k03s hybrid v čechách? anyone??
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
k03s hybrid v čechách? anyone??
Je v čechách někdo kdo se zabejvá úpravou těhle malejch jebek??
konkrétně mi jde o hybrid k03s s upravenejma internals z k04
konkrétně mi jde o hybrid k03s s upravenejma internals z k04
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: k03s hybrid v čechách? anyone??
Nápis Krosmenovi,má na prodej k04 nové za pár kaček.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: k03s hybrid v čechách? anyone??
K04 páchat nechci, zaprvé je už zbytečně velká a za druhý má výstup do strany a musel bych schánět downpipe, svody + bych musel překopat půl motoru. To tam radši dám obyč k03s 

Re: k03s hybrid v čechách? anyone??
Vem jí, sundej výfukovou část a dej na ní výfukovou část z K03/K03s. Budeš muset vysoustružit větší díru pro vrtulku na ní... A nebo nevymejšlej pitšoviny a kup si origo K04 001 co ti tam padne jako prdel na hrnec 

Fabia HTP+
Re: k03s hybrid v čechách? anyone??
k04-001 je taky varianta, ale v podstatě nemá proti K03s moc velkej přínos, jen trošku víc tlačí ve vyšších otáčkách. Jinak kompresorovou část má i o trošku menší jak k03s.
sám to dělat nechci
asi teda fakt vezmu k03s a nebudu vymejšlet hovadiny, i těch 240 koní mi bude stačit až až
sám to dělat nechci

Re: k03s hybrid v čechách? anyone??
Na jakej motor to chces davat?
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
Re: k03s hybrid v čechách? anyone??
G4 GTI
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Re: k03s hybrid v čechách? anyone??
AGU
těch 240 je asi hodně optimistickejch
, 215-220 na kolech by tam, co tak čtu, bejt mohlo vcelku jednoduše, 240 nakonec taky, ale už to chce víc práce 
těch 240 je asi hodně optimistickejch


Re: k03s hybrid v čechách? anyone??
No na kolech mít 215-220koní je snad ještě větší optimismus, než těch 240
K04 001 a K03s maj uplně stejnou kompresní část...

Fabia HTP+
Re: k03s hybrid v čechách? anyone??
no však se uvidí, o koně mi nejde, stačí když to trošku ožije
"This is my graph from my k03s set-up. Gratned I have a few mods on top of that, including a twin smic, silicone TIP, N75J valve, Forge 007p, green top injectors and a panel filter, but will give a reasonable indication of what you can acheive. At first glance it can appear a bit peakey (if you know what I mean), but remember the scale. It first breaks 200 BHP at about 2800rpm, and the torque doesn't drop below 200lbft until about 6200 rpm."


"This is my graph from my k03s set-up. Gratned I have a few mods on top of that, including a twin smic, silicone TIP, N75J valve, Forge 007p, green top injectors and a panel filter, but will give a reasonable indication of what you can acheive. At first glance it can appear a bit peakey (if you know what I mean), but remember the scale. It first breaks 200 BHP at about 2800rpm, and the torque doesn't drop below 200lbft until about 6200 rpm."

Re: k03s hybrid v čechách? anyone??
No, papír snese všechno. Píše, že má jiný vstřiky 440cc místo 280tek nebo co sou u AGUčku a vylepšenej chladič ala TT/S3. Ale i tak, je mi to divný. Hlavně pochybuju, že by to tady někdo na tyhle vstřiky sladil... Myslim, že k dosažení tohohle výkonu je potřeba víc, než to, co napsal... Já mam K03s, N75K (ještě agresivnější než J), 3" 1. díl výfuku a pak 2,5" od vlnove dozadu bez katu a středu a mam 190koní a 330Nm
GRAF
GRAF
Naposledy upravil(a) Mustafa dne 26 pro 2009 13:29, celkem upraveno 1 x.
Fabia HTP+
Re: k03s hybrid v čechách? anyone??
A na jakym motoru? Samo ze 1.8T, ale zaklad byl 110kW, nebo 132kW? Tu N75K jsi sehnal kde? Dost by me to zajimalo, zrovna mi odesla obyc N75, tak bych rad dal lepsi? V cem presne je lepsi? Turbo ma rychlejsi nastup? Dik moc za info, muzes klidne do SZ.Mustafa píše:No, papír snese všechno. Píše, že má jiný vstřiky 440cc místo 315tek nebo co sou u AGUčku a vylepšenej chladič ala TT/S3. Ale i tak, je mi to divný. Hlavně pochybuju, že by to tady někdo na tyhle vstřiky sladil... Myslim, že k dosažení tohohle výkonu je potřeba víc, než to, co napsal... Já mam K03s, N75K (ještě agresivnější než J), 3" 1. díl výfuku a pak 2,5" od vlnove dozadu bez katu a středu a mam 190koní a 330Nm
GRAF
GIV 1.8T