Vzduchový filtr-kit sání poraďtě!

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
behero

Vzduchový filtr-kit sání poraďtě!

Příspěvek od behero »

Potřeboval bych Vaší radu, tedy především zkušenosti. Chystám se, nebo spíš jsem se chystal na výměnu standardního sání na mé Astře G za sportovní kit sání K&N(kit 57i), ale na diskuzích v Německu atp. jsem se dočetl,že s tím mají problémy-tj. otevřený filtr nasává horký vzduch od motoru,čímž vlastně se děje opak,ně by vlastně měl filtr plnit,tj motor se zadýchává ještě více. Některý s tím mají problém jiní píší,že ne. Jaká je vaše zkušenost?PLEASE HELP!Nerad bych koupil ten kit a pak zjistil,že výrobce udělal kit pro auto,kde se otevřený filtr díky poloze přímo u motoru prostě nehodí.DÍKY

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

No to se musí ještě odstínit a nějakym způsobem přivést vzdchu. Tudíž plechem nebo něčim odstínit a přivézt takovou tou trubkou ohebnou vzduch k filtru odněkud od nárazníku a bude to dobrý
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Ritchma píše:No to se musí ještě odstínit a nějakym způsobem přivést vzdchu. Tudíž plechem nebo něčim odstínit a přivézt takovou tou trubkou ohebnou vzduch k filtru odněkud od nárazníku a bude to dobrý
Nějak tak nebo náporově od kapoty a taky záleží jestli to s tim kitem bude před nebo za motorem, ale jinak bych do toho šel
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
radek28
Příspěvky: 143
Registrován: 24 bře 2004 06:16
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek28 »

kit 57i zpočívá v tom ,že máš v sadě i držák a takovou hnusnou hadici pr.50mm na přívod vzduchu,oproti normálnímu konusu navíc,toť vše.takže bud kup obyčejný konus za 700.-+ ta hadice (ale z obi pr. tak 100mm)a náležitě to zakomponuj,nebo se ptej po filtru v úpravě twister(je schován v celoplášti a kněmu pak následovně připevníš tu hadici z obi a vyvedeš šiškovně do nárazníku nebo někam aby tě šel čersvej luft a máš to.sám jsem měl kit57i,pak filtr za 700.-(má ho teď mladá na corse,tam u ní brutal zvuk,při akceleraci,1.4 16v+remus konec)a já ted přes zimu koupím ten twister.origo ho dělá tuším green ale zase řikam je to zbytečný tahání pěněz z lidí.stačí levnější rozdíl nepoznáš

behero
Příspěvky: 6
Registrován: 18 lis 2004 20:12

to radek28:

Příspěvek od behero »

Dáš mi prosím Tě tip na ten "twister"-koukal jsem, že Green si za něj bere min. 5000,- (jen ten filtr) a to ještě nevím,kterej mont. průměr potřebuju. Máš typ na nějakej kvalitní,ale levnější od jinýho výrobce? A co zkušenost se spotřebou a zvýšením výkonu??? Hodně lidí říká,že výkon 0% navýšení, spotřeba taktéž není menší a jen ten zvuk prej...?!

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Obrázek

A co sehnat tohle? Rozhodně lepší než blbej twister, zatim sem o něm moc dobrého neslyšel.......
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

behero
Příspěvky: 6
Registrován: 18 lis 2004 20:12

To RITCHMA:

Příspěvek od behero »

Co to je?GREEN?Cena?Napiš o tom víc?Důležitý je asi taky prostor na to. Co jsi slyšel o twistru?

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Jo,tohle je GREEN, ale na astru G se tohle nedělá. Neni twister jako twister. Některej může bej dobrej, ale některý maj tak malej vstup pro vzduch že je to k ničemu. Viděl sem kluka co měl nomrálně ten twister položenej na motoru, takže to bylo úplně rozpálený, no hrůza, tak bacha na to :lol: Já sem tak dlouho scháněl na saxo filtr až sem objednal tohle od racelandu (taky nedělaj nic na astru). Byl sem v C.A.T. tuningu na čištění filtru a ten mi tam začal povídat jak střídal sání za sání (myslim že ten krám s bráchou snad vlastní nebo co) a že to zkoušel a jediný co bylo fakt znát bylo tohle:
Obrázek

To co tam měl byl myslim B.M.C. nebo tak. Sou myslim třívrstvý a K&N a Green snad jen dvou. Je to uzavřený celý v karbonu a teplo se tam doopravdy nedostane. Je to taková lepší varianta twisteru, jenže narozdíl od twisteru je tam kolem toho filtru místo, takže mi to příjde trochu lepší.
Ovšem cena je vyšší a to zhruba kolem 9tis. Prej to za to ale stojí........
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

behero
Příspěvky: 6
Registrován: 18 lis 2004 20:12

Příspěvek od behero »

Tak jedu do C.A.T se poradit. Uvidíme. Jen jestli nechválej ale jen své zboží-tj. co mají za pultem!???????Jsou totiž oficialním distrubotorem B.M.C !!
I tak ale díky!

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

Ja to vyresil takhle. Odstinil baterkou a kapotu rizl flexou a dodelal na ni strisku pro prime sani. Neco jde i pres svetlo a umelohmotnou trubici od druheho svetla. Prikladam 2x foto.

Obrázek

Obrázek
Live4Ride Syndicate

saus
Příspěvky: 6
Registrován: 01 lis 2004 18:23

Příspěvek od saus »

Sly: Tak ten přívod čerstvýho vzduchu máš vyřešen úplně ideálně. 8)
Toyota Celica 2.0i turbo 4WD 204ps 275nm

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

saus píše:Sly: Tak ten přívod čerstvýho vzduchu máš vyřešen úplně ideálně. 8)
Jeste je primo pod kuzelem dalsi pruduch, ktery chyta vzduch zespod. takze to mam zvrchu pres kapotu, zespod od cesty a z praveho svetla primo a z leveho pomoci umelohmotne trubice. Od te doby co to takhle mam taha motor az do omezovace. Driv byla po 6800rpm dira. Motor rval, ale uz netahl. Tohle tomu asi dost pomohlo.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
StreetFighter
Příspěvky: 1514
Registrován: 30 črc 2004 10:36
Bydliště: Hamilton, Canada
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od StreetFighter »

to sly: premyslim o zamraceni kapoty a o sani, docela me zaujal ten tvuj nasavac......zeptam se, co tam mas za filtr? :? cena cca? diky...
Radši budu druhej než mrtvej!

Honda Civic D16A6 - Sweatheart
Chrysler GrandVoyager 2,5TD - Daily Driver
Honda Civic IV.gen - prodám veškeré díly - více SZ
Alfa Romeo GTV - Under Construction
Yamaha YFM350X Warrior RWD - Free Time Machine

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

StreetFighter píše:to sly: premyslim o zamraceni kapoty a o sani, docela me zaujal ten tvuj nasavac......zeptam se, co tam mas za filtr? :? cena cca? diky...
Konus je R-Flow za 1250Kc, pokud si dobre vzpominam. Sezenes podobny neznackovy uz kolem 700Kc. Koleno je lestene a udelane na miru tak, aby byl konus odstinen od motoru baterkou a aby se nachazel v miste, kde je tencena kapota.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
radek28
Příspěvky: 143
Registrován: 24 bře 2004 06:16
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek28 »

to ritchma:jo jo tohle je ono máš recht,ten twister s tím malým kuželem to je blbost možná je to tak do 1.4i ale já mam 2.016v),něco scháním ale ted je na to času dost,možná po essenu něco vyleze.mě je simpatickej pipercross ale vidim to na něco podobnýho.ale možná ten twister na ebay jsem ho číhal v krásný imitaci carbonu tuším za 40europěněz

ajsik
Příspěvky: 362
Registrován: 04 bře 2004 00:13
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajsik »

Ritchma píše:No to se musí ještě odstínit a nějakym způsobem přivést vzdchu. Tudíž plechem nebo něčim odstínit a přivézt takovou tou trubkou ohebnou vzduch k filtru odněkud od nárazníku a bude to dobrý
jojo a my s Ritchmou tohle resime naporovym sanim :)

ps. ritchmo jak to vypada?
'05 Peugeot 206sw, 1.4HDi
'01 Peugeot 306cabrio, 1.6i

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

takže jestli to co chválí v C.A.T. je tak dobrý jak říkal nebo neni netušim, ale říkám to tak jak mi bylo řečeno a určitě ti to řekne taky.

Ajsiku - prej čekaj až to příjde z Belgie, mrzí ho to, ale prej s tim nic nezmůže, jen čekat :cry:
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

DC
Příspěvky: 659
Registrován: 10 říj 2004 10:03
Bydliště: Praha 9-Vinoř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC »

u minulýho auta jsem se s tim moc nepatlal ->
http://bmw.zpevak.net/blau/b009.jpg
http://bmw.zpevak.net/blau/b052.jpg
prostě přívod vzduchu přes svěltlo spolu s odstíněním tepla od motoru

nárust výkonu 3,3 koně

a takhle jsem to měl vyřešený u Fábie
http://home.tiscali.cz/dcfabia/images/F1_6.jpg
vevnitř tubusu kužel od KN
Naposledy upravil(a) DC dne 21 lis 2004 20:39, celkem upraveno 1 x.
Shark Racing team

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

DC píše:u minulýho auta jsem se s tim moc nepatlal ->
http://bmw.zpevak.net/blau/b009.jpg
http://bmw.zpevak.net/blau/b052.jpg
prostě přívod vzduchu přes svěltlo spolu s odstíněním tepla od motoru

nárust výkonu 3,3 koně
To si s tim byl hned na brzdě? Co to tam je to odstínění? To je zvláštní takový.
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

DC
Příspěvky: 659
Registrován: 10 říj 2004 10:03
Bydliště: Praha 9-Vinoř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC »

Ritchma píše:
DC píše:u minulýho auta jsem se s tim moc nepatlal ->
http://bmw.zpevak.net/blau/b009.jpg
http://bmw.zpevak.net/blau/b052.jpg
prostě přívod vzduchu přes svěltlo spolu s odstíněním tepla od motoru

nárust výkonu 3,3 koně
To si s tim byl hned na brzdě? Co to tam je to odstínění? To je zvláštní takový.
měření na brzdě bylo v rámci sázky s kámošem
http://bmw.zpevak.net/blau/b020.jpg
http://bmw.zpevak.net/blau/b025.jpg
http://bmw.zpevak.net/blau/b026.jpg

odstínění bylo řešený molitanem a fungovalo skvěle :) filtr byl po běžný jízdě studenej
Shark Racing team

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Tak to je slušný, ale s tím molitanem by to u mě asi neklaplo
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

TURBO_KrteK
Příspěvky: 282
Registrován: 26 kvě 2004 16:26
Bydliště: Praha/Káraný
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TURBO_KrteK »

ja to mam vyresene takhle :wink:

Obrázek
Obrázek
Opel Vectra C Caravan 2.0 DTI, BMW e36 325i Coupe, BMW e30 325i Cabrio

DC
Příspěvky: 659
Registrován: 10 říj 2004 10:03
Bydliště: Praha 9-Vinoř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC »

Ritchma píše:Tak to je slušný, ale s tím molitanem by to u mě asi neklaplo
celej ten setup tam byl defacto jen kvuli sázce - chtěl jsem kámoše přesvědčit, že sportovní filtr bude lepší než origo

proto to bylo takové provizorní :)

nyní už na to ale kašlu a jedu pouze origo...
Shark Racing team

Uživatelský avatar
StreetFighter
Příspěvky: 1514
Registrován: 30 črc 2004 10:36
Bydliště: Hamilton, Canada
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od StreetFighter »

super, diky SLYi za radu..... 8)
Radši budu druhej než mrtvej!

Honda Civic D16A6 - Sweatheart
Chrysler GrandVoyager 2,5TD - Daily Driver
Honda Civic IV.gen - prodám veškeré díly - více SZ
Alfa Romeo GTV - Under Construction
Yamaha YFM350X Warrior RWD - Free Time Machine

Uživatelský avatar
stumi
Příspěvky: 27
Registrován: 30 kvě 2004 10:42
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Kit sání

Příspěvek od stumi »

Ahoj, takže další zkušenost, měl jsem origo airbox+filtr, teď jsem se rozhoupal a objednal od KN kit57i konktrétně na moje autí, za ty prachy co ti budu povídat :lol: Šikovný český ručičky by si s tím určitě poradily za míň peněz, ale chtěl jsem mít něco, co bude pasovat, takže jsem výměnu zvládl včetně montážního návodu i s fotkama v pohodě a zatím jsem spokojený, autí vypadá, že si taky nestěžuje na nedostatek vzduchu...a jede :driver:
Seat Ibiza Cupra 2.0 - 16v - 165ps

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“