dekuju za nabidku, ale minulej tejden jsem koupil novy kola a gumy, takze ted budu chvilku na suchuAlesShi píše:mam nabidku na ladeni jednotky s brzdou pred i po za 9,5k

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
dekuju za nabidku, ale minulej tejden jsem koupil novy kola a gumy, takze ted budu chvilku na suchuAlesShi píše:mam nabidku na ladeni jednotky s brzdou pred i po za 9,5k
265 liber .. brzda probehla pred i po..Krosmen píše:jen kolikpak ho to stálo?
neznas nazev ty slovensky firmy, pripadne jejich www ?elviiis píše:ok tak ja se taky pirdam...
honda CRX ed9 rv 1992 po chipu auto netahlo tak jako kdysi
fiata bravo 1.6 16V 4krat chipovano auto skoro nejelo skoncilo to koupi ecu na vrakovisti
VW golf 5val 2.3 auto zralo a nejelo jako drive
bora tdi 77kw (nebo tka nejak) chip + zakazkovej vyfuk na brzde 140ps a 420nm (nezavysla brzda po 1roce uzivani) ovsem turbo vydrzi pouze 15tis (pretaci se)
seat leon 1.8turbo 110Kw chipnuto a uzivona s hecu na brzde 140ps
hodne resp vetsina ze zminenych bitpower povedena bora (minimlani kourivost) ovsem turbo trpi chctelo by to vetsi) nalitano hodne s tou upravou nic jineho neodchazi byla ladena firmou bitpowers (otec majitele bitpower)
Jinak na slovensku sidli firma jez profesionalne ladi auta i rozsahlich upravach bez vymeny ecu... hlavne audi... datalog je samozrejmost ovsem cena bude jinde![]()
ochcavku si chipnout nenecham 81dieselovych KW na jezdeni do prace staci a na mazlika necham sahnout jen ladice ne chiptuningare
je tam vše jinak.. zesilenej blok, ojnice, jiny pisty, jina hlava, jiny vstriky, vetsi turbo, vetsi IC a samozrejme jiny mapy v ŘJsaakrys píše:nevite nekdo, co vse je zmeneno u audi TT-S oproti audi TT? motorizace je stejna 2.0 TFSI, ale TT-S ma 272 koni. zajimalo by me, jak toho dosahli, co zmenili a vymenili....
No u koncernu je sice vsechno mozny ale pochybuji ze bude blok nebo hlava jina... ojnice jeste mozna i kdyz taky si myslim ze s ekonomickych duvodu je lepsi vyrabet 2totozne lepsi nez jedny lepsi a druhe horsi... zmena bloku je absolutne nerentabylni neni duvod to delat... blok je nejodolnejsi cast motoru.. hlavu taktez pochybuji... rozdil bude pouze IC bude bude vetsi nebo jak u stare cupry budou dva male... turbo bude pravdopodobne nepatrne vetsi resp bude mit jine parametry vstriky budou o neco vetsi... a pochopitelne bude to jinak naladene...Fazeey píše:je tam vše jinak.. zesilenej blok, ojnice, jiny pisty, jina hlava, jiny vstriky, vetsi turbo, vetsi IC a samozrejme jiny mapy v ŘJsaakrys píše:nevite nekdo, co vse je zmeneno u audi TT-S oproti audi TT? motorizace je stejna 2.0 TFSI, ale TT-S ma 272 koni. zajimalo by me, jak toho dosahli, co zmenili a vymenili....
někde psali zesilenej blok.. hlava je jiná jak podle etky, tak podle výrobce - odlitá z teplotně odolnější slitiny.. nerentabilni nevim, do všech obyč 2.0TFSI se dava jeden blok, a do všech GTI ED30, Leon Cupra, S3, TTS prostě těch co maj nad 200k se davaj tyhle bloky.. všechny tyhle silnější motory by se měli lišit jen v detailech a výkon z nich by měl bejt ve výsledku totožnej.. třeba pro GTI ED30 co ma 230 koni nabizi Oettinger 300k jen upravou řj.. a teď sem na hajzlu čet o Cupře, původně 240k, změna zas jen ŘJ, komplet vejfuk, sani + IC a 327psůelviiis píše:No u koncernu je sice vsechno mozny ale pochybuji ze bude blok nebo hlava jina... ojnice jeste mozna i kdyz taky si myslim ze s ekonomickych duvodu je lepsi vyrabet 2totozne lepsi nez jedny lepsi a druhe horsi... zmena bloku je absolutne nerentabylni neni duvod to delat... blok je nejodolnejsi cast motoru.. hlavu taktez pochybuji... rozdil bude pouze IC bude bude vetsi nebo jak u stare cupry budou dva male... turbo bude pravdopodobne nepatrne vetsi resp bude mit jine parametry vstriky budou o neco vetsi... a pochopitelne bude to jinak naladene...Fazeey píše:je tam vše jinak.. zesilenej blok, ojnice, jiny pisty, jina hlava, jiny vstriky, vetsi turbo, vetsi IC a samozrejme jiny mapy v ŘJsaakrys píše:nevite nekdo, co vse je zmeneno u audi TT-S oproti audi TT? motorizace je stejna 2.0 TFSI, ale TT-S ma 272 koni. zajimalo by me, jak toho dosahli, co zmenili a vymenili....
mas pravdu, ten vykon je dostatecnej. to jen tak proste v cloveku je, ze at je auto jak chce rychly, tak chce jeste o neco rychlejsiIvan píše:Jestli nemáš závodní ambice, tak Ti, myslím, sériový výkon musí stačit. Investovat tisíce do "chiptuningu" a další peníze na měření na brzdě, aby ses dozvěděl, jestli to mělo efekt, je, jako kdybys ty peníze hodil rovnou do kanálu.
a byl na brzde?Takeshi píše:známej má golfa 5GTI a má sání čip a komplet svody středak koncak ,mělo by to mit 290k podle toho setupu z kterýho to skládal a zatim v pohodě to drží
tak alesi taky treba stihal na rozjezd a do cca kyla STčo co mělo 270k a on měl 200+.. ale 290 s timhle fénkem co tam je, to neveřímeTakeshi píše:jede mu to mocně,fokus nestihacky,prijete fando date rejs