Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
baldamw
Příspěvky: 9
Registrován: 22 úno 2008 19:07
Kontaktovat uživatele:

Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od baldamw »

Zdravím mám Seat Toledo 1,9 TDi a chtěl bych si tam přidělat pár koníků na víc, viděl jsem hodně PowerBoxů a slyšel o Chiptuningu a odejití motoru po 20 tisících km. Mě by tedy zajímal ten PowerBox, jak je to bezpečné? Už jednou jsem zadřel motor v 47000 km když jsem auto dostal, zalepila se tam kulička mazání turba a smetla lopatky. Tak bych si to nerad zopakoval. Jaké máte zkušenosti s Powerboxy? :? :? :?
Seat Toledo 2 1,9 TDi 110PS

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od elviiis »

toto je vecne omylane tema zajed sa firmou jez chipuje tdi... napr tdifun , dieslepower atd... chipnou ti to a je klid... ze snizenou zivotnosti dmychadla a spojky musi pocitat pokud zvednes kroutak a tim padem i vykon tomu autu... ale porad to najezdi dost...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od AlesShi »

powerbox nekupovat, je to krabicka s odporem, ktera oblbne jednotku jakoby nizsi teplotou okoli a ta tam posle vic paliva
fungovat to bude, neco malo to prida, ale huli to a je to prasarna

zalezi kolik do toho chces dat penez
za 10k ti poladej jednotku na 140hp, za 60k tam jinejma komponentama dostanes 200hp

http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 9&motor=11" onclick="window.open(this.href);return false;
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
baldamw
Příspěvky: 9
Registrován: 22 úno 2008 19:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od baldamw »

Tak diky no ja zase slysel o Chiptuningu, ze je to pry dost nebezpečný a snižuje to životnosti motoru na 20 - 30 tis km. :nono:
Seat Toledo 2 1,9 TDi 110PS

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od elviiis »

baldamw píše:Tak diky no ja zase slysel o Chiptuningu, ze je to pry dost nebezpečný a snižuje to životnosti motoru na 20 - 30 tis km. :nono:
zalezi kteje jatro ti delalo... vyse zminenejsou oki... motor nema duvod odejit spise se odporouci turbo...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od Rudi »

baldamw píše:Tak diky no ja zase slysel o Chiptuningu, ze je to pry dost nebezpečný a snižuje to životnosti motoru na 20 - 30 tis km. :nono:
i chiptuning je nebezpečnej, kor od "ladičů", který ti nahrajou soft na benzínce a řeknou si za to 2-3tis., u firem, který sem postoval aleš ti změřej výkon před a po chipu a sám si můžeš na dieselpower najít "recenze" ohledně spokojenosti zákazníků...
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
Fáboš
Moderátor
Příspěvky: 4047
Registrován: 07 kvě 2004 22:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od Fáboš »

elviiis píše:
baldamw píše:Tak diky no ja zase slysel o Chiptuningu, ze je to pry dost nebezpečný a snižuje to životnosti motoru na 20 - 30 tis km. :nono:
zalezi kteje jatro ti delalo... vyse zminenejsou oki... motor nema duvod odejit spise se odporouci turbo...


co všechno se může posrat, když zvedneš výkon?? Resp. co je nejčastější( turbo, vstřiky....) bavíme se o nárustu u výkonu a krou´táku v rozmezé 15-20%.
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz

Uživatelský avatar
SubTera
Příspěvky: 3289
Registrován: 21 čer 2008 00:46
Bydliště: Slaný

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od SubTera »

Prvni, co zpravidla odejde, je spojka, ktera to nestaci prenaset. Pak turbo a pak dalsi komponenty - napr. zminene vstriky.
Ale je neco jinyho chipovat nejakyho malyho prskoleta nez treba 3 litrovy TDI....nikdy nevis, jak se ty komponenty zachovaji. Ja jsem od toho ustoupil, radsi si poridim silnejsi auto.

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od Rudi »

záleží, jaký rezervy maj zmíněný věci, samozřejmě pokud budeš jezdit jako dobytek, tak se ti všechno vysere o dost rychlejc, ale pokud budeš jezdit normálně + sem tam nějakej rejs, tak se ty věci neposerou o tolik dřív jako bez čipu, u těch 15-20% je navíc právě rezerva od samotnýho výrobce.
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
SubTera
Příspěvky: 3289
Registrován: 21 čer 2008 00:46
Bydliště: Slaný

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od SubTera »

Rudi píše:u těch 15-20% je navíc právě rezerva od samotnýho výrobce.
a nevis, jestli by mi sla ocipovat LCD televize na vetsi rozliseni?

Sry Rudi, ale tohle je IMHO nesmysl. Mas nejaky dukaz nebo jsi to vycetl na Alfa clubu popr. na strankach chiparu?

Z Alfa:
Mali by ste vediet ze motory sa vyrabaju az s 30% rezervou vykonu.Takze ked tam on prida 15-20%,tak ten motor o tom pomaly ani nevie.Samozrejme ze dobry cip vyjde od 8-12 tis.
:smich:

On je ten vyrobce auta vlastne takovej dobrak, nechava domacim kutilum rovnou 30% rezervu na homemade pridani vykonu, aniz by bylo potreba menit komponenty za silnejsi/vetsi....ty jo a nebo o tom nevedi a prisel na to Franta z Horni Polni.

Uživatelský avatar
Fáboš
Moderátor
Příspěvky: 4047
Registrován: 07 kvě 2004 22:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od Fáboš »

No já se zatim dočetl že 15 - 20 % je v pohodě, že to většiou nedělá problém

Jinak spojka je nová, tak je to ok. jenom turbo není úplně nejlacinější :?:
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od Rudi »

SubTera píše:
Rudi píše:u těch 15-20% je navíc právě rezerva od samotnýho výrobce.
a nevis, jestli by mi sla ocipovat LCD televize na vetsi rozliseni?

Sry Rudi, ale tohle je IMHO nesmysl. Mas nejaky dukaz nebo jsi to vycetl na Alfa clubu popr. na strankach chiparu?

Z Alfa:
Mali by ste vediet ze motory sa vyrabaju az s 30% rezervou vykonu.Takze ked tam on prida 15-20%,tak ten motor o tom pomaly ani nevie.Samozrejme ze dobry cip vyjde od 8-12 tis.
:smich:

On je ten vyrobce auta vlastne takovej dobrak, nechava domacim kutilum rovnou 30% rezervu na homemade pridani vykonu, aniz by bylo potreba menit komponenty za silnejsi/vetsi....ty jo a nebo o tom nevedi a prisel na to Franta z Horni Polni.
opravdu si myslíš, že výrobce nastavuje výkon auta na samotný maximum? To by byl výrobce asi blázen, kdyby na todle přistoupil, musí dělat univerzál bo zrovna neví, jakej člověk s tím pojede. Možná u hyundaie to tak je, ale u VW je rezerva zcela běžná( jediná výjimka je možná TDI 125kW, je to téměř vyhnaný na maximum) a pevně věřim, že i u ostatních.
Viz TDI - 66 vs 81kW, 74 vs 96, 55 vs 77, 103 vs 125, atd....navíc samotnej výrobce nabízí tovární chiptuning se zárukou výkonějších verzí

Pokud si to dáš dohromady i s prvním postem, třeba už konečně pochopíš, ikdyž to možná ani ne, tobě leží to VW pořád v žaludku :D
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od elviiis »

samozrejmne ze ti to ubere zivotnost komponent je otazka kolik... ja mam na ochcavce 81kw najeto 354tis na origo motoru a turbu na motoru neni kroma starteru nic... dostava cocku jako prase olej se mneni nedolevam nai kapku a verim ze este dalsich x 100tis vydrzi... da tohle ten sam motor vyslanej na 105KW? ja bych rekl ze turbo tim samimo pouzivanim umre po 100tis...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Trhyy
V.I.P.
Příspěvky: 4024
Registrován: 03 říj 2004 14:45
Bydliště: Praha 4

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od Trhyy »

Proč tady raděj ty co chiptuning nikdy neměli a nevěnujou se tomu a jenom tlumočej "rady" odněkud z netu, kromě elvise teda :D
MÁŠ PRASKLÝ AUTOSKLO? STŘÍPEK AUTOSKLO TO VYŘEŠÍ !
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!


Uživatelský avatar
baldamw
Příspěvky: 9
Registrován: 22 úno 2008 19:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od baldamw »

No tak se na to asi vyprdnu, nemá to cenu rejpat zase do motoru, radši si koupím Angel Eyes a budu se věnovat vzhledovému tuningu. Jede to stejně max. 190 km což si myslím, že na našich skvělých silnicích stačí a jezdím běžně tak max 120km/h :spac: . Díval jsem se, že tady na netu prodávají Toyotu Supru s 254 kW a pár šupů tak to už bude asi lepší si koupit tohle vozítko. A když ještě odpovím na předcházející odkaz, tak turbu už jsem si taky vyměnil a stálo mě 30 000 Kč a to jsem jezdil úplně normálně max do 3 tis. otáček. Nevím jestli jsou tyto motory TDi to pravé ořechové no.......A to tam mám najeto "jen" na celým autě 108000 km a už se měnil jednou motor a na tom motoru turbo. No nenasralo by Vás to?

Jo jinak kdyby někdo chtěl fanfary a houkačky na auto pěkné prodávám různé druhy. 8)
Seat Toledo 2 1,9 TDi 110PS

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od elviiis »

mas pech proste podivej se na muj post auto drzi... ovsem ja nemam PD mam klasicke TDI... a znam vice lidi s timto moterem a nikdo nemel s vydrzi problem... jezdim s tim jako prase ale olej mnenim pravidelne apd jenze na investovani a rychlou jizdu mam druhe auto...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
SubTera
Příspěvky: 3289
Registrován: 21 čer 2008 00:46
Bydliště: Slaný

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od SubTera »

Rudi: ne, nastavujou to optimalne, navic nektere komponenty jsou i poddimenzovane a tuplem by to nedaly - hlavne u novejsich aut, kde se pri vyrobe evidentne setri, jsem se setkal s tim, ze i origo spojka ma co delat, aby pracovala s tovarne nastavenym vozem...to si fakt myslis, ze brzdy, turbo, spojka, vstriky atd. jsou do jednoho pripraveni na to, az to jakoze naladis podle svyho gusta? Davas tady zase za priklad koncepcne 20 let stare TDI, to na silnici jina auta nejezdi? Ty jsi fakt jak ten Franta z Horni Polni, privezes si auto domu, napichnes ho na notas, jednim kliknutim to nastavis na honevikon a myslis si, jak jsi s tim vyjebal...

Dokud neprineses jasnej dukaz, ze auta z vyroby jsou nastaveny o 10,15,20,25 nebo snad o 30% vykonu min jak tvrdi Alfisti, nevnucuj nekomu, ze to tak je...popr. zaplatis mu pripadnou opravu?
Mozna mas na mysli umele snizeny vykon napr. kvuli emisnim limitum nebo povinnemu ruceni, jak to maji nektera auta v Nemecku pridanim restriktoru do sani. Ale tolik tech aut neni.

Trhyy: mam kolem sebe hodne aut po chipu a o nektere se i v rodine staram - S-Max TDCi, pred úar lety G.Espace 3.0 dci...na Espacu par tydnu po chipu za 14 tisic odesel EGR ventil a auto nebylo schopny dojet, pak prisla spojka a do 15tkm odeslo turbo. V 70tkm se auto prodalo na vykup do Esa K cemu Ti bude nazor toho, kdo auta chipuje, kdyz Ti jasne rekne, ze chip snizi spotrebu nafty na 2litry za mesic a jeste to vyrazne prospeje motoru, pac ma vetsi vykon na tahani ty velky vahy? Myslis, ze ten, co neco prodava, to bude hanit? To by za chvili nemel co zrat.

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od Rudi »

SubTera píše:Rudi: ne, nastavujou to optimalne, navic nektere komponenty jsou i poddimenzovane a tuplem by to nedaly - hlavne u novejsich aut, kde se pri vyrobe evidentne setri, jsem se setkal s tim, ze i origo spojka ma co delat, aby pracovala s tovarne nastavenym vozem...to si fakt myslis, ze brzdy, turbo, spojka, vstriky atd. jsou do jednoho pripraveni na to, az to jakoze naladis podle svyho gusta? Davas tady zase za priklad koncepcne 20 let stare TDI, to na silnici jina auta nejezdi? Ty jsi fakt jak ten Franta z Horni Polni, privezes si auto domu, napichnes ho na notas, jednim kliknutim to nastavis na honevikon a myslis si, jak jsi s tim vyjebal...

Dokud neprineses jasnej dukaz, ze auta z vyroby jsou nastaveny o 10,15,20,25 nebo snad o 30% vykonu min jak tvrdi Alfisti, nevnucuj nekomu, ze to tak je...popr. zaplatis mu pripadnou opravu?
Mozna mas na mysli umele snizeny vykon napr. kvuli emisnim limitum nebo povinnemu ruceni, jak to maji nektera auta v Nemecku pridanim restriktoru do sani. Ale tolik tech aut neni.

Trhyy: mam kolem sebe hodne aut po chipu a o nektere se i v rodine staram - S-Max TDCi, pred úar lety G.Espace 3.0 dci...na Espacu par tydnu po chipu za 14 tisic odesel EGR ventil a auto nebylo schopny dojet, pak prisla spojka a do 15tkm odeslo turbo. V 70tkm se auto prodalo na vykup do Esa K cemu Ti bude nazor toho, kdo auta chipuje, kdyz Ti jasne rekne, ze chip snizi spotrebu nafty na 2litry za mesic a jeste to vyrazne prospeje motoru, pac ma vetsi vykon na tahani ty velky vahy? Myslis, ze ten, co neco prodava, to bude hanit? To by za chvili nemel co zrat.
no jestli je pro tebe 20 let starý TDI 77kW, 125kW atd., tak je vážně s tebou zbytečný se bavit. Porovnej si třeba Caddy TDI 55kW vs 77kW a pak řekni, jakej je mezi nima rozdíl...
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od AlesShi »

baldamw píše:No tak se na to asi vyprdnu, nemá to cenu rejpat zase do motoru, radši si koupím Angel Eyes a budu se věnovat vzhledovému tuningu. Jede to stejně max. 190 km což si myslím, že na našich skvělých silnicích stačí a jezdím běžně tak max 120km/h :spac: . Díval jsem se, že tady na netu prodávají Toyotu Supru s 254 kW a pár šupů tak to už bude asi lepší si koupit tohle vozítko. A když ještě odpovím na předcházející odkaz, tak turbu už jsem si taky vyměnil a stálo mě 30 000 Kč a to jsem jezdil úplně normálně max do 3 tis. otáček. Nevím jestli jsou tyto motory TDi to pravé ořechové no.......A to tam mám najeto "jen" na celým autě 108000 km a už se měnil jednou motor a na tom motoru turbo. No nenasralo by Vás to?

Jo jinak kdyby někdo chtěl fanfary a houkačky na auto pěkné prodávám různé druhy. 8)
rofl si vazne dal 30k za turbo do 81kW TDI? :D tak to jo, to si kup Supru za par supu :lol:
pekny z bouracky se prodavaj za 3k :mavani: a na traktoru to udela uplne stejnou sluzbu
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
SubTera
Příspěvky: 3289
Registrován: 21 čer 2008 00:46
Bydliště: Slaný

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od SubTera »

Rudi: 125kW je 1.9 TDI? To je snad novej CR2.0, ne? Ja se bavim o 1.9ce...a to je koncepcne hodne stary motor. Na druhou stranu nutno rict, ze obecne velmi spolehlivy, dokud se v nem nikdo nezacne vrtat. Na baldamw aute jasne vidis to, ze i udajne nechipovany TDI muze taky jit srat dosti brzo.. Ale vahy vzduchu, turba, vstriky u PDecek, to chipem jen uspisis, kdy to prijde.
Jo, mezi 55kW a 77kW je urcite rozdil ten, ze na brane ve Wolfsburgu to napichli na kompa o ochipovali, jasny 8) pochop to, ze jsou i jina auta, ktera nemaji tolik vykonnostnich verzi jako 1.9 TDI, ale treba jen jednu.
Mno nic, marne diskutovat.

Uživatelský avatar
sotomaior
Příspěvky: 1217
Registrován: 12 úno 2004 22:09
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od sotomaior »

SubTera píše:Rudi: 125kW je 1.9 TDI? To je snad novej CR2.0, ne? Ja se bavim o 1.9ce...a to je koncepcne hodne stary motor. Na druhou stranu nutno rict, ze obecne velmi spolehlivy, dokud se v nem nikdo nezacne vrtat. Na baldamw aute jasne vidis to, ze i udajne nechipovany TDI muze taky jit srat dosti brzo.. Ale vahy vzduchu, turba, vstriky u PDecek, to chipem jen uspisis, kdy to prijde.
Jo, mezi 55kW a 77kW je urcite rozdil ten, ze na brane ve Wolfsburgu to napichli na kompa o ochipovali, jasny 8) pochop to, ze jsou i jina auta, ktera nemaji tolik vykonnostnich verzi jako 1.9 TDI, ale treba jen jednu.
Mno nic, marne diskutovat.
název tématu je ale: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi. Tak proč taháš jiné? a tazatel má také 1.9TDI....
Škoda Octavia 1.9TDIFUN 4x4

Uživatelský avatar
SubTera
Příspěvky: 3289
Registrován: 21 čer 2008 00:46
Bydliště: Slaný

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od SubTera »

sotomaior: Rudi tvrdi, ze auta jdou z vyroby s 20% poklesem vykonu, o tom se bavime...a Fabos myslim TDI nema...ale kdyz uz jsi takovy hnidopich a musi to byt nutne k tematu, tak kolega zjistil az po koupi Golfa 66kW, ze ma blok z 81kW a je to sakra znat. Sice neprosel na evidenckou, ale to ho nejak netrapi. Spis ho trapi, proc je ten motor tak 3x hlucnejsi nez ostatni 66kW...nema s tim nekdo zkusenost? Aspon bych mu vyresil problem. Olej meni dle intervalu, rozvody udajne menil predchozi majitel ve 120tkm.
Naposledy upravil(a) SubTera dne 25 úno 2010 16:29, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od AlesShi »

at zkusi pootocit cerpadlem, tim hne s predvstrikem a melo by to bejt lepsi
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
SubTera
Příspěvky: 3289
Registrován: 21 čer 2008 00:46
Bydliště: Slaný

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od SubTera »

AlesShi: ha, zkusime, danke za radu... 8)

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od Rudi »

SubTera píše:Rudi: 125kW je 1.9 TDI? To je snad novej CR2.0, ne? Ja se bavim o 1.9ce...a to je koncepcne hodne stary motor. Na druhou stranu nutno rict, ze obecne velmi spolehlivy, dokud se v nem nikdo nezacne vrtat. Na baldamw aute jasne vidis to, ze i udajne nechipovany TDI muze taky jit srat dosti brzo.. Ale vahy vzduchu, turba, vstriky u PDecek, to chipem jen uspisis, kdy to prijde.
Jo, mezi 55kW a 77kW je urcite rozdil ten, ze na brane ve Wolfsburgu to napichli na kompa o ochipovali, jasny 8) pochop to, ze jsou i jina auta, ktera nemaji tolik vykonnostnich verzi jako 1.9 TDI, ale treba jen jednu.
Mno nic, marne diskutovat.
marně se s tebou hádat, když tu se chytíš toho, pak támdle toho slovíčka a už ti nejde ani o původní otázku. Profík ti udělá chip na míru, viz alešův post, pokud chceš extrém, udělá ti extrém, kde pak může jít všecho rychle do kopru nebo normální aniž by se hnedka všechno pokazilo. Stejně tak ti to může nalejt někdo u benzínky a budeš na tom hůř než v sérii a ještě se to celý zesere. Jde hlavně o kvalitu práce, taky mi stavěli auto na plyn a posrali, co mohli( ikdyž se z referencí jednalo o nejlepší firmu z okolí s cca 14letým provozem, ale hald to tam dělali učni) a jinej s tím samým systémem jezdí do dneška bez jedinýho problémů :D Možná sem se jenom blbě vyjádřil v únavě, ale dost aut tu rezervu tam mívá, neříkám, že každý, ale zrovna u těchhle TDI to tak je, takový HTP nebude zrovna ten příklad :lol:
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
SubTera
Příspěvky: 3289
Registrován: 21 čer 2008 00:46
Bydliště: Slaný

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od SubTera »

Rudi: o ucnich mi nepovidej, s tema mam bohaty zkusenosti...ale na druhou stranu chapu, ze nekde praxi nabrat musej, jen to nemusel bejt moje auto :kladivo:
a dalsi vec castecne souvisejici s upravou naftovyho motoru jsi zminil taky a to nase palivo, resp. ceskou naftu...ten, kdo tankuje casto v zahranici vim, o cem mluvim. testu nafty na netu je a je i tady na TF. Kdo chce riskovat, at do toho jde, ja do toho s autem, na ktery jsem si vydelal a je moje, nepujdu. Bejt to nejakej firemni kamzik, bylo by mi to burt...

Uživatelský avatar
baldamw
Příspěvky: 9
Registrován: 22 úno 2008 19:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od baldamw »

No tak ja uz tankuju jen u Shellu, ale jak to tady tak ctu nejlepší je stejně moje druhý auto Fiat Panda 4x4 to je hoši vozík, na kterej nedám dopustit! Sice má "jen" 33kW, ale na to, že jí je 20 let a jezdí furt jak drak to čumím. JJ zlatá stará škola a ne to co nám tady cpou dneska........Nepotřebuju vyhřívaný sedadla, ani Navigaci stačí mě když to dobře jede.......... :)
Seat Toledo 2 1,9 TDi 110PS

Uživatelský avatar
gizmi
Příspěvky: 2068
Registrován: 08 kvě 2005 21:50
Bydliště: Plzeň

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od gizmi »

:D :D :D :D tuning-forum :D :D vic nemam co bych dodal.. :lol: opet jsem se dobre pobavil.. :o)

Uživatelský avatar
baldamw
Příspěvky: 9
Registrován: 22 úno 2008 19:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od baldamw »

No tak faktem je že jsem registrovanej i na 4x4nazory.cz :pifko:
Seat Toledo 2 1,9 TDi 110PS

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Bezpečné zvýšení výkonu u motoru 1,9 TDi

Příspěvek od elviiis »

motory maji svoji rezervu to ano komponenty jako turbo tez ale tim ze pujdes na jejich limit je neznicis hned ale proate jim snizis jejich zivotnost... to nic nemeni na tom ze chip je efektyvni zvyseni vykonu ale aby to melo opravdovej vyznma ma to smysl pri posileni spojky zmeny turba instalace lepsiho ic a zmeny vstrikovacu...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“