Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
neni za co, dřív se jezdily u motorek kompresory víc, roots, volumex, V.Hrudka z Motocomtestu je démon, co naladil to jelo neskutečně.
Další kdo by ti pomoh sou Švandové z Děčína: http://www.automotoadresy.cz/adresar-firem/detail-7297/" onclick="window.open(this.href);return false;
maji snad brzdu na auta, taky typové od dragsterů, co postavili to v dobrejch rukách vyhrávalo
výhoda je, že Hrudka i Švandové viděli rozbitejch motorů na závodech spoustu(zmuchlaný písty, ojnice ven, atd.), takže po jejich radách a pomoci by teoreticky moh tvuj přežít a určitě tě to vyjde levnějc než si na to přicházet sám
Další kdo by ti pomoh sou Švandové z Děčína: http://www.automotoadresy.cz/adresar-firem/detail-7297/" onclick="window.open(this.href);return false;
maji snad brzdu na auta, taky typové od dragsterů, co postavili to v dobrejch rukách vyhrávalo
výhoda je, že Hrudka i Švandové viděli rozbitejch motorů na závodech spoustu(zmuchlaný písty, ojnice ven, atd.), takže po jejich radách a pomoci by teoreticky moh tvuj přežít a určitě tě to vyjde levnějc než si na to přicházet sám
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
když bys chtěl ještě něco k elektronice tak asi nejlevnější programovatelnou jednotku ti daj tady: http://www.ignitech.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
sou z přelouče, maj to takový základnější, ne třeba jako MoTec, ale je to za rohem a když si to od nich koupíš tak ti poraděj co s tim, dělaj sice jednotky na motorky, ale motor jako motor a závodí s tim hodně lidí.
jinak hodně štěstí a podle mě se ti ten náhradní motor bude hodit...a jestli ne motor, tak to zatim, tzn. převodovka, kardan, diferák, poloosy...komu se poved naladit motor, tak se v další fázi zase potýkal s tim, že mu odcházely převody, ale když budeš mít výkon vyšší tak do 30% proti sérii tak by to mohlo vydržet
sou z přelouče, maj to takový základnější, ne třeba jako MoTec, ale je to za rohem a když si to od nich koupíš tak ti poraděj co s tim, dělaj sice jednotky na motorky, ale motor jako motor a závodí s tim hodně lidí.
jinak hodně štěstí a podle mě se ti ten náhradní motor bude hodit...a jestli ne motor, tak to zatim, tzn. převodovka, kardan, diferák, poloosy...komu se poved naladit motor, tak se v další fázi zase potýkal s tim, že mu odcházely převody, ale když budeš mít výkon vyšší tak do 30% proti sérii tak by to mohlo vydržet
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Vím že to co ti teď tady napíšu stejně nepochopíš, protože jsi rozhodnutej prostě "zbytečně" utrácet svoje peníze... až je utratíš, párkrát se spálíš, několikrát ti to klekne, a ty do toho zase nasypeš pak ti začne v hlavě šrotovat...proč..... proč jsem to vlastně dělal, proč jsem cpal peníze do něčeho, když jsem to mohl mít hned a bez zbytečných problémů, zklamání z nepovedených pokusů.
Sám vím o čem mluvím, protože jsem taky chtěl všechno překopat a nic seriového mi nebylo dobré....... a teď si myslím že je to přesně naopak. Koupit auto s dobrým potenciálem a prostě si ho užít a ne se v tom hrabat a hrabat a zase hrabat jen proto že jsem to celý překopal
Jak už tady někdo psal co třeba brdzy, tlumiče, zavěšení? Vezmi si to svý porsche a jeď se projet.... ohřej to a dej si takovou malou RZ někde kde to znáš. Drž ho pod krkem jak jen to půjde třeba 5-7 tis nejdi pod 4 tis otáček. Hned zjistíš, že to auto vůbec nejede špatně a ze vlastně žánej silnější motor nepotřebuješ...... nejslabší články toho auta budou již zmiňovaný brzdy, tlumiče, a "starodávné" zavěšení kol. a pak také jezdecké schopnosti. To že to foukneš a budeš tam mít o 50 koní víc za investici 100 tis ti stejně nezaručí že Tě nepojede třeba soused ve felicii....... nebo 2ková octavie.
Máš porsche tak ho nebasli a vychutnej si ten dobře odladěnej NA motor kterej má navíc taky super zvuk. Jestli to chceš stejně bastlit aby ti motor dělal tssssss při přeřazení a pro pocit že budeš mít něco co někdo nemá tak to udělej, ale počítej s vysokou daní za to že bude mít neco co nemá jen tak někdo...... Taky mě to láká v tom pořád vrtat ale stojí to dost peněz a výsledky jsou většinou ve velkém nepoměru s vynaloženými snahami. A už jsme z toho vyléčen.... díky bohu
Ber to jako radu a ne že ti to někdo hodlá znechutit. Stejně ti dojde že koupit fabicky silnější auto je vzdy ta nejlepší a nejlacinější!!!! varianta než jít takovouhle cestou 
Sám vím o čem mluvím, protože jsem taky chtěl všechno překopat a nic seriového mi nebylo dobré....... a teď si myslím že je to přesně naopak. Koupit auto s dobrým potenciálem a prostě si ho užít a ne se v tom hrabat a hrabat a zase hrabat jen proto že jsem to celý překopal

Jak už tady někdo psal co třeba brdzy, tlumiče, zavěšení? Vezmi si to svý porsche a jeď se projet.... ohřej to a dej si takovou malou RZ někde kde to znáš. Drž ho pod krkem jak jen to půjde třeba 5-7 tis nejdi pod 4 tis otáček. Hned zjistíš, že to auto vůbec nejede špatně a ze vlastně žánej silnější motor nepotřebuješ...... nejslabší články toho auta budou již zmiňovaný brzdy, tlumiče, a "starodávné" zavěšení kol. a pak také jezdecké schopnosti. To že to foukneš a budeš tam mít o 50 koní víc za investici 100 tis ti stejně nezaručí že Tě nepojede třeba soused ve felicii....... nebo 2ková octavie.
Máš porsche tak ho nebasli a vychutnej si ten dobře odladěnej NA motor kterej má navíc taky super zvuk. Jestli to chceš stejně bastlit aby ti motor dělal tssssss při přeřazení a pro pocit že budeš mít něco co někdo nemá tak to udělej, ale počítej s vysokou daní za to že bude mít neco co nemá jen tak někdo...... Taky mě to láká v tom pořád vrtat ale stojí to dost peněz a výsledky jsou většinou ve velkém nepoměru s vynaloženými snahami. A už jsme z toho vyléčen.... díky bohu


Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
ad tom, máš a nemáš pravdu, jsou auta, kde za 150 000 jsi schopen z auta za použití dobrých dílů udělat auto s výkonem nad 300 koní, a za ty peníze nic podobného, s tak dobrým podvozkem nekoupíš, protože v těch 150ti, máš auto, podvozek, tlumiče, brzdy, motor po GO, ale asi bych porsche nepředělával na přeplnování, raději bych mu opravdu udělal podvozek s brzdama a navýšil výkon atmo směrem, když už
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
kentoya : no nevim,zda zvysovani vykonu N/A cestou bude to prave orechove.Preci jen to bude malo muziky za hodne hodne penez. Co se tyce tech investic do brzd,podvozku tak ty se vzdycky vyplati.Ono je ta jizda potom nekde jinde.Nejlevnejsi varianta jak auto trosku zrychlit je ho odlehcit.
Audi Coupe Quattro
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
už nahoře jsem psal že přeplnování je nejlevnější cesta, ale on nepsal že chce raketu, jen trochu zvednout výkon a to jde i N/A cestouTom_ píše:kentoya : no nevim,zda zvysovani vykonu N/A cestou bude to prave orechove.Preci jen to bude malo muziky za hodne hodne penez. Co se tyce tech investic do brzd,podvozku tak ty se vzdycky vyplati.Ono je ta jizda potom nekde jinde.Nejlevnejsi varianta jak auto trosku zrychlit je ho odlehcit.
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
to jestli se vyplatí udělat to či ono si musí každý zvolit sám, jen jsem chtěl dát najevo jak to chodí.... myslím že málo kdo se rozhodne s takovou úpravou nemá většinou ani z poloviny ponětí co to bude stát. A teď nemyslím jen peníze ale ten čas a potřebné vědomosti které na ulici jen tak nenajde, které většinou získá až na svých stavbách, většina informací které získá o jiných jsou většinou jen obecné a né takové, aby byl schopen si vše udělat sám. Když spočítám kolik jsem třeba provolal a projezdil kvůli své stavbě ....... je to taky kotel peněz nemluvě o čase. A jasně když to chci jdu si za tím at to stojí co to stojí
Ale třeba můj příklad mám rád bmw a chytli mě závody na sněhu takže jsem pořídil E30 verzi IX ve volných chvílích jsem vyvařil kastli udělal rám odlehčil, vyřezal vyspravil, pořídil sedačky udělal motor pouze GO, total generálka podvozku...... tlumiče, kuláky, unibaly, Go poloos no zkrátka to auto je rozbrané do šroubku a poskládané znovu...... ještě není hotovo teď třeba se dělá výfuk asi za 15 tis...... cca když to sečtu stavba trvá asi 1.5 roku není ještě u konce v autě zatím asi 100 a to není konec.... mluvím jen o samotných cenách dílů.... neberu svou práci, telefony a asi 5000 km které jsem najel kvůli dílům apod...... Počítát vynaloženou práci tak jsem tak 400 tis... kdybych jako místo toho dělal svou práci opravoval auta a lidi mi platili. pak pojedu na závody a přijde kamarád, který sedl do auta přivezl si subaru impreza GT v serii asi 280 koní, slušný podvozek, rozložená váha atd. Koupil i s cestou do 80 tis s pravostranným řízením. Předělal na leváka a vesele jezdí....... vysledek 1,5 roku stavby, v uvozovkách 400 tis a proti tomu 14 dní prestavby a asi 100 tis investice. Jakej bude výsledek až pojedu s ním závody????? Na to raději nebudu ani myslet
jelikož mám rád Bmw a pro auta žiju mě to zas až tak nevadí....
To tedy jen k tomu co jak se vyplatí.
jinak uprava auta jako porsche, které bude mít už seriový motor poměrně slušně vyladěný bude asi nárůst v NA verzi složitý. Samozřejmě že cesta je ale nechci ani slyšet ty palby když půjdu a řešit neco na porsche.....jako třeba vačky za ně by už byla velmi slušná plně progr. jednotka

Ale třeba můj příklad mám rád bmw a chytli mě závody na sněhu takže jsem pořídil E30 verzi IX ve volných chvílích jsem vyvařil kastli udělal rám odlehčil, vyřezal vyspravil, pořídil sedačky udělal motor pouze GO, total generálka podvozku...... tlumiče, kuláky, unibaly, Go poloos no zkrátka to auto je rozbrané do šroubku a poskládané znovu...... ještě není hotovo teď třeba se dělá výfuk asi za 15 tis...... cca když to sečtu stavba trvá asi 1.5 roku není ještě u konce v autě zatím asi 100 a to není konec.... mluvím jen o samotných cenách dílů.... neberu svou práci, telefony a asi 5000 km které jsem najel kvůli dílům apod...... Počítát vynaloženou práci tak jsem tak 400 tis... kdybych jako místo toho dělal svou práci opravoval auta a lidi mi platili. pak pojedu na závody a přijde kamarád, který sedl do auta přivezl si subaru impreza GT v serii asi 280 koní, slušný podvozek, rozložená váha atd. Koupil i s cestou do 80 tis s pravostranným řízením. Předělal na leváka a vesele jezdí....... vysledek 1,5 roku stavby, v uvozovkách 400 tis a proti tomu 14 dní prestavby a asi 100 tis investice. Jakej bude výsledek až pojedu s ním závody????? Na to raději nebudu ani myslet

To tedy jen k tomu co jak se vyplatí.
jinak uprava auta jako porsche, které bude mít už seriový motor poměrně slušně vyladěný bude asi nárůst v NA verzi složitý. Samozřejmě že cesta je ale nechci ani slyšet ty palby když půjdu a řešit neco na porsche.....jako třeba vačky za ně by už byla velmi slušná plně progr. jednotka

Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Proc se tady na neco vubec ptas kdyz nechces slyset odpovedi? Bez programovatelny RJ z toho zadny kloudny preplnovani nevykouzlis...
Moc si od toho neslibuj ten motor neni zadnej zazrak... Je to jen osmiventil a kovany streva to videlo jen z rychliku. Kovany byly akorat u turbacu pisty nebo ojnice uz nevim...
Kazdopadne me jeste napada co do toho naroubovat jednotku (nejspis bude jina cela elektrika) z turbo verze?
Moc si od toho neslibuj ten motor neni zadnej zazrak... Je to jen osmiventil a kovany streva to videlo jen z rychliku. Kovany byly akorat u turbacu pisty nebo ojnice uz nevim...
Kazdopadne me jeste napada co do toho naroubovat jednotku (nejspis bude jina cela elektrika) z turbo verze?
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 29 pro 2010 10:10
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Dík za radu ale víš jak nbastlim vzhled a podobně a jsem toho názoru že pokud se to udělá dobře bude to i dobře sloužit a jak už jsem psal brzdy už jsou tam z turba tlumiče fabrycky od koni a nemyslím si že zavěšení kol je špatné to aut bylo totiž dost nadčasové dle mého názoru tak díkes a hezkej novej rok.tom28 píše:Vím že to co ti teď tady napíšu stejně nepochopíš, protože jsi rozhodnutej prostě "zbytečně" utrácet svoje peníze... až je utratíš, párkrát se spálíš, několikrát ti to klekne, a ty do toho zase nasypeš pak ti začne v hlavě šrotovat...proč..... proč jsem to vlastně dělal, proč jsem cpal peníze do něčeho, když jsem to mohl mít hned a bez zbytečných problémů, zklamání z nepovedených pokusů.
Sám vím o čem mluvím, protože jsem taky chtěl všechno překopat a nic seriového mi nebylo dobré....... a teď si myslím že je to přesně naopak. Koupit auto s dobrým potenciálem a prostě si ho užít a ne se v tom hrabat a hrabat a zase hrabat jen proto že jsem to celý překopal![]()
Jak už tady někdo psal co třeba brdzy, tlumiče, zavěšení? Vezmi si to svý porsche a jeď se projet.... ohřej to a dej si takovou malou RZ někde kde to znáš. Drž ho pod krkem jak jen to půjde třeba 5-7 tis nejdi pod 4 tis otáček. Hned zjistíš, že to auto vůbec nejede špatně a ze vlastně žánej silnější motor nepotřebuješ...... nejslabší články toho auta budou již zmiňovaný brzdy, tlumiče, a "starodávné" zavěšení kol. a pak také jezdecké schopnosti. To že to foukneš a budeš tam mít o 50 koní víc za investici 100 tis ti stejně nezaručí že Tě nepojede třeba soused ve felicii....... nebo 2ková octavie.
Máš porsche tak ho nebasli a vychutnej si ten dobře odladěnej NA motor kterej má navíc taky super zvuk. Jestli to chceš stejně bastlit aby ti motor dělal tssssss při přeřazení a pro pocit že budeš mít něco co někdo nemá tak to udělej, ale počítej s vysokou daní za to že bude mít neco co nemá jen tak někdo...... Taky mě to láká v tom pořád vrtat ale stojí to dost peněz a výsledky jsou většinou ve velkém nepoměru s vynaloženými snahami. A už jsme z toho vyléčen.... díky bohuBer to jako radu a ne že ti to někdo hodlá znechutit. Stejně ti dojde že koupit fabicky silnější auto je vzdy ta nejlepší a nejlacinější!!!! varianta než jít takovouhle cestou
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 29 pro 2010 10:10
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Kluci to mužu rovnou vyrazit do říše a koupit turovej motor s řídící jednotkou 80 kulíků a našroubuju a jezdím a práce na dva dny. Ale leč je to pro řadu z vás nepochopitelné chci řešit ten kompresor.Dostal jsem zde kontakt na člověka který stím má své zkušenosti a nebude to jeho první přeplněná atmosféra. PS odlehčoval bych ale není co protože chci aby to auto až na motor bylo origoš tak že nevytrham tapec a sedačky ta ,,ostrá vačka" už tam je .
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
pokud je možnost koupit ten přeplnovaný tovární motor..tak jednoznačně je to nejjistější cesta a pak se dá pracovat dál podle jiných,kteří se někde at už zde nebo na cizích forech těmito motory a vozy zabývají 

Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
N/A cestou zvedneš poměrně dost a je to jednudušší a někdy i levnější.. Nepočítám motory 1.4 apod. ale z nějaké V6 či V8 uděláš dost i bez toho kompressoru.
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
to je blbost jak mraky.. levnější u takovýho auta to nebude a jednodušší už vůbec ne. Tovární přeplnovaný motor je ve většině případů stavěný a laděný tak,aby něco odjezdil.
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Když seš si 100% jistej,že je to stejný jako turbo verze,není nejjednodušší tam dát turbo a vyrazit?
Já vím že je to píčovina,ale je to podobný jako to co chceš.
Nebudu Ti nic vymlouvat,ani radit,protože nevím,jak to za tyhle peníze bez vlastních znalostí pořešit,ale těším se,až to ukážeš hotový
Já vím že je to píčovina,ale je to podobný jako to co chceš.
Nebudu Ti nic vymlouvat,ani radit,protože nevím,jak to za tyhle peníze bez vlastních znalostí pořešit,ale těším se,až to ukážeš hotový

Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
U Porsche je fakt, že to nebude levné ale pořád levnější než do toho shánět a zapojovat aftermarket turbo nebo kompressorblázen píše:to je blbost jak mraky.. levnější u takovýho auta to nebude a jednodušší už vůbec ne. Tovární přeplnovaný motor je ve většině případů stavěný a laděný tak,aby něco odjezdil.
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
hodne stesti pri stavbe budes v projektech docela bych se na to cumnul jak to pak bude makat:)
wrceho mazlicek a dvojcatko a http://www.tuningxcars.com/
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 29 pro 2010 10:10
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Protože turbíma je tak 15 slušná a při štěstí... a potřebuju k tomu jiné svody a jinej vejfuk turbínovou řídící jednotku a td... a vše se samostatně děsně blbě schání bývá to věčinou jen jako komplet...milonovo píše:Když seš si 100% jistej,že je to stejný jako turbo verze,není nejjednodušší tam dát turbo a vyrazit?
Já vím že je to píčovina,ale je to podobný jako to co chceš.
Nebudu Ti nic vymlouvat,ani radit,protože nevím,jak to za tyhle peníze bez vlastních znalostí pořešit,ale těším se,až to ukážeš hotový
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 29 pro 2010 10:10
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Nevím zda to tady dám do projektů ale pokud vás zajímá jak mé auto vypadá tak koukněte na http://www.westcityscene.com" onclick="window.open(this.href);return false; jsou tam i ostatní káry z našeho klubu.
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Ono tohle Porsche neni tak uplne typicke Porsche a tak to neni tak dramaticky. Sice oproti 924 uz to nema motor Audi, ale porad je to lina ctyrvalcova mrcha a bez toho turba to je fakt nezajimavy. Plati ale furt to, ze kdyz je mozny mit turboverzi, tak cpat kompresor na N/A je bez zkusenosti financni nesmysl.StanleyV6 píše:U Porsche je fakt, že to nebude levné ale pořád levnější než do toho shánět a zapojovat aftermarket turbo nebo kompressor
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Je fakt, že když už přeplňování, tak to turbo je logicky lepší varianta 

-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 29 pro 2010 10:10
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Konečně člověk co mi nepřesvědčuje o tom že mam audi. A ví že tu měla 924 ale k té lenosti vezmem li v potaz že je to auto z roku 83 a první sjelo z linky v roce 82 tak si mislím že ve své době a ještě deset let po ní to bylo kurva letadlo za rozumnej penízBeaver píše:Ono tohle Porsche neni tak uplne typicke Porsche a tak to neni tak dramaticky. Sice oproti 924 uz to nema motor Audi, ale porad je to lina ctyrvalcova mrcha a bez toho turba to je fakt nezajimavy. Plati ale furt to, ze kdyz je mozny mit turboverzi, tak cpat kompresor na N/A je bez zkusenosti financni nesmysl.StanleyV6 píše:U Porsche je fakt, že to nebude levné ale pořád levnější než do toho shánět a zapojovat aftermarket turbo nebo kompressor
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Pokud ho máš pěkný,tak bych ho nechal jak je,to auto se mi vždycky líbilo.Nebo původní motor nahradit lepším 4 válcem,třeba s turbem,tam už by si se mohl do toho limitu vejít a máš možnost to vrátit zpátky do původního stavu.Pokud je tam transaxle jako v 924,mohlo by to jít líp,než když musíš řešit i převodovku.
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Do určité hranice určitě půjde motor bez větších investic přeplňovat čímkoliv-turbo,kompresor,nitro aniž by se jeho opotřebení razantně projevilo na jeho životnosti.Jen tak ze srandy jsem pár takových nesmyslů dělal a vždy to nějakou dobu fungovalo,určitě pokud chceš nějaký hmatatelný výsledek a to se tady nebavíme o 20Ps,ty tam opravdu dostaneš NA cestou tak to bude stát více peněz nežli konverze za turbový motor....
Ale rozhodně to neníá něco co nejde.....
Ale rozhodně to neníá něco co nejde.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
jen tak pro srandu kdysi sem se dostal k fiatu coupe,neznaje jsem ho celýho koupil s tím že je to přeplňovaná verze,ale pak jsem při oměřování rozebranýho motoru zjistil že je to NA verze....Takže jsem ho tam narouboval,kompresi sem snížil na 9,8:1 nacpal na něj to co je rozdílné oproti turbu,namontoval a jezdil....písty,ojnice,klika vše NA a na brzdě motor měl naměřeno 245PS a jezdí pořád-je to pět let.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 29 pro 2010 10:10
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Krosmene jedna otázka jak jsi měřil kompresní poměr nalejval si to olejem? já nevím totiž na jaké hodnotě jsem potože jak už jsem psal mé auto má mít 10.6:1 ale mám tam hlavu z turba a tom ma kompresní poměr 8:1 tak rada jak to změřit spočitata by se šikla Jinak vrtání to má 100 mm a zdvih 78,9 mm
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Pokud používáš aktuálně na autě hlavu, se kterou máš nižší kompresní poměr, pak ses efektivně připravil o slušnou část výkonu. Jediné plus je, že v případě přeplňování máš určitou rezervu.
Kompletní sadu bys mohl případně koupit - http://www.speedforceracing.com/index.p ... uctID=1028" onclick="window.open(this.href);return false; - ale stejně to bude furt potřeba naladit. Výhoda té sady je přinejmenším velmi dobrý kompresor, ale cena už ti samozřejmě radost neudělá a jak se tam můžeš dočíst, tak tak při zachování rozumného chování auta s polehlivosti to dává necelých 200 koní na kolech, což je po pravdě celkem bída. Kdybys nebyl omezený rozpočtem, tak samozřejmě s autem můžeš dělat ledacos, přičemž velmi zajímavé jsou kity pro úpravu objemu motoru na tři litry, ale to se dostáváme do oblastí úprav co jsou už skutečně bez jakékoliv šance návratnosti investic
Kompletní sadu bys mohl případně koupit - http://www.speedforceracing.com/index.p ... uctID=1028" onclick="window.open(this.href);return false; - ale stejně to bude furt potřeba naladit. Výhoda té sady je přinejmenším velmi dobrý kompresor, ale cena už ti samozřejmě radost neudělá a jak se tam můžeš dočíst, tak tak při zachování rozumného chování auta s polehlivosti to dává necelých 200 koní na kolech, což je po pravdě celkem bída. Kdybys nebyl omezený rozpočtem, tak samozřejmě s autem můžeš dělat ledacos, přičemž velmi zajímavé jsou kity pro úpravu objemu motoru na tři litry, ale to se dostáváme do oblastí úprav co jsou už skutečně bez jakékoliv šance návratnosti investic

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Tomáš Porsche píše:Kluci to mužu rovnou vyrazit do říše a koupit turovej motor s řídící jednotkou 80 kulíků a našroubuju a jezdím a práce na dva dny. Ale leč je to pro řadu z vás nepochopitelné chci řešit ten kompresor.Dostal jsem zde kontakt na člověka který stím má své zkušenosti a nebude to jeho první přeplněná atmosféra. PS odlehčoval bych ale není co protože chci aby to auto až na motor bylo origoš tak že nevytrham tapec a sedačky ta ,,ostrá vačka" už tam je .
tak ostrá vačka už tam je..... tak to tam teď dej ten kompresor to bude fakt good! Jestli se v motorech vyznáš, tek tyhle dvě věci jsou docela protichůdné

-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 29 pro 2010 10:10
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Já vím ta při nejhorším tam vrátím tu původní vačku.
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
no sem zvedavej:) ja sem radsi N/a turba udelal los turbos s jinym los motoros...
asi sem mekej)

wrceho mazlicek a dvojcatko a http://www.tuningxcars.com/
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Nemám s tímhle motorem žádnou zkušenost,ale u jiných NA a turbo motorech se vždy jedná jen o změně pístů,hlavy bývají stejné-pominu jiné ventily a vačka ale jinak stejné....
Já sem si kompresní poměr vypočítával ze vzorečnů na objemy komor a snížil sem ho zakázkovým celokovovým těsněním namíru.....
Ale i tak si myslím že není problém do určité hranice na motor sahat,jen je to o naladění......
Já sem si kompresní poměr vypočítával ze vzorečnů na objemy komor a snížil sem ho zakázkovým celokovovým těsněním namíru.....
Ale i tak si myslím že není problém do určité hranice na motor sahat,jen je to o naladění......
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......