chyba svíček ? dusí se

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Odpovědět
Uživatelský avatar
DcSpeedi
Příspěvky: 461
Registrován: 14 čer 2007 17:20
Bydliště: Opava city

chyba svíček ? dusí se

Příspěvek od DcSpeedi »

Ahoj
Potřeboval bych poradit, jak bych poznal u čeho konkrétně je problém

při rychlém sešlápnuti plynu má motor v moment sešlápnuti plynu tendenci se zadusit
teď jsem byl auto nastartovat asi po 3 týdnech a mám pocit, že je to o něco horší
Předpokládám, že to budou svíčky ale než dám 3tis. za nové je možnost si to nějakým způsobem ověřit ?
aby to nebyla nakonec váha vzduchu či něco jiného
díky
Řidič

Uživatelský avatar
AR166
Příspěvky: 5538
Registrován: 01 bře 2009 19:36
Bydliště: Sokolov-Svatava
Kontaktovat uživatele:

Re: chyba svíček ? dusí se

Příspěvek od AR166 »

kdyz se dusi, chybi vzduch. vaha vzduchu, lambda.. zkus diagnostiku.
procti si nejaky fora. http://alfaromeo.italiaspeed.cz/." onclick="window.open(this.href);return false;. http://www.squadramoravia.com/web/." onclick="window.open(this.href);return false;. http://www.cuoresportivo.net" onclick="window.open(this.href);return false;
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen) :D

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: chyba svíček ? dusí se

Příspěvek od m.artty »

3 tisíce za svíčky? Jaké do Alfy patří svíce?

U Opelů se občas stává, že se vysype katalyzátor a potom se to taky "dusí"....
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
AR166
Příspěvky: 5538
Registrován: 01 bře 2009 19:36
Bydliště: Sokolov-Svatava
Kontaktovat uživatele:

Re: chyba svíček ? dusí se

Příspěvek od AR166 »

twinspark jich ma 8. ale daj se sehnat levnejs, nez za 3.. http://im.aukro.cz/item871457404_zapalo ... spark.html." onclick="window.open(this.href);return false;. jeich kvalitu vyzkousenou ale nemam.
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen) :D

Uživatelský avatar
DcSpeedi
Příspěvky: 461
Registrován: 14 čer 2007 17:20
Bydliště: Opava city

Re: chyba svíček ? dusí se

Příspěvek od DcSpeedi »

co jsem zjistil, dělají to i svíčky
asi bude dobré zajet na tu diagnostiku, ale přesto by mě zajímalo, jestli jde zkontrolovat i ty svíčky

jinak svíčky pro představu http://www.dilyfiatov.cz/p1008-zapalova" onclick="window.open(this.href);return false; ... win-spark/
když se tam hodí jiné, motor nejede, jak má

nechtěl bych riskovat a kupovat nějakou nálepku na obyčejných svíčkách, aukro je samej podvodník pak jsou to vyhozené peníze
Řidič

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: chyba svíček ? dusí se

Příspěvek od m.artty »

Když tam je těch svíček tolik, tak to vysvětluje tu cenu :lol:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
AntonioGT
Příspěvky: 240
Registrován: 05 kvě 2007 20:15
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: chyba svíček ? dusí se

Příspěvek od AntonioGT »

zapalovací systém Twin Spark (dvě svíčky na válec) se mimo jiné stará o charakteristickou gradaci víkonu ve vysokých otáčkách!!! Každá za svíček ve válci pálí v jiný čas-menší za svíček se stará o dokonalé prohoření směsi a zapaluje později než velká svíčka.Nejdražší svíčkou je právě ta malá-vyrábí ji jen pár výrobců-ovšem kvalita těch levných je otřesná.Opravdu se vyplatí připlatit

Na pružnosti tohoto motoru se podílí rovněž proměnné časování ventilů,ve své době zcela neobvyklé.Při použití nekvalitních olejů se však nastavovací mechanismus často zanese karbonem,což bývá příčinou tvrdého chrastivého zvuku motoru běžícího naprázdno.

Odpovědět

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“