specifikace motoru 1.8 TURBO "AGU"
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
specifikace motoru 1.8 TURBO "AGU"
Ahoj
Chctěl bych se zeptat, jestli je tu někdo, kdo má tento motor nastudovaný. Zvažuji koupi toho motoru do mého budoucího projektu. Moc se v WV nevyznám. Jen vím že vyráběn jako verze 150, 180 a 225 PS. Mohl by mi někdo vysvětlit rozdíly mezi těmito motory? díky
Chctěl bych se zeptat, jestli je tu někdo, kdo má tento motor nastudovaný. Zvažuji koupi toho motoru do mého budoucího projektu. Moc se v WV nevyznám. Jen vím že vyráběn jako verze 150, 180 a 225 PS. Mohl by mi někdo vysvětlit rozdíly mezi těmito motory? díky
Re: specifikace motoru 1.8 TURBO "AGU"
AGU byl 150ka. Nejmenší turbo KKK K03 (180ka K03s, 225ka K04) Lankovej plyn, řj bosch motronic myslim že ME 7,1. Plnící tlak turba 0,6b, kompresní poměr 9,5:1. Potenciál střev +/-300koní.
Fabia HTP+
Re: specifikace motoru 1.8 TURBO "AGU"
Aha. takže ty silnější verze už měli el. plyn. Zajímá, mě jestli je to pak u motoru jen otázka jiného softu, nebo tam jsou ještě jiný vstřiky apod. Třeba kdybych sehnal motor ze slabé verze ale měl el. svazek z počítačem třeba rs nebo TT. jestli bych to rozchodil, nebo jestli třeba ten motor z TT má více čidel apod.
Re: specifikace motoru 1.8 TURBO "AGU"
musel bys předělat hodně věcí. vstřiky, klapka, plynovej pedal + x čidel, co maj novější. AGU a AEB... jsou nejstarší motory.
Fabia HTP+
Re: specifikace motoru 1.8 TURBO "AGU"
Třeba novější mají variabilní natáčení klapek, takže elektrika je problém. Znám to sám. Nemohl jsem sehnat elektriku na ARX, tak jsem ten motor prodal a radši koupil celé funkční auto a přehodil to komplet a je klid.
Re: specifikace motoru 1.8 TURBO "AGU"
nataceni benziny nemaj, jediny co to ma je 997 TurboSKury píše:Třeba novější mají variabilní natáčení klapek, takže elektrika je problém. Znám to sám. Nemohl jsem sehnat elektriku na ARX, tak jsem ten motor prodal a radši koupil celé funkční auto a přehodil to komplet a je klid.
máš plnou tašku jó máš?
Re: specifikace motoru 1.8 TURBO "AGU"
jo a nejsilnejsi verze techto motoru... ma tu i leon cupra r 210psAlesShi píše:nataceni benziny nemaj, jediny co to ma je 997 TurboSKury píše:Třeba novější mají variabilní natáčení klapek, takže elektrika je problém. Znám to sám. Nemohl jsem sehnat elektriku na ARX, tak jsem ten motor prodal a radši koupil celé funkční auto a přehodil to komplet a je klid.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: specifikace motoru 1.8 TURBO "AGU"
on myslel spíš variabilní natáčení sací vačky, který taky až tak variabilní neni a je k hovnuelviiis píše:jo a nejsilnejsi verze techto motoru... ma tu i leon cupra r 210psAlesShi píše:nataceni benziny nemaj, jediny co to ma je 997 TurboSKury píše:Třeba novější mají variabilní natáčení klapek, takže elektrika je problém. Znám to sám. Nemohl jsem sehnat elektriku na ARX, tak jsem ten motor prodal a radši koupil celé funkční auto a přehodil to komplet a je klid.

Fabia HTP+
Re: specifikace motoru 1.8 TURBO "AGU"
jj, vaček, chybička se vloudila. 

Re: specifikace motoru 1.8 TURBO "AGU"
jednoduse receno VANOS
jinak celkem rozdily jsou ve vstrikovacich 223/315/380cc, a to, ze 225PS verze ma kovane pisty
jinak celkem rozdily jsou ve vstrikovacich 223/315/380cc, a to, ze 225PS verze ma kovane pisty

Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
Re: specifikace motoru 1.8 TURBO "AGU"
Taky záleží do čeho to chceš montovat? Mám to v golfu II a mám serii 150koní a jede to perfektně a není problém sundat cupry,RS a podobne auta,které váží 1300kg a výš. a navíc je tu jedna věc,že tenhle motor se nejlepe montuje do jiných aut a nejlepe upravuje,protože nemá tolik elektroniky jako ty ostatní novější typy. Díky lankovému plynu to má dobrou odezvu na plyn a opravdu to jede a reaguje. Ty elektro motory maji už i další čidla a nesmysly navíc se kterýma je problém je vyrušit a dělá ti to jen problémy s nouzákem atd. Z AGU se dá dostat pomocí přestaveb 200 - 230koní a motor je pořád na tom ještě dobře s životností. Jde z toho udělat 250 - 270 a i 300,ale to je už jen o životnosti a jen pro závodní učely.Mám ten motor nějakou dobu a jsem s ním maximálně spokojený a hlavně dostupnost je vcelku v klidu 

VW golf II GT 1.8Turbo