nevite o nekom v okoli noveho jicina, kdo je schopny nechat natlakovat nebo nejak zrentgenovat halvu a blok, jeslti neni nekde praskly
motom ma najeto 4t po go a uz od zacatku klesal tlak oleje(pri zahratem) ve vyssich otackach na 2-3bary a pred nejakym tydnem se nejspis vysastalo nejake ojnicni lozisko, ptze motor zacal pekne klepat
To má na svědomí regulátor tlaku oleje. Při go dost často opomíjená věc a takto to dopadá. Blok ani hlava praskla není. Vsadím boty že ten kdo tu go dělal se na to ani nepodíval. Pokud vůbec ví že tam nějaký je. To vše za předpokladu,že vše ostatní jako utažení šroubů na moment atd. je v pořádku.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
na motore je vymeneno vse krom ojnic, pistu a kliky a nerbal jsem zadne nejlevnejsi veci....
pred go to delalo neco podobneho, akorat ze ve vysokych otackach tlak klesl na minimum....
tady je video http://www.youtube.com/user/HasisZ#p/u/8/uuXn1bM8eZ8" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak je to regulátor tlaku oleje. Co to bylo za go když jsi nechal původní pisty. To bych nazval pretěsněním. Motor použitý k sériovému provozu bych čekal do go nejméně 200k km do další. To už je tedy nejméně druhá v krátkém rozmezí. Může to být i čerpadlo samotné. Že tlak klesá s teplotou je normální. Pod go si představuji brus kliky,válců,sedla ventilu,pružiny,ventily,nová čerpadla,olej voda,rozvody. To je u mě go.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
sry nechce se me to rozepisovat, tak tady je muj seznam ktery mam v pc co vsechno se menilo
kladky
rozvodak
v. pumpa
o. pumpa
p. krouzky
sada tesneni
stefty
zdvihatka
srouby do hlavy
vlozky
klika (tim je myslen prebrus a nove loziska)
oil filter
srovnani, zabrouseni sedel a vymena gufer v hlave
A oil čerpadlo nic? Zkontroluj regulátor tlaku? Nevím co je to za motor,ale někdy je na čerpadle samotném nebo mimo. Je to taková pružina s pistem a prepouští olej zpět do vany.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
oil cerpadlo mam jako o. pumpu:) no mrknu nato...
ale i tak pro klid duse, bych si to nechal nekde zkonrtolovat.....
jde o motor z peugeotu 405 mi16 1.9 (XU9J4)