No celou situuaci asi nastíním takhle....pořízovací částka byla....pro nškteré nepochopytelně vysoká a to 30tis kč. Hned vysvětlím jak a co...Karoserii mám k tomu ještě jednu a to s vysokou střechou a okénkem nad čelním sklem z modelu Safari King's road z modelové řady 160tek. Těch je poměrně málo a v čr nevím o jiné podobné. Další aspekt je ten, žep rostě tyhle auta už dávno dojezdili a sehnat hezký kus víceméně je hledání jehly v kupce sena. Což znamená že jsem projel X inzerátů a vždy jsem narazil na podobný stav, akorát lépe zamaskovaný, ale i tak by to vždy vyžadovalo kompletní rekonstrukci a pořizovačky startovali okolo 50tis kč. Dále byli v nabídce i modely s Turbem, ale to jsem nechtěl. Další varianta byla sehnat novější model 260 či GR kterých je už hodně ale stavem na stejjné úrovni ale už pro mě byli nezajímavý, protože pod kapotou tlučou jen 2.8čky bud D nebo TD a to jsem zase nechtěl.... (prostě pod 3L to není motor) a taky jsou vybaveny hliníkovou hlavou, rotačním čerpadlem a řemenovým rozvodem(RD28,RD28T). Což zase je pro mě -. Tohle má řadový čerpadlo, rozvody ozubenými koly a litinovou hlavu... co si prostě přát víc....To je koncepce motoru z roku raz dva která jen tak nezakejchá a nevadí tomu ani špatná kvalita paliva....(popř. laternatíva jako rostliný olej

) V případě že mi nebude stačit výkon, přesedlám na motorizaci z F350 7L V8 D. Další věc je ta, že přístí rok možná konečně bude spadat do kategorie veteránů budu na něj moct dát Véčkový značky.
Tenhle týden bych podvozek rád dokončil oživil motor a odvezl do garáže a začal s pracema na boudě....Ta bouda při koupi měla být relativně zachovalá...samozřejmě jsem ještě na ní ani nesáhnul ale už ted vím že je úplně na kaši a je jen o chlu lepší než ta červená.(aspon z týhle nepadaj dveře)
To je asï zatím tak stručně k celému autu. Jo kdyby to někoho zajímalo už do toho spadlo 40papírů a stále to nevrčí

Jediné co mě uklidnuje je fakt že na boudě už to bude jen o kotoučkách do flexy, tabulí plechu, plynu do CO a drátu...což znamená finančně to méně náročné ale o to víc časově
