Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 29 pro 2010 10:10
Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Ahoj mám 944 a chtěl bych jí drobet přeplnit. Sehnal jsem kompressor z mercedesu 230 kompressor. Jedná se o kompressor EATON M 62. V mercedesu 230 je plnící tlak 0,5 baru ale po víměně řemenic jde zvednout až na 1,5 baru. Má představa je plnění je asi tak 0.6 baru. V mercedesu je ori. Poměr řemenic 1.8 ku 1. Samozřejmě se počítá s velkým olej. chladičem.
Prosím o jakékoliv moudro či poznatek jak to spáchat tak aby to bylo ok. Dík Tomáš
Prosím o jakékoliv moudro či poznatek jak to spáchat tak aby to bylo ok. Dík Tomáš
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
A rizeni smesi ?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 29 pro 2010 10:10
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Čtyřbodoví vstřik,čerpadlo bosch tlačí 5 barů ale kolik jde na lištu jsem neměřil.
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Beaver to myslel tak, že ŘJ co dávkuje směs nepočítá s tím, že v sání bude přetlak 0,5bar a neumí tomu nadávkovat směs. Otázka je, jak to budeš řešit. Plně programovatelná jednotka a někdo, kdo to odladí?
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 29 pro 2010 10:10
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
V němec jsem potkal jednoho co to měl na 924 bohužel má znalost ňemčiny neni zdaleka 100% ale co jsem mu rozumněl tak říkal že řídící jednotka je bez úprav a že si to přebrala. Jen říkal že je důležitý tam dát přetlakovej ventil. Tak nevím co myslíte? V roce 83 ta el. Nebyla jeste tak složitá jako ted.. Muže to nějak běhat nebo jak to vyřeršit.. ?
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
jednotka si to přebere dycky,ale písty,ventily etc. vždycky ne 

-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 29 pro 2010 10:10
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Dik za poznatek. Ale u tohodle motoru 100% jo. 944 byla pozdeji osazována turem a jediná změna byla v olej. Chlaiči a intercoleru. Písty ojnice a klika jsou kované. Turbovej motor je absolutne stejnej jako má atmosféra.. I včetně chlazení pístů olejem ze spoda.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Ono tady spis jde o to,aby dokazala ECU presne a spolehlive davkovat palivo v celem spektru otacek (a myslim si, ze s tim bude mit RJ problem).Nemel bych az tak velkou obavu ze pri 0,5baru by se mohly treba ojnice/pisty zdeformovat,ale aby nebyla smes hodne chuda nebo naopak hodne bohata, coz by vedlo k propaleni pistu nebo ventilu.Tudiz byt tebou tak bych mrknul na nejaky nemecke popriklade US/UK fora,jake programovatelne jednotky pouzivaj a nebo at ti popisou jak to maj resene,pokud maj originalni rizeni smesi.Jaky je orig vyrobce RJ pro Porsche,Bosch?Kvalitni ridici jednotka a jeji nasledne naladeni je zaklad pro bezproblemovy chod motoru a aby ten motor taky nejakou dobu vydrzel.Turbo motor,bude mit nejspis jinou kompresi,jak tvuj N/A.
Audi Coupe Quattro
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
víš 100% není nikdy nic,100% nefungují často ani motory přeplnovaný z továrny,rozhodně to chce zpětnovazební kontrolu toho ,co se ve válcích děje. Vybrat ten kompresor vhodně a taky to vhodně doladit. Nemyslím si,že je to tak snadný,jak píšeš. Funguje hrozně moc věcí,ale pořádně a tak jak maj,jich zas už nefunguje tolik.Tomáš Porsche píše:Dik za poznatek. Ale u tohodle motoru 100% jo. 944 byla pozdeji osazována turem a jediná změna byla v olej. Chlaiči a intercoleru. Písty ojnice a klika jsou kované. Turbovej motor je absolutne stejnej jako má atmosféra.. I včetně chlazení pístů olejem ze spoda.
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Troufnu si tvrdit, že si ta jednotka s přetlakem neporadí, nedá dost paliva. Takže jak tedy na to? Nazačátku bych si zjistil kompresní poměr, zda je vůbec použitelný pro přeplňování, případně zvýšit vyšším těsněním pod hlavou. Dále budík na poměr palivo/vzduch AFR se širokopásmovou lambdou. Pak spočítat vhodný poměr otáček ke kompresoru, na tlak jaký chceš a jaký ti dovolí již zmíněný kompresní poměr. Zjistit, zda trysky dají dost paliva, případně zvýšit tlak v liště/vyměnit vstřiky. No a hlavně to řízení, že. Takže pokud si to chceš ladit sám, na takovéto domácí hraní postačí jednotka megasqirt, pokud to bude ladit profík, tak slušnou jednotku, kterou on umí nastavit. Možná by šla použít jen nějaká piggina se snímáním tlaku v sání, která by podle tlaku nechávala déle otevřené vstřikovače. A pak už jen spokojeně ladit. Přetlakový ventil nevím jaký myslíš, jestli pop off, který odpouští tlak ze sání, když dosáhne stanovené hodnoty, tak ten by asi bylo vhodné použít.
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
viz Chop Shop na discovery
s rotrexem z toho zmáčkly 280PSů, a při pohledu pod kapotu to vypadalo, že z řízení motoru toho moc seriovýho nezbylo- nějako dobu tam řádily na brzdě a pak když to auto vyjelo, tak fouklo těsnění pod palicí...určitě tam měli jiný vstřiky a pigginu...
takže:
- snížit kompresní poměr (na vysoký těsnění zapomeň - buď upravit(/sehnat jiný)písty, nebo úprava spalováku, pokud má vhodnej tvar), v serii to má nějakej 10:1 co jsem dohledal..
- vstřiky to nepoberou zaručeně - předpokládám, že to budou nějaký kolem 230ccm
- seriová váha vzduchu co tam je je myslím ta debilní bošácká klapková - unaři s vrtulej měnili za větší z cromy Turbo, nebo přitvrzovali pružinky aby si s tím ta seriová elektronika která nešla upravit nějak poradila... problém je že tady nějakej delší vývoj proběhl a v čechách pár UnT nějakou dobu jezdilo..což není případ tohoto porshe... takže to bude spíš laborace obouma nohama na hodně tenkým ledě...
elektronika - můžeš to konvertovat třeba na DTA S40, nebo Efi euro 1 ... jsou to hotový jednotky za poměrně slušnej peníz (cca 15000,-) který maj i nějakou tu spolehlivost a schopnost rozumě řídit zapalování..
a nebo můžeš použít webera 50 na sací straně kompresoru s difuzorama cca 42-40 vhodně natryskovat a elektronicky řídit pouze zapalování třeba IM softem...
kombinaci weber+volumex+elektronický zapalování rádi používaj angláni na různejch veteránech Fiat 131 , lancia scorpion atd...

s rotrexem z toho zmáčkly 280PSů, a při pohledu pod kapotu to vypadalo, že z řízení motoru toho moc seriovýho nezbylo- nějako dobu tam řádily na brzdě a pak když to auto vyjelo, tak fouklo těsnění pod palicí...určitě tam měli jiný vstřiky a pigginu...
takže:
- snížit kompresní poměr (na vysoký těsnění zapomeň - buď upravit(/sehnat jiný)písty, nebo úprava spalováku, pokud má vhodnej tvar), v serii to má nějakej 10:1 co jsem dohledal..
- vstřiky to nepoberou zaručeně - předpokládám, že to budou nějaký kolem 230ccm
- seriová váha vzduchu co tam je je myslím ta debilní bošácká klapková - unaři s vrtulej měnili za větší z cromy Turbo, nebo přitvrzovali pružinky aby si s tím ta seriová elektronika která nešla upravit nějak poradila... problém je že tady nějakej delší vývoj proběhl a v čechách pár UnT nějakou dobu jezdilo..což není případ tohoto porshe... takže to bude spíš laborace obouma nohama na hodně tenkým ledě...
elektronika - můžeš to konvertovat třeba na DTA S40, nebo Efi euro 1 ... jsou to hotový jednotky za poměrně slušnej peníz (cca 15000,-) který maj i nějakou tu spolehlivost a schopnost rozumě řídit zapalování..
a nebo můžeš použít webera 50 na sací straně kompresoru s difuzorama cca 42-40 vhodně natryskovat a elektronicky řídit pouze zapalování třeba IM softem...
kombinaci weber+volumex+elektronický zapalování rádi používaj angláni na různejch veteránech Fiat 131 , lancia scorpion atd...
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 29 pro 2010 10:10
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
ano je tam ř.j. od bosche a mé auto má kompresi 10,6:1 a turbo má 8:1Tom_ píše:Ono tady spis jde o to,aby dokazala ECU presne a spolehlive davkovat palivo v celem spektru otacek (a myslim si, ze s tim bude mit RJ problem).Nemel bych az tak velkou obavu ze pri 0,5baru by se mohly treba ojnice/pisty zdeformovat,ale aby nebyla smes hodne chuda nebo naopak hodne bohata, coz by vedlo k propaleni pistu nebo ventilu.Tudiz byt tebou tak bych mrknul na nejaky nemecke popriklade US/UK fora,jake programovatelne jednotky pouzivaj a nebo at ti popisou jak to maj resene,pokud maj originalni rizeni smesi.Jaky je orig vyrobce RJ pro Porsche,Bosch?Kvalitni ridici jednotka a jeji nasledne naladeni je zaklad pro bezproblemovy chod motoru a aby ten motor taky nejakou dobu vydrzel.Turbo motor,bude mit nejspis jinou kompresi,jak tvuj N/A.
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 29 pro 2010 10:10
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
[quote="honza 2.0 16v"]viz Chop Shop na discovery
s rotrexem z toho zmáčkly 280PSů, a při pohledu pod kapotu to vypadalo, že z řízení motoru toho moc seriovýho nezbylo- nějako dobu tam řádily na brzdě a pak když to auto vyjelo, tak fouklo těsnění pod palicí...určitě tam měli jiný vstřiky a pigginu...
takže:
- snížit kompresní poměr (na vysoký těsnění zapomeň - buď upravit(/sehnat jiný)písty, nebo úprava spalováku, pokud má vhodnej tvar), v serii to má nějakej 10:1 co jsem dohledal..
- vstřiky to nepoberou zaručeně - předpokládám, že to budou nějaký kolem 230ccm
- seriová váha vzduchu co tam je je myslím ta debilní bošácká klapková - unaři s vrtulej měnili za větší z cromy Turbo, nebo přitvrzovali pružinky aby si s tím ta seriová elektronika která nešla upravit nějak poradila... problém je že tady nějakej delší vývoj proběhl a v čechách pár UnT nějakou dobu jezdilo..což není případ tohoto porshe... takže to bude spíš laborace obouma nohama na hodně tenkým ledě...
elektronika - můžeš to konvertovat třeba na DTA S40, nebo Efi euro 1 ... jsou to hotový jednotky za poměrně slušnej peníz (cca 15000,-) který maj i nějakou tu spolehlivost a schopnost rozumě řídit zapalování..
a nebo můžeš použít webera 50 na sací straně kompresoru s difuzorama cca 42-40 vhodně natryskovat a elektronicky řídit pouze zapalování třeba IM softem...
kombinaci weber+volumex+elektronický zapalování rádi používaj angláni na různejch veteránech Fiat 131 , lancia scorpion atd...[/quot
Dík vstřiky jsou absolutně stejné jak u mého auta tak i u 944 turbo viz katalog náhradních dílů ak že myslím že to daj.. a zapoměl jsem říct že je tam napasovaná hlava z 944 turbo tak že tím kompresním poměrem si nejsem vůbec jistej dá se to nějak spočítat změřit popřípadě jak ho zmenšit aby to bylo vhodné k přeplnění ?

s rotrexem z toho zmáčkly 280PSů, a při pohledu pod kapotu to vypadalo, že z řízení motoru toho moc seriovýho nezbylo- nějako dobu tam řádily na brzdě a pak když to auto vyjelo, tak fouklo těsnění pod palicí...určitě tam měli jiný vstřiky a pigginu...
takže:
- snížit kompresní poměr (na vysoký těsnění zapomeň - buď upravit(/sehnat jiný)písty, nebo úprava spalováku, pokud má vhodnej tvar), v serii to má nějakej 10:1 co jsem dohledal..
- vstřiky to nepoberou zaručeně - předpokládám, že to budou nějaký kolem 230ccm
- seriová váha vzduchu co tam je je myslím ta debilní bošácká klapková - unaři s vrtulej měnili za větší z cromy Turbo, nebo přitvrzovali pružinky aby si s tím ta seriová elektronika která nešla upravit nějak poradila... problém je že tady nějakej delší vývoj proběhl a v čechách pár UnT nějakou dobu jezdilo..což není případ tohoto porshe... takže to bude spíš laborace obouma nohama na hodně tenkým ledě...
elektronika - můžeš to konvertovat třeba na DTA S40, nebo Efi euro 1 ... jsou to hotový jednotky za poměrně slušnej peníz (cca 15000,-) který maj i nějakou tu spolehlivost a schopnost rozumě řídit zapalování..
a nebo můžeš použít webera 50 na sací straně kompresoru s difuzorama cca 42-40 vhodně natryskovat a elektronicky řídit pouze zapalování třeba IM softem...
kombinaci weber+volumex+elektronický zapalování rádi používaj angláni na různejch veteránech Fiat 131 , lancia scorpion atd...[/quot
Dík vstřiky jsou absolutně stejné jak u mého auta tak i u 944 turbo viz katalog náhradních dílů ak že myslím že to daj.. a zapoměl jsem říct že je tam napasovaná hlava z 944 turbo tak že tím kompresním poměrem si nejsem vůbec jistej dá se to nějak spočítat změřit popřípadě jak ho zmenšit aby to bylo vhodné k přeplnění ?
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
kompresní poměr měnit nemusí,musí to jen správně naladit.
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 29 pro 2010 10:10
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Honzo netušíš prosím jestli by nešlo někde vyhrabat to video z discovery ?
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
jen bych si dovolil dodat k tomu, že vstřiky jsou podle katalogu ND stejný... že asi tak 90% dílů je v aftermarket katalozích stejnejch na "obyč" verzi jako na "sport" verzi.. zbylých 10% u té ostřejší verze není vůbec, protože si nejsou jistí..
nedá se tomu prostě věřit
takže ověřit v nějakejch servisních manuálech nebo podle originál porsche katalogu


takže ověřit v nějakejch servisních manuálech nebo podle originál porsche katalogu
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Mam jiste podezreni, ze tim asi ten dotycnej mel na mysli Fuel Pressure Regulator, kterej pri pretlaku v sani ohuli smes, aby to nebylo chudy. Coz by samozrejme bylo reseni taky (pokud maji vstriky a pumpa rezervu - na 0.5 baru by mohly), ale porad je potreba to nejak naladit s wideband sondou a merakem teploty vyfukovych plynu, protoze ladit tlak paliva od oka je zpravidla pomerne draha sranda.sfyklg píše:Přetlakový ventil nevím jaký myslíš, jestli pop off, který odpouští tlak ze sání, když dosáhne stanovené hodnoty, tak ten by asi bylo vhodné použít.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Upřímně... pouze výkřik do tmy. Až zjistí že se úplně lehce dostane na částku nad 100000 tak mu začne stačit výkon tak jak je.
kompresor prodej,placni tam 75-150hp nitrokit za půl dne je hotovo při investici max 20000. Rychle,levné,účinné,spolehlivé. Než Těch 80000 rozdílu projedes v plynu tak budeš mít šedivé fousy a tvoje děti vnoučata. 


toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
prodej to a kup si turbo. Az ti nebude stacit jeho 220 koni, kup si za par set korun MBC a plnici tlak si zvys na uroven, kterou ti motor dovoli. prvni by te mel asi zastavit fuelcut. az te nebude bavit par desitek koni navic za cenu par set korun, pokracuj dal, pak uz to neco stat bude, ovsem porad srandu oproti prestavbe tvoji atmosfery.. pak pridou problemy s palivem, jiny vstriky, regulator tlaku, vykonejsi cerpadlo a nakonec i nejaka uprava rizeni smesi, WB sonda atd te bude stat zlomek toho co das ted za kompresor na atmosferu, s tim rozdilem, ze uz se bavime o navysovani stovek koni, kdezto u tvy atmosfery das minimalne 100tkc jen za to abys ji dostal aspon na uroven seriovyho turba... jo a nekupovat turbo S, sice vypada hezky ze ma uz v serii 250ps, ale to udelas z tech 220 asitak hned, akorat ze ta 2,5 ma mnohem odolnejsi blok atd...
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 29 pro 2010 10:10
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Nechci 944 v turbu a ani turbo S jinak obe verze jsou 2.5l liší se to jen turbem. Má atmosfera je v top stavu. A sehnat 944 v turbu které má najeto 90 tisíc je zázrak a otázka 300 kč. Ještě se optám takhle nejsem žadnej odborník ale co že to řekne ř. Jednotce že je v sání přetlak? Protože za bosch váhou vzduchu už je jen roura k sání a žádná elektrik čidlo senzor nebo tak..
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 29 pro 2010 10:10
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Beaver- Sím co že je to ta wideband sonda?Beaver píše:Mam jiste podezreni, ze tim asi ten dotycnej mel na mysli Fuel Pressure Regulator, kterej pri pretlaku v sani ohuli smes, aby to nebylo chudy. Coz by samozrejme bylo reseni taky (pokud maji vstriky a pumpa rezervu - na 0.5 baru by mohly), ale porad je potreba to nejak naladit s wideband sondou a merakem teploty vyfukovych plynu, protoze ladit tlak paliva od oka je zpravidla pomerne draha sranda.sfyklg píše:Přetlakový ventil nevím jaký myslíš, jestli pop off, který odpouští tlak ze sání, když dosáhne stanovené hodnoty, tak ten by asi bylo vhodné použít.
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
neřekne ji to nikdo. Je to stará vykopávka motronic dobrá tak do muzea. Ta by neuřídila ani desetinu baru. Řízení se děje pouze podle polohy škrtici klapky a te klapkove váhy s teplotou vzduchu. Informací je tu spousty jen číst. Říkám rovnou,zapomeň na to. Přeplňovat atmo tak aby najelo dalších 150000km ve vší spolehlivosti a ne jen zazářit a zhasnout je otázka stovek tisíc.Tomáš Porsche píše: ale co že to řekne ř. Jednotce že je v sání přetlak? Protože za bosch váhou vzduchu už je jen roura k sání a žádná elektrik čidlo senzor nebo tak..
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 29 pro 2010 10:10
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
libore řešim jak to udělat a ne jak to neudělat. Právě že to je stará vykopávka bez nesmyslů tak proto to mysĺim že to půjde. A náhradních dílů je kupa.. Vlastně na motor mam vše dvakrát.
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
zádrhelů bude s kompresorem víc, jezdil sem dragstery s motorkou, pár lidí to zkoušelo a jedinej kdo to vychytal byl tenhle: http://www.motocom.cz/kontakt.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
třeba ti poradí
měli tenhle stroj a jelo jim to strašně: http://www.dragrace.cz/upload/fckeditor ... ndavtr.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
třeba ti poradí
měli tenhle stroj a jelo jim to strašně: http://www.dragrace.cz/upload/fckeditor ... ndavtr.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 29 pro 2010 10:10
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
caddy píše:zádrhelů bude s kompresorem víc, jezdil sem dragstery s motorkou, pár lidí to zkoušelo a jedinej kdo to vychytal byl tenhle: http://www.motocom.cz/kontakt.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
třeba ti poradí
měli tenhle stroj a jelo jim to strašně: http://www.dragrace.cz/upload/fckeditor ... ndavtr.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dík hned na to kouknu.
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Ty jo proc se ptate na rady kdyz je neakceptujete? To porsche je elektronicky starej srac coz by nebyl takovej problem pokud bys ho nechtel preplnovat ta jednotka je na urovni kalkulacky a rozhodne ne te vedecke... To je jako spoustet windows na psacim stroji... Ta jednitka neakceptuje zadnou zmenu cidel ani jejich signalu. Pokud s tim neco chces kuchtit musis koupit map senzor wb lambdu programovatelnou jednotku a cele rizeni paliva musis predelat. Je pekne ze si myslis ze streva jsou totozna I ze vstriky ale ty jsou na 100procent jine... Kovana klika tam neni ani nahodou je normalne lita stejne jako pisty a ojnice ale v tom bych problem nevydel... Dalsi vec je stav toho roodse videl jsi to nekdy rozhozene? Jsou tam dva rotory melouci vzduch protaci se vuci sobe s minimalni vuly v podstate staci aby se ti vyzvejkal a muze se kousnout nebo ho nechas trochu vyreznout a uz nebude pumpovat tak jak by mel... Ta prestavba bude velice draha a sam ji nezvladnes resp zvladnes ale znicis mnoho motoru a koupis mnoho zbytecnych soucastek nez zjistis jak... Vsichni tu maj vzdycky huste keci ale mas pripraveno zminech 100tis na upravu a prestavbu? Nebo to chces jen nejak splacat aby to jezdilo vikend a pak pul roku stalo? Neni skoda to porsche bastlit? Premejslel jsi nad upravou brzd? Je spousta aspektu na ktere lidi zapominaji...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 29 pro 2010 10:10
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Dík. Ale nemyslím si že jsou stejné, ale vím to jistě. Brzdy tam mám z 944 turbo S ale dik že myslíš na bezpečnost. Jo a svata pravda ta řídící jednotka je chytrá jak tatramatka naší babči. Ale tech 100tíc co tu snima hazíš to fakt ne. Do 40 se to vejde. A k těm kovanej věcem doporučuju ofic. Stránky porsche tam je to psané a nemyslím že tahaj lidi za nos.
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
jediný co můžeš zkusit
kup si videband lambdu a změř si směs
dej tam eatona a udělej si na něj víc řemenic
prvně to zkus s přetlakem 0,3 bar a měř směs
pokud bude špatná, dál nic nezkoušej a ihned programovatelná jednotka
pokud bude směs v pohodě (předpokládám že 0,3 by jí vadit nemuselo, ale může), tak když bude v pohodě zkus 0,5 bar
a uvidíš, ale pokud to ani 0,3 bar nebude v pohodě, tak nic nezkoušej a ihned naladit
jinak je velmi nepravděpodobné, že si jednotka poradí sama od sebe s tlakem 0,5 bar, motor by to vydržet měl, tam není až tak velkej nárůst výkonu, ale detonace jsou svině
tohle je cesta nejmenšího odporu, ale opatrně, s přeplnováním není, sranda, přestože to je nejlevnější cesta jak získat koně, ale může se stát, že za pár měsíců tu bude od tebe inzerát, prodám porsche s prodetonovanýma pístama
kup si videband lambdu a změř si směs
dej tam eatona a udělej si na něj víc řemenic
prvně to zkus s přetlakem 0,3 bar a měř směs
pokud bude špatná, dál nic nezkoušej a ihned programovatelná jednotka
pokud bude směs v pohodě (předpokládám že 0,3 by jí vadit nemuselo, ale může), tak když bude v pohodě zkus 0,5 bar
a uvidíš, ale pokud to ani 0,3 bar nebude v pohodě, tak nic nezkoušej a ihned naladit
jinak je velmi nepravděpodobné, že si jednotka poradí sama od sebe s tlakem 0,5 bar, motor by to vydržet měl, tam není až tak velkej nárůst výkonu, ale detonace jsou svině
tohle je cesta nejmenšího odporu, ale opatrně, s přeplnováním není, sranda, přestože to je nejlevnější cesta jak získat koně, ale může se stát, že za pár měsíců tu bude od tebe inzerát, prodám porsche s prodetonovanýma pístama
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 29 pro 2010 10:10
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Caddy! Dík ten člověk zná
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 29 pro 2010 10:10
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Dík přesně to mi poradil i ten člověk od Ceddyho.kentoya píše:jediný co můžeš zkusit
kup si videband lambdu a změř si směs
dej tam eatona a udělej si na něj víc řemenic
prvně to zkus s přetlakem 0,3 bar a měř směs
pokud bude špatná, dál nic nezkoušej a ihned programovatelná jednotka
pokud bude směs v pohodě (předpokládám že 0,3 by jí vadit nemuselo, ale může), tak když bude v pohodě zkus 0,5 bar
a uvidíš, ale pokud to ani 0,3 bar nebude v pohodě, tak nic nezkoušej a ihned naladit
jinak je velmi nepravděpodobné, že si jednotka poradí sama od sebe s tlakem 0,5 bar, motor by to vydržet měl, tam není až tak velkej nárůst výkonu, ale detonace jsou svině
tohle je cesta nejmenšího odporu, ale opatrně, s přeplnováním není, sranda, přestože to je nejlevnější cesta jak získat koně, ale může se stát, že za pár měsíců tu bude od tebe inzerát, prodám porsche s prodetonovanýma pístama