dekuju za nabidku, ale minulej tejden jsem koupil novy kola a gumy, takze ted budu chvilku na suchuAlesShi píše:mam nabidku na ladeni jednotky s brzdou pred i po za 9,5k
audi TT 2.0 TFSI
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: audi TT 2.0 TFSI
Re: audi TT 2.0 TFSI
265 liber .. brzda probehla pred i po..Krosmen píše:jen kolikpak ho to stálo?
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .
vauxhall astra van 1.7 cdti .
Re: audi TT 2.0 TFSI
ok tak ja se taky pirdam...
honda CRX ed9 rv 1992 po chipu auto netahlo tak jako kdysi
fiata bravo 1.6 16V 4krat chipovano auto skoro nejelo skoncilo to koupi ecu na vrakovisti
VW golf 5val 2.3 auto zralo a nejelo jako drive
bora tdi 77kw (nebo tka nejak) chip + zakazkovej vyfuk na brzde 140ps a 420nm (nezavysla brzda po 1roce uzivani) ovsem turbo vydrzi pouze 15tis (pretaci se)
seat leon 1.8turbo 110Kw chipnuto a uzivona s hecu na brzde 140ps
hodne resp vetsina ze zminenych bitpower povedena bora (minimlani kourivost) ovsem turbo trpi chctelo by to vetsi) nalitano hodne s tou upravou nic jineho neodchazi byla ladena firmou bitpowers (otec majitele bitpower)
Jinak na slovensku sidli firma jez profesionalne ladi auta i rozsahlich upravach bez vymeny ecu... hlavne audi... datalog je samozrejmost ovsem cena bude jinde
ochcavku si chipnout nenecham 81dieselovych KW na jezdeni do prace staci a na mazlika necham sahnout jen ladice ne chiptuningare
honda CRX ed9 rv 1992 po chipu auto netahlo tak jako kdysi
fiata bravo 1.6 16V 4krat chipovano auto skoro nejelo skoncilo to koupi ecu na vrakovisti
VW golf 5val 2.3 auto zralo a nejelo jako drive
bora tdi 77kw (nebo tka nejak) chip + zakazkovej vyfuk na brzde 140ps a 420nm (nezavysla brzda po 1roce uzivani) ovsem turbo vydrzi pouze 15tis (pretaci se)
seat leon 1.8turbo 110Kw chipnuto a uzivona s hecu na brzde 140ps
hodne resp vetsina ze zminenych bitpower povedena bora (minimlani kourivost) ovsem turbo trpi chctelo by to vetsi) nalitano hodne s tou upravou nic jineho neodchazi byla ladena firmou bitpowers (otec majitele bitpower)
Jinak na slovensku sidli firma jez profesionalne ladi auta i rozsahlich upravach bez vymeny ecu... hlavne audi... datalog je samozrejmost ovsem cena bude jinde
ochcavku si chipnout nenecham 81dieselovych KW na jezdeni do prace staci a na mazlika necham sahnout jen ladice ne chiptuningare
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
Re: audi TT 2.0 TFSI
taky jsem s chiptuningem nikdy problém neměl, viz BMW 530d z 185 na 225k, najeto 300tis km s chipem, vstřiky a turbo měněny v cca 200tis (tolik vydržej i na seriovce), Audi A4 TDI, najeto cca 120tis s chipem, neměnilo se nic, Audi A3 TDI najeto cca 60tis s chipem, měnila se jen váha vzduchu, čidla.. jedinej problém byl s první A4 TDI, chip a ještě powerbox, občas to nechtělo jet
nejvíc problémů sem měl paradoxně s A4 TDI quattro, kde chip nebyl..
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
Re: audi TT 2.0 TFSI
neznas nazev ty slovensky firmy, pripadne jejich www ?elviiis píše:ok tak ja se taky pirdam...
honda CRX ed9 rv 1992 po chipu auto netahlo tak jako kdysi
fiata bravo 1.6 16V 4krat chipovano auto skoro nejelo skoncilo to koupi ecu na vrakovisti
VW golf 5val 2.3 auto zralo a nejelo jako drive
bora tdi 77kw (nebo tka nejak) chip + zakazkovej vyfuk na brzde 140ps a 420nm (nezavysla brzda po 1roce uzivani) ovsem turbo vydrzi pouze 15tis (pretaci se)
seat leon 1.8turbo 110Kw chipnuto a uzivona s hecu na brzde 140ps
hodne resp vetsina ze zminenych bitpower povedena bora (minimlani kourivost) ovsem turbo trpi chctelo by to vetsi) nalitano hodne s tou upravou nic jineho neodchazi byla ladena firmou bitpowers (otec majitele bitpower)
Jinak na slovensku sidli firma jez profesionalne ladi auta i rozsahlich upravach bez vymeny ecu... hlavne audi... datalog je samozrejmost ovsem cena bude jinde![]()
ochcavku si chipnout nenecham 81dieselovych KW na jezdeni do prace staci a na mazlika necham sahnout jen ladice ne chiptuningare
Re: audi TT 2.0 TFSI
neznam ale jak uvidim kamose kteremu delaji rs4ku tak dam tek se ho zeptam na kontakt a dam ti ho... nemam na nej cislo ale odpoledne skusim cinknout nickovy ten by ho mel mit popr dalsimu kamosovi co mu ty rs4ky lakuje 
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: audi TT 2.0 TFSI
to je v pohode, ja na to urcite nepospicham
upravy chystam behem zacatku pristiho roku, takze ted spis sbiram informace o vsem moznym 
Re: audi TT 2.0 TFSI
nevite nekdo, co vse je zmeneno u audi TT-S oproti audi TT? motorizace je stejna 2.0 TFSI, ale TT-S ma 272 koni. zajimalo by me, jak toho dosahli, co zmenili a vymenili....
Re: audi TT 2.0 TFSI
to je vse? myslis, ze ostatni komponenty motoru to zvyseni vykonu zvladnou?
Re: audi TT 2.0 TFSI
já myslím,že těch 270 koní by mohlo zvládnout i seriové turbo i vstřiky.. ale chtělo by to vypsat co jsou tam ty věci zač...vnitřnosti ti to zvládnou,je to malej výkon
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
Re: audi TT 2.0 TFSI
je tam vše jinak.. zesilenej blok, ojnice, jiny pisty, jina hlava, jiny vstriky, vetsi turbo, vetsi IC a samozrejme jiny mapy v ŘJsaakrys píše:nevite nekdo, co vse je zmeneno u audi TT-S oproti audi TT? motorizace je stejna 2.0 TFSI, ale TT-S ma 272 koni. zajimalo by me, jak toho dosahli, co zmenili a vymenili....
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
Re: audi TT 2.0 TFSI
No u koncernu je sice vsechno mozny ale pochybuji ze bude blok nebo hlava jina... ojnice jeste mozna i kdyz taky si myslim ze s ekonomickych duvodu je lepsi vyrabet 2totozne lepsi nez jedny lepsi a druhe horsi... zmena bloku je absolutne nerentabylni neni duvod to delat... blok je nejodolnejsi cast motoru.. hlavu taktez pochybuji... rozdil bude pouze IC bude bude vetsi nebo jak u stare cupry budou dva male... turbo bude pravdopodobne nepatrne vetsi resp bude mit jine parametry vstriky budou o neco vetsi... a pochopitelne bude to jinak naladene...Fazeey píše:je tam vše jinak.. zesilenej blok, ojnice, jiny pisty, jina hlava, jiny vstriky, vetsi turbo, vetsi IC a samozrejme jiny mapy v ŘJsaakrys píše:nevite nekdo, co vse je zmeneno u audi TT-S oproti audi TT? motorizace je stejna 2.0 TFSI, ale TT-S ma 272 koni. zajimalo by me, jak toho dosahli, co zmenili a vymenili....
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
Re: audi TT 2.0 TFSI
někde psali zesilenej blok.. hlava je jiná jak podle etky, tak podle výrobce - odlitá z teplotně odolnější slitiny.. nerentabilni nevim, do všech obyč 2.0TFSI se dava jeden blok, a do všech GTI ED30, Leon Cupra, S3, TTS prostě těch co maj nad 200k se davaj tyhle bloky.. všechny tyhle silnější motory by se měli lišit jen v detailech a výkon z nich by měl bejt ve výsledku totožnej.. třeba pro GTI ED30 co ma 230 koni nabizi Oettinger 300k jen upravou řj.. a teď sem na hajzlu čet o Cupře, původně 240k, změna zas jen ŘJ, komplet vejfuk, sani + IC a 327psůelviiis píše:No u koncernu je sice vsechno mozny ale pochybuji ze bude blok nebo hlava jina... ojnice jeste mozna i kdyz taky si myslim ze s ekonomickych duvodu je lepsi vyrabet 2totozne lepsi nez jedny lepsi a druhe horsi... zmena bloku je absolutne nerentabylni neni duvod to delat... blok je nejodolnejsi cast motoru.. hlavu taktez pochybuji... rozdil bude pouze IC bude bude vetsi nebo jak u stare cupry budou dva male... turbo bude pravdopodobne nepatrne vetsi resp bude mit jine parametry vstriky budou o neco vetsi... a pochopitelne bude to jinak naladene...Fazeey píše:je tam vše jinak.. zesilenej blok, ojnice, jiny pisty, jina hlava, jiny vstriky, vetsi turbo, vetsi IC a samozrejme jiny mapy v ŘJsaakrys píše:nevite nekdo, co vse je zmeneno u audi TT-S oproti audi TT? motorizace je stejna 2.0 TFSI, ale TT-S ma 272 koni. zajimalo by me, jak toho dosahli, co zmenili a vymenili....
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: audi TT 2.0 TFSI
Jestli nemáš závodní ambice, tak Ti, myslím, sériový výkon musí stačit. Investovat tisíce do "chiptuningu" a další peníze na měření na brzdě, aby ses dozvěděl, jestli to mělo efekt, je, jako kdybys ty peníze hodil rovnou do kanálu.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: audi TT 2.0 TFSI
..ze zrovna ty nieco taketo poviesh ..... 
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: audi TT 2.0 TFSI
mas pravdu, ten vykon je dostatecnej. to jen tak proste v cloveku je, ze at je auto jak chce rychly, tak chce jeste o neco rychlejsiIvan píše:Jestli nemáš závodní ambice, tak Ti, myslím, sériový výkon musí stačit. Investovat tisíce do "chiptuningu" a další peníze na měření na brzdě, aby ses dozvěděl, jestli to mělo efekt, je, jako kdybys ty peníze hodil rovnou do kanálu.
- lordmystic
- Příspěvky: 41
- Registrován: 27 bře 2006 10:28
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: audi TT 2.0 TFSI
mám 2.0tfsi 147kw v audi a4 a mám úpravu od sportmotor na cca. 242hp (178kw) a z 280Nm na 370Nm a kn sportovní vložku sání. průběh se rapidně zlepšil - tedy se o dost zvýšil kopanec kolem 3000rpm, spotřeba drží při klidné jízdě podobná ale odchází přední kulové čepy (a4 mám hodně těžkou). brzdy stačí a zvuk se překvapivě trochu zlepšil. jinak jsem nyní v tom hodně dlouho ležel a sháněl info a ještě pořídím výfuk a konec - další nárůst výkonu by obnášlo větší turbo (kit), další úprava softu, větší vstřikovač a palivová pumpa, pak už to nezvládne spojka a přední čepy, také by bylo riziko nevyměnit vačky a ojnice, atd. už by to bylo pak strašně prachů a to za to nestojí, takže do výměny turba lze měnit a výkon dostat k 270hp max. dál už to bude stát ranec.
Ford Mondeo 2.0 Ghia, TDCi 96@120kW, 330@420Nm, MkIII, 10/2002, liftback
http://moje.auto.cz/lordmystic/ford-mondeo.html
http://shadowork.net
http://moje.auto.cz/lordmystic/ford-mondeo.html
http://shadowork.net
Re: audi TT 2.0 TFSI
známej má golfa 5GTI a má sání čip a komplet svody středak koncak ,mělo by to mit 290k podle toho setupu z kterýho to skládal a zatim v pohodě to drží 
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
Re: audi TT 2.0 TFSI
a byl na brzde?Takeshi píše:známej má golfa 5GTI a má sání čip a komplet svody středak koncak ,mělo by to mit 290k podle toho setupu z kterýho to skládal a zatim v pohodě to drží
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
Re: audi TT 2.0 TFSI
jede mu to mocně,fokus nestihacky,prijete fando date rejs 
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
Re: audi TT 2.0 TFSI
tak alesi taky treba stihal na rozjezd a do cca kyla STčo co mělo 270k a on měl 200+.. ale 290 s timhle fénkem co tam je, to neveřímeTakeshi píše:jede mu to mocně,fokus nestihacky,prijete fando date rejs
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
Re: audi TT 2.0 TFSI
btw máš u ST vypnutý to omezení výkonu/tm na první 3 stupně? 
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
Re: audi TT 2.0 TFSI
nen máma mi tam dala omezení na prvních 6stupnu
přijete 30.10 mužete si popovidat
přijete 30.10 mužete si popovidat
