Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od Libor12 »

Ale takhle to nebylo myšleno že je to to nejhorší co můžeš do auta dát. Naopak lepší než nějaké piggy. Ale v některých případech,třeba zmíněné 2zz je zkrátka výměna jednotky kontraproduktivní. Ale zase v 90% případů to platit nebude.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od kentoya »

Alfoun píše:To Kentoya- Takze podle tebe .pokud bych nechal moje auto zmerit na tvem "spickovem dynu" by byl vysledek sumasumarum z tech vysledku co mam z brzdy tu v uk a udaju z g-techu 160 bhp na kolech ,podle tvych 5-10% ztrat, vykon na motoru 168bhp-176bhp,kdyz tovarni udaje jsou 190hp(187bhp) a 181lb/ft(245nm)?
Mam take vysledky ze sprintu v uk(Santa Pod) s neupravenym motorem,pote s 268 vackami a s orig.neupravenou ecu a nakonec s 268vackami+msq. Pred 15.7s a po 14.57s.
Tady je graf vr6 ze stejneho dne bez uprav. Propad je zpusoben nedostatecnou adhezi
http://the-corrado.net/forum/download/f ... &mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;
http://the-corrado.net/forum/download/f ... &mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;
a Tady moje
Obrázek
Obrázek
nejsem si zcela jist, ale tipuji, předpokládejme, že když výrobce udává výkon motoru, tak to nedělá na základě jednoho, ale zprůměruje hodnoty např 100 měření ze 100 aut, rozdíly mezi jednotlivými auty můžou být propastné,
jsi si jistý, že tvůj motor, měl
1) při uvedení do provozu výrobcem udané hodnoty?
2) jsi si jistý že i po X letech a X kilometrech ten výkon byl stejný jako když to auto vyjelo z linky (motor)? obzvláště, když tvůj motor bude mít komprese bůhví jaké?
prostě mám pocit, že s najetýmy kilometry výkon nestoupe
3) nevím kolik váží to corado, ale pod 14,5 jsem zajel s 1,5tunovým bluebirdem který na kolech neměl ani 200hp

jinak já tvrdím, že na tom dynu byly ztráty5%, a na jiném přikurtnovaném autě, bych je viděl (ztráty) okolo 8 - 10% max jsem schopen uvěřit 12%, takže kdyby jsi přivezl to tvoje auto, na to dyno co já, tak by jsi měl možná na kolech vyšší výkon než máš nyní, a třeba ve výsledku menší na motoru, nechci tady spekulovat, jen tvrdím, 20% je moc,

ale na druhou stránku mě začíná těšit, že jsem na svém motoru, díky předpokládaným 25% ztrátám dosáhnul výkon přes 350hp na motoru a to vše na vstřicích 370ccm, což se zatím nikomu nepodařilo, obzvláště s takhle bohatou směsí a seriovému tlaku v liště

děkovat ke světovému rekordu mi můžete v tomhle threadu
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

rejty
Příspěvky: 778
Registrován: 06 led 2009 12:57
Bydliště: Ustí nad labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od rejty »

to je husty jak se nekteri hadaj jak male deti:-D zajimave cteni:)
DOMANSKY....Peugeot pozitivní...asi sem už ze Lva na hlavu:D ale porád mne baví

sadové a zahradní upravy...automatické zavlazovaní:) jezirka...piste PM

Uživatelský avatar
Alfoun
Příspěvky: 1071
Registrován: 12 říj 2005 11:53
Bydliště: now Smethwick,B-ham
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od Alfoun »

to kentoya- me je uplne jedno jaky mam vykon na motoru. Jen vychazim z udaju ktere mam k dispozici. Snazil jsem se ti nakym zpusobem vysvetlit,ze 5% ztrat je malo. Mas naky jiny dukaz o tom,ze mas na motoru 280ps? Pokud ano tak v tom pripade nemas na kolech 260ps.Sorry
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 20:59, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od kentoya »

Alfoun píše:to kentoya- me je uplne jedno jaky mam vykon na motoru. Jen vychazim z udaju ktere mam k dispozici. Snazil jsem se ti nakym zpusobem vysvetlit,ze 5% ztrat je malo. Mas naky jiny dukaz o tom,ze mas na motoru 280ps? Pokud ano tak v tom pripade nemas na kolech 260ps.Sorry
sory ale na kolech je naměřeno 264 kobyl, a ty jsou změřeny přesněji než tušíš, a už jen teoreticky při daném poměru směsi nemůžu mít na motoru více jak 280 kobyl, takže se pleteš a nemáš mi co vysvětlit, to jsou fakta

ještě jednou

fakt č1 výkon na kolech mám 264 kobyl
fakt č2 s AFR 10,8, při standartním tlaku v liště a standartní teplotě paliva a na vstřicích 370 nelze dosáhnout výkonu vyššího než 280 hp, tudíž i teorie odpovídá naměřeným hodnotám a k nim naměřeným ztrátám které je schopno dyno naměřit

(ti kluci na dynu dodnes neví co jsem tam měl za vstřiky)
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od elviiis »

ale zhrnu asi takhle aby 2.8l motor s mrnavym correm zajel 15.7coz je cas jakej zajizdi daihatsu charade gtti jez ma 850kg 1l negine 134nm a 100koni... pokud to mrnave corro neni z olova nemuze zajizdet tak katastrofalni cas na 400m... muj nazor je jasnej ten motor je proste vylitanej nebo naopak unavenej zivotem dedka a jeho puvodni vykon uz zdaleka nedosahoval tem 190ps... ty jsi mu temi uprvami jen neco malo vratil ale rekl bych ze tlaky uz nebudou nic moc 8)

co je ovsem podstatnejsi ze krosmenuv fiat resp fiat nim upraven ma krasnej cas na 400m 8)
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Alfoun
Příspěvky: 1071
Registrován: 12 říj 2005 11:53
Bydliště: now Smethwick,B-ham
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od Alfoun »

to elvis- corro neni mrnavy a vazi 1240kg+driver(100kg)
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od elviiis »

Alfoun píše:to elvis- corro neni mrnavy a vazi 1240kg+driver(100kg)
corro je dle mne male auto... 1240kg neni nijak velka vaha...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od Beaver »

Pokud je Corrado velké auto, pak je Supra patrně Titanic.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Alfoun
Příspěvky: 1071
Registrován: 12 říj 2005 11:53
Bydliště: now Smethwick,B-ham
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od Alfoun »

Napsal jsem ,ze to neni se 4050cm na delku mrnavy auto. Tot vse. Supra ma 4500btw
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od blázen »

corro je malé...a 15,7s je teda bída na téměř 3litrový motor a tak lehke auto .. ale stačí špatný rozjezd,polomrtvý motor,.. je hodně aspektu,které umí čas pokazit
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od Beaver »

Alfoun píše:Napsal jsem ,ze to neni se 4050cm na delku mrnavy auto. Tot vse. Supra ma 4500btw
Mk.III 4630 mm. I moje Corolla ma pres 4 metry a to urcite neni velky auto. Takze je Corrado opravdu maly. A slaby. Ten VR6 je linej, hlavne ty 2.8. Dohromady kombinace nic moc.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Alfoun
Příspěvky: 1071
Registrován: 12 říj 2005 11:53
Bydliště: now Smethwick,B-ham
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od Alfoun »

Nejvic se mi libi ze se muzem dohadovat o uplnejch p*******ch a nikoho to netrapi. Bavili jsme se tu o ztratach a ted tu obhajuji svoje auto. :lol: Musim jeste dodat,ze corrado neni nejmensi(fiat 500),ale ani nejvetsi vozitko, neni nejlepsi,ale ani nejhorsi , neni nejrychlejsi,ale ani nejpomalelsi. Vlastnit Corrado je totiz uplne o necem jinem.
Doufam,ze to tu moderatori promazou at to ma nakou uroven.
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od elviiis »

promazavat to nebudu jen uz prosim neprobirejte auta pokud to nebude k tematu... zhrneme to asi tak ztraty nelze normalne na dynu zmerit dalsi vec je ze u normalni predokolky jsou ztraty 20% opravdu moc... dalsi vec mnohdy dropne upravy vykon nezvysi ale vrati jej k hodnotam motoru v perfektnim stavu... napriklad mensi tlaky ve valcich nahradi lepsi vacky... apd...

prosim uz jen k tomuto o corru stacilo...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Mustafa
Příspěvky: 171
Registrován: 21 srp 2007 18:36
Bydliště: Bílina

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od Mustafa »

tak koukám to ty držíš rekord na týhle brzdě. No už jen 30koní a máme tě. :?:
Fabia HTP+

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od Zemi »

Mustafa píše:tak koukám to ty držíš rekord na týhle brzdě. No už jen 30koní a máme tě. :?:
Ale tech 12s na 1/4mile nedate ani kdybyste se na usi staveli. :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Mustafa
Příspěvky: 171
Registrován: 21 srp 2007 18:36
Bydliště: Bílina

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od Mustafa »

S Octávkou ne ;) Vo to tu ted ale nejde :-D jde tu jen o papír :-P A tam cejtim šanci po seřízení westegatu a výměně vadný lambdy ;) uvidíme
Fabia HTP+

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od Zemi »

Turbo na to urcite ma... Vsak mam pocit ze stejny jako tohle Coupe? Akorat ten objem trochen dohnat...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Mustafa
Příspěvky: 171
Registrován: 21 srp 2007 18:36
Bydliště: Bílina

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od Mustafa »

Zemi píše:Turbo na to urcite ma... Vsak mam pocit ze stejny jako tohle Coupe? Akorat ten objem trochen dohnat...
ee, tohle má GT2860RS. My máme GT2871r :) ouvidíme, snad to bude zajímavý.
Fabia HTP+

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od Krosmen »

stejně postavený je to žlutý coupe co jezdí fwd kategorii jen je asi o 250kg lehčí.....je to sakra znát...
převzal sem štafetu na dodělání fiátka 127 s dvoulitrem turbo místo zadních sedaček a vypadá to že z toho vznikne monstrum který by mělo pokořit deset vteřin uvidíme padla totiž nějaká sázka tak se ještě ukáže co poslouží jako stroj pokořící tuhle metu.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od blázen »

Mustafa píše:
Zemi píše:Turbo na to urcite ma... Vsak mam pocit ze stejny jako tohle Coupe? Akorat ten objem trochen dohnat...
ee, tohle má GT2860RS. My máme GT2871r :) ouvidíme, snad to bude zajímavý.
to je dobré turbo,ale záleží na AR
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Hasis
Příspěvky: 470
Registrován: 08 črc 2007 11:14
Bydliště: In my PC
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od Hasis »

kentoya: mohl bys tady dat odkaz na firmu, kde ti to meri....do olomouce to nemam daleko, tak bych si tam rad zajel:)

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od kentoya »

vysoká tuším zemědělka v brně
moc času nemají ladí profesionálně upravený auta, hleděl jsem co a kdo tam všechno jezdí a jak jsem psal jedno z nejpřesnějších v republice, jezdí tam jak němci, tak i z boleslavi
tady videjko jak to tam asi vypadá http://www.zefa.cz/_data/S13/kentoya/DSCF5771.AVI" onclick="window.open(this.href);return false;


a tady jsou ztráty
rychlost...........ztráta
20km/h méně jak 1 kw
40km/h více jak 1 kw
60km/h 2 kw
80km/h cca 3 kw
100km/h cca 4 kw
120km/h 5 kw
140km/h cca 6 kw
160km/h cca 7 kw
180km/h skoro 9kw zde jsem měl výkon necelých 200kw
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Mustafa
Příspěvky: 171
Registrován: 21 srp 2007 18:36
Bydliště: Bílina

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Příspěvek od Mustafa »

Tak už nemáš rekord brzdy :-D
Fabia HTP+

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“