No Bubu neboj nožem to dělat nebudu - kartáč do vrtačky a flexy a s chutí do toho... A táto,ty si odstroj koberce a hledej záslepky a nebo možná bude něco v příručce ?
Zjistil jsem další auto ve kterém by měly být ty vnitřní chromované kliky - Monza
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Ale pravděpodobnost, že seženeš Monzu je stejná jako že najdeš v ČSSD inteligenta
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Výborné přirovnání. Jelikož jsem v Monze, tak jsem kouknul na pár fotek Áčkovýho Senátora a tam jsou taky.... a mám celou zimu na to, abych je sehnal Chceš je taky, když bych jich sehnal víc?
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Za samotnej motor je to slusna cena prave!! S elektrikou se pohybujou kolem 10 tisic... nebo ho kup za 5 vylagrovanej cim lepsi stav,tim vysi cena.. klasika
Jelikoz ja jsem mel Kadetta GSI 16V Steimentz (125kw) a chvilema jsem uvazoval o jinym motoru ale vypaltilo se GO motoru, a to uz jsou asi 3-4roky a tenkrat za komplet motor elektrika se davalo 10-12tis, takze doba pokrocila a ceny proste nemuzou byt nahore, ted bych tomu ta cena odpovidala 7-9tis za komplet s elektrikou, prevedovku neberu tech se vali vusde mraky (F20)
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Jestli přemýšlíš o XE, tak je na prodej jedno v Plzni za 3 litry.... samozřejmě to asi bude chtít udělat GO a ne jenom přehodit motory v autě....
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Určitě bude lepší si dělat GO sám.... aspoň já prostě dneska nevěřím lidem, to co vždycky naslibujou kolem auta...
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
jste blazni? kdyz sem prodaval nedavno C20XE po GO komplet se vsim vcetne chladicu a prevodovky a poloos tak nestek ani pes, pak sem ho dla za 5tis a malem se o nej porvali... to je divny tohleto.
fiat12PMR: to je tím, že dneska už málo lidí věří tomu, že ta GO tam byla opravdu udělaná. Takže nikoho to nezajímá a každej si to radši udělá sám.... tohle je nejsnazší cesta jak utopit prachy - udělat GO motoru a pak ho prodávat bez toho aby se zájemce moh přesvědšit o jeho fukčnosti. Taky jsem loni takhle utopil pár peněz, ale to se nejednalo o tak zajímavý motor.
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
No GO se nebojím, když jsem zvládl NE tak XE dám taky akorát ty ceny atd. nejdřív dořeším kadetta po karosářské stránce, před lakem půjde asi NE ven a dořěším tu kliku a to klepání,no a pak mě čeká shade - doskládat zadní nápravu + nějaký drobnosti + lak a pak můžu řešit motor v kadettu hehe, nemáte někdo navíc 60 000,- na dva celolaky ?
A já se docela těším i na to C20NE. Samo C20XE bych v budoucnu taky rád, ale v mých možnostech to není a dle starého přísloví "lepší vrabec v hrsti nežli holub na střeše" (tj. lepší NE pod kapotou než XE v koutě garáže) to teď pokutím takhle a časem se uvidí. Stejně teď jednoho firemního zabijáka budeme mít a stavět dva naráz, to by jsme si konkurovali, viďte pane šéf?
Navíc je třeba dodělat karosařinu, dolakovat pár věci, udělat kola, interiér, brzdy.... není to jen o motoru...
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
m.artty píše:fiat12PMR: to je tím, že dneska už málo lidí věří tomu, že ta GO tam byla opravdu udělaná. Takže nikoho to nezajímá a každej si to radši udělá sám.... tohle je nejsnazší cesta jak utopit prachy - udělat GO motoru a pak ho prodávat bez toho aby se zájemce moh přesvědšit o jeho fukčnosti. Taky jsem loni takhle utopil pár peněz, ale to se nejednalo o tak zajímavý motor.
ale ten motor byl prvni mesic inzerovani v aute a bylo mozne ho projet navic k tomu je kompletni fotodokumentace a faktury za dily ale to je jedno motor uz je fuc ja nepotrebuju nekoho odrbavat a mazat mu hubu
Já neříkám, že to tak děláš ty.... ale dělá to tak hodně lidí, takže při nákupu každej počítá s tím, že si GO budu muset udělat sám. Jeden měsíc inzorování za běžnou cenu je málo, u nás zase není tolik lidí co jezdí s bleskama ve znaku.... Kdyby si prodával motor 1,9 TDi VW, tak ho máš za měsíc určitě prodaný Prostě Opel není dnes moderní
kubi: hezký přísloví z toho vzniklo
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
co za měsíc za tejden se ti na něj slítnou supi
každopádně mě taky čeká udělat spodek motoru když už mám hlavu hotovou a bude to levnější než abych kupoval jinej motor a pak se na něm musela dělat stejna prace jako na totom
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Je to pravda... co si sam neudelas,to nemas!! Ja osobne kdybych kupoval motor a bylo mi receno ze je tam nove to,nebo to... tak tomu neverim... pokud to neni nekdo znamej teda...
Já teda rozhodně ne, já budu rád, když to vůbec pojede
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ