,ale hydrostatický tlak).
Takže ano, pokud bys vytvořil systém, takový, že ti mechanik umístí někde v systému odbočku a ty bys za provozu stroje odebíral kontinuálně určité minimální množství souběžně s prací stroje, tak by to teoreticky možné bylo. Ono je to totiž ošetřeno i o časovač, tedy běžnou spotřebu za časovou jednotku. Takže pokud by to nějak extra kolýsalo, tak je to problém. Nehledě na to, že průběžně odčerpávanou naftu bys musel nasávat elektropumpičkou, která by musela být kalibrovaná na takový odběr, který se nepozná. Prostě není to sranda a vyrobit a provozovat zařízení, které by takový systém ojebal, není až tak snadné, resp. většina těch, co stroje či náklaďáky obsluhují, nebo řídí, nejsou schopna jen tak tohle zprovoznit. A už vůbec nehledě na to, že budeš jezdit někde s kanistrem v náklaďáku, do kterého se ti ta nafta bude průběžně čerpat... to je docela riziko. A ještě detail - ono to umí snímat i otáčky a vypracovat na to ve výstupu krásný graf v návaznosti na spotřebu. Takže když by někdo tu naftu bral přes nějaký přepad a tvrdil, že stroj byl maximálně vytížen, majitel si vyobrazí otáčky, na kterých zjistí, že stoj jel v běžném režimu a spotřeba je vysoká.
Nafta & benzín
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
co to vyjde taky šystém...... ?
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
možná je hlavní problém v tom že ten majitel neumí vyhodnotit dobře ty údaje a proto to zatím jde obejít a ojebat.
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
Záleží... Pokud to chceš "v plné palbě" tak nějakých cca. 34tis na auto. Ale to se bavím o variantě, která v ČR nemá konkurenci.Dan píše:co to vyjde taky šystém...... ?
Nafta & benzín
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
jo, to by mohl být problém, ale řešení jsme už našli... Jednoduše... Systém ti prostě vyjede graf kde přesně vidíš, odkdy dokdy byla jaká spotřeba, jestli jelo nezávsilé topení, jestli jel stroj v horním výkonovém spektru... pak už nemusí nic vyhodnocovat, protože to vidí černé na bílem.alean píše:možná je hlavní problém v tom že ten majitel neumí vyhodnotit dobře ty údaje a proto to zatím jde obejít a ojebat.
Samozřejmě, jsou firmy, které dělají "sledování" podle gps a softwarově počítají spotřeby, to je hračka pro děti, tam ojebeš co chceš. Pak jsou mistři, co používají plovákové měření - odchylka až 25%, při 600l nádrž je to 150litrů.... Pak jsou borci s relátkovými měřiči, tam už je přesnost 10-12% , to už jsme na nějakých 60litrech. Nehledě k tomu, že to je extrémně poruchové, takže velká šance, že to nebude fungovat...
No to bylo jenom tak bokem
Nafta & benzín
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
Pokud to meri hydrostaticky tlak, tak nestaci nic menisho, nez zmenit tihove zrychleni. To se meni s nadmorskou vyskou. Idealni pro zlodeje je potom sluzebka na Mesici.
Kurva kolik usili a casu zaberou montaze nejakych ojebavatek a sidi-zarizeni. Radeji makejte a za vydelane penize si tu naftu kupte u stojanu.
Kurva kolik usili a casu zaberou montaze nejakych ojebavatek a sidi-zarizeni. Radeji makejte a za vydelane penize si tu naftu kupte u stojanu.
Live4Ride Syndicate
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
Tady jsi v cesku kaaamo 
AUTODÍLY SIEN Bohumín
skype: autodily_sien_bohumin
775233340, 773334818
skype: autodily_sien_bohumin
775233340, 773334818
- Luke_TDI
- Příspěvky: 5841
- Registrován: 22 říj 2006 13:13
- Bydliště: Sucha Gorna Near OV
- Kontaktovat uživatele:
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
no ja musim rict ze me docela tahle diskuze fascinuje. Ti co kradou naftu jsou pekne kurvy a majitel jim by mel dat co proto 
VODA,TOPENI,PLYN - Kompletni realizace vytapeni tepelnym cerpadlem nebo plynovym kotle vc. servisu zarucniho i pozarucniho. tzv. plnime sny na pockani
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
kdybys byl zamestnanec tak mluvis jinak 
AUTODÍLY SIEN Bohumín
skype: autodily_sien_bohumin
775233340, 773334818
skype: autodily_sien_bohumin
775233340, 773334818
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
Za socialismu bylo takové rčení,že jak nakradeš,tak okrádáš sebe a svou rodinu.
Golf V TDI 103Kw


Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
Z tehle vypicene ceske malosti je mi obcas na bliti. Kdyz jsem nekde mimo cr, tak se obcas stydim, ze jsem cech, protoze za nasi reputaci muze presne tenhle pristup.
Live4Ride Syndicate
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
Sly píše:Z tehle vypicene ceske malosti je mi obcas na bliti. Kdyz jsem nekde mimo cr, tak se obcas stydim, ze jsem cech, protoze za nasi reputaci muze presne tenhle pristup.
Live4Ride Syndicate
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
přesně tak... Jenže na tu nadmořkou výšku je koeficient a ten se stanoví podle zeměpisné šířky, ale to se bavíme spíše globálně, takže vycházejme ze střední evropy. S tím měsícem goodSly píše:Pokud to meri hydrostaticky tlak, tak nestaci nic menisho, nez zmenit tihove zrychleni. To se meni s nadmorskou vyskou. Idealni pro zlodeje je potom sluzebka na Mesici.
Kurva kolik usili a casu zaberou montaze nejakych ojebavatek a sidi-zarizeni. Radeji makejte a za vydelane penize si tu naftu kupte u stojanu.
Nafta & benzín
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
fandim tem systemum... krast se nema... a verim, ze kdyby nebylo te nafty bokem, tak by tech "slavnych TDI" tolik na cestach nebylo... 
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
sem stejneho nazoru .. a hlavne taxiky by byly jen LPG ...
..:: MB C-Klasse ::..
..:: Okta III ::..
..:: Kawa Z1000SX ::..
..:: Okta III ::..
..:: Kawa Z1000SX ::..
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
paradoxem je, že ač se těmito systémy zabývám, jedno autíčko které mám , je taky na naftu a ne vždy jezdí na palivo od benzinky (ne že bych naftu kradl, není ani odkud, ani bych to nedělal, ale vždycky se najde nějaký hodný kamarád, co nabídne k prodeji po 18 kč
) No a 8kč na litru, to se už pozná 
Nafta & benzín
- Luke_TDI
- Příspěvky: 5841
- Registrován: 22 říj 2006 13:13
- Bydliště: Sucha Gorna Near OV
- Kontaktovat uživatele:
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
Bacha na borce s civicem co maj dvojty turbo! Tohle mi spis vyvolalo usmev na tvari nez vtisklo nake ponauceni.
http://www.novinky.cz/krimi/177739-mlad ... stani.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.novinky.cz/krimi/177739-mlad ... stani.html" onclick="window.open(this.href);return false;
VODA,TOPENI,PLYN - Kompletni realizace vytapeni tepelnym cerpadlem nebo plynovym kotle vc. servisu zarucniho i pozarucniho. tzv. plnime sny na pockani
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
(???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
- Luke_TDI
- Příspěvky: 5841
- Registrován: 22 říj 2006 13:13
- Bydliště: Sucha Gorna Near OV
- Kontaktovat uživatele:
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
presne tak kua. vocipovany SDI a i tri turba ti jsou k hovnu 
VODA,TOPENI,PLYN - Kompletni realizace vytapeni tepelnym cerpadlem nebo plynovym kotle vc. servisu zarucniho i pozarucniho. tzv. plnime sny na pockani
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
(???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
no musím říct, že vůz vybrali "zajímavý"
. Bych do toho spotu dal Fáčko od Poklopa

Nafta & benzín
Re: <<< Na co si dát majzla na cestách >>>
i s poklopem 
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI

