spotreba C20XE

Moderátoři: Berry, m.artty

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: spotreba C20XE

Příspěvek od kubi »

Já si ale myslím, že je to dobře, že tu tomu nikdo nerozumí a nevede to, o to větší rarita to za pár let bude, zatímco G2 nebo raritního G3 GTI TDI tu bude stále milion :lol:
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
F.l.a.n.e.l.
Příspěvky: 14358
Registrován: 05 lis 2004 19:03
Bydliště: Split, Croatia

Re: spotreba C20XE

Příspěvek od F.l.a.n.e.l. »

kubi píše:zatímco G2 nebo raritního G3 GTI TDI tu bude stále milion :lol:
páč "nehnijeme" :lol: spek
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: spotreba C20XE

Příspěvek od kubi »

Zaplaťpámbů za to :lol: při tom jak Kadetty reznou tu budem s Marttym a Pepou za pět let sami a díly budou už za úplný pakatel :lol:
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: spotreba C20XE

Příspěvek od FubuTomas »

Jeste k ty spotrebe:mozna jsem to prehlidnul... ale nevim jestli ti to ukazovalo BC,nebo jsi ji vypocital,ale na motoru nemusi bejt vubec nic spatne,ja mel u calibry prasklou palivovou trubku,taky to papalo docela dost :lol:
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: spotreba C20XE

Příspěvek od JRD McLAREN »

No a mna este k tej spotrebe napadlo..
ze je na kabelazi konektor zvany "OCTAN SELECTOR"

a mne to pri jednom tom nastaveni (ktore neviem ktore je),
zere aj travu okolo cesty.... (ja ma na tom konektore pismenka A a B)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: spotreba C20XE

Příspěvek od FubuTomas »

TO je tusim na 91 a 98 oktan.... 8V to ma taky,ale zkousel jsem to ze zvedavosti prehodit a moc se tomu nechtelo ject :(
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: spotreba C20XE

Příspěvek od FubuTomas »

JRD McLAREN:Nejel jsi jen tak nahodou s Nexii vcera myslim to bylo prez Jihlavu?
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: spotreba C20XE

Příspěvek od m.artty »

U NE je to přepínač 91/95 a mělo by to bejt kvůli přestihu, kterej nejde u NE mechancky nastavit.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: spotreba C20XE

Příspěvek od Lukin_GSi »

Acko 95ok a Becko 98ok by melo byt 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: spotreba C20XE

Příspěvek od m.artty »

Teď na to koukám na Opel-infos.de...

C20XE jezdí na 91/95/98
20XE a 20XEJ jezdí na 95/98

ten konektor na přepánání maj všechny :wink:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: spotreba C20XE

Příspěvek od Lukin_GSi »

to je blbost přece.. mám tam Ačko a Béčko.. a je to pořád na Ačko.. a tankuju normálně 95... a Béčko bude na 98 a výš
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: spotreba C20XE

Příspěvek od JRD McLAREN »

No jak vidim
s tymito oktanmi sme sa dostali presne tam kam seci .... :mrgreen:

na kazdom fore je pisane cosi ine....niekto ma konektor A a B niekto 91 a 95
niekto 95 a 98 ...

NIKDO nebol schopny odmerat hodnotu odporu v tom konektore..
mam datasheet od riadiacky Bosch Motronic 2.5M, kde pisu ze
A je pre 95 okt. benzin a B je pre 98okt. benzin, ..
ze bez konektora si riadiacka "sama zisti" na ake palivo motor bezi..
podla signalu z cidla (Knock Sensor), ze pokial sa v priebehu 10min. chodu motora
neobjavi detonacia, ECU si sama zvysi predzapal...
po naslednom vyskyte denonacie si ho zase sama znizi..a pod...

(ale tiez tam pisu ze ma prvych 10sec po zapnuti zapalovania "prebehnut benzin", t.j. spustit palivove cerpadlo,
ale mne sa nic take nedeje. a to som skusal vselico)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: spotreba C20XE

Příspěvek od Lukin_GSi »

zkusime :P
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“