avenger píše:je to kombinace dvou základních věcí, benzín a vzduch, nejlepší je začít od těch nejlevnějších věcí, já začínám vždy od "vzduchu". Kontroluji jestli není nějaká překážka v sání, nový filtr (když už nový tak něco kvalitního - KN atd ale jen vložku, otevřený konus v 90% motoru spíše ubere) případně jestli jsou v pořádku hadice a neufukují, banalita ale dokáže to změnit k horšímu když AFM dává signál a poté se ke klapce dostane zcela jiné množství, takže je dobré vzít hodnoty čidel z autodat nebo workshopu, sehnat si multimetr nebo šikovného elektrotechnika a měřit hodnoty všech důležitých čidel které zajišťují poměr směsi, nevím co je vše u opelu, nějaká čidla teploty a množství vzduchu zřejmě,proměřit jestli odpor klapky se při otevírání lineárně mění, při té příležitosti proměřit lambdu, pokud stach. poměr jiné než "1" tak to může zapříčinit lenost ale to by si asi cítil na spotřebě. svíčky nic nestojí, kabely většinou vydrží hodně, málokdy je třeba měnit, taky lze proměřit, palivová soustava bude asi také v pořádku takže bych se dál zaměřil za svody, zkontrolovat výfuk, zmíněnou lambdu, a mrknout na katalyzátor v jakém je stavu, pokud je ucpaný tak plyny nejdou ven a auto se dusí a nejde do otáček, UNI stojí kolem 2tis takže to není tak hrozné, kamarád měl ve výfuku nějaký chuchel a také mu auto vůbec nechtělo jet...může to být hodně příčin, otázka jestli jak píšeš že je liné tak takové prostě není od výroby
od výroby není určitě takové už když sem ho kupoval jelo líp než nyní
