Co první???

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Dr.Scorp
Příspěvky: 12
Registrován: 06 zář 2009 16:05
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od Dr.Scorp »

avenger píše:je to kombinace dvou základních věcí, benzín a vzduch, nejlepší je začít od těch nejlevnějších věcí, já začínám vždy od "vzduchu". Kontroluji jestli není nějaká překážka v sání, nový filtr (když už nový tak něco kvalitního - KN atd ale jen vložku, otevřený konus v 90% motoru spíše ubere) případně jestli jsou v pořádku hadice a neufukují, banalita ale dokáže to změnit k horšímu když AFM dává signál a poté se ke klapce dostane zcela jiné množství, takže je dobré vzít hodnoty čidel z autodat nebo workshopu, sehnat si multimetr nebo šikovného elektrotechnika a měřit hodnoty všech důležitých čidel které zajišťují poměr směsi, nevím co je vše u opelu, nějaká čidla teploty a množství vzduchu zřejmě,proměřit jestli odpor klapky se při otevírání lineárně mění, při té příležitosti proměřit lambdu, pokud stach. poměr jiné než "1" tak to může zapříčinit lenost ale to by si asi cítil na spotřebě. svíčky nic nestojí, kabely většinou vydrží hodně, málokdy je třeba měnit, taky lze proměřit, palivová soustava bude asi také v pořádku takže bych se dál zaměřil za svody, zkontrolovat výfuk, zmíněnou lambdu, a mrknout na katalyzátor v jakém je stavu, pokud je ucpaný tak plyny nejdou ven a auto se dusí a nejde do otáček, UNI stojí kolem 2tis takže to není tak hrozné, kamarád měl ve výfuku nějaký chuchel a také mu auto vůbec nechtělo jet...může to být hodně příčin, otázka jestli jak píšeš že je liné tak takové prostě není od výroby

od výroby není určitě takové už když sem ho kupoval jelo líp než nyní :(
Opel Vectra B 2.0i 16V

Uživatelský avatar
Dr.Scorp
Příspěvky: 12
Registrován: 06 zář 2009 16:05
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od Dr.Scorp »

m.artty píše:V první řadě se mrkni na svíčky... ono když tam dáš jiné než tam mají být, často to blbě jede.

svíčky sem kupoval přímo pro daný typ motoru :) ale jak říkám mám je doma na stole stále, takže je deprv musím vyměnit :)
Opel Vectra B 2.0i 16V

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Re: Co první???

Příspěvek od tsin »

uz si prosimte udelej vlakno v oplech at to tady nestrasi
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

Uživatelský avatar
kujon
Příspěvky: 2409
Registrován: 24 črc 2004 23:34
Bydliště: Chotěboř, Brno.
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od kujon »

tsin píše:uz si prosimte udelej vlakno v oplech at to tady nestrasi
Aby ses neposral
Pug 106 S16 - splašená francouzská krabička :afro:
A také něco většího německého.

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Re: Co první???

Příspěvek od tsin »

kujon píše:
tsin píše:uz si prosimte udelej vlakno v oplech at to tady nestrasi
Aby ses neposral
jako moderator bys mel jit prikladem a umet drzet sve pudy na uzde (a radsi toto smazat)
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

Uživatelský avatar
Peugeot.309
Příspěvky: 155
Registrován: 16 bře 2008 16:29
Bydliště: Světlá nad Sázavou

Re: Co první???

Příspěvek od Peugeot.309 »

Čím začít? Jak už zde bylo řečeno,nedjřív dát auto do bezvadného stavu a dřív než motor bych dal lepší brzdy protože rozjet auto na 200km/h umí každej idiot,ale pak to brzdit už taková sranda není.Jestli to má 100kw a nejedeto,je to divný.Minule jsem měl půjčenou Vectru B 1.8 16V a docela to lítalo (i v nádrži) tak že projdi filtry jestli nejsou přicpaný nebo špinavý,svíčky,váhu vzduchu....a nejlíp uděláš když to necháš někde napíchnout na diagnostiku,třeba je problém někde v jinde.....
Peugeot 309 1.6 65kw - minulost
Peugeot 306 1.4 55kw - slouží rodičům
Renault Megane II -2.0 16V 99kw -současnost

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“