audi TT 2.0 TFSI

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
saakrys
Příspěvky: 31
Registrován: 27 kvě 2009 17:22

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od saakrys »

AlesShi píše:mam nabidku na ladeni jednotky s brzdou pred i po za 9,5k
dekuju za nabidku, ale minulej tejden jsem koupil novy kola a gumy, takze ted budu chvilku na suchu :D

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od mikey »

Krosmen píše:jen kolikpak ho to stálo?
265 liber .. brzda probehla pred i po..
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od elviiis »

ok tak ja se taky pirdam...
honda CRX ed9 rv 1992 po chipu auto netahlo tak jako kdysi
fiata bravo 1.6 16V 4krat chipovano auto skoro nejelo skoncilo to koupi ecu na vrakovisti
VW golf 5val 2.3 auto zralo a nejelo jako drive
bora tdi 77kw (nebo tka nejak) chip + zakazkovej vyfuk na brzde 140ps a 420nm (nezavysla brzda po 1roce uzivani) ovsem turbo vydrzi pouze 15tis (pretaci se)
seat leon 1.8turbo 110Kw chipnuto a uzivona s hecu na brzde 140ps

hodne resp vetsina ze zminenych bitpower povedena bora (minimlani kourivost) ovsem turbo trpi chctelo by to vetsi) nalitano hodne s tou upravou nic jineho neodchazi byla ladena firmou bitpowers (otec majitele bitpower)

Jinak na slovensku sidli firma jez profesionalne ladi auta i rozsahlich upravach bez vymeny ecu... hlavne audi... datalog je samozrejmost ovsem cena bude jinde :wink:

ochcavku si chipnout nenecham 81dieselovych KW na jezdeni do prace staci a na mazlika necham sahnout jen ladice ne chiptuningare :mavani:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od Fazeey »

taky jsem s chiptuningem nikdy problém neměl, viz BMW 530d z 185 na 225k, najeto 300tis km s chipem, vstřiky a turbo měněny v cca 200tis (tolik vydržej i na seriovce), Audi A4 TDI, najeto cca 120tis s chipem, neměnilo se nic, Audi A3 TDI najeto cca 60tis s chipem, měnila se jen váha vzduchu, čidla.. jedinej problém byl s první A4 TDI, chip a ještě powerbox, občas to nechtělo jet :D nejvíc problémů sem měl paradoxně s A4 TDI quattro, kde chip nebyl..
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Uživatelský avatar
saakrys
Příspěvky: 31
Registrován: 27 kvě 2009 17:22

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od saakrys »

elviiis píše:ok tak ja se taky pirdam...
honda CRX ed9 rv 1992 po chipu auto netahlo tak jako kdysi
fiata bravo 1.6 16V 4krat chipovano auto skoro nejelo skoncilo to koupi ecu na vrakovisti
VW golf 5val 2.3 auto zralo a nejelo jako drive
bora tdi 77kw (nebo tka nejak) chip + zakazkovej vyfuk na brzde 140ps a 420nm (nezavysla brzda po 1roce uzivani) ovsem turbo vydrzi pouze 15tis (pretaci se)
seat leon 1.8turbo 110Kw chipnuto a uzivona s hecu na brzde 140ps

hodne resp vetsina ze zminenych bitpower povedena bora (minimlani kourivost) ovsem turbo trpi chctelo by to vetsi) nalitano hodne s tou upravou nic jineho neodchazi byla ladena firmou bitpowers (otec majitele bitpower)

Jinak na slovensku sidli firma jez profesionalne ladi auta i rozsahlich upravach bez vymeny ecu... hlavne audi... datalog je samozrejmost ovsem cena bude jinde :wink:

ochcavku si chipnout nenecham 81dieselovych KW na jezdeni do prace staci a na mazlika necham sahnout jen ladice ne chiptuningare :mavani:
neznas nazev ty slovensky firmy, pripadne jejich www ?

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od elviiis »

neznam ale jak uvidim kamose kteremu delaji rs4ku tak dam tek se ho zeptam na kontakt a dam ti ho... nemam na nej cislo ale odpoledne skusim cinknout nickovy ten by ho mel mit popr dalsimu kamosovi co mu ty rs4ky lakuje :D
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
saakrys
Příspěvky: 31
Registrován: 27 kvě 2009 17:22

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od saakrys »

to je v pohode, ja na to urcite nepospicham :lol: upravy chystam behem zacatku pristiho roku, takze ted spis sbiram informace o vsem moznym :D

Uživatelský avatar
saakrys
Příspěvky: 31
Registrován: 27 kvě 2009 17:22

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od saakrys »

nevite nekdo, co vse je zmeneno u audi TT-S oproti audi TT? motorizace je stejna 2.0 TFSI, ale TT-S ma 272 koni. zajimalo by me, jak toho dosahli, co zmenili a vymenili....

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od AlesShi »

urcite turbo, mozna i vstriky
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
saakrys
Příspěvky: 31
Registrován: 27 kvě 2009 17:22

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od saakrys »

to je vse? myslis, ze ostatni komponenty motoru to zvyseni vykonu zvladnou?

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od blázen »

já myslím,že těch 270 koní by mohlo zvládnout i seriové turbo i vstřiky.. ale chtělo by to vypsat co jsou tam ty věci zač...vnitřnosti ti to zvládnou,je to malej výkon
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od Fazeey »

saakrys píše:nevite nekdo, co vse je zmeneno u audi TT-S oproti audi TT? motorizace je stejna 2.0 TFSI, ale TT-S ma 272 koni. zajimalo by me, jak toho dosahli, co zmenili a vymenili....
je tam vše jinak.. zesilenej blok, ojnice, jiny pisty, jina hlava, jiny vstriky, vetsi turbo, vetsi IC a samozrejme jiny mapy v ŘJ
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od elviiis »

Fazeey píše:
saakrys píše:nevite nekdo, co vse je zmeneno u audi TT-S oproti audi TT? motorizace je stejna 2.0 TFSI, ale TT-S ma 272 koni. zajimalo by me, jak toho dosahli, co zmenili a vymenili....
je tam vše jinak.. zesilenej blok, ojnice, jiny pisty, jina hlava, jiny vstriky, vetsi turbo, vetsi IC a samozrejme jiny mapy v ŘJ
No u koncernu je sice vsechno mozny ale pochybuji ze bude blok nebo hlava jina... ojnice jeste mozna i kdyz taky si myslim ze s ekonomickych duvodu je lepsi vyrabet 2totozne lepsi nez jedny lepsi a druhe horsi... zmena bloku je absolutne nerentabylni neni duvod to delat... blok je nejodolnejsi cast motoru.. hlavu taktez pochybuji... rozdil bude pouze IC bude bude vetsi nebo jak u stare cupry budou dva male... turbo bude pravdopodobne nepatrne vetsi resp bude mit jine parametry vstriky budou o neco vetsi... a pochopitelne bude to jinak naladene...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od AlesShi »

zkusim o vikendu kouknout do etky
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od Fazeey »

elviiis píše:
Fazeey píše:
saakrys píše:nevite nekdo, co vse je zmeneno u audi TT-S oproti audi TT? motorizace je stejna 2.0 TFSI, ale TT-S ma 272 koni. zajimalo by me, jak toho dosahli, co zmenili a vymenili....
je tam vše jinak.. zesilenej blok, ojnice, jiny pisty, jina hlava, jiny vstriky, vetsi turbo, vetsi IC a samozrejme jiny mapy v ŘJ
No u koncernu je sice vsechno mozny ale pochybuji ze bude blok nebo hlava jina... ojnice jeste mozna i kdyz taky si myslim ze s ekonomickych duvodu je lepsi vyrabet 2totozne lepsi nez jedny lepsi a druhe horsi... zmena bloku je absolutne nerentabylni neni duvod to delat... blok je nejodolnejsi cast motoru.. hlavu taktez pochybuji... rozdil bude pouze IC bude bude vetsi nebo jak u stare cupry budou dva male... turbo bude pravdopodobne nepatrne vetsi resp bude mit jine parametry vstriky budou o neco vetsi... a pochopitelne bude to jinak naladene...
někde psali zesilenej blok.. hlava je jiná jak podle etky, tak podle výrobce - odlitá z teplotně odolnější slitiny.. nerentabilni nevim, do všech obyč 2.0TFSI se dava jeden blok, a do všech GTI ED30, Leon Cupra, S3, TTS prostě těch co maj nad 200k se davaj tyhle bloky.. všechny tyhle silnější motory by se měli lišit jen v detailech a výkon z nich by měl bejt ve výsledku totožnej.. třeba pro GTI ED30 co ma 230 koni nabizi Oettinger 300k jen upravou řj.. a teď sem na hajzlu čet o Cupře, původně 240k, změna zas jen ŘJ, komplet vejfuk, sani + IC a 327psů
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od Ivan »

Jestli nemáš závodní ambice, tak Ti, myslím, sériový výkon musí stačit. Investovat tisíce do "chiptuningu" a další peníze na měření na brzdě, aby ses dozvěděl, jestli to mělo efekt, je, jako kdybys ty peníze hodil rovnou do kanálu.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od JRD McLAREN »

..ze zrovna ty nieco taketo poviesh ..... :D
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
saakrys
Příspěvky: 31
Registrován: 27 kvě 2009 17:22

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od saakrys »

Ivan píše:Jestli nemáš závodní ambice, tak Ti, myslím, sériový výkon musí stačit. Investovat tisíce do "chiptuningu" a další peníze na měření na brzdě, aby ses dozvěděl, jestli to mělo efekt, je, jako kdybys ty peníze hodil rovnou do kanálu.
mas pravdu, ten vykon je dostatecnej. to jen tak proste v cloveku je, ze at je auto jak chce rychly, tak chce jeste o neco rychlejsi :D obzvlast kdyz v pripade chipnuti je to za par tisicovek.

Uživatelský avatar
lordmystic
Příspěvky: 41
Registrován: 27 bře 2006 10:28
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od lordmystic »

mám 2.0tfsi 147kw v audi a4 a mám úpravu od sportmotor na cca. 242hp (178kw) a z 280Nm na 370Nm a kn sportovní vložku sání. průběh se rapidně zlepšil - tedy se o dost zvýšil kopanec kolem 3000rpm, spotřeba drží při klidné jízdě podobná ale odchází přední kulové čepy (a4 mám hodně těžkou). brzdy stačí a zvuk se překvapivě trochu zlepšil. jinak jsem nyní v tom hodně dlouho ležel a sháněl info a ještě pořídím výfuk a konec - další nárůst výkonu by obnášlo větší turbo (kit), další úprava softu, větší vstřikovač a palivová pumpa, pak už to nezvládne spojka a přední čepy, také by bylo riziko nevyměnit vačky a ojnice, atd. už by to bylo pak strašně prachů a to za to nestojí, takže do výměny turba lze měnit a výkon dostat k 270hp max. dál už to bude stát ranec.
Ford Mondeo 2.0 Ghia, TDCi 96@120kW, 330@420Nm, MkIII, 10/2002, liftback
http://moje.auto.cz/lordmystic/ford-mondeo.html
http://shadowork.net

Takeshi
Příspěvky: 3575
Registrován: 01 úno 2006 20:32
Bydliště: PilsN
Kontaktovat uživatele:

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od Takeshi »

známej má golfa 5GTI a má sání čip a komplet svody středak koncak ,mělo by to mit 290k podle toho setupu z kterýho to skládal a zatim v pohodě to drží :D

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od Fazeey »

Takeshi píše:známej má golfa 5GTI a má sání čip a komplet svody středak koncak ,mělo by to mit 290k podle toho setupu z kterýho to skládal a zatim v pohodě to drží :D
a byl na brzde? :D
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Takeshi
Příspěvky: 3575
Registrován: 01 úno 2006 20:32
Bydliště: PilsN
Kontaktovat uživatele:

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od Takeshi »

jede mu to mocně,fokus nestihacky,prijete fando date rejs :D

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od Fazeey »

Takeshi píše:jede mu to mocně,fokus nestihacky,prijete fando date rejs :D
tak alesi taky treba stihal na rozjezd a do cca kyla STčo co mělo 270k a on měl 200+.. ale 290 s timhle fénkem co tam je, to neveříme :lol: :lol:
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od Fazeey »

btw máš u ST vypnutý to omezení výkonu/tm na první 3 stupně? :D
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Takeshi
Příspěvky: 3575
Registrován: 01 úno 2006 20:32
Bydliště: PilsN
Kontaktovat uživatele:

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od Takeshi »

nen máma mi tam dala omezení na prvních 6stupnu :D
přijete 30.10 mužete si popovidat :)

Uživatelský avatar
Butcher
Příspěvky: 3186
Registrován: 15 říj 2006 23:48
Bydliště: Sodom and Gomorrah
Kontaktovat uživatele:

Re: audi TT 2.0 TFSI

Příspěvek od Butcher »

A oni uz se nekamaradijo?
KEHO rennsport

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“