Zjisteni prasklin

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hasis
Příspěvky: 470
Registrován: 08 črc 2007 11:14
Bydliště: In my PC
Kontaktovat uživatele:

Zjisteni prasklin

Příspěvek od Hasis »

nevite o nekom v okoli noveho jicina, kdo je schopny nechat natlakovat nebo nejak zrentgenovat halvu a blok, jeslti neni nekde praskly
motom ma najeto 4t po go a uz od zacatku klesal tlak oleje(pri zahratem) ve vyssich otackach na 2-3bary a pred nejakym tydnem se nejspis vysastalo nejake ojnicni lozisko, ptze motor zacal pekne klepat :cry:

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Zjisteni prasklin

Příspěvek od Libor12 »

To má na svědomí regulátor tlaku oleje. Při go dost často opomíjená věc a takto to dopadá. Blok ani hlava praskla není. Vsadím boty že ten kdo tu go dělal se na to ani nepodíval. Pokud vůbec ví že tam nějaký je. To vše za předpokladu,že vše ostatní jako utažení šroubů na moment atd. je v pořádku.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Hasis
Příspěvky: 470
Registrován: 08 črc 2007 11:14
Bydliště: In my PC
Kontaktovat uživatele:

Re: Zjisteni prasklin

Příspěvek od Hasis »

na motore je vymeneno vse krom ojnic, pistu a kliky a nerbal jsem zadne nejlevnejsi veci....
pred go to delalo neco podobneho, akorat ze ve vysokych otackach tlak klesl na minimum....
tady je video http://www.youtube.com/user/HasisZ#p/u/8/uuXn1bM8eZ8" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Hasis
Příspěvky: 470
Registrován: 08 črc 2007 11:14
Bydliště: In my PC
Kontaktovat uživatele:

Re: Zjisteni prasklin

Příspěvek od Hasis »

go sem delal s dvema znamyma, kteri ten motor uz sami jednou zgeneralkovali a vse je utazene na spravny moment

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Zjisteni prasklin

Příspěvek od Libor12 »

Tak je to regulátor tlaku oleje. Co to bylo za go když jsi nechal původní pisty. To bych nazval pretěsněním. Motor použitý k sériovému provozu bych čekal do go nejméně 200k km do další. To už je tedy nejméně druhá v krátkém rozmezí. Může to být i čerpadlo samotné. Že tlak klesá s teplotou je normální. Pod go si představuji brus kliky,válců,sedla ventilu,pružiny,ventily,nová čerpadla,olej voda,rozvody. To je u mě go.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Hasis
Příspěvky: 470
Registrován: 08 črc 2007 11:14
Bydliště: In my PC
Kontaktovat uživatele:

Re: Zjisteni prasklin

Příspěvek od Hasis »

sry nechce se me to rozepisovat, tak tady je muj seznam ktery mam v pc co vsechno se menilo
kladky
rozvodak
v. pumpa
o. pumpa
p. krouzky
sada tesneni
stefty
zdvihatka
srouby do hlavy
vlozky
klika (tim je myslen prebrus a nove loziska)
oil filter
srovnani, zabrouseni sedel a vymena gufer v hlave


k pistum: na to uz sem nemel penize....

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Zjisteni prasklin

Příspěvek od Libor12 »

A oil čerpadlo nic? Zkontroluj regulátor tlaku? Nevím co je to za motor,ale někdy je na čerpadle samotném nebo mimo. Je to taková pružina s pistem a prepouští olej zpět do vany.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Hasis
Příspěvky: 470
Registrován: 08 črc 2007 11:14
Bydliště: In my PC
Kontaktovat uživatele:

Re: Zjisteni prasklin

Příspěvek od Hasis »

oil cerpadlo mam jako o. pumpu:) no mrknu nato...
ale i tak pro klid duse, bych si to nechal nekde zkonrtolovat.....
jde o motor z peugeotu 405 mi16 1.9 (XU9J4)

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“