Vzduchový filtr-kit sání poraďtě!
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Vzduchový filtr-kit sání poraďtě!
Potřeboval bych Vaší radu, tedy především zkušenosti. Chystám se, nebo spíš jsem se chystal na výměnu standardního sání na mé Astře G za sportovní kit sání K&N(kit 57i), ale na diskuzích v Německu atp. jsem se dočetl,že s tím mají problémy-tj. otevřený filtr nasává horký vzduch od motoru,čímž vlastně se děje opak,ně by vlastně měl filtr plnit,tj motor se zadýchává ještě více. Některý s tím mají problém jiní píší,že ne. Jaká je vaše zkušenost?PLEASE HELP!Nerad bych koupil ten kit a pak zjistil,že výrobce udělal kit pro auto,kde se otevřený filtr díky poloze přímo u motoru prostě nehodí.DÍKY
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Nějak tak nebo náporově od kapoty a taky záleží jestli to s tim kitem bude před nebo za motorem, ale jinak bych do toho šelRitchma píše:No to se musí ještě odstínit a nějakym způsobem přivést vzdchu. Tudíž plechem nebo něčim odstínit a přivézt takovou tou trubkou ohebnou vzduch k filtru odněkud od nárazníku a bude to dobrý
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
kit 57i zpočívá v tom ,že máš v sadě i držák a takovou hnusnou hadici pr.50mm na přívod vzduchu,oproti normálnímu konusu navíc,toť vše.takže bud kup obyčejný konus za 700.-+ ta hadice (ale z obi pr. tak 100mm)a náležitě to zakomponuj,nebo se ptej po filtru v úpravě twister(je schován v celoplášti a kněmu pak následovně připevníš tu hadici z obi a vyvedeš šiškovně do nárazníku nebo někam aby tě šel čersvej luft a máš to.sám jsem měl kit57i,pak filtr za 700.-(má ho teď mladá na corse,tam u ní brutal zvuk,při akceleraci,1.4 16v+remus konec)a já ted přes zimu koupím ten twister.origo ho dělá tuším green ale zase řikam je to zbytečný tahání pěněz z lidí.stačí levnější rozdíl nepoznáš
to radek28:
Dáš mi prosím Tě tip na ten "twister"-koukal jsem, že Green si za něj bere min. 5000,- (jen ten filtr) a to ještě nevím,kterej mont. průměr potřebuju. Máš typ na nějakej kvalitní,ale levnější od jinýho výrobce? A co zkušenost se spotřebou a zvýšením výkonu??? Hodně lidí říká,že výkon 0% navýšení, spotřeba taktéž není menší a jen ten zvuk prej...?!
To RITCHMA:
Co to je?GREEN?Cena?Napiš o tom víc?Důležitý je asi taky prostor na to. Co jsi slyšel o twistru?
Jo,tohle je GREEN, ale na astru G se tohle nedělá. Neni twister jako twister. Některej může bej dobrej, ale některý maj tak malej vstup pro vzduch že je to k ničemu. Viděl sem kluka co měl nomrálně ten twister položenej na motoru, takže to bylo úplně rozpálený, no hrůza, tak bacha na to
Já sem tak dlouho scháněl na saxo filtr až sem objednal tohle od racelandu (taky nedělaj nic na astru). Byl sem v C.A.T. tuningu na čištění filtru a ten mi tam začal povídat jak střídal sání za sání (myslim že ten krám s bráchou snad vlastní nebo co) a že to zkoušel a jediný co bylo fakt znát bylo tohle:

To co tam měl byl myslim B.M.C. nebo tak. Sou myslim třívrstvý a K&N a Green snad jen dvou. Je to uzavřený celý v karbonu a teplo se tam doopravdy nedostane. Je to taková lepší varianta twisteru, jenže narozdíl od twisteru je tam kolem toho filtru místo, takže mi to příjde trochu lepší.
Ovšem cena je vyšší a to zhruba kolem 9tis. Prej to za to ale stojí........

To co tam měl byl myslim B.M.C. nebo tak. Sou myslim třívrstvý a K&N a Green snad jen dvou. Je to uzavřený celý v karbonu a teplo se tam doopravdy nedostane. Je to taková lepší varianta twisteru, jenže narozdíl od twisteru je tam kolem toho filtru místo, takže mi to příjde trochu lepší.
Ovšem cena je vyšší a to zhruba kolem 9tis. Prej to za to ale stojí........
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Jeste je primo pod kuzelem dalsi pruduch, ktery chyta vzduch zespod. takze to mam zvrchu pres kapotu, zespod od cesty a z praveho svetla primo a z leveho pomoci umelohmotne trubice. Od te doby co to takhle mam taha motor az do omezovace. Driv byla po 6800rpm dira. Motor rval, ale uz netahl. Tohle tomu asi dost pomohlo.saus píše:Sly: Tak ten přívod čerstvýho vzduchu máš vyřešen úplně ideálně.
Live4Ride Syndicate
- StreetFighter
- Příspěvky: 1514
- Registrován: 30 črc 2004 10:36
- Bydliště: Hamilton, Canada
- Kontaktovat uživatele:
to sly: premyslim o zamraceni kapoty a o sani, docela me zaujal ten tvuj nasavac......zeptam se, co tam mas za filtr?
cena cca? diky...

Radši budu druhej než mrtvej!
Honda Civic D16A6 - Sweatheart
Chrysler GrandVoyager 2,5TD - Daily Driver
Honda Civic IV.gen - prodám veškeré díly - více SZ
Alfa Romeo GTV - Under Construction
Yamaha YFM350X Warrior RWD - Free Time Machine
Honda Civic D16A6 - Sweatheart
Chrysler GrandVoyager 2,5TD - Daily Driver
Honda Civic IV.gen - prodám veškeré díly - více SZ
Alfa Romeo GTV - Under Construction
Yamaha YFM350X Warrior RWD - Free Time Machine
Konus je R-Flow za 1250Kc, pokud si dobre vzpominam. Sezenes podobny neznackovy uz kolem 700Kc. Koleno je lestene a udelane na miru tak, aby byl konus odstinen od motoru baterkou a aby se nachazel v miste, kde je tencena kapota.StreetFighter píše:to sly: premyslim o zamraceni kapoty a o sani, docela me zaujal ten tvuj nasavac......zeptam se, co tam mas za filtr?cena cca? diky...
Live4Ride Syndicate
to ritchma:jo jo tohle je ono máš recht,ten twister s tím malým kuželem to je blbost možná je to tak do 1.4i ale já mam 2.016v),něco scháním ale ted je na to času dost,možná po essenu něco vyleze.mě je simpatickej pipercross ale vidim to na něco podobnýho.ale možná ten twister na ebay jsem ho číhal v krásný imitaci carbonu tuším za 40europěněz
jojo a my s Ritchmou tohle resime naporovym sanimRitchma píše:No to se musí ještě odstínit a nějakym způsobem přivést vzdchu. Tudíž plechem nebo něčim odstínit a přivézt takovou tou trubkou ohebnou vzduch k filtru odněkud od nárazníku a bude to dobrý

ps. ritchmo jak to vypada?
'05 Peugeot 206sw, 1.4HDi
'01 Peugeot 306cabrio, 1.6i
'01 Peugeot 306cabrio, 1.6i
u minulýho auta jsem se s tim moc nepatlal ->
http://bmw.zpevak.net/blau/b009.jpg
http://bmw.zpevak.net/blau/b052.jpg
prostě přívod vzduchu přes svěltlo spolu s odstíněním tepla od motoru
nárust výkonu 3,3 koně
a takhle jsem to měl vyřešený u Fábie
http://home.tiscali.cz/dcfabia/images/F1_6.jpg
vevnitř tubusu kužel od KN
http://bmw.zpevak.net/blau/b009.jpg
http://bmw.zpevak.net/blau/b052.jpg
prostě přívod vzduchu přes svěltlo spolu s odstíněním tepla od motoru
nárust výkonu 3,3 koně
a takhle jsem to měl vyřešený u Fábie
http://home.tiscali.cz/dcfabia/images/F1_6.jpg
vevnitř tubusu kužel od KN
Naposledy upravil(a) DC dne 21 lis 2004 20:39, celkem upraveno 1 x.
Shark Racing team
To si s tim byl hned na brzdě? Co to tam je to odstínění? To je zvláštní takový.DC píše:u minulýho auta jsem se s tim moc nepatlal ->
http://bmw.zpevak.net/blau/b009.jpg
http://bmw.zpevak.net/blau/b052.jpg
prostě přívod vzduchu přes svěltlo spolu s odstíněním tepla od motoru
nárust výkonu 3,3 koně
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
měření na brzdě bylo v rámci sázky s kámošemRitchma píše:To si s tim byl hned na brzdě? Co to tam je to odstínění? To je zvláštní takový.DC píše:u minulýho auta jsem se s tim moc nepatlal ->
http://bmw.zpevak.net/blau/b009.jpg
http://bmw.zpevak.net/blau/b052.jpg
prostě přívod vzduchu přes svěltlo spolu s odstíněním tepla od motoru
nárust výkonu 3,3 koně
http://bmw.zpevak.net/blau/b020.jpg
http://bmw.zpevak.net/blau/b025.jpg
http://bmw.zpevak.net/blau/b026.jpg
odstínění bylo řešený molitanem a fungovalo skvěle

Shark Racing team
-
- Příspěvky: 282
- Registrován: 26 kvě 2004 16:26
- Bydliště: Praha/Káraný
- Kontaktovat uživatele:
- StreetFighter
- Příspěvky: 1514
- Registrován: 30 črc 2004 10:36
- Bydliště: Hamilton, Canada
- Kontaktovat uživatele:
Kit sání
Ahoj, takže další zkušenost, měl jsem origo airbox+filtr, teď jsem se rozhoupal a objednal od KN kit57i konktrétně na moje autí, za ty prachy co ti budu povídat
Šikovný český ručičky by si s tím určitě poradily za míň peněz, ale chtěl jsem mít něco, co bude pasovat, takže jsem výměnu zvládl včetně montážního návodu i s fotkama v pohodě a zatím jsem spokojený, autí vypadá, že si taky nestěžuje na nedostatek vzduchu...a jede 


Seat Ibiza Cupra 2.0 - 16v - 165ps