Co první???
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Co první???
začínám mít plány jak neupravím svoje fárko ale vubec netuším kde začít?? poradte?? zajímá mě jak upravit nejen trocha motor přes exterier interier a podvozek tak čím začít???
Opel Vectra B 2.0i 16V
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co první???
Prodejem a zakoupením takového vozu, které bude mít z výroby vlastnosti, po kterých toužíš. Jiný postup je kompromis a ekonomický nesmysl. 

|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co první???
kola, podvozek, koncovej tlumič, filtr... plasty a exteriér na poslední místo
koukám, že máš vectru s ecotecem... na ten lexmaul a dbilas dělá poměrně dost věcí (svody, sání.)..takže stačí mít velký konto a jedeš..
jinak jakákoliv invetsice do auta je nesmysl:) ale když tě to baví, a máš k auto nějakej vztah, tak není co řešit
koukám, že máš vectru s ecotecem... na ten lexmaul a dbilas dělá poměrně dost věcí (svody, sání.)..takže stačí mít velký konto a jedeš..
jinak jakákoliv invetsice do auta je nesmysl:) ale když tě to baví, a máš k auto nějakej vztah, tak není co řešit

Re: Co první???
honza 2.0 16v píše:kola, podvozek, koncovej tlumič, filtr... plasty a exteriér na poslední místo
koukám, že máš vectru s ecotecem... na ten lexmaul a dbilas dělá poměrně dost věcí (svody, sání.)..takže stačí mít velký konto a jedeš..
jinak jakákoliv invetsice do auta je nesmysl:) ale když tě to baví, a máš k auto nějakej vztah, tak není co řešit
a kde bych sehnal svody sani atd atd nenašel sem žádnou stránku kde bych pro sve auti něco takového našel

Opel Vectra B 2.0i 16V
Re: Co první???
nejlepší věc co udělat
http://www.youtube.com/watch?v=cv157ZIInUk" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=cv157ZIInUk" onclick="window.open(this.href);return false;
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co první???
http://www.carbonia.cz/?m1=1&t=138" onclick="window.open(this.href);return false;Dr.Scorp píše:......
a kde bych sehnal svody sani atd atd nenašel sem žádnou stránku kde bych pro sve auti něco takového našelshanim zkrácené řazení odlehčený setrvačník keramickou spojku atd atd
http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
výběr velikej, na setrvák bych nešahal...
Re: Co první???
honza 2.0 16v píše:http://www.carbonia.cz/?m1=1&t=138" onclick="window.open(this.href);return false;Dr.Scorp píše:......
a kde bych sehnal svody sani atd atd nenašel sem žádnou stránku kde bych pro sve auti něco takového našelshanim zkrácené řazení odlehčený setrvačník keramickou spojku atd atd
http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
výběr velikej, na setrvák bych nešahal...
díky díky

Opel Vectra B 2.0i 16V
Re: Co první???
na co keramickou spojku, když tam máš 100kW?
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: Co první???
je to mrtvé ten motor na to že to je 100kw tak to skoro vubec nejede nevim čim toRudi píše:na co keramickou spojku, když tam máš 100kW?

Opel Vectra B 2.0i 16V
Re: Co první???
Necekej rozumne odpovedi kdyz das prispevek do pokecu 

Re: Co první???
no jo sem tu nový stačí poradit kde mam napsat a napíšumilosh píše:Necekej rozumne odpovedi kdyz das prispevek do pokecu

Opel Vectra B 2.0i 16V
Re: Co první???
Mas tady ai 50 sekci tak si vyber, tvuj dotaz bych smeroval spis do Tuning / Styling sekce, tak ti to tam hned presunu 

Re: Co první???
milosh píše:Mas tady ai 50 sekci tak si vyber, tvuj dotaz bych smeroval spis do Tuning / Styling sekce, tak ti to tam hned presunu
oka

Opel Vectra B 2.0i 16V
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co první???
nazoorna ukazka, preco nesahat na zotvacnik
http://www.youtube.com/watch?v=L2pz1PkhAo8
http://www.youtube.com/watch?v=QSFA0ufNS_k
http://www.youtube.com/watch?v=nefQuSFZLxI
motor mas X20XEV ..??
http://www.youtube.com/watch?v=L2pz1PkhAo8
http://www.youtube.com/watch?v=QSFA0ufNS_k
http://www.youtube.com/watch?v=nefQuSFZLxI
motor mas X20XEV ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co první???
Přesně tak. V první řadě musí všechno fungovat, tak jak má. Nejdřív bych to viděl na údržbu moturu, protože když to má 100 KW a nejede to.... to je divný ne? Já mam 55 kW (taky Opeláckých) po údržbě a jede tobóďa píše:bod. č.1) uvedení vozu do perfektního stavu

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Co první???
to chce ale vymenit motor a ne spojkuDr.Scorp píše:je to mrtvé ten motor na to že to je 100kw tak to skoro vubec nejede nevim čim toRudi píše:na co keramickou spojku, když tam máš 100kW?
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: Co první???
takže dobrá udržba motoru a co jsi přesně ty udělal?? co jsi měnil nebo co bych měl chtít požadovat po servisu samozřejmě nemluvim o orig. servisum.artty píše:Přesně tak. V první řadě musí všechno fungovat, tak jak má. Nejdřív bych to viděl na údržbu moturu, protože když to má 100 KW a nejede to.... to je divný ne? Já mam 55 kW (taky Opeláckých) po údržbě a jede tobóďa píše:bod. č.1) uvedení vozu do perfektního stavu



Opel Vectra B 2.0i 16V
Re: Co první???
jj motor mam přesně tenhleJRD McLAREN píše:nazoorna ukazka, preco nesahat na zotvacnik
http://www.youtube.com/watch?v=L2pz1PkhAo8
http://www.youtube.com/watch?v=QSFA0ufNS_k
http://www.youtube.com/watch?v=nefQuSFZLxI
motor mas X20XEV ..??

Opel Vectra B 2.0i 16V
Re: Co první???
s tim souhlasimavenger píše:nejlepší věc co udělat![]()
http://www.youtube.com/watch?v=cv157ZIInUk" onclick="window.open(this.href);return false;

máš plnou tašku jó máš?
Re: Co první???
Hele pokud chceš upravovat oplíka, napiš raděj k nám do Opel sekce, tady se dozvíš leda.... ale ty víš co 

Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co první???
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Co první???
každý vždy začíná s dotazem jak zvýšit výkon, první co by měl každý udělat jsou brzdy,podvozek - tlumiče + všechny podvozkové díly zkontrolovat/vyměnit, a kvalitní pneu, pak udělat servisní údržbu motoru - vyměnit všechno co již dosloužilo nebo je na výměnu, hlavně nedávej otevřený filtr a neodstraňuj katalyzátor a všechny tlumiče jak mají všichni začátečníci co vědí o technice prd ve zvyku, s dalšimi dotazy bych šel do opel klubu, tam vědí asi více zda záměna nějakých dílů ze silnější verze má nějaký význam, tam o těch motorech vědí 

Re: Co první???
no 100kw n tu vahu neni zadnej zazrak je to rodine auto nikoliv zavodak proto pocitej s tim ze kazdej malej hot hatch s 16kou bude rychlejsi... jak bylo zmineno kup kvalitni kola , kvalitni pneu , kvalitni tlumice , povymenuj stabyky filtry apd. posleze premejslej o svodech vackach a podobnych drobnostech a mas sanci se dostat na hodnoty starsich motoru opel 2.0 16V ale pokud do toho nestriknes dalsi vektru nikdy to nebude rychle auto tak si to rozmysli...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Co první???
kubi píše:Hele pokud chceš upravovat oplíka, napiš raděj k nám do Opel sekce, tady se dozvíš leda.... ale ty víš co

můj názor zní:
prodat..koupit vectru 4x4 a instalovat 2,0T z calibry..to je dobrý základ,z něhož jednou může něco být..

- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co první???
Zase až tak moc věcí jsem nedělal.... jedná se jen o tohle: rozvody, těsnění pod hlavou, komplet vyčištěné vstřikování, nové svíčky (Beru - přesně ty co jsou předepsané pro můj motor), kabely ke svíčkám, filtry (palivový, vzduchový, olejový), olej. To je snad asi všechno, a rozdíl v tom jak to jelo a jak to jede teď je znát. Předním než jsem to udělal motor sice běžel celkem klidně, ale při jízdě to občas cukolo, někdy se mu nechtělo do otáček a celkově to bylo líné.Dr.Scorp píše: takže dobrá udržba motoru a co jsi přesně ty udělal?? co jsi měnil nebo co bych měl chtít požadovat po servisu samozřejmě nemluvim o orig. servisuto bych se asi nedoplatil jelikož by mi vytáhli starý motor a dali nový
předpokládám ale že spoustu věcí si dokážu udělat sám
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Co první???
m.artty píše:Zase až tak moc věcí jsem nedělal.... jedná se jen o tohle: rozvody, těsnění pod hlavou, komplet vyčištěné vstřikování, nové svíčky (Beru - přesně ty co jsou předepsané pro můj motor), kabely ke svíčkám, filtry (palivový, vzduchový, olejový), olej. To je snad asi všechno, a rozdíl v tom jak to jelo a jak to jede teď je znát. Předním než jsem to udělal motor sice běžel celkem klidně, ale při jízdě to občas cukolo, někdy se mu nechtělo do otáček a celkově to bylo líné.Dr.Scorp píše: takže dobrá udržba motoru a co jsi přesně ty udělal?? co jsi měnil nebo co bych měl chtít požadovat po servisu samozřejmě nemluvim o orig. servisuto bych se asi nedoplatil jelikož by mi vytáhli starý motor a dali nový
předpokládám ale že spoustu věcí si dokážu udělat sám
díky moc přesně tohle bude muj problem je to líne takže udělám to co jsi tady psal a pak napíšu výsledek


Opel Vectra B 2.0i 16V
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co první???
V první řadě se mrkni na svíčky... ono když tam dáš jiné než tam mají být, často to blbě jede.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Co první???
je to kombinace dvou základních věcí, benzín a vzduch, nejlepší je začít od těch nejlevnějších věcí, já začínám vždy od "vzduchu". Kontroluji jestli není nějaká překážka v sání, nový filtr (když už nový tak něco kvalitního - KN atd ale jen vložku, otevřený konus v 90% motoru spíše ubere) případně jestli jsou v pořádku hadice a neufukují, banalita ale dokáže to změnit k horšímu když AFM dává signál a poté se ke klapce dostane zcela jiné množství, takže je dobré vzít hodnoty čidel z autodat nebo workshopu, sehnat si multimetr nebo šikovného elektrotechnika a měřit hodnoty všech důležitých čidel které zajišťují poměr směsi, nevím co je vše u opelu, nějaká čidla teploty a množství vzduchu zřejmě,proměřit jestli odpor klapky se při otevírání lineárně mění, při té příležitosti proměřit lambdu, pokud stach. poměr jiné než "1" tak to může zapříčinit lenost ale to by si asi cítil na spotřebě. svíčky nic nestojí, kabely většinou vydrží hodně, málokdy je třeba měnit, taky lze proměřit, palivová soustava bude asi také v pořádku takže bych se dál zaměřil za svody, zkontrolovat výfuk, zmíněnou lambdu, a mrknout na katalyzátor v jakém je stavu, pokud je ucpaný tak plyny nejdou ven a auto se dusí a nejde do otáček, UNI stojí kolem 2tis takže to není tak hrozné, kamarád měl ve výfuku nějaký chuchel a také mu auto vůbec nechtělo jet...může to být hodně příčin, otázka jestli jak píšeš že je liné tak takové prostě není od výroby