Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Moderátoři: Berry, m.artty

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od Chosse »

Kluci tak mě napadlo napsat topic a buď se to uchytí nebo to mázněte :wink:

Tak já začnu :
Opel Kadett GSi 2,0 - 85 Kw rok výroby 1991 - jsem 3tí majtel a předemnou to měli dva chlápci s věkem kolem 40ti let z toho jeden v Rakousku a druhej v Brně,najeto měl nějakej 175000km dle tacho a věděl jsem už při koupi že časem budu muset dělat plechařinu.

Je to v kůži,a s Gsi výbavou takže v el. s BC a Checkem

Koupil jsem ho za 20 000,- v prosinci 2007

investice
druhej chladič 800,-
váha vzduchu 600,-
motor + GO 13000,-
vačka 1500,-
sport. filtr KN - 500,-
silentblok motoru 800,-
uložení serva 1200,-
uložení stabilizátoru 500,-
manžety poloos 750,-
ložiska předních kol 1700,-
horní uložení tlumiče 600,-
zadní brzdy ( prasátka + pakny ) 1400,-
zadní ložiska včetně prachovek 700,-
spínač brzdového světla 250,-
přední lampy vč. motorků 800,-
třetí dveře 200,-
zadní GSi nárazník 400,-
bílé blinkry 300,-
centrál 1200,-
audio 6000,-

33 200,- mi vyšlo...

Zatím neuvádím plechové díly karoserie a cenu za klempíře,to pak doplním.
13.4.2010
klempíř 25 000,-
zadní čelo 650,-
lemy 500,-
vnitřní lemy 450,-
prahy 1300,-
kapsy 500,-
brašna do kufru 200,-
kabeláž k audiu 890,-
29 490,-

Takže zatím : 29 490 + 33200 = 62690,- :shock: ty krávo... jsem blázen... :oops:

Na závěr - Kubi jak jsi to psal o majtelech Opla ? :lol:
Naposledy upravil(a) Chosse dne 13 dub 2010 11:55, celkem upraveno 2 x.
Není třeba...

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od kubi »

Kubíček pokračuje - 3. majitel, první majitel byl ze Švýcar 1988-1997 - vůz byl servisován v autorizovaném servise. V roce 1997 dotažen do ČR a do roku 2006 s ním jezdil pán který při prodeji šel do důchodu, takže věk lze odtušit. Stál mě CZK 18.000. Auto mělo při koupi tyto závady: špatný krokový motorek, rezavá podlaha (částečně vyřešeno, zbytek přes zimu) a total KO lemy. Interiér taky nic moc.
Bylo to mé první auto tak jsem hlavně chtěl jezdit, a postupně jsem povyměňoval XY věcí. Začnu cca od počátku:

- Vzd. filtr do UFO - 200,-
- Svíčky Brisk - 199 ( :savle: vyměněny za NGK V-line - 400,-)
- Kabely zapalovací Starline - 389,- taky odešly
- Nové pojistky - cca 29,-
- Filtr palivový Starline - 79,-
- Krokový motorek starší - 500 (jo byl jsem blbej :-D)
- Fix bílý na pneu - 120,-
- Manžeta řadičky - 99,- (k ničemu, vyměněna za šitou na míru z aukra - 250,-)
- Rozvodový řemen Gates - 307,-
- Pumpa FEBI - 850,-
- Čidla teploty 2x - 150 + 270 (cca)
- Těsnění pod palici - 411,-
- Palec rozdělovače + víčko cca 450,-
- Hydra + vahadla - ??? našly se u kamaráda v garáži :D
- Stroboskopy - 199 - :smich: mladej a blbej, byly tam tak dva měsíce
- Klínový řemen - 127,-
- Potenciometr škrtící klapky + další dva krokové motorky - uzmuty z kámošovy garáže :-D
- Olej motorový Total 15w40 3L - 450,-
- Olejový filtr - 78,-
- Podvozek JOM -50/30 tlumiče a pružky - 4100,-
- Luft filtr JOM - rezavá edice - 290,-
- Žárovky do světel - modré - 179,-
- Autorádio Blaupunkt SD 27 2ks (1. ukradeno po 14 dnech neznámým zmrdem) 2x 1790,-
- ISO konektor 2x - 80,-
- Sedačky př. černé - 300,-
- Intoš GSi od Lukina - 1200,- (myslím, pak ještě kapota ale tu nepočítám )
- Žlutá mlhajda - 105,-
- Kola Keskin KT1 - 5500,- + 900 rovnání a vaření + 300 sjetí hran + 1900 leštění
- Bílé blinkry - 150,-
- Lakování nárazníků 2 x mat černý spray - 169,-
- Lakování nárazníků 2 x základovka spray - 150,-
- Lakování dílů v intošu - spray černý mat 149,-
- Lemy - 750 + 3000 práce
- Osvěžovač luftu vanilka - 149,-
- Šrouby kol pojistné - 199,-
- Světla Irmscher - tmavá - 750,- + 100,- oprava díry
- Tuna sprayů, barev, kosmetik, montážního materiálu, voňavých stromečků atp. nelze spočítat :-)
- Benzín - ??? žere to málo ale už rok a půl až na dvě vyjímky jezdí jen na V-Power proč? a proč ne? :x

určo si ještě vzpomenu, tak doplním

____________________________________________________________________________

Suma: raděj to nesčítat

Verdikt: spokojenost, kvůli tomu autu jsem našel kopu super lidí (ano myslím vás :-D ) a taky jsem si předurčil, čím budu až do smrti jezdit :-D

Budoucnost: Spokojený kubík by byl v případě, že by se z Neely vyklubalo obyčejné GSi v TOP stavu s pěknýma kolama... ale auto si jaksi hodlám nechat
forever takže mám času do důchodu dost

a na konec porovnávací foto alá "Tak jde čas"


Obrázek

Obrázek

A debilní nápady :-D

Obrázek
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8033
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od milosh »

Logicky: cim starsi pekac a mensi porizovaci cena tim vyssi bude cena za ND ne? :wink:

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od Lukin_GSi »

Tak já pokračuju pánové, hranatých Aster už bylo dost :lol:

Opel Astra F CDX - GSi 1.6 8V X16SZ - 2.0 8V C20NE rv. 06/95 dovoz z DE (2003) v ČR druhý majitel. Koupeno 12/2007 za 38.000,- najeto 138tis, součastný stav tacho. 155tis.

A šlo to následovně:

Zadní GSi světla - 500,-
Zadní Mattig křidlo - 500,-
Koncový tlumič výfuku DTM - 1.200,-
Sportovní filtr včetne nerez. příruby 500,-
Tažné zařízení - 1.700,-
Další koncový tlumič výfuku včetně nerez koncovky - 1400,-
Sportovní zrcátka - 700,-
Ofuk šíbru z Manty - 500,-
GO brzdy - kotouče, destičky, bubny, pakny, prasátka - 5.000,-
GSi paket- přední, zadní nárazník, kapota, maska - 2.500,-
Přední čirá optika s Angel Eyes - 3.000,-
Sportovní pružiny 60/40 - 500,-
Sada tlumičů Koni Sport - 1.000,-
Další koncový tlumič výfuku z nerezu - 1600,-
Čepy ramen a řízení - 1.200,-
Zadní tmavé lampy Irmscher - 1700,-
ALU kola Borbet T - 7.000,-
Homokynetické klouby - 1.500,-
Přední ložiska - 1.000,-
Renovace a swap 2.0 8V - 20.000,-
Horní uložení tlumičů - 1.200,-
Podvozek JP Holand Sport 60/40 - 2.999,-

Takže to je tak skoro vše - 57.200,- plus barvy, laky a nezapočítané práce - 58.000,-

A přes zimu jedem dál:

Angel Eyes black - 3.000,-
GSi intoš plus plasty - 2.000
Karosářské úpravy a opravy - 5.000,-
Celolak - 12.000
Oprava Borbetů - 2.000,-
Xenony - 2.000,-
Přední spoiler a prahy - 3.000,-
Volant z Géčka - 1000,-

To máme 30.000,- plus 58.000,- a na jaře jsem někde na 90.000,- a ještě se stále bude vylepšovat. To už nepočítám další swap motoru.. ehm cože ? :lol:

S oplíkem maximání spokojenost, a prodej do budoucna taky není v plánu. Vzhledem k tomu, že jsem 17ti letý příznivce blesku v kruhu a žiju krutý studentský život takže mě ta investice vůbec nemrzí, podotýkám že do dnešního data jsem pouze zahříval sedadlo spolujezdce a oficiální výjezd bude 04/10. Dost keců, teď pár fotek :mavani:

Obrázek

Obrázek


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Naposledy upravil(a) Lukin_GSi dne 24 zář 2009 18:57, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od Rudi »

ještě k tomu doplňte najetý kilometry
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od Lukin_GSi »

doplneno, i kdyz myslim ze je to aspon v mem pripade zbytecne :) nevim co tam tech 150tis ma.. mona sedacky :lol:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od kubi »

Já kilometry nemůžu povědět, jelikož maj Kadetti jen 5ti místné počítadlo, teď jsme na 97něco něco a v roce 1997 mě tuším 107 tisíc, dle servisky, pak přestala, takže nejspíš 200.000 ale taky moh bejt stočenej.... každopádně, jede a pojede asi ještě dlouho, bude muset :-) sotva ukočíruju toto, natož abych při škole koupil A-G třeba :(

Milosh: Spíš bych řekl, že množství, ta cena, to bude sporné. Na tyhle auta je vše tak levný, že kompletní GO tě vyjde třeba levněji, než blbá serviska na nové auto 8)
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Kox.mania
Příspěvky: 142
Registrován: 30 črc 2009 20:36

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od Kox.mania »

No já zatím většinu věcí teprve oddělával, takže to moc kromě nervů nestálo :lol:

Obrázek
Obrázek

takže počítám že se s pár úpravama jako jsou

rozvody
kladka
skořepiny
4-bodové pásy
nějaká ta lakovna
gumy
výfuk
sklo
upravená zadní náprava na kotouče z calibry turbo
filtry
oleje
kapaliny

tak dle mýho zatím ivestice tak do 25 - 27 000 kč


Obrázek
Obrázek
Potřebujete nějaké nářadí ...?

Elektrické ruční.. aku, pily, flexy, brusky, kladiva, hoblíky, frézy, sady, ráčny, torxy, klíče, svářečky, kleště, siky, brusivo... aj. popř. železářský sortiment..?

Ptejte se ;-)

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od Ilegaltuner »

pěkně to tu mate rozepsané :D ja už an nevim u 150tis jsem to přestal pošítat :roll: :wink:
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od BIGPAPA »

když to tak vezmu je mi k pláči....
Auto - 75000kč
Kola -17 tiskč
Pneu - 8 tiskč
Světla přední - 5150kč
Zadní Lampy - 3200kč
Radio - 6700kč
Repro - 6500kč
WunderBaum - 500kč
Rozvody - 2500kč
> práce za rozvody 1000kč
Olej cca 4 tis kč(výměny plus dolití)
Xenony - 2300kč
Led Parkovačky 120 kč(2 balení)
SMD LED parkovačky od Johanika - 300kč
Výměna výfukového ventilu a gufer na ventilech - 8 tis kč
2x zavaření výfuku - 500
Výměna vlnovce a nahrazení katalyzátoru trubkou - 800kč
a mám teď doma nabouranej stroj a jsem bez peněz na opravu :cry: :cry: :cry:
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od Chosse »

Tak vidím že jsme na tom všichni podobně :D to mě těší.Jak psal Milosh tak je to tak že pokud koupíš pekáč za pár peněz tak do něj vrazíš víc jak do auta za 80 ale jak píše Kubi díly jsou levnější takže zase udělat z toho auto není tak strašný ale pak je to vzhledem k věku za investované peníze neprodejný... Taky to chci jako Gsi v origo stavu Kubíku,teda až na pár drobností :wink:
Není třeba...

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od kubi »

Ono to nemusí nutně být až tak nerentabilní. Koukejte na ceny GSiček v NDR :-) Plečky jsou sice za pakatel ale o to víc se budou cenit ty v pěkným stavu. Což mě je ale fuk, moje zůstane doma, už mám k té popelnici tak pevnej vztah, že bych ji asi nedal spek

A co další, nebuďte líní, pište, šup šup :-D
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8033
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od milosh »

Auto - 130t pred 3 rokama
investice cca 50t ale vcetne new pneu zimni plus letni a klasika servis rozvody olej atd..

takze v podstate jen jezdim a dodrzuju servisni intervaly, vic jsem spis dal do stylingu, lakovani a naky dily jako jiny predni lampy, zadni, opc volant atd :)

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od Chosse »

Máme už takový mladší veterány :D pověřil jsem kámoše ať mi u klempíře zkusí povolit šrouby na ramenech v uchycení do podlahy,kdyby to tam bylo v zarezlý tak ať mi tam hodí nový matky když to bude párat,jinak nějaký fotky rozpáranýho opla prý udělá tak uvidím jak budou tak to sem hodím... :savle:
Není třeba...

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od m.artty »

Taky se přidám, takže moje auto: Opel Kadett E 1,6i cabrio
Počet předchozích majitelů: nezjištěn (je to postavené na papírech z jiného auta) + už mám duplikát techničáku
Země původu: viděl bych to na Německo

Auto jsem koupil na začátku léta 2008, bylo nepojízdé a střecha byla KO. Stálo to kámošovi před barákem pod plachtou od listopadu a až v létě se mi podařilo ho přemluvit, ať mi to za dvojku nechá :lol:
Auto jsem teda koupil s tím, že je tam rozebraný motor (byl potkaný; zapříčiněno špatnou vodní pumpou). První věc co byla, zkusila se tam dát jiná hlava (ale byla z C16NZ - původně v autě C14NZ) a to nebylo dobré. Takže se udělaly ventily v původní hlavě. Když už se dělaly ventily, udělaly se i rozvody, vyměnil se olej apod. Jelo se na evidenčku, kde mi řekli.... vypadá to dobře, ale je tam jinej motor než tam má být.
Chvilku na to se objevil na prodej Kadett bez TP se správným motorem za dobrou cenu. Tak jsem koupil druhého Kadetta, do 14 dnů byl rozřezaný a já měl konečně správný motor do cabria (to už byl listopad 2008). Tlačil mě čas, abych auto přihlásil do konce roku na své jméno - chtěl jsem se vyhnout ekodani. Takže se auto odvezlo ke známému na dílnu, kde jsem si nechal vyměnit motor (jenom mechanická výměna, ostatní věci jsem už dělal sám). 15.12. se auto odtáhlo na laně na další evidenčku, kterou už zvládlo bez problémů.
Hurá na můj oblíbený dopravní inspektorát. Tam jsem taky musel zase několikrát, protože nějaký šikovný úředník udělal blbě duplikát techničáků a bylo tam psáno, že je to hatchback a na papíru z evidenčky bylo, že se jedná o cabrio. Musel jsem tam snad 2x nebo 3x a nakonec 22.12. jsem dostal malý TP se svým jménem :D Když si vzpomenu na ty ráno co jsem čekal před městkým úřadem než otevřou :spac:
Auto tedy bylo přepsané, motor tam byl taky už správný, ale měl jsem toho tak nějak dost, tak jsem Kadetta nechal chvíli na pokoji. Samozřejmě co bych to byl za Opeláka, kdybych nebyl pořád v garáži a nechrabal se v autě. Takže koncem ledna se za začalo pracovat na elektrice. Ikdyž jsem z toho měl celkem strach, udělal jsem to nakonec celé sám.
V březnu 09 jsem koupil dalšího Kadetta, tentokrát GSi... ale nepojízdné. Ani nevím proč jsem ho koupil... prostě jsem měl potřebu koupit si auto :lol: (taky už je po smrti - rozebrán v začátkem června 09).
Ale vraťme se ke cabriu, koncem března jsem měl hotovou elektriku a částečně složený interiér. Už zbývalo jen dojít na ID pro značky a auto se mohlo převést do letní garáže-dílny. Tam se začalo pracovat na další důležitých opravách auta a teď vypadá, tak jak vypadá.
Jsou udělané brzdy, vyměněné tlumiče, všechno funguje tak jak má a začátkem září auto přošlo STK bez jidiného problému :D

Trošku jsem se rozepsal, ale celá historie vozu to opravdu není... jen ty nejzajímavější věci. Teď se mrkneme na ty peníze:
Nákup auta 2000,-
Bílé blinkry 150,-
Rozvoďák + filtr 500,-
Vodní pumpa 700,-
Vzduchový filtr 100,-
Střecha 2200,-
Alternátor 51,-
Svíčky a kabely 750,-
Ventily + tesnění pod hlavu 1100,-
Kniha "jak na to" 250,-
Přední světla 100,-
Kryt rozvoďáku 500,-
Část zadního blatníku 300,-
1. hromada ND 900,-
Auto na motor 2800,-
Zadní světla Irmscher 400,- (zatím ve skříni)
Přední repro 200,-
Výměna motoru 2000,-
Elektrická zrcátka 800,-
2. hromada ND 1000,-
Maska Kamei 500,-
LEDdiody do interiéru 108,-
GSI na ND 2000,-
Koberečky 100,- (ještě nejsou v autě)
a mnohé další.... už mě to nebaví psát. Prostě jsem tam za 27 500 Kč + plno spotřebního materiálu co není započítaný + móře času stráveného v garáži....

Kubi, asi máš pravdu... každej majitel Opela musí být tak trochu blbec :potlesk:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od Chosse »

Můžeš si dovolit koupit starý auto, pokud tomu rozumíš a baví tě to :D v opačném případě máš doma jen něco velkýho co ti dělá jen problémy... :roll: Proto dneska tolik lidí jezdí novejma fóbiema,kdo by se v tom furt hrabal :lol: Naštěstí zatím mě to baví, ale příjde doba kdy už to bude jinak s tím počítám...
Není třeba...

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od Lukin_GSi »

muze te to bavit sebe vic, ale kdyz jsi z panelaku a nemas garaz tak jsou auta rv. pod 2000 temer nepouzitelne 8)
m.artty> ty ho mas za 2tis :lol: ja ho za 3 vemu na nd :lol:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od kubi »

Lukin_GSi píše:muze te to bavit sebe vic, ale kdyz jsi z panelaku a nemas garaz tak jsou auta rv. pod 2000 temer nepouzitelne 8)
Tohle vytesat do kamene 8) Ono se mi to pěkně vymstilo, někdo viděl jak tam něco dělám a že si tam nosím rádio, sem tam jsem ho nechával v kastlíku, páč mi k němu nedali krabičku a šup, za 14 dní bylo fuč. Ted už v autě nic nenechávám, tak se nebojím o obsah, ale o celek. Loni odtud zmizel kámošův Kadett, který při vší skromnosti vypadal dost hůř než můj. Když vám někdo objede klíčem auto, s kterým jezdíte do práce, a máte ho jako spotřebku, tak si ráno zaklejete, kdeže to žijete a jedete, ale pokud vám toto někdo udělá s autem, které máte od toho aby vám dělalo radost a s tím, že péče o něj a každotýdenní umývání a vylepšování vás baví, to pak lautr zamrzí :( Osobně jsem byl asi jinak vychován, ale ctím pravidlo, že sahat na to, co není moje se nemá. Bohužel, žijeme v zemi kde je závist národním sportem a lepší to už asi nebude :-( dnes je pátek a já můžu jen hádat co mi zase provedou... minulej týden to byla sklenice mojita na střeše
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
crazyape
Příspěvky: 1610
Registrován: 25 říj 2005 20:55
Bydliště: doma

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od crazyape »

Ilegaltuner píše:pěkně to tu mate rozepsané :D ja už an nevim u 150tis jsem to přestal pošítat :roll: :wink:
To jo, jeste at napisou adresy :lol:

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od Lukin_GSi »

to nemusi byt o tom jak jsi nauceny, to je o tom, ze vis co to je stravit stovky hodin makanim na tom aute, takze nejake objeti klicem neni mozne uz ze soucitu 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od BIGPAPA »

díky tomuhle škrábání jsem tak trochu upustil od řešení dokonalosti laku, tudíš auto se nastříká do barvy v garáži a dlabat na to
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od m.artty »

Lukin_GSi píše:m.artty> ty ho mas za 2tis :lol: ja ho za 3 vemu na nd :lol:
Trojka je moc, přece bych tě takhle neokrad. Za 2500 si pro něj klidně přijeť, ale platíme v Eurech....
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od Lukin_GSi »

tech 2500E bych dal kdyby byl v turbo a po GO :lol:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8033
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od milosh »

Jedna vec je kdyz jsi skolak a mas cas se v aute hrabat protoze jinou cinnost v podstate nemas, ale pokud uz je rodina a auto denne potrebujes v praci nemuzes mit plechovku co se ti po par km rozsype, Sice oply jsou kvalitni auta ale rekl bych ze ty kolem roku 90 to spis nebyly :lol:

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od Lukin_GSi »

milosh> nejak mam na to opacny nazor nez ty, rekl bych ze starsi oply byly kapacity, ty novejsi mi nejak nevoni, do noveho opla bych asi nesel.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8033
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od milosh »

Mno, pozink, motory ktery tolik nepapaj olej jako ty starsi modely, bezpecnost, to te nepresvedci?

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od BIGPAPA »

Mildo s tě,ma motorama co tolik nepapaj olej bych tu moc nekřičel :oops: :oops: :oops:
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od m.artty »

milosh píše:Jedna vec je kdyz jsi skolak a mas cas se v aute hrabat protoze jinou cinnost v podstate nemas, ale pokud uz je rodina a auto denne potrebujes v praci nemuzes mit plechovku co se ti po par km rozsype, Sice oply jsou kvalitni auta ale rekl bych ze ty kolem roku 90 to spis nebyly :lol:
Musím souhlasit. Ono mi stačí když jsem teď už druhej týden v Praze a jen na víkend jsem doma. V pátek člověk přijede utahanej z Prahy, v sobotu se dá něco málo udělat, ale spíš bych se raději jenom tak poflakoval a v neděli večer zase zpátky do Prahy. Povinný ručení mám do 15.10., takže potom jde cábro do garáže pod plachtu... a kdy se bude pokračovat v úpravách/opravách... kdo ví....
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od kubi »

Já mám jedinou výtku ke korozi... co se týče oleje u starých 16v, tak si zase uvědomme, že to byla jaksi první "várka" či jak to nazvat... prostě nová technologie pomineme-li C20XE, což ale byla taky jiná skupina 8)
Pro mě vždy byli, jsou a budou Oplíci, kteří se povedli (do r. 1990 snad vše) a pak ti co se povedli méně - např. Agila, nebo Corsa C, taky mě nějak neoslnila... Ale k tomu co psal milosh, to je pravda, jakmile má člověk rodinu, tak se priority přesunou naprosto jinam 8) A až děti vylítnou z hnízda, tak se tatínek zase přesune tam, kde byl před 20 lety a bude z něj zase dítě :D
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8033
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Re: Kolik jste už vrazili do Oplíka...

Příspěvek od milosh »

No to asi jo ale urcite si v roce 2030 nekoupim veterana z roku 1998 jako mam ted :lol:

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“