Podvozek do A
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
Re: Podvozek do A
zavody trikolek ne pokud to mel takhle brutalne... to jezdis jenom boky pak.. boky pneu ale
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Podvozek do A
brutalne to nebylo kdyz si postavil k autu neco kolmyho tak rozdil vrsku byl 3cm oproti spodku.
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Podvozek do A
maRkus píše:ja tu napravu koupil od jednoho cloveka kdysi, kterej s tim autem jezdil zavody nejaky a rikal ze to tomu prospelo. a me se to libilo. jojo v 18ti byl svet hustej
Re: Podvozek do A
Opět jsem sem zavítal a z těch názorů je mě s prominutím na blití...
K čemu to je = odpověď - vypadá to hustokrutě atd. to je vážně k smíchu.
Jsem tu dobře na tuning foru a nebo je to forum jen pro děcka co znají tuning z filmu rychle a zběsile?
A teď k věci. Sám jezdím Áčka, neboli větší odklony už 2 roky a nemůžu si to vynachválit. Měl jsem problém, že auto bylo nedotáčivé a zadní náhon tlačil lehký předek ven. Navíc třeba na okruhu se mě brutálně zahříval a sjížděl jen venek gumy. Takže jsem předělal uchycení ramen a nyní mám v předu 2°15" a vzadu kolem 3°. K tomu jsem malinko zvětšil i zbíhavost v předu na 3mm a vzadu na 2mm. Auto podstatně ochotněji jde do zatáčky, volant poskytuje lepší odezvu a víc tahá do rovného směru, tzn. i rychleji se vrací ze zatáčky ven, eventuelně rychleji se točí z kontra. Na okruhu už se guma sjíždí skoro rovnoměrně, sice by to ještě trochu chtělo, ale zas nejezdím jen na okruhu, takže je to takový kompromis.
Guma nějak zásadně neubývá, tu sežere hlavně špatná zbíhavost a ne odklon.
Co se týče technického řešení, tak je na každém autě jiné a ramena třeba neprodlužují jen v japonsku, ale i u nás na Feldách kde kluci zároveň zvětšujou záklon rejdového čepu.
K čemu to je = odpověď - vypadá to hustokrutě atd. to je vážně k smíchu.
Jsem tu dobře na tuning foru a nebo je to forum jen pro děcka co znají tuning z filmu rychle a zběsile?
A teď k věci. Sám jezdím Áčka, neboli větší odklony už 2 roky a nemůžu si to vynachválit. Měl jsem problém, že auto bylo nedotáčivé a zadní náhon tlačil lehký předek ven. Navíc třeba na okruhu se mě brutálně zahříval a sjížděl jen venek gumy. Takže jsem předělal uchycení ramen a nyní mám v předu 2°15" a vzadu kolem 3°. K tomu jsem malinko zvětšil i zbíhavost v předu na 3mm a vzadu na 2mm. Auto podstatně ochotněji jde do zatáčky, volant poskytuje lepší odezvu a víc tahá do rovného směru, tzn. i rychleji se vrací ze zatáčky ven, eventuelně rychleji se točí z kontra. Na okruhu už se guma sjíždí skoro rovnoměrně, sice by to ještě trochu chtělo, ale zas nejezdím jen na okruhu, takže je to takový kompromis.
Guma nějak zásadně neubývá, tu sežere hlavně špatná zbíhavost a ne odklon.
Co se týče technického řešení, tak je na každém autě jiné a ramena třeba neprodlužují jen v japonsku, ale i u nás na Feldách kde kluci zároveň zvětšujou záklon rejdového čepu.
Re: Podvozek do A
Tuner#2 píše:K čemu to je = odpověď - vypadá to hustokrutě atd. to je vážně k smíchu.
to jsem rad ze jsi to pochopil zcela spravne... melo to byt k smichu
1991 VW Golf GTI
Re: Podvozek do A
tuner2: na tebe jsem myslel . rikal jsem si, ze sem urcite napises, protoze jsi resil pravy opak.
bohuzel, nemusel sis davat praci s tim popisovat tvuj problem, protoze nekoho, kdo takovou kravinu fakt chce udelat, to proste nezajima, uz jsem na to prisel. proste pokud nekdo vyhlasi ze je "hustekruty a stylovy" mit starou omlacenou plechovku, zrezlou kapotu, zahradku s veteší na střeše, slámu zavřenou mezi dveře a k tomu nějaký pěkný vyleštěný kola, tak se toho budou všichni držet a kdo to má víc, je krutej.
to samý lidi jsou schopný dát 195 gumu na 9" disk (schválně, kterej "styler" napíše, že to je ještě málo nebo že to je akorát a nedělá to "áčka"), i když je to naprostej nesmysl. stejně tak jsou lidi schopný dělat nesmyslný odklony, protože je to hustý.
prostě pořád se najde (a bohužel je to většina) lidí, která uznává nějaký nesmyslný úpravy, který jsou samozřejmě naprosto opačným směrem než tuning. a nikdo jim to nevymluví, ať je to sebevětší nesmysl. nezbývá nic jiného, než si o tom myslet své, zasmát se tomu a vědět, že je to naprosto k hovnu.
jako jo, taky se rád dívám na hezký auta, ale tohle mi nepřijde ani hezký a hlavně když člověk ví, že to je nesmysl, tak k čemu to? obdivuju spíš čistotu, preciznost, decentní úpravy a úpravy výkonu a né "styl"
bohuzel, nemusel sis davat praci s tim popisovat tvuj problem, protoze nekoho, kdo takovou kravinu fakt chce udelat, to proste nezajima, uz jsem na to prisel. proste pokud nekdo vyhlasi ze je "hustekruty a stylovy" mit starou omlacenou plechovku, zrezlou kapotu, zahradku s veteší na střeše, slámu zavřenou mezi dveře a k tomu nějaký pěkný vyleštěný kola, tak se toho budou všichni držet a kdo to má víc, je krutej.
to samý lidi jsou schopný dát 195 gumu na 9" disk (schválně, kterej "styler" napíše, že to je ještě málo nebo že to je akorát a nedělá to "áčka"), i když je to naprostej nesmysl. stejně tak jsou lidi schopný dělat nesmyslný odklony, protože je to hustý.
prostě pořád se najde (a bohužel je to většina) lidí, která uznává nějaký nesmyslný úpravy, který jsou samozřejmě naprosto opačným směrem než tuning. a nikdo jim to nevymluví, ať je to sebevětší nesmysl. nezbývá nic jiného, než si o tom myslet své, zasmát se tomu a vědět, že je to naprosto k hovnu.
jako jo, taky se rád dívám na hezký auta, ale tohle mi nepřijde ani hezký a hlavně když člověk ví, že to je nesmysl, tak k čemu to? obdivuju spíš čistotu, preciznost, decentní úpravy a úpravy výkonu a né "styl"
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Podvozek do A
Spiral: Evidentně si to nepochopil...
bóďa: JJ máš pravdu, ale občas mě to nedá se nepozastavit na hloupostí českého "tunera"... Ty dvě fotky na začátku jsou samozřejmě nesmysl, to už je daleko i za tím co se jezdí na okruhu a s funkčností obě auta nemají nic společného, jsou to jen dvě velký těžítka
bóďa: JJ máš pravdu, ale občas mě to nedá se nepozastavit na hloupostí českého "tunera"... Ty dvě fotky na začátku jsou samozřejmě nesmysl, to už je daleko i za tím co se jezdí na okruhu a s funkčností obě auta nemají nic společného, jsou to jen dvě velký těžítka
Re: Podvozek do A
xyz co mám v nabídce mají z 99% horní uložení nastavitelné s uniball uložení jak je na horním obrázku.sada s nastavitelnou tuhostí tlumiče,výškou pružiny a výškou auta stojí 20000.-
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......