
spotreba C20XE
Re: spotreba C20XE
Já si ale myslím, že je to dobře, že tu tomu nikdo nerozumí a nevede to, o to větší rarita to za pár let bude, zatímco G2 nebo raritního G3 GTI TDI tu bude stále milion 

Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: spotreba C20XE
páč "nehnijeme"kubi píše:zatímco G2 nebo raritního G3 GTI TDI tu bude stále milion


Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše

Re: spotreba C20XE
Zaplaťpámbů za to
při tom jak Kadetty reznou tu budem s Marttym a Pepou za pět let sami a díly budou už za úplný pakatel 


Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotreba C20XE
Jeste k ty spotrebe:mozna jsem to prehlidnul... ale nevim jestli ti to ukazovalo BC,nebo jsi ji vypocital,ale na motoru nemusi bejt vubec nic spatne,ja mel u calibry prasklou palivovou trubku,taky to papalo docela dost 

ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotreba C20XE
No a mna este k tej spotrebe napadlo..
ze je na kabelazi konektor zvany "OCTAN SELECTOR"
a mne to pri jednom tom nastaveni (ktore neviem ktore je),
zere aj travu okolo cesty.... (ja ma na tom konektore pismenka A a B)
ze je na kabelazi konektor zvany "OCTAN SELECTOR"
a mne to pri jednom tom nastaveni (ktore neviem ktore je),
zere aj travu okolo cesty.... (ja ma na tom konektore pismenka A a B)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotreba C20XE
TO je tusim na 91 a 98 oktan.... 8V to ma taky,ale zkousel jsem to ze zvedavosti prehodit a moc se tomu nechtelo ject 

ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotreba C20XE
JRD McLAREN:Nejel jsi jen tak nahodou s Nexii vcera myslim to bylo prez Jihlavu?
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotreba C20XE
U NE je to přepínač 91/95 a mělo by to bejt kvůli přestihu, kterej nejde u NE mechancky nastavit.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotreba C20XE
Teď na to koukám na Opel-infos.de...
C20XE jezdí na 91/95/98
20XE a 20XEJ jezdí na 95/98
ten konektor na přepánání maj všechny
C20XE jezdí na 91/95/98
20XE a 20XEJ jezdí na 95/98
ten konektor na přepánání maj všechny

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: spotreba C20XE
to je blbost přece.. mám tam Ačko a Béčko.. a je to pořád na Ačko.. a tankuju normálně 95... a Béčko bude na 98 a výš
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotreba C20XE
No jak vidim
s tymito oktanmi sme sa dostali presne tam kam seci ....
na kazdom fore je pisane cosi ine....niekto ma konektor A a B niekto 91 a 95
niekto 95 a 98 ...
NIKDO nebol schopny odmerat hodnotu odporu v tom konektore..
mam datasheet od riadiacky Bosch Motronic 2.5M, kde pisu ze
A je pre 95 okt. benzin a B je pre 98okt. benzin, ..
ze bez konektora si riadiacka "sama zisti" na ake palivo motor bezi..
podla signalu z cidla (Knock Sensor), ze pokial sa v priebehu 10min. chodu motora
neobjavi detonacia, ECU si sama zvysi predzapal...
po naslednom vyskyte denonacie si ho zase sama znizi..a pod...
(ale tiez tam pisu ze ma prvych 10sec po zapnuti zapalovania "prebehnut benzin", t.j. spustit palivove cerpadlo,
ale mne sa nic take nedeje. a to som skusal vselico)
s tymito oktanmi sme sa dostali presne tam kam seci ....

na kazdom fore je pisane cosi ine....niekto ma konektor A a B niekto 91 a 95
niekto 95 a 98 ...
NIKDO nebol schopny odmerat hodnotu odporu v tom konektore..
mam datasheet od riadiacky Bosch Motronic 2.5M, kde pisu ze
A je pre 95 okt. benzin a B je pre 98okt. benzin, ..
ze bez konektora si riadiacka "sama zisti" na ake palivo motor bezi..
podla signalu z cidla (Knock Sensor), ze pokial sa v priebehu 10min. chodu motora
neobjavi detonacia, ECU si sama zvysi predzapal...
po naslednom vyskyte denonacie si ho zase sama znizi..a pod...
(ale tiez tam pisu ze ma prvych 10sec po zapnuti zapalovania "prebehnut benzin", t.j. spustit palivove cerpadlo,
ale mne sa nic take nedeje. a to som skusal vselico)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/