Kubíček pokračuje - 3. majitel, první majitel byl ze Švýcar 1988-1997 - vůz byl servisován v autorizovaném servise. V roce 1997 dotažen do ČR a do roku 2006 s ním jezdil pán který při prodeji šel do důchodu, takže věk lze odtušit. Stál mě CZK 18.000. Auto mělo při koupi tyto závady: špatný krokový motorek, rezavá podlaha (částečně vyřešeno, zbytek přes zimu) a total KO lemy. Interiér taky nic moc.
Bylo to mé první auto tak jsem hlavně chtěl jezdit, a postupně jsem povyměňoval XY věcí. Začnu cca od počátku:
- Vzd. filtr do UFO - 200,-
- Svíčky Brisk - 199 (

vyměněny za NGK V-line - 400,-)
- Kabely zapalovací Starline - 389,- taky odešly
- Nové pojistky - cca 29,-
- Filtr palivový Starline - 79,-
- Krokový motorek starší - 500 (jo byl jsem blbej

)
- Fix bílý na pneu - 120,-
- Manžeta řadičky - 99,- (k ničemu, vyměněna za šitou na míru z aukra - 250,-)
- Rozvodový řemen Gates - 307,-
- Pumpa FEBI - 850,-
- Čidla teploty 2x - 150 + 270 (cca)
- Těsnění pod palici - 411,-
- Palec rozdělovače + víčko cca 450,-
- Hydra + vahadla - ??? našly se u kamaráda v garáži
- Stroboskopy - 199 -

mladej a blbej, byly tam tak dva měsíce
- Klínový řemen - 127,-
- Potenciometr škrtící klapky + další dva krokové motorky - uzmuty z kámošovy garáže

- Olej motorový Total 15w40 3L - 450,-
- Olejový filtr - 78,-
- Podvozek JOM -50/30 tlumiče a pružky - 4100,-
- Luft filtr JOM - rezavá edice - 290,-
- Žárovky do světel - modré - 179,-
- Autorádio Blaupunkt SD 27 2ks (1. ukradeno po 14 dnech neznámým zmrdem) 2x 1790,-
- ISO konektor 2x - 80,-
- Sedačky př. černé - 300,-
- Intoš GSi od Lukina - 1200,- (myslím, pak ještě kapota ale tu nepočítám )
- Žlutá mlhajda - 105,-
- Kola Keskin KT1 - 5500,- + 900 rovnání a vaření + 300 sjetí hran + 1900 leštění
- Bílé blinkry - 150,-
- Lakování nárazníků 2 x mat černý spray - 169,-
- Lakování nárazníků 2 x základovka spray - 150,-
- Lakování dílů v intošu - spray černý mat 149,-
- Lemy - 750 + 3000 práce
- Osvěžovač luftu vanilka - 149,-
- Šrouby kol pojistné - 199,-
- Světla Irmscher - tmavá - 750,- + 100,- oprava díry
- Tuna sprayů, barev, kosmetik, montážního materiálu, voňavých stromečků atp. nelze spočítat

- Benzín - ??? žere to málo ale už rok a půl až na dvě vyjímky jezdí jen na V-Power
proč? a proč ne?
určo si ještě vzpomenu, tak doplním
____________________________________________________________________________
Suma: raděj to nesčítat
Verdikt: spokojenost, kvůli tomu autu jsem našel kopu super lidí (ano myslím vás

) a taky jsem si předurčil, čím budu až do smrti jezdit
Budoucnost: Spokojený kubík by byl v případě, že by se z Neely vyklubalo obyčejné GSi v TOP stavu s pěknýma kolama... ale auto si jaksi hodlám nechat
forever takže mám času do důchodu dost
a na konec porovnávací foto alá "Tak jde čas"
A debilní nápady
